Amíg nincs hivatalos bejelentés és specifikáció, addig hiába spekulálunk. A DX11 az persze evidens is lehet.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Zeratul
addikt
AMD termék lévén furcsa is lenne ha nem lenne DX11.
Mister_X
nagyúr
Pletypletyplety-pleeetyka. Plety. Rittyenthettem volna én egy full extrás Orbis hírt, de inkább megnézem, hogy mit villantanak huszadikán.
Az a baj, hogy olyasmiket tudunk meg, amik amúgy is maguktól értetődőek.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
RyanGiggs
őstag
Szerintem ez az a hír amit már mindenki tudott. Abszolút nem lehet rajta meglepődni. DX11-es GPU?! Más nagyon nem is lehetne, mert DX9-es vagy DX10-es GPU-kat már nagyon régen nem gyártanak! Tehát eleve nem is lehetett másra számítani. PS4-be is az lesz, és mily meglepő lesz!
tDr1v3r
veterán
DX-es biztos nem lesz, azt a hulladékot meghagyják a PC-nek...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
Mister_X
nagyúr
Igazad van, az Xbox is hulladék, mert DX alapú API-ja van...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Wasp_HUN
tag
Hát azért ez nem kicsit hangzik hülyén. Egyrészt a DirectX a Microsofté, másrészt eddig minden Xbox DirectX-et, pontosabban abból a D3D-t használta. Miért ne használnák továbbra is?
Amúgy meg tényleg senkit se lephetett meg a dolog, elvégre már majd 4 éves a Dx11 is.
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
Angel1981
veterán
"Azt már eddig is tudtuk, hogy a jelenlegi konzolok egyetlen hátránya a PC-vel szemben a DirectX11"
Most akkor "van" a konzolokban DX vagy nincs?
oriic
HÁZIGAZDA
API, de nem DirectX. Olyan nincs a mostani konzolokban. Én a Sony műsorát várom, ha bejelentik a PS4-et, akkor az MS is lépni fog szerintem.
Live-Die-Respawn
Silenzio
addikt
A sok kis hozzáértő. Miért olyan evidens a dx11, hm? Mi volt előtte? És mi fut a telefonokon manapság? Hallottatok már az OpenGL-ről? A Glide-ról? A szoftverrenderről? A közvetlen programozhatóság a konzolok nagy előnye. Szerintem nem igazán van szükségük dx11-re.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
danikollar
őstag
De itt most nem az a lényeg, hogy DX11-et használ vagy sem, hanem hogy DX11 képes a GPU!
Az már egy más kérdés, hogy mit fog használni!
mrhitoshi
veterán
1,2 TFLOPS teljesítményű VGA már majdnem jó is lenne.
PS4
Mister_X
nagyúr
A közvetlen programozhatósághoz viszont szükség van egy API-ra, amit jobb egy DirectX-hez hasonló alapon megírni, hogy minél kevesebb betanítási ideje legyen a prgramozóknak és a portolás is egyszerű legyen.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Silenzio
addikt
A szoftver render viszont nagyobb szabadságot jelent, mint egy API. Pláne hogy egy konzolnak 5-10 éves futamideje van, nem 1-2, mint egy vga-nak.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
keverednek a fogalmak - a Direct3D egyben ad egy API-t, amivel a hardvert lehet kissé magasabb szinten elérni, és biztosít egy előredefiniált rendering pipeline-t, ami egy csomó feladatot megold és elrejt, és amire könnyű ráülni - ezt is teszi mindenki, meg a GPU-k is ehhez vannak építve.
API minden környezetben van és lesz - az assembly és a regiszter-buzerálás régóta nem divat. az előre definiált pipeline már más kérdés - az esetleg (részben) elpusztulhat.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...