Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) domos válasza angyalpc2 (#10) üzenetére


domos
senior tag

Az első hiba volt a teljes lehalás. Az első alaplapcsere után jutott arra a következtetésre, miután még mindig rossz volt a laptop, hogy a Bitlocker a hibás (alaplap csere után már bekapcsolt a gép).

A BIOS-nak az a baja, hogy régen, amikor megvettem a laptopot, szépen működött BIOS alatt is a touchscreen, a touchpad és a billentyűzet is. Most csak a billentyűzet működött, és nem lehet benne semmi beállítást elmenteni.

A garancia átadást se értem... - Nézz utána. http://www.dell.com/support/retail/jp/en/jpgem1/ownershiptransfer/IdentifySystem?c=uk&s=public&l=en

Őszintén ha nekem ennyire fontos valami, és megy a baszakodás, akkor személyesen odamegyek...igen 2x2 óra...(700eFt mellett ez nem összeg) és nem mástól várnám a hiba kijavulását...függetlenül a garancia fajtájától. - Nem azért fizettem több tízezer forintot, hogy én rohangálja a laptoppal, minden hétköznap este 6-ig dolgozom, időm sincs erre.

Tudom hogy nem mindig a support a hülye, és vannak nagyon jó supportok is, de itt nem igazán érzem, hogy bármit is kapnék a pénzemért.

Thinkpadat kellett volna venni - Több T460-at küldtem már vissza gariban, mint amennyit a két kezemen meg tudok számolni. A T470 viszont tényleg jó széria. Most egy X1 Yoga gen2 van rendelve, elvileg jövőhéten meg is jön.

Hieronymus
Ez a gond, hogy manapság már szinte semmiben nem lehet bízni. Dobálóznak a jobbnál jobb és hangzatosabb nevekkel a garanciákhoz, aztán kiderül hogy ott sincs semmi kötelezettség.

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.