- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- No Voice in the Galaxy
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
HoaryFox
őstag
Az igényeimet ez az autó jelenleg tökéletesen kielégíti, egyedülálló vagyok, asszonypajtás, családalapítás még láthatáron sincs, 99%-ban egyedül utazom vele.
Elsősorban azért vettem, hogy ne egy drága autóval szerezzek tapasztalatot, hanem egy sokkal egyszerűbbel, persze, azért saját autó és szeretném a saját ízlésemnek megfelelően látni.
-
Én is voltak elsőautós, ismerős amiket írsz, de szerintem ne költs 30-40e-t a tetőkárpitra
Injekciós tű, bele ragasztó, lődd a kárpit alá fölé és simítsd rá a szövetet a közepétől kiindulva a szélek felé. Párszáz forint, nem lesz a legszebb a lyukacskák meg a foltok miatt, de hidd el, jobban megériÉs ha később mégis azt mondod, hogy kell a tetőkárpit, nem buktál semmit.
-
HoaryFox
őstag
Köszönöm szépen a lelkesítő szavakat!
Igen, amikor megtörtént a bajság, akkor egyből beugrott, hgoy na ilyenkor gyakori motorfék, de azért a jobb kezem a kézifékkaron is rajta volt, így "biztosamiziher" módon
Inkább az menjen tönkre, minthogy belemenjek valakibe
Jujj, az tényleg ki is hagytam, volt kalandom az izzócserékkel is
A km-órában nem égett 1 a 4-ből, a középkonzolon meg a ventillátor konzolnál nem égett egy se. Megvettem az izzókat, áés hát egy 4 óra "hogy a fenébe jön ez le?? Mindjárt hagyom a p.csába az egészet" kellemes időtöltés mellett most csak világít minden, aminek világítania kellIgaz, 2 biztosítéknyi áldozat kellett hozzá, de megvan.
-
gondoni
csendes tag
Ejha, nem lettem volna a helyedben, a fék és annak bármilyen hibája az nagyon nem játék!!!
Apámat sem értettem, amikor zöldfülűként én vezettem a Trabijukat, és minden fékezéskor nekiállt keresztbe állni, így oktatott: "Mindig úgy kell vezetni, hogy ne kelljen nagyot fékezni!" :-/
Hja, ez félig igaz is, de majd magyarázza el az elém toppanó szarvasbikának meg az előttem eleső bicajosnak is!
A hatóságok picit konkrétabban fogalmaznak: fékhiba = közúti közlekedésre ALKALMATLAN állapot (még egy bicajnál is), amit meg is értek.Lehet, hogy én haza sem értem volna egy nálad jelentkező beeső fékpedállal, ugyanis ha csak enyhén kell fékezni, akkor inkább visszaváltok és motorfék, és csak a végén segítek a fékpedállal, azt viszont határozottabban nyomva. Ki tudja, egy stoptábla előtt mennyi pumpálgatás fér bele, különösen felkészületlenül?
Csak most olvastam vissza a korábbi posztokat, a kocsihoz én is gratulálok, egyébként szintén egy F Astra volánja mögül. Megértem a választásodat, én is kb. 2 évre átmeneti autónak vettem - 5 éve. :-)
Az enyém kombi lett, fontos szempont volt az új családtag kisbaba miatt, hogy a babakocsitól az etetőszékig minden beleférjen.A km óra állás tényleg nem annyira mérvadó, és mivel a mi óránk tekeréséhez nem is kell űrtechnika, elég néhány csavarhúzó, esetleges eladáskor nekem sem hinnék el, hogy "csak" 182000 km van benne.
Bár az én példányom újabb, (vagy inkább kevésbé ősöreg - '97 év végi) a rohadás az bizony jön. És egyre több olyan apró cseprő hiba, aminek már nincs is kedvem nekiállni javítgatni. Az első évben fél napokat töltöttem az autót bújva, bontottam a kárpitokat lelkesen (pl. középkonzol világítás izzóinak cseréje), most meg (immár 2 kisgyerekkel) időt és energiát sem tudok annyit rászánni, amennyit szeretnék és egyébként megérdemelne a járgány.
Addig bütykölj és tanulj, amíg van idő és nincs család, az Astra a maga technikai színvonalával jó partner erre! :-DTalán te is ezt fogod tapasztalni, engem eddig sosem hagyott az út szélén, persze néha egy-egy sárga lámpa felvillan hol ezért, hol azért. A legnagyobb baja a tavalyi hengerfej tömítés átégés volt, az is megvolt olajcseréstől, mindenestől 40e-ből.
Aztán van, hogy havonta kért valamit a kocsi, pl. a futóműnél először elöl egy stabilizátor pálca tört el (pár ezer forint), 2 hónap múlva hátul az egyik teleszkóp nyaka tört el (párban csere munkával 20e). Aztán ősszel jött 4 új gumi (prémium négy évszakos) felnivel 80e. Szóval, azért kéregetni is tud, szerencsére a családi költségvetést talán nem borítja fel az a pár tízezer forint.
Bocs', akit untattam, kicsit terjengősre vettem, zárásul további sok-sok km-t és kalandot kívánok nektek! :-)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Sziasztok!No, eltelt egy kis idő, amióta az utolsó bejegyzésemet írtam, úgyhogy megint volt egy-két dolog az autóval...
- Gumi és felni topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450-F R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB CM MasterBox NR600 650W
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest