Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7) Flinter


Flinter
tag

Meg még egy kérdés eszembe jutott:

Ha nem konkértan az eredeti vásárló, hanem (a vásárlási adatok és dokumentumok birtokában [bár semmiféle fizikai dokumentumról nincs szó - hacsak nem az eredeti gyári és postai csomagolásról] ) egy 3-ik személy (pl. aki megvásárolta a terméket az eredeti vásárlótól) részére szükséges a garanciális javítás, az okozhat-e problémát? Vagyis hogy van-e tapasztalat arra vonatkozóan, hogy 3. személy intézkedhet-e az eredeti vásáró helyett?

(Hozzáteszem, hogy eddigi tapasztalataim szerint általában nem küldenek fizikai számlát a termékhez, csak az elektronikus tölthető le, illetv a PayPal tranzakciós bizonylat. Tételezzük fel, hogy minkét ilyen eleKtronikus dokumentum, illetve az eredeti postaiu csomagolás [ragszámmal, feladóval, címzettel, stb.] a 3. személy birtokában van.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.