Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Zoltn


Zoltn
senior tag

Nekem kifejezetten tetszenek az ugrálós részek. Kicsit lelazit a sok hent közben. Hard fokozaton viszonylag sokat haldoklom. :DDD Jó nehéz lett. Igazából CDre kell tolni a képességeket ha túl akarod élni. WoWosok előnyben.

"Music is your only friend. Until the end!"

(#2) Scholes9


Scholes9
nagyúr

Kicsit nekem sok a platform rész, de ettől függetlenül nagyon jó lett.

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#3) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Jók a platform részek, de ettől függetlenül nekem az első rész pályái jobban tetszettek, az új rész nagyon el van húzva monoton. A város ráadásul nekem inkább Duke Nukem 3d hangulatot áraszt és nem pokoli Doom-osat. :) Amúgy jó game lett.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#4) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

A Marauderhez tipp:

[link]

;]

Live-Die-Respawn

(#5) myckey


myckey
veterán

Tetszetős game, igazi FPS...ahogy azt várja is az ember, egy ilyen címtől.
De Nekem, továbbra is szemet szúr a színes "szagos" megvalósítás, ahol éppen tetten érhető.
Valamint a gyűjtögetés is furcsa kicsit, mármint a gyilok fajtájához kötött begyűjthető "cumó".

A 2016 os egy kicsit jobban bejött ,ezeken a területeken.
vagy a DOOM III

De ez mellett, nagyon klassz!

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#6) 5150


5150
aktív tag

E'van a gyerek, ha jáccik :D

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#7) WongFeiHong


WongFeiHong
senior tag

Én a legalapabb fokozaton játszok csak vele, de így is aláznak többször. :D

(#8) Silenzio


Silenzio
addikt

A szörnydesign a Doom 3-ban szerintem jobb volt, és összességében a hangulat is jobban bejött. Mondjuk survival horror fan vagyok, tény, hogy ez "Doomabb", meg pláne a 2016-os. Az már bosszantóbb, hogy olyan érzésem van, hogy egy a címe miatt AAA játéknak hazudott , de valójában low budget cuccal nyomom. Legalábbis a 2016-osnál ez volt, itt még nem tudom, mennyire bontakozik ki az egész. Soványka sztori, 0 ismert színész, és még sorolhatnám. Azért értékelem, nagyon át van gondolva, akárcsak az előd, de ez nem igazán az én játékom. Már 1993-ban se volt az.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#9) exedoc


exedoc
senior tag

Nekem túl sok volt a platforming, kár volt erre építeni szinte az egész játékot. Interaktívabb, gyorsabb, szanaszét customizálás is tetszik, viszont a 2016-os pályái jobban tetszettek, a hangulat is jobban adta.

(#10) Szabi®


Szabi®
addikt

Modern köntösbe bújtatott painkiller clone platform elemekkel(nyomokban doomot is tartalmaz) megtarkított sc-fi hent.
A sorozat megújulni érdemben már képtelen,a Duke Nukem sorsa prognozisként boritékolható a Doom számára.
A horror gyakorlatilag kihalt a sorozatban,a sötét nyomasztó hangulatot felváltotta a divatnak megfelelés .Látványosnak tűnni akaró könnyed shooter,amit mégegyszer senki nem akar végigtolni. :R

[ Szerkesztve ]

(#11) exedoc válasza Szabi® (#10) üzenetére


exedoc
senior tag

Nekem is pont ilyen érzésem volt. Mint játék nagyon jó. Mint Doom játék már más kérdés. Nekem már a játékmenet bemutatókon is furcsa volt, ez az erdős, hegyes-völgyes környezet. Abszolút nem illik a játékhoz. Nagyon meg akarták mutatni, hogy mire képes az új id tech. Tetszett, hogy "Doom univerzumot" építenek, csak én nem igazán erre gondoltam. A Doom3 és a 2016 pokol, Mars-horror-scifi megvalósítása jobban passzol a játékhoz szvsz. Megmondom őszintén nálam félbe is maradt. Abbahagytam, mert nem adta. A super-hyper gore nest-es küldinél mondom pause. Ma megjöttem melóból, de nem éreztem, hogy játszani akarok vele. :F

[ Szerkesztve ]

(#12) ceia


ceia
őstag

Igazi FPS? Én inkább hentelősnek mondanám. Amúgy sem tetszik, túl csicsás, színes. Minden világít, villog, körvonala van, és még rosszabbak. A legcsekélyebb illúziót sem adja arról, hogy tényleg egy ilyen vad helyen mászkálnék. Folyamatosan azt tolja a képembe, hogy látod, ez egy túleffektezett játék, és most éppen ezzel játszol. Ha egy "FPS" nem ad valami reálisnak tűnő illúziót, akkor semmit sem ér! Néha úgy néz ki, mint valami Barbie buli. Rózsaszín, meg sárga fények ugranak ki a zombikból, ha szétvágod fűrésszel. Pont, amikor végre látnál valami ütőset. Az ilyen hülyeségek nélkül, és sokkal kevesebb eye-candyvel még jó is lehetne, nagyjából. Mert különben a grafika szép, csak lerontja a sok színes effekt.

        it's more fun to compute

(#13) Szabi® válasza exedoc (#11) üzenetére


Szabi®
addikt

Ha már nincs meg a "behúzott" érzés akkor annyi.
Nincs rosszabb mint kényszerből nyomni valamit.

(#14) Zoltn válasza ceia (#12) üzenetére


Zoltn
senior tag

"Ha egy "FPS" nem ad valami reálisnak tűnő illúziót, akkor semmit sem ér!"

Ezt kifejtenéd? Ezekszerint neked csak a BF, AMRA, ezek FPSek? Azért rendegeg más műfajú lövölde és és virul, amiben 0 realitás van.

Az meg hogy színes, meg túleffektezett, kb fel sem tűnik, ha éppen belemerülsz a játék lényegi részébe, a hentbe.

"Music is your only friend. Until the end!"

(#15) _cHAos_


_cHAos_
aktív tag

Szvsz nagyon jó játék lett a Doom Eternal, a stílusonon belül biztosan az idei év FPS játéka. :D

Az ID-nek megint sikerült megalkotnia a nagybetűs, szórakoztató játékmechanikát.

Pro:
- brutál szinten sikerült az optimalizáció, "majdnem" tökéletesen fut a game
- a tökéletességig csiszolt, szórakoztató játékmechanika
- majdnem hibátlan irányíthatóság (konzolon nem próbáltam)
- magával ragadó, a játékmenethez illeszkedő zenék
- megfelelő kihívás (Nightmare nehézségi szinten)

Kontra:
- hiába az elérhető magas fix FPS értékek magas grafikai részletességek mellett, mintha "mikrolaggolna" a játék (nem csak saját tapasztalat, több streamen is láttam high-end pc-ken is)
- néhol alacsony felbontású modellek ill. animációk
- nem lehet billentyűkombinációkat bind-elni :( /számomra a legnagyobb negatívum /
- nincs Arcade mód

A Doom 3 sztem egy spinoff volt inkább, bár rettenetesen rá voltam kattanva megjelenéskor (volt is hozzá gépem), azért örülök neki, hogy nem egy hasonló túlélő horror elemekkel operáló játékot kaptunk. :D

[ Szerkesztve ]

(#16) toth_janika válasza exedoc (#11) üzenetére


toth_janika
őstag

Én a 2016-ossal voltam így. De, amikor elkaptam a fonalat, le nem bírtam tenni :D Most tolom még egyszer. Ez a játék nekem must have és már most imádom :D

Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/

(#17) jorgoszka


jorgoszka
tag

Óriási csalódás.
Ami a játékmenetben új, az mind rossz.
Gyűjtögetős ugra-bugra ez, ami itt-ott FPS-elemeket is tartalmaz.
Helytelen koncepció.
A tölténnyel smucigoskodni egy DOOM-ban... Óriási baromság.
Totál félrement ez a játék, bánom, hogy megvettem.

Jobb ma egy gombóc fagyi, mint holnap egy se.

(#18) Szabi®


Szabi®
addikt

" stílusonon belül biztosan az idei év FPS játéka. "

Azért van még pár nap vissza az évből :)

(#19) Zoltn válasza jorgoszka (#17) üzenetére


Zoltn
senior tag

De nekem akkor miért nem fogy ki soha a lőszerem? :F

"Music is your only friend. Until the end!"

(#20) oriic válasza Szabi® (#18) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

És hány FPS is jelenik meg még idén? És ezek között hány olyan van, ami esélyesen jobb lehet mint ez?

Live-Die-Respawn

(#21) jorgoszka válasza Zoltn (#19) üzenetére


jorgoszka
tag

Mert láncfűrésszel legyilkolod a basic démonokat. Pajzs meg azért van, mert lángszórózol. Glory Kill-ek sokasága nélkül meg nincs elegendő életerő. Nekem ez a fajta "gyűjtögetősdi" nem jön be. Opcionálisnak kellene lennie, nem kötelezőnek!

[ Szerkesztve ]

Jobb ma egy gombóc fagyi, mint holnap egy se.

(#22) Szabi® válasza oriic (#20) üzenetére


Szabi®
addikt

Ez csak spekuláció ,ami tény az az hogy van még vissza több mint 8 hónap . Gondolom jelenik még meg FPS műfajban más játék is :)

(#23) Hopkins95


Hopkins95
addikt

90 pont? Én már csak a Marauder bossok végett is leértékelném ezt a játékot. De van más is, annyi platforming van benne, ahol le lehet esni a halálba...rossz dizájn ez...a 2016-osban az tetszett, ha volt is benne platforming, a legtöbb könnyű volt vagy úgy volt elhelyezve, hogy ne eshess ki könnyen a pályáról.
A színes kibuggyanó elemek az áldozatokból is milyen illúziórombolók már. :N

Lőszer alig, nem farmolgatni akarok folyamatosan, csak aprítani a saját tempómban.
Az UI visszalépés, túl összetett és színes lett. Ahogy a HUD is meg a betűtípus, olyan játékosnak hat azzal a cartoony dizájnnal. A Doom 2016 dizájnját ha megnézitek, sokkal minimalistább, letisztultabb volt, ahogy a menüje is és ez nagyon tetszett benne.
Fegyverek 2016-osban szintén olyan realisztikusabbnak néznek ki azokkal a visszafogott színekkel meg dizájnnal: Doom 2016 vs Doom Eternal Gun Comparisons

Itt meg olyan érzése van az embernek, mintha a Quake-ből átemelték volna a fegyvereket. Olyan komolytalanná tette a játékot a Doom 2016-hoz képest. :(

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#24) j.la


j.la
tag

Nemrégiben vittem végig a 2016-os Doom-ot, szóval eléggé friss élmény nálam. Az új rész sajnos nem nyerte el tetszésemet, vannak benne jó pillanatok és jól kialakított részek, de ennyi. A platform ugrabugra benne túl sok lett, és annyi minden történik a képernyőn, hogy már felfogni sincs időm, mert már következik a következő valami (előző résznél nem volt ilyen nekem, lehet öregszem :D ). Olyan érzés a sztori vonal mesélése, mintha két mondatban le lenne rendezve minden cselekvés két fejezet között, az előző szerintem sokkal jobban vitte a szálat.

Remélem sikerül visszahozni az előző rész érzését!

(#25) _cHAos_ válasza Szabi® (#22) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

A Halo Infinite (ha tényleg megjelenik idén a Series X-el) látványban és sztoriban jobb lesz, de játékmechanikában kétlem.

(#26) _cHAos_ válasza Hopkins95 (#23) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

A "csiricsáré" graphics design az előzetes gameplay videókból nekem sem nyerte el a tetszésem, de játék közben valahogy, mintha addiktívabb lenne ez az Eye Candy stílus. :D

Öszetettebb lett a játékmenet, az UI ezt csak szükségesen "lekövette", (mellesleg az UI finomhangolható, színvilágban is).

A platformer részek pihentetőleg hatnak (Egér,bill.-el játszva könnyűek is) a sok darálás között, másrészt a fightok közti laza átvezetést megoldhatták volna sima "mászkálással" is, mint a 2016-os játékban.

(#27) Juhaszatti válasza Hopkins95 (#23) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Ó, ennél az Eternalos Plasma Riflenél teljesen elkapott a nosztalgia. Tiszta Doom 98 :))

(#28) heavygrip


heavygrip
aktív tag

Nekem bejött nagyon a játék, kellően nehéz, zúzós, eszméletlen ahogy vissza adja a Doom 2 hangulatát.
Vannak egyébként dolgok, amit az előttem szólók is fel hoztak, (újítások, dizájn) amik felett szemet lehet hunyni, de az igazat megvallva,ha maradtak volna a pofon egyszerű, retrós játék menetnél ami egy szimpla folytatásban teljesedik ki, akkor szerintem még jobb lett volna,de mint írtam, teljesen jó így is,meg lehet barátkozni az új dolgokkal hamar :)
Ami negatívum és ami szíven ütött,az az,hogy nem derült ki,mi lett velünk miután bebörtönzött Hayden a Vegán, mi történt ott, illetve hogy jutottunk ki onnan. Nem úgy volt hogy ott veszi fel a fonalat ahol a nagyszerű előd abba maradt???
Remélhetőleg a DLC kel kifoltozzák ezt a hiányt.
Ja még egy: Meg van a kard,na mondom ki próbálom, a marauderen bosszú illetve a kezdeti szívatás megtorlása céljából,erre mivan,nem lehet szét csapni!!! Miért?? :O ;]

[ Szerkesztve ]

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#29) Daelion válasza heavygrip (#28) üzenetére


Daelion
őstag

Első tervem nekem is az volt a kardal,de ugye azt túl egyszerű lett volna. :D

Játékról meg csak annyit tudok mondani mint amit a topikjában is.
Nekem teljesen bejött szinte minden téren és kb ugyan úgy szórakoztat mint a 2016 DOOM.

Platformer rész nem zavar,egyik se volt olyan nehéz hogy bosszantson 2 zúzda közt.
Gyorsabb játékmenethez kellett pár óra mire hozzá szoktam de utána élvezet volt játszani.

Az meg,hogy színesebb effektek vannak benne na bumm,nekem is fura volt amíg nem játszottam vele de játék közben amikor megy a darálás ezerrel észre se veszem vagy érdekel. :)
Ez igaz a láncfűrész,lángszóró,glory kill részre is.
Az is csak a folyamat része és nem találtam zavarónak,amikor meg már megvannak a ~fullos karakter fejlesztések már eleve jobban megy az egész. 'na meg ugye nem kell leragadni csak 1-2 fegyver használatánál és akkor nincs gond'

Doom 3 nálam meg csak egy mellék játéknak számít ebbe a világba,nem is szoktam a többi részt hozzá hasonlítani.

[ Szerkesztve ]

(#30) Hopkins95


Hopkins95
addikt

Témába vág: DOOM Eternal, ezt most miért kellett? Ez lényegében megerősíti azokat, amiket mondtam. :K

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#31) _cHAos_ válasza Hopkins95 (#30) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

Ha jól emlékszem a PCX-es arc a multiplayeren van kiakadva, a videót is úgy kezdi, hogy 2x kitolta a 2016 single-t és több ezer órája van a multiban. :D Lehet, hogy neki bosszantó, hogy nincs DM, TDM stb, de ez pont nem szempont egy Doom játéknál. Szóval én mindenképpen fenntartással kezelném egy ilyen player véleményét. :)

" ha már fikázni kell, akkor fikázzuk szarrá az uj Doom Eternal-t" :DDD
Én értem, hogy ő csalódott a multi miatt, de minden objetívást nélkülöz kb. a mondandója. Mellesleg az is kiderült, hogy könnyű fokozaton játszik...

[ Szerkesztve ]

(#32) oriic válasza Hopkins95 (#30) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

A kedves PCX-esek maradjanak inkább a hardverek eladásánál, mert ezt nézni és hallgatni szörnyű volt. :U

Live-Die-Respawn

(#33) _cHAos_ válasza oriic (#32) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

+1 :R

(#34) #16939776


#16939776
törölt tag

Hattyúdal.

A következő rész már arra fog építeni, hogy a démonok egymást lövik le a röhögéstől, ha közéjük lovagolunk csillámpóni háton, és két irdatlan "hentelés" között eper illatú gumi-cukrokat kell össze gyűjteni az eldugott helyekről, hogy a paci megegye és ketté finghassa a fődémonokat a pálya végeken.

Lesz olyan kiegészítő ahol pónikat fogunk idomítani, meg gumicukor gyárat craftolunk. Tiszta izgalom. :(((

[ Szerkesztve ]

(#35) Hopkins95 válasza _cHAos_ (#31) üzenetére


Hopkins95
addikt

Én Battlefield játékosként teljesen megértem, hogy hiányzik neki a klasszikus multi! Én is játszottam a 2016-os multival és megkaptuk a klasszikus játékmódokat, ehhez képest az Eternalban nagy visszalépés a multi. A Gamepodos teszt ezt mondjuk elfelejti megemlíteni. :) De ez csak egy a problémáink közül a játékkal.

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#36) Daelion válasza oriic (#32) üzenetére


Daelion
őstag

Én is ezen a véleményen vagyok csak nem akarok 'nyers' lenni mert hardvert tőlük vásárolok már a 8800 GT korszak óta de ezeket a videókat inkább ne. :N

Multi része meg engem is hidegen hagy Doomnak,meg eleve lehetett tudni hogy a multi ilyen lesz.

[ Szerkesztve ]

(#37) _cHAos_ válasza Hopkins95 (#35) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

Érthető. Lehetséges, hogy visszalépés a multi, mint ahogyan az is lehetséges, hogy orvosolják majd egy patch-el. (Utoljára a Doom 3 multijával játszottam, szóval nem releváns a véleményem.)

DE a Single Player iszonyat állat király über brutál jó lett!!! :D
ÉS ez a lényeg, mert nagyon kevés ilyen játék jelenik már meg sajnos.

Ellenpéldaként felhozhatnám a Battlefield-ek hígfos Single Player kampányát, de az is a "kit érdekel katagória", szerencsésebb esetben nem azért veszed meg a játékot, örüljünk, hogy van.

[ Szerkesztve ]

(#38) Hopkins95 válasza _cHAos_ (#37) üzenetére


Hopkins95
addikt

Oké, végül is ebben is van valami. :R Bár a Battlefield 1 kampányát végigjátszottam és állati jó lett, de az újé tényleg hígfos. Én remélem azért, hogy a következő résznél a kampányra is rágyúrnak, mert tudnak ők jó kampányt is csinálni.

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#39) _cHAos_ válasza Hopkins95 (#38) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

:R
Egy Bad Company 2 szintű kampányra next gen graffal, rombolhatósággal fixen lenne komoly igény. :D

[ Szerkesztve ]

(#40) Daelion válasza _cHAos_ (#37) üzenetére


Daelion
őstag

Na igen én pont azok közé tartozom akik csak Single Playert játszanak Battlefieldbe is de azt elfogadom olyannak amilyen mert tudom,hogy nem arra van csinálva. :)

(#41) _cHAos_ válasza Daelion (#40) üzenetére


_cHAos_
aktív tag

Én nem, de rengeteg aktuális (sok ingyenes is) jó multi FPS játék létezik... ezért nem is értem, hogy valaki a multival példálózik egy kitűnő, kb. sajnos ritkaságszámba menő Single Player játék esetén. :U

[ Szerkesztve ]

(#42) jorgoszka válasza oriic (#32) üzenetére


jorgoszka
tag

Szerényebben!!!

Jobb ma egy gombóc fagyi, mint holnap egy se.

(#43) elder troll


elder troll
senior tag

Nekem sem jött be ez a lőszermentes tomb raider dolog. Amikor kergetőzök az agyaspókkal 0 lőszerrel, és keresnem kell egy kisebb lényt a láncfűrészeléshez, mert a pókot nem viszi a stihl fűrész, azért eléggé kiábrándító tud lenni. A tomb raider és prince of persia ihlette ugribugri mellett még el lehet menni, de ezt egy masszív szörnydarálós játékban nem feltétlenül kell erőltetni ilyen szinten.
A 2016-os Doom-ot megvettem pc-re és xbox-ra is, de ezt megvárom game pass-ban. Ettől függetlenül elhiszem, hogy valakinek tetszik, de első körben nekem nem nyerte el a tetszésem.
Lehet egyre finnyásabb vagyok játékok terén. Tegnap ninjáztam apróról egy monster hunter world-öt 4000-ért (+game pass + resident evil 3), hááát arról nem tudnék ilyen szépen nyilatkozni, 1 óra után tudtam először használni a kardot, a felénél már törölni akartam.

[ Szerkesztve ]

(#44) heavygrip válasza Daelion (#29) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Nekem kifejezetten tetszett az "ugra bugra" rész, néha kell ilyen is - ahogy te is írod - két csata közé.
Engem még a "ki potyogás " is hidegen hagy, szivárvány színek? Na és,az elődben ha ketté vágtuk valamelyiket csupa sárga volt :)
A lángszórót illetve a gránátot elvből nem használom.
Tök jó ,hogy olyan mint az előd ezen téren,hiszen nem kötelez rá ezekre a dolgokra, enélkül is végig lehet vinni. Pl. Én a 2016 ost fegyver fejlesztések nélkül vittem végig,nem akarok hazudni vagy 50x. Csak a kivégzésekre mentem rá. :D
Itt is megjátszottam,de kb a 7. Pályáig ment,hogy nem használtam a másodlagos tüzelést, aztán beláttam,hogy még gyakorolni kell sokat. Igaz én alapból UV. szinten kezdtem el.

marauderre visszatérve,vagy 2 percig folyamatosan ütöttem vágtam,de semmi,ami a legérdekesebb,hogy én sem sebződtem addig :DDD mellesleg, hogy rohadjon szét. :W

[ Szerkesztve ]

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#45) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Azt hittem oric fogja tesztelni, amennyire tetszett neki az előző rész! :))

(#46) wednesday


wednesday
őstag

Lehet ez már túl pörgős, túl színes, túl " Super Mario-sra" sikerült. De majd egyszer kipróbálom.

Anno a 2016-os Doom se nyerte el el rögtön a tetszésemet. Engem is a színes vackok zavartak már ott is. Olyan disszonáns az összképhez. Színes cukorkák meg drazsék esnek ki a félelmetes démonokból. :U

Aztán első dolgom volt kikapcsolni benne a glory kill highlight-ot. Na, az rögtön dobott is a játékon. Egyrészt, ha folyamatosan látod a a neonfényben úszó sziluett-et a dögök körül, automatikusan pavlovi reflexet vált ki belőled, hogy glory kill-ezni "KELL". Ha meg direkt nem teszed meg, akkor ott irritál, hogy világít, mint egy karácsonyfa. Így játszottam egy fél órát és már 10 perc után unalmas is lett a glory kill. De a kikapcsolása rögtön jobbá tette számomra a játékot. Úgyis lehet látni, ha egy szörny megrogyik és jóval kevesebbet használtam, mert azért a 2016-osban vannak felszedhető cuccok és nem szorultam rá.

Na most, ha az új részben egyszerűen rákényszerít a játék a használatára, akkor tényleg el tudom képzeni, hogy unalmas lesz. Ráadásul a még nagyobb tempó miatt, lehet már muszáj már bekapcsolva hagyni, hogy lássál is valamit.

(#47) Plague666


Plague666
tag

Egy kis hangulatoldó:

[link]

(#48) _cHAos_


_cHAos_
aktív tag

Spec. kezdek közel állni hozzá, hogy bedobom a billentyűzetet a TV-be. :W :DDD (na nem a platformer részek miatt)

(#49) proci985 válasza #16939776 (#34) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

azt a borderlands mar megcsinalta...

Hopkins95: steam achievementek alapjan eleg beszedes, hogy mennyire nem multiztak vele

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#50) WongFeiHong válasza _cHAos_ (#15) üzenetére


WongFeiHong
senior tag

Ne mond már, hogy nightmare fokozat alatt nincs ebben kihívás? Életembe ilyen nehéz fps-el nem játszottam még. Vagy itt mindenki gyors reagálásu hadtest? :N

Nekem stuttering csak borderless módban jelentkezett, átraktam fullscreen-be azóta semmi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.