Nagyon jó mentális képességek kellenek hozzá, nem csoda hogy ennyire válogatnak.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- Bemutató Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Nem csak ott válogatnak: Link
Thanos was right.
A HÉV-eseket is szórják. 75% alatt nem lehet dolgozat, vizsga, semmi.
00KID! Én csak a HÉV-es felét tudom, de 2-es felé hajaz az első szám, ki mennyit vállal, éjszaka stb. Sztem többet kéne, mert óriási a teher és ha hibázol repülsz, elvonás. Vörös mellett is sztem 1x mész el.
[ Szerkesztve ]
N€T0X|N
őstag
Mozdonyvezetőknél 3-assal kezdődik a szám és vége felé jár (nem tudom mennyire szabad ezt nyilvánosan kiírni, így nem teszem pontosabban). A motorvonatoknál 2-es. Valamelyik nap akadtam bele a belső felhívásba.
Sent from my keyBoard
Én ezt tudom, mert van mozdonyos """ismerős""". Nem hiába menekül mindenki. Vezessen akinek van kedve aszalódni egy vezetőállásba.
Ja és mivel van épp tanfolyamra felhívés HÉVéknél, ezért ott szerepel akár a max 250k BRUTTÓ!
[ Szerkesztve ]
Hát az biztos, hogy nem hibázhatsz.
Plusz az még csak hagyján, ha elütsz egy állatot, de azt fel tudnátok dolgozni, ha egy öngyilkos csücsül a sínen és mondjuk 80-al telibe kapod? Mert utána meg kell nézd, hogy él-e még...
Nem irigylem tőlük a fizetésüket, de az szerintem már a xarrágás csúcsa, hogy lassan már a fodrászhoz, óráshoz, egyéb szolgáltatóhoz is van a Mozdonyvezető Szakszervezettől kedvezményük...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
N€T0X|N
őstag
Hát igen, a műszak az 12 órás, bár asszem vezetéssel nem kell ennyit tölteni (?).
Sent from my keyBoard
Nem kell, max ha regie-t kell vinni, esetleg valaki elalszik és be kell ugrani pár körre. Ilyenek, de azt külön nem fizetik ki, hozzá tartozik a 12 órához.
Mister_X
nagyúr
Vidéken laktam korábban, vasutasok nem is szívesen vállalták a vonalat, mert vannak szép elnyújtott kanyarok, ahol nem látod át a pályát rendesen - évente több öngyilkosság is volt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Ja hát ha aki azon parázik mikor gázol az ne vezessen. Amúgy meg ív. Vasútban ív van.
Embere válogatja kit mennyire visel meg, én mérges vagyok ha belép valaki elém. Volt aki lefehéredett, bocsánatot kért, fülessel a fülében. Nem egyszerű na.
Ceree! Mondom, ehhez ember kell. Van aki imádja biztosan, én nem csinálnám. Szeretem tudni mikor mit csinálok.
[ Szerkesztve ]
Ceree
senior tag
Ha jol tudom, ehhez jon meg az utazas, hogy fel tudd venni a muszakot, ami gyakran oras nagysagrendu plusz.
Másolat_eredetije
twollah1976
őstag
Hiába no akit egyszer a vonat megcsap...
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
hamizoli
tag
Sok sikert, kitartást!!! És ha sikerrel elvégezted a tanfolyamot akkor utána még fél-egy-két évente időszakos vizsgák(tesztírás- szimulátorvezetés stb.) Meg mindig kitalálnak-változtatnak valamit. Ha úgymond az utcáról mész tanfolyamra szerintem nehéz lesz, kivéve ha nem vagy vasútmániás vagy nem a vasút más területéről térsz át. Ha van valami műszaki-gépészeti érzéked a dízeles rész nem lesz gond, ha értesz az áramhoz az a villanymozdony résznél nagy segítséget jelent. A forgalmi utasításokat-szabályokat meg be kell magolni, értelmezni úgysem lehet őket, kint a valóságban minden máshogy van mit a könyvben.
KTI tudáspróba 2016 ezzen a linken gyakorolhatod a már megszerzett tudásodat.
Nem. Nem vagyok mozvez. Dízelmozdonyszerelő a szakmám és dolgoztam is bent 13évig. Volt osztálytársaim, munkatársaim közül is lettek páran mozdonyvezetők. Bár már 10 éve nem vagyok Máv alkalmazott de napi szinten mindig találkozok valakivel(kisváros), így mindig képben vagyok az aktuális vasúti hírekkel.Pár éven belül még nagyobb hiány lesz mozvezekből, sokan elmennek nyugdíjba, illetve a magánvasutakhoz.
[ Szerkesztve ]
régi név:hammer1
Én kitöltöttem egy dízelmozdonyos kérdőívet.
60% os lett. Pedig én aztán tényleg nem sokat tudok, cska a máv közdokos filmekben ami van.
De elég sok dolog utal a kérdésekben a helyes válaszra.
Viszont azért elképesztő mennyiségű tanulnivaló lehet.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
bejegyzés Na akkor vágjunk bele...