Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) KRi2


KRi2
aktív tag

Nem a kocsitulajdonosakat kéne kártalanítani, hanem a megfulladó embereket.

||| | || ||||| | ||| ||

(#2) Sebaj Fóbiás válasza KRi2 (#1) üzenetére


Sebaj Fóbiás
aktív tag

Pontosan.. Illetve olyan szankciókkal kéne sújtani az ilyen aljas húzásokat, hogy többet eszükbe se jusson ilyen, nem csak nekik, hanem semelyiknek. Persze tudom, ilyen nincs, nem is lesz. Pénz beszél, kutya meg mehet kolbásznak, ha valami nem tetszik.

Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.

(#3) nuke7 válasza Sebaj Fóbiás (#2) üzenetére


nuke7
veterán

USA-ban bezzeg felfüggesztik a dízel értékesítést, EU-ban meg nyomják ezerrel... :((

https://youtube.com/user/nuke7

(#4) Noukoum válasza nuke7 (#3) üzenetére


Noukoum
veterán

Ha van rá kereslet..

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#5) clon válasza KRi2 (#1) üzenetére


clon
aktív tag

? a kocsi tulajdonos fizetett "felárat" azért mert alacsony(abb) a károsanyag-kibocsátási adata az autónak mint esetlegesen egy másiké tehát Ő a károsultja a dolognak. A városi lét és a kényelem amiről ma már senki nem mond(ana) le így a "megfulladó emberek" a gyártók sara, legfőképpen mint a példa is mutatja a fejlesztés "büdös" a trükközés olcsóbb.

(#3) nuke7: az ámerikai piacon az európai autók alacsonyabb %-ban vannak jelen és mivel import és nem USA termék alap a betiltásuk - ugyanez európa esetén pont fordított az arány és HA itt lenne hasonló az USA autókkal itt is simán tiltanák mert nem jelentős a dbszám.

(#6) Ribi válasza nuke7 (#3) üzenetére


Ribi
nagyúr

Jaaaaj, amcsiknál ezek a baszom 6-10 literes teherautók tömkelege, "tuningolva" hogy jobban füstöljenek. Még nevük is van, rolling coal. És ezek ugatnak hogy juj dííízel botrány?
Állszent buzi az összes, csak az EUs autó gyártókat baszogatják, hogy a saját fosaikat jobban el tudják adni. :(

(#7) Sinesol válasza KRi2 (#1) üzenetére


Sinesol
veterán

Amennyire tele van amerika benzinzabáló hulladékokkal, kb. pont a dízel a legkisebb probléma.

(#8) clon válasza Ribi (#6) üzenetére


clon
aktív tag

Itt nem ez a lényeges, hanem a szabályozás az EU autókra vonatkozik akkor is ha USA a célállomás. A gyártók a jelen technikát feszítik ameddig csak lehet és a szabályozások már túlnőnek a jelen benzin/dízel technikán aminek a továbbfejlesztésébe senki nem akar jelentősen invesztálni (mert a többi pofátlanul lenyulná) - inkább elektromos irányba megy (persze addig amíg ott meg az akku miatt nem kezdik el szorongatni) - így marad a trükközés DE azzal, hogy X-Y "lebukott" az nem jelenti a többi nem trükközik csak vagy nem buktak le vagy nem lett ennyire nyilvános. Azért ezek a számok sem biztos, hogy teljesek...

(#9) Tikakukac válasza Ribi (#6) üzenetére


Tikakukac
titán

Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz :B

Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát. Pedig top1 a gyújtáskapcsoló javítás és szerelés Opeles fórumokon, ha valakinek menet közben ugrik szét az a szar, ott döglik meg, ahogy esélyesen történt is csak hm, hát ez az EU, itt a fogyvédelem a bányászbéka segge alatt van.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#10) Hieronymus válasza Tikakukac (#9) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

+Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz"

Ez kölcsönös eljárás.
Az Európában gyártott amerikai járművekre nincs vám.
Az Amerikában gyártott európai járművekre nincs vám.
A közvetlen import mind a két oldalon vámokkal terhelt.
Obama az Európával történő vámuniót tűzte ki célul, helyette jött a kölcsönösen kivetett védővámok korszaka.

"Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát."

???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.

Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát. A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#11) Tikakukac válasza Hieronymus (#10) üzenetére


Tikakukac
titán

Ez kölcsönös eljárás.

Európai autóra külön büntetővám nincs :B Fordítva igen.

???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.

Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg. Marhára nem erről volt szó. Arról volt szó, hogyan kezelik az autók bajait az egyes kontinensek. Az EU-ban sehogy, mindegy milyen a márka, amcsiban pedig elég példásan, mindegy milyen a márka. Átment a dolog? Remélem igen. Ez olyan márkafüggetlen, hogy írhatod a márkát amit te szeretsz piszkálni a botoddal és dobom is rá a konstrukciós hibát, amire amcsiban visszahívás van, itthon meg kuss. Gyulladós BMW-k megvannak? Mi most azzal kapcsolatban itthon a hivatalos kommunikáció? Valami olyat olvastam legutóbb, hogy a szememből ömlött a könny. Oszt' ott csak rádég az autó ;]

Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát.

Az a néma gyerek lesz ez, aki maga a hibás alkatrészt kreálta és jelezte több ízben a GM felé is, hogy javítani kéne, heló, de inkább eltussolták? Ez az lesz? Elég hangos ez a gyerek.

A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.

:DDD :DDD :DDD Mondom én, sok a vércukor, nem megy ez a fórumozás. Az, hogy széthullik a zárbetét egy elég nagy para, ez visszahívás. Tudod mi a viccesebb? Mikor menet közben törik le a pöcök vége és beakadt kormányzárral mész az úton. Semmiképpen sem hívnék vissza egy ilyen alkatrészt, igazad van. Na akkor itt most fejeztem be, mert elpukkan az agyam.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#12) nuke7 válasza clon (#5) üzenetére


nuke7
veterán

nem tiltották be / ki - a daimler nem forgalmazza őket. :N

(#6) Ribi : nem tudom, hogy te merre jártál, de nevadában és californiában és nem láttam olyan sok ilyen füstölő pickup-ot :N sőt, amúgy úgy pickupokat sem igazán.

(#9) Tikakukac : amúgy a fogyasztóvédelem valóban erősebb nyugat eu-ban, de ne mondjuk azt, hogy nincs :N Amcsiknál beperelik a céget a búsba, ott azért figyelnek jobban oda, és ennek megvan már a kultúrája is. :K

Amúgy meg mo-n és eu-ban is van kártérítés :K ;)
https://itcafe.hu/hir/volkswagen_dizelbotrany_eu_birosag.html

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#13) Ed3r_X_ válasza Tikakukac (#11) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

"Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg."

Feltétlen kell ide ez a stílus? :U Nem hiszem. Értelmesen is el lehet mondani, ha valamivel nem értesz egyet.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#14) 8th válasza Hieronymus (#10) üzenetére


8th
addikt

"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."

[link] :U

(#15) Tikakukac válasza Ed3r_X_ (#13) üzenetére


Tikakukac
titán

Szerintem sem feltétlen kell ez a stílus, csak abban az esetben ha indokolt. Itt sajnos az volt :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#16) Tikakukac válasza nuke7 (#12) üzenetére


Tikakukac
titán

Olvasd el megint azt a cikket és azt ami a amcsiknál megy. A kettő között va egy térváltásnyi távolság :B

Amúgy persze, van fogyvédelem. Ahogy a hajszálnak is meg a villanyoszlopnak is van vastagsága. Csak a kettő közötti jelenlétben vannak markáns különbségek :B
Épp futtattok egy vicces garis sztorit, a Gorenje már kerek-perec kimondta, hogy nem érdekli a garis bajom, sokba kerülnék, menjek a fogyvédelemhez meg pereljem őket ha nem tetszik valami. Pontosan tudják, hogy mekkora erőfölényük van a jogban is :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#17) Füleske válasza Hieronymus (#10) üzenetére


Füleske
addikt

A PSA autói jobbak lennének mint a GM Opel ? :N

(#18) k-adi válasza Tikakukac (#16) üzenetére


k-adi
nagyúr

és perled is?

(#19) Ribi válasza clon (#8) üzenetére


Ribi
nagyúr

Olyan célokat írnak ki amik nem teljesíthetőek. Fizkailag képtelenség. Bárhova fejlesztik az autót, nem megoldható. Totalcaron elég sokat beszélnek erről és kb retardáltak hozzák a szabályokat és kb megy a verseny hogy ki mond idiótább számot. Aztán jönnek a 2-2.5 tonnás pickupok, 2 lityis fogyasztással. És mindenki bólogat, hogy jaaaa. Valósághoz semmi közük, de hát azt leszarja mindenki. Persze a dízelbotrány... Senkit sem érdekel a valóság csak amíg abból nem lehet lehúzni valakit.

Tikakukac: Amcsiban szerinte nincs köze a hogyan kezelik az autók bajait témához. Szimplán az ottani bárkit bármiért beperelek, mert ott ez a trendi. Mint írtam, csak a pénzről szól ott is az egész. Pont leszarják az egészséged, leszarják ki hogy csal. Csak perelnek, legyen pénz aztán a többi leszarva.

(#20) Tikakukac válasza Ribi (#19) üzenetére


Tikakukac
titán

Majd nézd meg ezek az ügyek hogyan derültek ki. Külön hatóság van, aki a balesetek körülményeit rendezgeti és ha hasonlóságok vannak, indul a buli. Ilyet EU-ban majd akkor fognak csinálni, amikor leszakad az első piros hó.

k-adi: Anyám mosógépe, ha ő akarja, perel. Én ameddig tudom elviszem a hátamon, írok majd pár helyre igényeseket, hadd tömje a keresőket a tuti garis sztori és ennyi volt. Hazai jogállással tudod hol fogom én visszakapni a beleölt időmet pénzben :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#21) clon válasza Ribi (#19) üzenetére


clon
aktív tag

A cégek válasza erre a "csalás" és legyek boldog, mert +2millát fizettet ki velem egy informatikus által megírt pár sorért viszont vár arra, hogy más fejlesszen mert akkor neki "ingyen" van mert hát ugye lemásolja.
Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást. Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket.

(#22) T J válasza Hieronymus (#10) üzenetére


T J
tag

"Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt."
Én épp azért tartok tőle, mert már "francia". ;)

[ Szerkesztve ]

(#23) doooo válasza Füleske (#17) üzenetére


doooo
veterán

A márka egyértelműen jobb állapotban van (és nem is kapnak rosszabb kritikákat az újabb modellek a régiekkel összehasonlítva). Bár miért nem PSA Opelt mondasz, ha már GM Opel-t igen? Benne maradt a németek keze, ahogy a GM esetén is. Felesleges ez a francia-hater duma. A GM megmutatta mire volt képes. Azzal senki nem fog tudni dicsekedni.

(#24) Sinesol válasza T J (#22) üzenetére


Sinesol
veterán

Utobbi cirka 10 evben epp hogy pozitivum, ha valami francia, csak ugye ebben is le vannak maradva a magyarok es azt hiszik még 2000-ben vagyunk. Az Opel egyebkent eléggé a beka segge alatt volt, nem sok marka mutatott be akkora melyrepulest, a PSA alatt viszont folyamatosan javulnak.

[ Szerkesztve ]

(#25) Füleske válasza doooo (#23) üzenetére


Füleske
addikt

Hogy a márka milyen állapotban van nekem mindegy, az autók érdekelnek nem a márkajelzés. GM Opel vs. PSA bármi. "Benne maradt a németek keze" - igen, más a dizájn meg a jelvény. Corsa vs. 208 , Grandland X Hybrid4 vs. 3008 Hybrid4. A PSA autói látvány termékek.

(#26) doooo válasza Füleske (#25) üzenetére


doooo
veterán

Miért, régen azt hiszed több különbség volt a GM márkái között? Egyébként meg nem, van autójuk, amiben saját, GM-es időből származó motorjuk van, pl. a jelenlegi Astra. A következő nyilván már nem olyan lesz, de az, hogy van akkora önállóságuk, hogy normálisan kivezessék a meglévő generációkat, az azt jelenti, hogy nem mindentől fosztattak meg a németek. A Grandland egyébként a GM és a PSA közötti egyezményből született, jóval a felvásárlás előtt. Tudod... szoktak ilyet csinálni a gyártók egymás között. Egyébként a dizájnon kívül más különbségek is vannak. Nem egyforma "érzés" vezetni egy Corsát meg egy 208-at, nem egyformán vannak hangolva, de mondjuk a fedélzeti rendszerük sem egyezik meg. Na de ha meg is egyezne... nem véletlenül az év autója a 208-as.

[ Szerkesztve ]

(#27) nuke7 válasza Tikakukac (#16) üzenetére


nuke7
veterán

hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg.

Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.
Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokat ;)

ja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#29) Tikakukac válasza nuke7 (#27) üzenetére


Tikakukac
titán

hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg

Nincs ezzel semmi gond. Majd beülsz ebbe a hajóba egyszer és nem fogod ;]

Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.

Pár év kisker van mögöttem, cifra sztorikkal tele a padlásom. Magabiztosan jelentem ki, hogy eddig csakis és kizárólag mákod volt. Az itthoni nagykerek/disztrik és szervizek képesek olyan szinten kezelni ügyfeleket, hogy a bicska 5 helyen is nyílik a zsebben.

Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokat ;)


Mármint az a hozzáállásom, hogy anyám helyett kell felvennem a kesztyűt, mert az üvöltő csapágyas mosógépre is bemondja az okoska, hogy "hát ez ilyen hölgyem"? Rossz ajtó.

ja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.

Meg egy kupac pénz, 5-10 év az életedből piszlicsáré hülyeségekre és hasonlók. Hogy az a nyomorult világ ahova eljutottunk, ahol lassan egy betört ablakra is tucat szakértő kell, hogy megmondják, hát ez bizony be van törve... és nincs senki, aki az ilyen agyhalott cégekre ráverné a lepedőt igen könnyen :N És basszus nem egy összetett elektronikai hibáról van szó, ami nehezen reprodukálható. Hanem egy olyan konstans mechanikai gondról, amit 10 emberből 9 simán felismer, mert tapasztalta már, csak max nem tudta, hogy mi az. De ügyvéd, meg bizonyítás meg jézusom, tényleg csak engem zavar a hülyeség?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#30) nuke7 válasza Tikakukac (#29) üzenetére


nuke7
veterán

nekem három év kisker / forgalmazói tapasztalatom van, nem volt bajunk soha a garanciális dolgokkal... :N

https://youtube.com/user/nuke7

(#31) Ed_007 válasza Füleske (#25) üzenetére


Ed_007
aktív tag

"A PSA autói látvány termékek."

Citroen C5-ről váltottam "feljebb" és "újabbra", de visszasírok jónéhány francia okosságot: a szuper hatásfokú légkondit, a néma belteret (csendesebb volt a C5 dízel, mint a mostani "prémiumabb" autóm elektromos módban), a komfortosabb rugózást, a tolatáskor lekapcsolódó szellőztető levegő beszívást, a faék egyszerűségű tempomatot, a szabályozható hasmagasságot és a változtatható csillapítású rugózást, a vezetőajtó nyitásakor programozhatóan nyíló többi ajtózárat, a hatalmas üzemanyagtankot a minimális fogyasztással (volt, hogy 1300 km-t mentem egy tank naftával), az egyértelműen jelzett részecskeszűrő regenerációt, a szuper élettartamú katalizátort (közel 300 ezer km után még 90% feletti hatásfok, márkaszervízben kimérve), a hatalmas térfogatú ablakmosótartályt, a kanyarban is bedőlésmentes karosszériát, a finoman záródó ajtókat, a használati nyomoktól mentes belső teret, a hatalmas csomagteret, az egyszerűen átvariálható üléseket, a nyomásra előre és hátra hajló, majd kézzel visszabillenthető tükröket... szóval nem kell lesajnálni a PSA csoportot, számos szempontból jobb autókat gyártanak, mint a prémiumnak mondott gyártók az akár több, mint kétszer drágább modelljeikkel.

(#32) Tikakukac válasza nuke7 (#30) üzenetére


Tikakukac
titán

Lottózz könyörgöm, komolyan mondom :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#33) 8th válasza clon (#21) üzenetére


8th
addikt

"Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."

Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)

"Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."

Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.

[ Szerkesztve ]

(#34) Noukoum válasza 8th (#33) üzenetére


Noukoum
veterán

Ha azt az időt és pénzt az akkumulátor fejlesztésbe ölték volna a benzin /dízelmotor fejlesztése helyett.. Inkább nem is mondom hol tartanánk.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#35) Sinesol válasza 8th (#33) üzenetére


Sinesol
veterán

Pont itt ahol most, mivel igy is evtizedek ota rengeteg időt es penzt ölnek az akksik fejlesztesebe.

Amugy az sem egeszen igaz, hogy a benzinest nem erte meg fejleszteni, mert azert igencsak jelentős előrelepesek voltak, ma egy 3 hengeres 1literes motor feleanyi vagy kevesebb fogyasztasbol hoz ugyanolyan teljesitmenyt mint egy regebbi átlagos 4hengeres 2 literes.

[ Szerkesztve ]

(#36) Kaiku válasza Ribi (#6) üzenetére


Kaiku
senior tag

Arról nem is beszélve, hogy pl Texasban nincs emisszió mérés az autóknál! Úgy tuningolsz ahogy akarsz.

(#37) Kaiku válasza nuke7 (#3) üzenetére


Kaiku
senior tag

Senki nem mondta, hogy neked diesel autót kell venned. Szerinted ha egy autónak nem látod a füstjét, mert olyan apró akkor az már nem is füstöl?

(#38) #06658560 válasza clon (#8) üzenetére


#06658560
törölt tag

Nem, a szabályozása az EU területén forgalomba helyezett autókra vonatkozik. Mindre, a japánra, az amerikaira is.Ez viszont azt okozza, hogy egyik és másik nagy piac fontossága határozza meg mit fognak fejleszteni.

(#39) #06658560 válasza clon (#21) üzenetére


#06658560
törölt tag

A belsőégésű motorok fejleszthetők még. Csak az drága. Viszont a szabályozás az pont olyan idióta lett, hogy teljesen értelmetlen és problémás fejlesztési irányra kényszerítette a gyártókat. Például sokkal értelmesebb lett volna azt mondani, Lambda=1 minden üzemállapotban üzemmeleg motor esetén, és a fajlagos fogyasztást kelljen egy megadott szint alá vinni. És az pont jó lett volna a kis motorokra és a nagyokra is, arányaiban nem drágította volna jobban a kisautókat, ezzel gyakorlatilag halálra ítélve a kategóriát. És nem lehetett volna a hibridizációval kiskapukat keresni és kibújni a büntetési tételek alól.

(#40) #06658560 válasza Hieronymus (#10) üzenetére


#06658560
törölt tag

Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.

(#41) #06658560 válasza Tikakukac (#11) üzenetére


#06658560
törölt tag

Azért az usákiai közlekedési hatóság is lehetne jobb, mert ott is sokszor körülményesen hajlandóak csak intézkedni.

(#42) nuke7 válasza Kaiku (#37) üzenetére


nuke7
veterán

nem azzal van bajom, ha én diesel-t vezetek - hanem azzal ha rajtam kívül bárki más :N
(de amúgy én nem is veszek diesel-t) De amúgy pont ez az - hogy az a diesel tökre egészség károsító, aminek nem látod a füstjét, ez a baj :K

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#43) #06658560 válasza nuke7 (#42) üzenetére


#06658560
törölt tag

Nem a dízel az önmagában. A közvetlen befecskendezéses dízel a részecskeszűrővel az, valamint a közvetlen befecskendezéses benzinmotor is, a dízelhez hasonló felépítéssel.Csak arra nem szeretnek panaszkodni a népek.

(#44) petymek válasza Tikakukac (#11) üzenetére


petymek
senior tag

Adj már néhány linket, erről az opel mizériáról. Még totalcaron sem találkoztam vele.

szerk. látom lenteb linkelték

[ Szerkesztve ]

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#45) #06658560 válasza Noukoum (#34) üzenetére


#06658560
törölt tag

Abba az akkugyártóknak kellett ölni a pénzt, nem az autógyáraknak.

(#46) nuke7 válasza #06658560 (#43) üzenetére


nuke7
veterán

valahogy mégis csak a dízel autók mögött mértek nagy növekedést az autó belterében a mikro részecskék esetén... :U

https://youtube.com/user/nuke7

(#47) #90088192 válasza nuke7 (#46) üzenetére


#90088192
törölt tag

Persze, mert a zseni szabályozó hatóság azt mondta nem akar füstöt látni.
Akkor nem fog, mert mi képesek vagyunk erre is.

Ja hogy a füstölő Dízel ebben az esetben töredék egészség károsító hatással rendelkezik mint a nem füstölő társa.

Lényegtelen, mert mindenki látja a szabályozó testület nagyon is dolgozik :W

(#48) #06658560 válasza nuke7 (#46) üzenetére


#06658560
törölt tag

Az hogy az utastérben mit mérnek hol kapcsolódik a motorhoz? Ha a kipufogógázok bejutnak direkt oda, akkor ott kurva nagy baj van. Mindegy milyen motor.

(#49) nuke7 válasza #06658560 (#48) üzenetére


nuke7
veterán

az előtted haladó autótól függően változott az utastérben a levegő minősége... :U

https://youtube.com/user/nuke7

(#50) #06658560 válasza nuke7 (#49) üzenetére


#06658560
törölt tag

Az rengeteg dologtól függ. Viszont a modern közvetlen befecskendezéses benzinmotorok is termelik a karcinogén részecskéket.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.