Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38) Kansas válasza Bluverkill (#37) üzenetére


Kansas
addikt

Ezek szerint te nem olvastad el... az a poszt amit linkelsz a GCN primitive shaderről szól(annak a szabadalmát próbálja magyarázni), nincs sok köze az RDNA-hoz, nem a PS4-ről beszélünk itt, hanem a PS5-ről. Vagy úgy gondolod, hogy az Ampere CUDA mag is ugyanaz, mint a Tesla CUDA mag, csak mert ugyanúgy hívják?

Az egész arról szól, hogy az MS hangsúlyozni akarja, hogy a PC RDNA2 és az XBOX Series S/X gyakorlatilag ugyanaz a platform, ugyanúgy DirectX-en, ugyanazokkal a feature-ökkel, míg a Sony PS5 az egy customabb valami.
És erről a Sony-féle "custom-ságról" próbálja a néppel elhitetni, hogy rosszabb, mint az övé, a Sony meg nyilván az ellenkezőjét. Marketing az egész, de azért az utalhat valamire, hogy a Sony platformján dupla sebességű(és standard alkatrésszel bővíthető) SSD és jelentősen fejlesztett audio rész... nyilván mert a customizálással butítani akarták... kétlem.

Amúgy meg az MS fagyi visszanyalhat, hiszen ha az azonos platform miatt nem igazán lesz olyan játék, ami XBOX-on kijön, PC-n pedig nem(miközben persze ez kedvez a PC-seknek), akinek van kellően erős PC-je, azt nem igazán lesz mivel XBOX vételre motiválni, max az árral a második/harmadik PC helyett, mondjuk a gyerekeknek...

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.