Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) trufa12


trufa12
addikt

vissza tér a régi stílus :) itt is

bár nem volt rossz a 3d s divinity 2 én ki pörgettem
de ez így már faja lesz . .) mert a divine divinity az nagyon jó volt régen

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#2) persil


persil
nagyúr

Huhú, jó lesz ez csak gyűjjék! :)

Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

(#3) ldave


ldave
félisten

Nagyon szimpatikus csapatnak tűnik ez a belga a cég a videó alapján, de lassan annyi jó játék jön Kickstarterre, hogy valahol megálljt kell parancsolni a pénztárcámnak. De még nem itt :)

A Slime draws near! Command?

(#4) blackydan


blackydan
senior tag

Nagyon jó, ráadásul szépen is haladnak már 81%-nál járnak és van még bőven idejük, hajrá! :K

(#5) X Factor


X Factor
addikt

Azt hittem mostanra komment áradatra lelek itten.

Make things work

(#6) Tom5


Tom5
addikt

Én most dobtam fel, felüdülés a diablóval eltöltött órák (évezredek ;] ) után. :R

(#7) X Factor


X Factor
addikt

Már megrendeltem, ma jön meg. Sajnálom, hogy este későn érek haza, végre abbahagyhatom a Baldur's Gate-ket ^^

Make things work

(#8) ldave


ldave
félisten

Co-op játékokat lehetne majd szervezni :)

A Slime draws near! Command?

(#9) X Factor válasza ldave (#8) üzenetére


X Factor
addikt

Már ismerős is említette, először single-be beakarom fejezni, aztán benne vagyok. Későbbiekben úgyis lesznek remek user generated contentek mint a Neverwinter Night 2 esetében. (Remélem ;] )

Make things work

(#10) bélanéni


bélanéni
őstag

Co-op-ban én is benne leszek 1 single lejátszás után. :)
És én is csodálkozok mennyire üresek a játékkal kapcsolatos fórumok, itt magyarhonban. Majd talán ha befut az első 8-10 90% körüli értékelés, nagyobb lesz a tolongás a játék körül. Mert az a véleményem hogy megérdemelné. Sok agyonreklámozott játéknál sokkal jobb produktum. Végre egy élvezetes JÁTÉK. :C

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#11) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Lesz Gamepod teszt, jelenleg tolom ezerrel a játékot, ha épp nem híreket kell írnom. Szerintem jövő héten várhatjátok a bemutatót róla. :K

Eddig egy mondattal jellemezném: Végre egy normális RPG! :R

MOD: Egyedül a harc kicsit fura, hogy teljesen körökre osztott, akciópontokkal, nem pedig a Baldur's Gate-ben látott megoldás, de ez cseppet sem von le az értékéből. ;)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#12) ldave válasza Vistaboy (#11) üzenetére


ldave
félisten

Várjuk :)

Amúgy én jobban szeretem ezt a fajta harcrendszert, a régi Infinity játékok közül is emiatt a Planescape volt a nagy kedvenc, mert abban alig kellett harcolni, Icewind Dale-t meg sose vittem végig a harc-orientált játékmenet miatt.

A Slime draws near! Command?

(#13) bélanéni válasza Vistaboy (#11) üzenetére


bélanéni
őstag

Nekem a harcrendszer így tökéletes ahogy van. :)
Várjuk a tesztet! ;)

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#14) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Na jó, részemről ennyi. Nem tetszik ez a harcrendszer, ráadásul csak három fős a csapatom, pedig bejártam az egész várost, mégsem csatlakozik senki, bezzeg ellenfélből tucatjával jönnek egyszerre. Szóval teszt nem lesz, mert képtelen vagyok így játszani vele. Megvárom inkább a Pillars of Eternity-t, az remélem, tényleg Baldur's Gate-jellegű harcot fog tartalmazni. Sajnálom, mert minden egyéb tekintetben tetszett volna. Ha nem tucatszámra támadnának egyszerre, meg nekem is lenne egy hatfős csapatom, talán menne a taktika, de így, túlerővel szemben nem... :(

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#15) bélanéni válasza Vistaboy (#14) üzenetére


bélanéni
őstag

Biztos van megoldás, elég sok kombinálási lehetőség van.
De tény hogy én itt még nem tartok. Majd meglátjuk mi fogad később.

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#16) Vistaboy válasza bélanéni (#15) üzenetére


Vistaboy
veterán

Biztos van megoldás, csak az a helyzet, hogy ennek a harcrendszernek a logikáját egyáltalán nem értem. Ráadásul a karakterkészítés sem olyan, mint rendes RPG-ben, még a tulajdonságpontjaidat sem oszthatod el. Nem tudom. Én úgy képzeltem el, mint a Baldur's Gate vagy Dragon Age: Origins esetén, hogy valósidejű, mégis megállítható küzdelem lesz, ahol rendes partit alkotva verjük szét az ellent. Ennyire nem vagyok hardcore RPG-s, hogy a régi táblás játékokhoz hasonlóan lépésenként taktikázzak. Nem sakkozni akarok, hanem kalandozni, a fenébe is... :(((

Nekem így nem megy, hogy vagyunk hárman, ráadásul az első csapat zombi felaprít, mert kapásból hatan esnek nekünk (Lásd a képen), plusz még ennek a hülye rendszernek köszönhetően épp azokat nem tudom támadni, akik taktikailag a legnagyobb fenyegetést jelentik, mert nincs elég AP arra, hogy ellőjek odáig. Ők bezzeg eltalálnak, ráadásul folyamatosan mentik el az AP-t, mert érdekes módon mindig marad nekik tartalék. Ők kétszer-háromszor tüzelnek, plusz tolják a buffokat, én meg egy lövést/ütést leadok és már semmit nem tudok csinálni, mert elfogyott az AP-m. Ez az egész rendszer úgy szar, ahogy van. Ehhez nincs megfelelő idegrendszerem. :(

Szóval ennyi. Ez nem az én stílusom. Egy-két ellenfélnél oké, mert mi is annyian vagyunk. Addig nem is volt probléma. De ha kétszer annyian támadnak ránk, a körökre osztott rendszer miatt nem tudok mit csinálni. Pedig amúgy a történet jó, a küldetések jók, minden jó, csak ez a mocskos sakkozás idegel fel. Úgyhogy részemről végeztem.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#17) bélanéni válasza Vistaboy (#16) üzenetére


bélanéni
őstag

Túl hamar leírod a játékot. 3-4 év fejlesztés van benne, nyilván nem b*szták el ennyire.

Egy kérdés kapásból felmerül: igaz, teljesen szabad kezet ad a játék, hogy merre mész, egy nagy homokozó a játék, de valójában a történet szerint kell haladni, ha nem akarsz LVL3-4-en LVL8-as ellenfelekkel küzdeni. A kérdés: nem (lényegesen) magasabb szintűek az ellenfelek akik mindig legyaknak? Ha igen, akkor másfelé kell menned.

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#18) Vistaboy válasza bélanéni (#17) üzenetére


Vistaboy
veterán

Habár tényleg úgy szeretek játszani, hogy arra megyek, amerre akarok és olyan sorrendben csinálom a küldiket, ahogy jóesik, ennek ellenére természetesen előre szoktam menni felderíteni, hogy ne fussak bele sokkal erősebb ellenfélbe. Nem ez a gond. Ez a harcrendszer nekem nem tetszik, mert nem értem. Azzal tisztában vagyok, hogy nagyjából hogy működik, de nem tudom követni. Képtelen vagyok felfogni, hogy egy velem egy szinten lévő ellenfélnek mitől van gyakran kétszer annyi AP-je, mint nekem. Vagy mitől van az, hogy gyakran körön kívül is egyszer csak belémcsapnak, pedig nem ők jönnének sorra (Jó, van az "Attack of Opportunity", de akkor is röhejes, hogy mindenki belecsap a karakterembe, amikor az meg sem moccan). Szóval ez nekem magas.

Ettől még nem nézem le a fejlesztőket és nem tekintem trágyának a művet. Nekem nem tetszik, igaz. De attól még nem mondtam róla, hogy rossz lenne. Például egy Medal of Honorral vagy Call of Duty-val sem játszottam életemben, mióta átmentek multis baromkodásba, mert nem látom értelmét, hogy egymást kergessük egy zárt pályán és abban versenyezzünk, ki tudja többször megölni a másikat. Ettől nem mondom, hogy rossz játékok, de azóta elkerülöm őket messzire, mert nem érdekel ez az ökörködés. Mégsem írok róla cikket, és nem húzom le, csak mert nem tetszik.

A Divinity hasonló. A Divine Divinity is tetszett, sőt, még a Divinity II is. Ezt is vártam nagyon, mert végre egy valódi RPG-nek tűnt, nem hack & slash akciónak. De ez a harcrendszer tönkreteszi SZÁMOMRA az egészet. Nekem így már túl stratégiai, amit nem szeretek. Attól persze a többiek biztos jól fognak vele szórakozni, de nekem nem megy, mert nem értem ezt a körökre osztott sakkjátszmát. Nem tudom követni, hogy most miért történik az, ami történik. Csak lesek ki a fejemből, miközben az ellenfél lépeget, majd amikor végre én jövök, már a parti fele le van amortizálva. Ez nem taktikus harc, hanem stratégiai játék, amiket szintén elkerülök messzire. A Dungeon Keeper kivételével más stratégiai játékkal nem játszottam, mert nem az én műfajom. Szerintem ezért nem tetszik most ez sem, mivel a harcok nagyon stratégiásak, ahhoz pedig nem értek.

MOD: Ettől persze, ha megkapom, hogy írjak róla cikket - egyelőre még csak az Early Access kiadást próbáltam, még nem kaptunk belőle végleges példányt -, akkor nincs választásom, meg kell írnom, akár tudok vele játszani, akár nem. De egyelőre nem idegesítem magam azzal, hogy kínlódok vele.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#19) ldave válasza Vistaboy (#18) üzenetére


ldave
félisten

Lehet picit spoiler vagy már túl is vagy rajta: az első városban lehet szerezni még egy csapattársat, a polgármester házában a könyvtárban van egy mágus, ő csatlakozik a csapathoz egy rövid párbeszéd után.

A Slime draws near! Command?

(#20) X Factor válasza Vistaboy (#18) üzenetére


X Factor
addikt

Game options-be lehet nehézséget is állítani, pontos tooltip nincs h. mit módosít, de talán az is segíthet picit, akár az AP dolgon akár máson.

Make things work

(#21) Vistaboy válasza X Factor (#20) üzenetére


Vistaboy
veterán

Próbáltam már mindent, nem a játékkal van a baj, nekem ez a harcrendszer követhetetlen. Egy RPG-ben tudom, mit fejlesszek a karakteremen, hogy jó legyen egyes területen. Utána pedig azt a harcmodort követem, amihez felszerelem és kialakítom őt. De itt nem tudok beleszólni semmibe. Egy-két pontot kapok szintlépésenként, az lóf@sz. Karaktergeneráláskor sem oszthatom el a tulajdonságokat, pedig egy RPG-ben az lenne a legfontosabb.

(#19) ldave: Az még mindig csak négy fő. Egy RPG parti 5-6 fős kell, hogy legyen. Rendben, az első városban elég, ha négyen vagyunk, de ha egyszerre mindjárt tucatnyian esnek ránk, akkor már kevés. Ha valós időben zaljana a harc, akkor könnyebb lenne, felbuffolni, távolról ritkítani, leszedni a varázslókat, majd jöhet a közelharc, támogatással. De nem így, hogy nem tudok mozdulni sem, miközben azok vígan paroláznak és ölik az embereimet. Nem bírok tétlenül ülni és nézni.

MOD: Azért köszi, hogy segíteni próbáltok, majd esetleg később talán még egy próbát teszek vele (Ha mégis cikket kell írnom róla), de addig, amíg nem kell, nem erőltetem.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#22) Tom5 válasza Vistaboy (#21) üzenetére


Tom5
addikt

Karaktergeneráláskor sem oszthatom el a tulajdonságokat, pedig egy RPG-ben az lenne a legfontosabb.

Az egyik statból ha elveszel ráteheted másikra. Képességeknél dettó. Kb a fallout-ra hajaz ez a rész.

(#23) bélanéni válasza Vistaboy (#18) üzenetére


bélanéni
őstag

Hozzáteszem, még nem sokat játszottam (3 óra), mert 3 napja megvettem ezt és a Metro LL-ot, és ez utóbbit tolom (FANTASZTIKUS, csak erős vas kell hozzá), amúgy sem vagyok nagy játékos, alkalomadtán játszogatok. Eddig 3 órám van kb a játékban, mármint a Divinity-ben, a teljes tutorial-t végignyomtam + első városban vagyok és minden papírt elolvastam amit találtam. De ami eddig már tisztán lejött, ilyen kevés idő alatt, hogy ez egy igencsak szöszmötölős játék. Mindent el kell olvasni, hogy az ember egyáltalán tudja mit csinál. Ezen kívül - ezt a manualban olvastam - a játék a felderítést (mindenhova benézel, minden sarokba, hordóba...) nagyon jutalmazza, és szerintem enélkül tovább se lehet menni sokszor. Nekem a harcrendszer kristálytisztán érthető, le vannak írva az alapok, maga a lényeg a manualban, de anélkül is látható mi miért történik. Persze amit írsz, hogy pontosan miért van az hogy egy adott ellenfél "soron kívül" is tud ütni, az nyilván egy olyan skill/stat-nak köszönhető amit azonnal nem tudok. De durva is lenne pár óra után mindent érteni, ha csak az ember a karakter kb. 100 tulajdonságára néz, ez lehetetlen. Nagyon lényeges eleme a játéknak hogy a tereptárgyakat és a skilleket úgy kell kombinálni hogy azok segítsék a győzelmet. Pl. vizes hordót szétlőni, utána villámmal megszórni az ellent, ez nagy bónuszt ad a sebzéshez, stb....
Nekem az hogy real-time a kalandozás + körökre osztott a harc, az irtóra bejön, ahogy írod, ez teljesen ízlés kérdése. Talán ez onnan fakad hogy az egyik kedvenc játékom a HoMM és a King's Bounty. Szerintem telibe találták, csak úgy mint ahogy a grafika/zene/hangulat is nagyon rendben van.
Én ezzel a játékkal sokat fogok szöszmötölni, de az tuti, hogy még kell jópár / sok óra hogy átlássam teljesen. Egyben biztos vagyok, hogy mindent fel kell fedezni, itt nem lehet rohanni. :R :K

Egyetlen dologgal egyetértek, vagyis én is így látom: jelenleg(!) úgy érzem, ahhoz képest, milyen sok tulajdonsága van a karakternek, és nem túl gyors a szintlépés, túl kevés az az 1-1 pont ami szintlépésenként elosztható. Ez nyilván jól át van gondolva, erről is végleges véleményt majd 10+ óra múlva tudok alkotni. Egyelőre így érzem.

[ Szerkesztve ]

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#24) bélanéni


bélanéni
őstag

Még egy apró megjegyzés: lehet hogy egyelőre kiegyensúlyozatlan a játék, pl. lehet hogy nem midegy milyen karakterrel, milyen stat-okkal indulsz. Ha így van, ezen változtatni fognak, az biztos. Nekem az elmúlt 3 napban 3 patch jött eddig. Szerintem ez egy igen komplex alkotás, sokat kell ezt még polírozni. Ezért sem kapkodok a játszással. Anno pl. Witcher1-el 5 hónap alatt végeztem. Szeretem emésztgetni a látottakat. :DDD

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#25) Vistaboy válasza bélanéni (#23) üzenetére


Vistaboy
veterán

"Talán ez onnan fakad hogy az egyik kedvenc játékom a HoMM és a King's Bounty."

Talán nem véletlen, hogy én egyikkel sem játszottam, mert már ott sem jött be ez a rendszer. Ennyire alaposan nem tudom végiggondolni a stratégiát, hogy minden apróságra figyeljek. Én haladni akarok, nem szöszmötölni. Persze nem bika módjára fejjel a falnak, némi taktika nem árt, de azért amikor már ennyi mindenre kell figyelni, és elég egy hiba a reload-hoz, akkor hamar megunom és keresek másik játékot. Én is szeretek szétnézni és háttérinformációt gyűjteni, de azt már nagyon utálom, amikor stratégiázni kell egy szerepjátékban. Nem sakkozni akarok, hanem harcolni.

MOD: Lehetett volna úgy, hogy legkönnyebb fokozaton ne legyen ennyire komplex a rendszer, így azok is tudjanak vele játszani, akik nem ismerik ezt a stílust.

(#22) Tom5: Köszi, erre nem gondoltam. :B Hozzá vagyok szokva, hogy megvan, hány statpontot kapsz, majd utána az alapértékeknél tetszés szerint el kell osztanod. Na, ha majd elő kell vennem megint, erre odafigyelek.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#26) bélanéni válasza Vistaboy (#25) üzenetére


bélanéni
őstag

Ennyire alaposan nem tudom végiggondolni a stratégiát, hogy minden apróságra figyeljek. Én haladni akarok, nem szöszmötölni.

Akkor azt hiszem ez nem a te játékod. :)

Én sem szeretek sokat szarakodni egy játékban, ha olvasni akarok, arra ott van több száz fantasztikus regény amikre ugyancsak nincs sajnos túl sok időm, szóval ezzel én is így vagyok. De ez a játék a hangulatával annyira megfogott, hogy el fogok vele szórakozni, ez 100%. A bonyolultsága mellett van egy bája az egésznek, ez az amit az ember vagy érez vagy sem, elmondani nem lehet. Pl. a Dragon Age-ben ezt egyáltalán nem éreztem, jó pár óra után nem éreztem késztetést hogy folytassam.
Itt talán azt érzem, hogy szerethető a játék a bonyolultsága ellenére, és talán azt is hogy nem kiadói nyomásra vitték mai trendeknek megfelelő irányba a fejlesztést. Még 5-10 órát bele fogok tenni, aztán utána kiderül, később is magával ragad-e a hangulata. (Esetleg én is abba a problémába futok, hogy sehogy se tudok továbbmenni a nehéz harcok miatt.) ;)

[ Szerkesztve ]

Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.

(#27) X Factor válasza bélanéni (#23) üzenetére


X Factor
addikt

hogy ez egy igencsak szöszmötölős játék. Mindent el kell olvasni, hogy az ember egyáltalán tudja mit csinál.

Klaszikus RPG, azoknak ez a lényege, ;) A piac régóta hiányolt egy ilyen terméket, illetve az a generáció, akik ezeken nőttek fel, mostanra fizetőképes vásárlókká nőtték ki magukat.

Make things work

(#28) ldave válasza Vistaboy (#25) üzenetére


ldave
félisten

Persze, ha nem érzed tényleg felesleges erőltetni. Én a Mass Efffect első részével jártam így, mert PS3-on előbb a 2. és a 3. résszel játszottam aztán utána jött csak ki az első de nem bírtam vele játszani, számomra játszhatatlan volt a későbbi részek után.

A Slime draws near! Command?

(#29) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Csak még utoljára, hogy tisztázzuk: Nekem KIZÁRÓLAG a harcrendszerrel van bajom, minden más tekintetben tetszik a játék. Én is szeretek felfedezni, küldetéseket megoldani, eddig nem volt abból bajom, ha sokáig tartott eljutnom a végére (Baldur's Gate szerény 300 órás végigjátszása dereng?). De ha nem tudok leverni egy 3-as szintű zombi csapatot, mert a nagy számok törvénye érvényesül a körökre osztott rendszer miatt, nem pedig az, hogy milyen módon fejlesztem az embereimet, akkor innentől nem érdekel az ügy, nem bábukat akarok tologatni, arra ott a sakktábla és a táblás játékok. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#30) ollie válasza Vistaboy (#29) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Legnehezebb fokozaton játszottál a Baldur's Gate-ekkel?

***

(#31) Vistaboy válasza ollie (#30) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nem vagyok mazochista. Normálon. De a területek majdnem minden részét bejártam. A felfedezést szeretem, nem a harcokat.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#32) X Factor válasza Vistaboy (#31) üzenetére


X Factor
addikt

Azért a BG normál se hasonlítható a mai játékok "normal" fokozatához. Eleinte egy nem jól felépített partival ott is belelehetett futni, olyan helyekbe, ahova csak sokkal később mertem visszatérni egyáltalán. :)

Make things work

(#33) Heavyrain


Heavyrain
őstag

Ha valaki már kicsit előrébbhalad a történetben,az megtudná mondani,hogy melyek azok a képességek,amiket érdemes fejleszteni,és melyek azok,amikre teljesen fölösleges pontot pazarolni,mert úgysem venném hasznát?

(#34) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Nekem az a bajom a játékkal hogy teljesen játszhatatlan XDXDXD
kb 5 perc után kivág a játék és lefagyassza a gépet.
core duo 2 2.7 ghz proci 4 giga ddr2-es 800MHZ-s ram egy radeon hd 4600-as 1 gigás vga directx 10.1-es vga és egy 500 gigás vinyó ez a gépem.

Szar hozzá a gépem vagy mi az istenért nem megy?, már kurvára idegesítő.

(#35) ollie válasza Heroes fan (#34) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Azt írják, hogy a 1.0.41-es update után előfordulhat ilyen, ezt a patchet 5 napja adták ki. Jött azóta újabb? Ha nem, talán egy driver update segíthet (vga, chipset, audio).

mod: utánanéztem, jött pénteken 1.0.53-as patch, nem javult ezzel a hétvégén? Sok crash hibát javítottak benne.

mod2: most nézem, majdnem minden nap jön hozzá patch. Ugye be van kapcsolva neked Steamen az automatikus update?

[ Szerkesztve ]

***

(#36) X Factor


X Factor
addikt

1.0.53-nál tart jelenleg.

Heroes fan

32 bites rendszert használsz? Azt, hogy szar így kategórikusan nem jelenteném ki, de nem véletlen ajánlanak minimum egy 4850-est hozzá.

UI.: Mint ollie is említette, update legyne negedélyezve, mert rengeteg dolog kerül folyamatosan javításra, ami crash-hez vezethet.

[ Szerkesztve ]

Make things work

(#37) ldave válasza ollie (#35) üzenetére


ldave
félisten

Most hétvégén nem játszottam vele, de nekem sose volt gondom vele, pedig az első early access óta megvan a játék.

A Slime draws near! Command?

(#38) ollie válasza ldave (#37) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Lassan nekem is ideje megvennem, eddig csak jót hallottam róla. Az meg külön jó, hogy taktikai harc van benne, mindig is imádtam az ilyet. :)

***

(#39) X Factor válasza ollie (#38) üzenetére


X Factor
addikt

Arról nem is beszélve, hogy normal fokozatosan is remek kihívást jelent a legtöbb harc.

Make things work

(#40) Heroes fan válasza X Factor (#36) üzenetére


Heroes fan
őstag

igen 32 bites a rendszerem windows 7

köszi már is patchelem.

[ Szerkesztve ]

(#41) X Factor válasza Heroes fan (#40) üzenetére


X Factor
addikt

Pont azért kérdeztem, mert mint sok más játék esetében a 2GB-os szűk memória keret vezethet fagyásokhoz.

Patch notes-ban jelezték is, hogy folyamatosan dolgoznak rajta, h. stabilan fusson 32 bites OP rendszer esetén is.

[ Szerkesztve ]

Make things work

(#42) Heroes fan válasza X Factor (#41) üzenetére


Heroes fan
őstag

Azért is furcsa mert megnéztem a feladatkezelőbe és 3.35 gigáig felment az értéke.

(#43) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Patceltem 1.0.53-ra de nem indítja el mert azt írja hogy nem sikerült megfelelően indítania az alkalmazást és egy kódsort ír le.

(#44) X Factor válasza Heroes fan (#42) üzenetére


X Factor
addikt

Lapozófájl ;)

Heroes fan Ne vedd sértésnek, nem akarok szőrszál hasogató lenni, de ha te patchelted és nem a Steam, akkor könnyen lehet, hogy ez a baj.

[ Szerkesztve ]

Make things work

(#45) Heroes fan válasza X Factor (#44) üzenetére


Heroes fan
őstag

Csak kipróbálnám milyen hogy érdemes-e játszanom vele meg fut-e rendesen egyébként terveztem a megvételét csak úgy nem akartam hogy ne láttam volna elsőnek nehogy megbánjam. Most volt a szülinapom is. Ha lenne dobozos verzió fasza lenne.

[ Szerkesztve ]

(#46) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Na most már mindjárt megoldotta ezt a hülyeségét remekül megy most már.

(#47) Heavyrain


Heavyrain
őstag

Egy kis sgítséget kérnék.

Cyseal-tól északnyugatra van két barlang,mindkettőben 4-4 oszlop,rajtuk a 4-4 elemmel. Oszlopok alatt kapcsolók vannak.

Addig értem,hogy a csapatom felét az egyik barlangban hagyom,a másik kettőt pedig a másik barlangba viszem,de utána akármilyen sorrendben nyomom meg a kapcsolókat,nem történik semmi. (Azt leszámítva,hogy a másik oldalon sebződnek a karaktereim,ha rossz helyen állnak)
Mindkét barlangban van egy egy-egy sírkő, a (gondolom) helyes sorrenddel. Azzal is próbálkoztam de nem történik továbbra sem semmi. Én rontok el valamit,vagy bugos a küldetés?

[ Szerkesztve ]

(#48) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Az ellenfeleknél úgy lehet túljutni az eszükön néhánynak hogy csaliként bevisszük a városba és csatlakoznak a többiek is, 5-ös szintű zombiknál ezt a trükköt vetettem be. :D:D

(#49) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Most jutottam el oda hogy egy különleges részhez, hogy az íjászokat kinyírtam segítőkkel úgy hogy visszamentem a városhoz, és mikor segítettek kinyírni őket akkor a fejlesztésnél a hősömnek az életerejét növelni akartam volna de akkor a beállt 2 ember eltűnt mért?meg egy robbanó izére mentem fel akartam gyógyítani helyette kinyírta az emberem:D:D

(#50) X Factor válasza Heavyrain (#47) üzenetére


X Factor
addikt

Amelyik karakterrel nem nyomkodsz, azzal állj picit messzebb h. ne sebződjenek. Meg figyelj, mert ha mindent jól csinálsz az aktiválni fog egy boss-t.

Egyikbe pont körben van a sorrend, tehát csak a legelsőt kell eltalálnod, utána meg az irányt. Arra figyelj h. amikor aktiválod az oszlopokat mindig fűznek hozzá megjegyzést a karaktere.

Lenti barlang
Föld
tűz
víz
levegő

Északi
víz
levegő
tűz
föld

Make things work

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.