Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wolruf


wolruf
őstag

Köszi a tesztet! Az első résszel játszogattam, nagyon megfogott, de nem tudtam folytatni, nem volt ár időm, aztán One-om lett 360 helyett, arra meg nem vettem meg mégegyszer (sajnos nem BC, miért is lenne az, ha van külön felújított verzió). Erre lehet, hogy majd beruházok, vonzó, viszont egy patchet megvárok (meg egy leárazást :D )

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#2) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

"Kontra:

Helyenként talán túl nehéz;"

WUT? Ezen kiégek.

" Az, hogy ez sikerült-e végül, azt nem az én tisztem eldönteni."

Te írod a tesztet, akkor a tiéd, nem?

Amúgy elvileg Emily far reach képessége nem teljesen ekvivalens a blink-kel. Ami tényleg egy teleport. A far reach inkább olyan, mint valami gyors grappling hook, mivel az ellenfelek elvileg láthatnak "utazás közben", szemben Corvo képességével. Egyébként köszi az írást, ez a sztori a megkímélt őrről nagyon tetszett :)

Szerintem amúgy nem ilyen egyértelmű, hogy egy részesre tervezték a dolgot. Oké, hogy a Dishonored 1 befejezése erre utal, de ahhoz képest, hogy egy küldetés-orientált lopakodós FPS-sel volt dolgunk, meglepően gazdag lore-t raktak az amúgy szegényes sztori köré. Emlékszem még anno warezolt változatban toltam ki először az első részt, magyarul. El is kezdtem olvasgatni a talált leveleket meg könyvrészleteket, mert miért ne, plusz magyarul van, még szótárazni sem kell itt-ott. Aztán egy idő után felhagytam ezzel a szokásommal, mert amúgy érdekelt a világ, de a lopakodás még jobban (a szabadidő meg ugyebár erősen korlátos...), és olyan sok szöveget talált az ember a játékban, ha alaposan körülnézett, hogy már úgy éreztem a lopakodás rovására megy az olvasás, és nem fordítva. :) Később persze bepótoltam az olvasást is, és hát meg kell hagyni, tisztességes lore-t építettek ki a játék jellegéhez képest. Szerintem ha totálisan egy kalandra szerződtek volna, nem fáradtak volna ezzel ennyire. Én az első rész befejezését ezért inkább amolyan biztonsági játéknak látom, "hogy ha esetleg mégsem tudnánk folytatni, legyen valami kerek egész" jellegűnek.

Ez a Box-os fos futás meglepett egyébként, a sajtó csak a PC-s problémáktól hangos. Elég gáz akkor, hogy még a célplatformra sem tudták összehozni normálisan a játékot technikailag... :(

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3) Andrejka


Andrejka
csendes tag

Nnnnna, akkor megvárom a pacth-et és utána instant vétel lesz! :)

(#4) oriic válasza [Prolixus] (#2) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"Ez a Box-os fos futás meglepett egyébként, a sajtó csak a PC-s problémáktól hangos. Elég gáz akkor, hogy még a célplatformra sem tudták összehozni normálisan a játékot technikailag... :("

Szabad szemmel is látható, hogy bizonyos helyeken nagyon leesik az FPS szám. :(

Live-Die-Respawn

(#5) Mister_X válasza [Prolixus] (#2) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Egyébként nem annyira vészes, azért igyekszik tartani a játék. Pomtosabban csak a második fejezet volt siralmas, ahol már-már diavetítésbe ment át az egész, a többi fejezetben nem volt akkora gond, semmi kiemelkedő fps drop vagy lassulás.

És én úgy vettem észre, hogy Emily-t se látják csáklyázás közben vagy csak egy szép "bug" lehetett, hogy jött felém az őr, mögé csáklyáztam és megfojtottam - a játék se szólt, hogy meglátotr volna és ugyan úgy sétált tovább. Tehát meh, de jó ez így.

[ Szerkesztve ]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#6) oriic válasza Mister_X (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"a második fejezet volt siralmas, ahol már-már diavetítésbe ment át az egész"

De az ott nagyon gáz volt, szinte játszhatatlan bizonyos részeken.

Live-Die-Respawn

(#7) [Prolixus] válasza Mister_X (#5) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ezért írtam, hogy elvileg, gyakorlatban sajnos még nem próbáltam. Valami videóban mondták ezt a készítők, ha jól emlékszem.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#8) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

El se olvastam a tesztet, csak a végén az értékelést, kevés játékkal vagyok úgy, hogy minél kevesebbet tudok róla annál jobb. Kicsit még várok a játékkal, hogy szépen fusson és ne rontsa el a játékélményt pár fps drop.

Örülök, hogy nem lett elb*szva, nagyon vártam :)

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#9) Horvi


Horvi
őstag

A második oldalon az gondolom "lezárását" akart lenni. - biztonságosabb lehárását segíti elő -

Illetve "viselik" - mindketten ugyan azt a kardot, nyílpuskát és pisztolyt visel, -

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#10) Darabokra


Darabokra
senior tag

Sajnos nem lett jó a játék, és az optimalizálása sem sokban tér el a Mafia III minőségi, precíz ségétől.Jobbra számítottam, ez az egész egyszer jó volt, de erőltetett már. 6/10 részemről.

(#11) bLaCkDoGoNe


bLaCkDoGoNe
veterán

Remélhetőleg ez is annyira rétegjáték lesz, mint az első rész volt, így hamar be lehet majd szerezni pici pénzért. Az első részt teljes áron vettem, és ugyan nagyon tetszett, de ezzel a második résszel most bőven kivárok; a Fallout 4 óta már a Bethesdának sem szavazok vakon bizalmat, sem kiadóként, sem fejlesztőként.

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#12) arpi6k


arpi6k
addikt

Karácsonyra szerintem beszerzem. Addigra talán csiszolnak rajta. :K

Intel & ATI

(#13) CriticalHit


CriticalHit
őstag

Legyen inkább pro: "Helyenként talán túl nehéz"
A kihívás díjazást érdemel.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#14) Mister_X válasza CriticalHit (#13) üzenetére


Mister_X
nagyúr

De ez nem Dark Souls, helyenként tényleg kegyetlenül kíméletlen a játék, ahogy egy apró hibát büntet - meglátott jóska, szólt a bandának és már nyakadban vannak nyolcan. Nem a kihívással van a baj, hanem hogy nem enged hibázni. És ne felejtsük el, hogy egy apró hiba itt akár egy komplett végigjátszásr érinthet.

Mondjuk azt még nem néztem meg, hogy mi van akkor, ha egy elkábított/elkábítandó ellenfél meghal, azt minek számolja: ha gyilkosságnak, az gáz. Előfordult, hogy altatólövedékkel elkábítottam egy őrt, az átlendüot a korláton és meghalt. Vagy amikorr parrs után elkezdenél fojtogatni valakit, ugyan úgy támadnak és persze belehal.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#15) [Prolixus] válasza Mister_X (#14) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Azt szerintem simán killnek számolja. Az első részben is így volt. Mondjuk szerintem nem gáz...nem a szándékot kell mérni, hanem a végeredményt...lehet hogy baleset volt, de akkor is megöltél valakit. Másrészt a szándékot nem is tudja mérni... én az első részben jártam pl úgy, hogy elaltattam valakit, el akartam rejteni a testet, de túl magasról dobtam le és meghalt. Bosszantó, de mivel volt manuális mentés, és gyakran mentettem, nem omlott össze a világ...

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#16) CriticalHit válasza Mister_X (#14) üzenetére


CriticalHit
őstag

A ravasz és okos mesterséges intelligencia mindig mosolyt csal az arcomra, még ha az eredmény a szégyenteljes legyőzésem is. A korlátozott mentésszámú megoldás (mondjuk 2 mentési lehetőség missziónként) jó lenne.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#17) melega válasza bLaCkDoGoNe (#11) üzenetére


melega
őstag

Én viszont bítzom benne, hogy az id Softwares játékokat nem basszák el. A Doom jól sikerült alig várom a folytatást előrendelt lesz.

A Wolfenstein esetében is korrekt folytatást kaptunk. A doomot, Wolfenstein The New Ordert, Old Bloodot látva rábíznám az összes id softwares játékot a Bethasdara ők értenek hozzá.

(#18) bLaCkDoGoNe válasza melega (#17) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

A Bethesda csak kiadó volt ezeknél a játékoknál, a Wolfensteineket a Machine Games készítette, a Doom-ot meg az id Software. Így (azaz ha egy normális fejlesztő csapat dolgozik az adott játékon) még születhetnek vállalható művek, viszont mivel én már fejlesztőként sem bízom a Bethesdában a Fallout 4 óta, ezért az általa kiadott játékokat is (legyenek azok akár saját, Bethesda Game Studios fejlesztések, akár külső stúdiók munkái) óvatosan kezelem: day0 már biztosan nem veszek tőlük semmit. Ennyi volt csupán, amit a korábbi hozzászólással mondani akartam.

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.