Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) _Szasza_


_Szasza_
tag

Baromi jónak tűnik.

(#2) JanR


JanR
addikt

Régi nagy kedvenc a Donkey :) Bár emiatt nem vennék Nintando-t.

(#3) ldave


ldave
félisten

Egyrészt örülök, hogy ez a csodás játék 3D-ben újjászületik, másrészt meg picit szomorkodom, hogy újdonságok helyett egy remake jön.

Viszont ha kiderül, hogy a Retro ezen dolgozik már évek óta, akkor elsírom magam :)

A Slime draws near! Command?

(#4) #57919488


#57919488
törölt tag

Mintha a régi SNES verzió is már 3D-s lett volna :U

(#5) Dr.F.E.R.I. válasza #57919488 (#4) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Ne a youtube videók alapján ítélj, mert azok csak 2D megjelenítésre képesek. 3DS-en nézve jön csak elő a játék mélysége, amivel tk kibővítették. Amíg nem láttam a gépet élőben, netes videókon keresztül el sem tudtam képzelni, milyen (jó) lehet.

Szerk.: egyébként szigorúan nézve még ez sem 3D, csak egy ál-3D platformer. Valódi 3D-s akkor lenne, ha valami Mario galaxyéhoz hasonló 3D környezetben játszódna.

[ Szerkesztve ]

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#6) #57919488 válasza Dr.F.E.R.I. (#5) üzenetére


#57919488
törölt tag

Még a mai napig megvan a Nintendo SNES-em és az első Donkey is :P
Csak mintha már akkor is lett volna benne 3D de ezért most nem fogom rákötni a TV-re, hogy megnézzem :DDD

(#7) PHM válasza #57919488 (#6) üzenetére


PHM
addikt

Nem igazi 3D volt benne, csak többszintű scroll.
A SNES hardvere nem volt alkalmas a 3D megjelenítésre.
A Doom cartridge-ban például van egy SFX2-es segédprocesszor,
de azzal együtt is erőlködik a gép.
Pedig elég kicsi a felbontása a játéknak és az is ablakban fut.

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#8) Dr.F.E.R.I. válasza PHM (#7) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Nagyon régen játszottam a Snes-es Doom-mal, viszont rengetegszer végig vittem anno. Arra azonban nem emlékszem, hogy ablakban ment volna, és néhány szaggatáson kívül aránylag elfutott a gépen. Néhány pályát mondjuk kihagytak, ez talán a kis tárhely miatt volt. Viszont voltak egyéb hátrányai, pl az ellenfelek kétdimenziósak voltak, mindig csak szemből látta őket a játékos. Emiatt nem kódorogtak össze-vissza, és nem is támadták egymást. Ez szerinted az FX2 chip gyengesége miatt lehetett így?

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#9) PHM válasza Dr.F.E.R.I. (#8) üzenetére


PHM
addikt

Talán nem helyes a megfogalmazás, hogy ablakban futott,
mindenesetre nem használta ki a teljes képernyőt: [link].
Emlékeim szerint az ellenfeleknek a PC-s verzióban is csak 1 oldaluk volt.
Az FX2 chip grafikai segédprocesszor, neki köszönhető, hogy egyáltalán
megjelent a Doom SNES-re.
Arra azonban már nem futotta a hardver erejéből, hogy bármiféle mesterséges
intelligenciát pakoljanak a programba.
Sajnálatos, hogy a mentés funkció is kimaradt, ezért én mindössze
kétszer láttam anno az ending képernyőt.
Ennek ellenére furcsa mód ezt a verziót szerettem a legjobban,
annak ellenére, hogy 32X-en, Atari Jaguaron, GBA-n és Saturnon is megvolt.

No de visszatérve az eredeti témára, sokért nem adnám, ha hasonló módon
megjelenne például a Super Metroid, vagy a Dokey kong 64 is.
A Banjo-kat már nem is merem említeni, azokra semmi esély. Sajnos.

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#10) ldave válasza PHM (#9) üzenetére


ldave
félisten

Hát igen, kár hogy az egykori Rare játékok nem elérhetőek manapság, mit nem adnék egy Killer Instict remake-ért.

Az meg szégyen, hogy az MS-nél mi lett a csapattal....

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near! Command?

(#11) PHM válasza ldave (#10) üzenetére


PHM
addikt

A RARE neve fénykorában garancia volt a minőségre. Szerintem.
Gyakorlatilag nem is emlékszem tőlük olyan játékra, ami bukó lett volna.
A Nintendo kimászott a csávából a stúdió eladásával,
de szegényebb lett néhány potenciális húzócímmel.
Ki tudja, megérte-e?

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#12) ldave válasza ldave (#10) üzenetére


ldave
félisten

Ha az MS normális játékokat bízna a csapatra, akkor nem panaszkodnék, de a Kinect Sports és a Viva Piñata szerintem csak a tehetségük pazarlása volt. Azt meg ki tudja, hogy a régiek közül ki van még a cégnél.

Mindenesetre sok jó külsős cége maradt a Nintendo-nak, többek között a Retro, akiknek ezt a gyöngyszemet köszönhetjük.

A Slime draws near! Command?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.