Hirdetés

2019. október 18., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-04-10 11:57:58

LOGOUT.hu

[B] Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.

Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
[B] Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126027) beginnerguy válasza spileraaa (#126025) üzenetére


beginnerguy
(tag)

Én a GB-n nemrég hagytam 2 db (összességében) 2*-ost és 1db 1*-ost is, pedig alapvetően 4-5*-t szoktam mindenre, ami tényleg használható/jó/leírással egyezik. Mindegyik megjelent, ellenőriztem, pontot is kaptam értük. Egyikhez le is írtam a teljes sztorit. Röviden: megrendeltem valamit csökkentett áron, hibás volt, újraküldeni "nem akarják", állítólag nincs nekik, de természetesen rendelhető és jönnek az újabb review-ok róla, csak sokkal drágábban vehetném meg és a beváltott pontjaimat is buknám. Szóval akárhányszor írok nekik 2-3 héttel kitolják a várható postázási dátumot, mivel refundot akarnak adni mindenképpen. Még nem vettem rá magam, hogy egy másik felhasználóval megkérdezzem chaten, hogy van-e nekik raktáron, de lehet eljön az az idő is így 2.5 hónap után... Egyébként nem óriási érvágás, egy olcsóbb okosóráról van szó, inkább a hozzáállásuk zavar, amit persze megértek üzleti szempontból, de attól még cseppet sem szimpatikus. Ettől az elszigetelt esettől függetlenül a supporttal nem volt problémám, néhányszor segítségemre voltak. A többi rossz értékelés az már teljesen a terméknek szólt. Alin is hagytam már 1*-ot, kamu termék jött, eladó nem válaszolt, de filléres dolog volt, így nem is szórakoztam a dispute-tal. A tisztánlátás kedvéért azért leírom, hogy ezek a rossz tapasztalatok az esetek 5%-át sem teszik ki, szóval a Kínából rendelős időszakom előtt sokkal rosszabbra számítottam. Az is lehet, hogy csak szerencsés vagyok :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.