Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kriszpontaz


kriszpontaz
veterán

Ha nem tévedek ez Frostbite 3 motor ugye? Szép lett.
Ezért várom már a következő Mass Effectet, mit hoznak ki belőle.

[ Szerkesztve ]

(#2) #85552128 válasza kriszpontaz (#1) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az nem kifejezés :Y Csak ilyen is maradjon mire megjelenik...

(#3) vegitossj7


vegitossj7
addikt

Már megint a lábát ütik a sárkánynak...+ Tűz varázs tuti megoldás a tűzben született lény ellen...

Zsép votl.... :W

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#4) Thodeus


Thodeus
aktív tag

Csak bele-bele tekergettem, de a kinézettel már gond nem lesz. Csak legyen benne auto-attack is.

(#5) leviske


leviske
veterán

Az kicsit zavar, hogy a NPC-kkel való társalgáshoz kölcsönvettek a Skyrim meglehetősen olcsó megoldásából. Jobban szerettem a "cinematic" küldetés felvételeket... Bár gondolom a komolyabb küldetéseknél ez azért megmarad, de akkor is sajnálom.

A többi határozottan tetszett, főképp, hogy úgy látom, végre lesz értelme íjász rogue-al menni. :DDD

(#6) Sinesol válasza leviske (#5) üzenetére


Sinesol
veterán

Hat szerintem a Skyrim ilyen szempontbol jol el volt találva, habár szamomra iszonyat unalmas game volt dehát izlések és pofonok.

Viszont én inkább a cinematic-ot nevezném olcso megoldásnak.
Gondolom semmi ötletük, meg kell még egy kis extra jatekidő na lökjünk a p@rasztnak videokat .... :(((
Komolyan sok mai game majdnem 1/3 része cinematic...maradék 1/4 része QTE...es akkor kapsz vagy 50 százalék játékot...ami tele van bug-al.

[ Szerkesztve ]

(#7) leviske válasza Sinesol (#6) üzenetére


leviske
veterán

"Semmi ötletnek" azt nem nevezném, mikor egy NPC bemutatkozása és helyzetlefestése dramaturgiailag meg van rendesen tervezve. A Skyrimben meg kb az megy, hogy üldögél a vénasszony, kötöget, aztán közli, hogy amúgy a férjét elragadta egy sárkány, mentsük már meg... Értem én, hogy ilyenkor elég csak a szöveget felvenni és semmi saját mozgást nem kell neki faragni és a kamerabeállással se kell vacakolni, de ezt akkor is olcsónak érzem.

Ne más játékok fantáborának akarjanak elsősorban megfelelni, hanem azoknak, akiket a korábbi munkáikkal már megnyertek.

(#8) GypsFulvus2 válasza leviske (#7) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

"Ne más játékok fantáborának akarjanak elsősorban megfelelni, hanem azoknak, akiket a korábbi munkáikkal már megnyertek."
- Muhhaha, lásd DA2 a DAO után... ;] Ezek a játékfejlesztők is olyanok lettek, mint a telekom cégek meg a biztosítók. A régi, hűséges ügyféle le sincs xarva, mindig bővíteni akarják az ügyfélkört. Az már nehezen jut el a tudatukig, hogy e miatt veszítik el a régieket.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9) Sinesol válasza leviske (#7) üzenetére


Sinesol
veterán

Hát igaz néhol elég "egyszerű" volt :)
De nekem inkabb a repetitív jellege miatt volt unalmas.

Témára viszaterve, nekem főleg az a bajom vele hogy a jatek folytonosságát nagyon tördelik a videok.
Az lenne jó ha külön egyéni karakterük lenne az npc-knek, fejlettebb Ai-al, interakcival és ingame tudnanak összetettebben cselekedni, elmondani a gondjukat stb...
Gondolom az iszonyat sok munka lenne igy megmaradt az olcso video amit csak be kell rakni.

[ Szerkesztve ]

(#10) #51736960


#51736960
törölt tag

ha jól látom, ebben sem lesz taktikai nézet, így inkább hack&slash-nek tűnik az egész. nem mondom, szép a játék, lehet látni, hogy fektettek bele energiát bőven, konzolon valószínűleg hozza is majd az eladásokat...
viszont pc-n ez édeskevés lesz ahhoz, hogy a fanok elfelejtsék a da2-t, ennél több kell nekem, hogy újra pénzt adjak egy da játékért.

(#11) Rexdemon válasza #51736960 (#10) üzenetére


Rexdemon
aktív tag

+1 ^^

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#12) leviske válasza GypsFulvus2 (#8) üzenetére


leviske
veterán

A második rész se lett alapjaiban rossz, csak hülyeség volt úgy kiadni másfél éven belül az első részre, hogy benne volt egy redesign.
Jöhetett volna több Awakening méretű kiegészítő (teszem azt Morrigan szálát ki lehetett volna bővebben fejteni, akár Merril DA2-es szálával egyszerre; fel lehetett volna vezetni Isabela sztoriját és a Qunari helyzetet; és nem utolsó sorban a mágusüldözéshez vezető szál is kaphatott volna saját kiegészítőt a DAO-n belül, mert egyik se sikított a DAO-tól eltérő motorért) és így is le lehetett volna húzni $29-kat a népről félévente és így a második rész jöhetett volna 2014-ben, csak tény, hogy a konzolosokat nem tudták volna megfogni a DAO irányításrendszerével, így vélhetőleg megérte a fentebbi lehetőséget dobva inkább egy konzolbarát, de elkapkodott önálló részt kiadni.

Emellett megjegyzem, hogy maga a játék nem volt rossz, csak a DAO után érződött, hogy nem egy teljes és átgondolt, jól kidolgozott munka (vélhetőleg rengeteg ötlet kimaradt). Ráadásul az Act1 és 2 gyakorlatilag rendkívül pitiáner szál a DAO sztorija után. Tipikusan, mint az Awakening sztorija, csak annál ez nem volt gond, hiszen csak egy kiegészítő volt.

(#9) Sinesol: Alapvetően az interakciók megfelelő kameranézet nélkül nem jönnek át. Nem tudom, milyen videókra gondolsz, de többnyire a BioWare és CDProjekt "videóiban" 1000x több munka van, mint a Bethesda "videó nélküli" megoldásaiban.

(#10) Loveless: A konkurencia a Witcher és a The Elder Scrolls akarna lenni. A Baldur's Gate helyettesítése szvsz már rég nem cél. Erre nem is érdemes számítani.
Az irányítás emellett szerintem pont ezzel éri el azt a szintet, amit lehet normális taktikára használni folytonos nézetváltás nélkül. Bőven jobbnak tűnik mint amit pl a Witcher felmutat.

Ezen túl, ha már valami alapján meg kell ítélni egy játékot, az inkább a sztori kéne, hogy legyen. Ezen a téren meg egyelőre biztatónak tűnik az új rész.

[ Szerkesztve ]

(#13) Ellia válasza #51736960 (#10) üzenetére


Ellia
addikt

Lesz benne taktikai nézet. De tuti, hogy csak valamelyik nehéz fokozaton lesz értelme.

(#14) #51736960 válasza Ellia (#13) üzenetére


#51736960
törölt tag

ezt nem tudtam, de mindenképpen jó hír :)
amúgy a da1 sem volt nehéz, de voltak szituációk, amiket sokkal könnyebb volt taktikai nézetben megoldani. remélem jól eltalálják majd a balanszot.

(#15) GypsFulvus2 válasza leviske (#12) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Hát lehet, hogy én vagyok túl konzervatív ízlésű, de úgy éreztem magam, mint az egyszeri ügyfél, aki befizet a luxusbordély legdrágább kurtizánjára, aztán az ágyban jön rá, hogy a pénzéért egy transzvesztitát kapott... ;] Szóval Loveless-szel értek egyet; nekem az eddig bemutatott anyagnál jóval több kellene, hogy visszanyerjék a bizalmam, és ne három év múlva, EVM kiadásban vásároljam meg becses terméküket.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#16) Sinesol válasza leviske (#12) üzenetére


Sinesol
veterán

Nem mondtam hogy a Bethesda megoldásaiban több munka lenne, egyedül nekem annyi tetszett benne hogy kevésbé tördelte a játékot.
Inkabb arra céloztam hogy egy video olcsobb mint egy részletes npc egyedi karakterrel, viselkedéssel, részletes ai-val, részletes egyedi interakció-val. Például hianyolom erősen hogy az emlékezet mint oylan totalisan hianyzik az npc-k eseteben, meg némi karakterfejlődés.

Nem artana valami reform mert az összes ilyen jatekban kb 10 éve ugyanoylan élettelen minden Npc, habár ez igaz körülbelül minden más játékkategoriara is.
De például a Bioshockban volt a csaj, igaz az is kicsit kiszamitható volt, viszont az mar egyedibb volt. Na szoval lehetne minden Npc még nála is sokkal kidolgozottabb, még az utolso koldus is az utcakon.

[ Szerkesztve ]

(#17) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Már törölték.

(#18) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Betettem egy másikat, bár valószínűleg hamarosan azt is leveszik.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#19) Tüzi

Szép.
Többit majd az után, ha kijött :)
Bár szerintem notit kell fejlesztenem hozzá, meg a 5870 crossfire nem fogja elbírni :(

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.