Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen.

PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni.
-
laceszgamer
addikt
Igazából a fő gond, hogy túltolták ezt az egész RT marketinget, és jóformán csak ezt nyomatták a 2000-res szériáról. Ha simán csak megjegyezték volna hogy már ezt is tudja, akkor kb a kutyát nem érdekelné, hogy melyik játékba hogyan és mikor kerül bele.
-
Raysen623
veterán
válasz
FoxiestFox
#6
üzenetére
"Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal."
Mármint jobban tömi őket pénzel adott AAA-s játékok esetén. Igen nagy hibát követtek el a pirosak mikor nem támogatták meg kellőképpen a fejlesztőket. Persze a konzolok oldalán mint gyártó már bele tud szólni és a nextgen alatti RT fog majd érdemben terjedni valószínűleg.
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
-
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
válasz
FoxiestFox
#4
üzenetére
Pont nekem is ez jutott eszembe, mikor hallottam az interjút a fejlesztővel. Nocsak, talán mégsem olyan nagy prioritás az a „rétrészing” a jelenlegi hardverek mellett, ahogy azt az Nvidia próbálja eladni a nagy tömegeknek marketing dumával?
-
Rosszul fogalmaztam.

Tényleg jó a tech, én is várom, hogy mainstreammé váljon, inkább a jelenlegi megközelítését tartom lufinak.
Egyszerűen nem tartunk még ott.
Ha lesz életképes raytracing GPU középkategóriában mindkét gyártónál, akkor lesz értelme első napos supportot várni egy AAA címtől, addig nem különösebben. -
ribizly
veterán
válasz
FoxiestFox
#2
üzenetére
Kérlek ne! Az nem lufi. Komolyabb hw kell. Ennyi. Addig meg szépen lehet implementálni. De nem kell release-re.
-
Kezd kipukkanni a raytracing lufi?
-
ribizly
veterán
Nagy ügy. Ha már késik, akkor ne is ilyen engine feature-k implementálásával foglalkozzanak, hanem bugfix-el meg performance tweak-el.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Óra topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Lexus, Toyota topik
- Androidos tablet topic
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Sapphire Radeon RX 6950 XT Nitro+ 16Gb dobozában minden tartozékával eladó!
- Ryzen5 5600X/ RTX 3060Ti/ 32GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Lenovo ThinkCentre M700 SFF PC, I5-6500, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, garancia ( olvasd végi
- iPhone 15 128GB gyári független mint az új 2025.03.31. Apple jótállás
- Lenovo ThinkCentre M910S SFF PC, I5-7500, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Win 11, Számla, garancia
- Apple iPhone 14 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku Gyári 100%
- Samsung Galaxy S24+ / GyáriFüggyetlen / 12/256GB / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




