"Az id Tech 5 PC-n nem lett sikertörténet"
... és hol lett az?
"Az id Tech 5 PC-n nem lett sikertörténet"
... és hol lett az?
Remélem összekapják magukat végre így karmakk bácsi után. Nem kel az id-nek még egy bukó game.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Anno azt allitottak a rage erkezese elott, hogy az lesz az utolso 3d API-ra epulo motor. Es a kovetkezo mar kozvetlen az APU-ra irt raytrace engine lesz. Persze akkor meg nem volt oculus rift, es ezt Carmack irta.
Masreszt ezzel a megatexturazassal meg lehet oldani, hogy dinamikus legyen a kornyezer, mert a rage-ben a vilag meg volt fagyva, es elpusztithatatlan volt.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
Eddig is tudtuk, hogy miért van akkora gépigénye az Evil Within-nek, nem újdonság, hogy összecsapott a PC-s port.
Csak azt nem értem, miért jobb rohanni úgy az új dolgok után, számolva azzal, hogy nem tudják korrekten megcsinálni, ahelyett, hogy bejáratott, működő API-val, motorral fejlesszenek.
Így most jött egy játék, amivel kevesen fognak teljes pompájukban játszani, aztán meg megy bundliszökevénynek meg 5€-ért pluszegysornak a Steam-re, és senki se fog vele játszani, mire mindenkinek szépen menne.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Azért bukás a Rage sem volt.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Konzolokon működik, főleg az újakon. De Carmack még az id Tech 5 megjelenése előtt elmondta, hogy PC-n a driverrel küzd. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Korábban olvastam valahol, hogy a TES6 is ezzel az id tech 6 motorral jön majd ki, meg nyilván a fallout 4 is ezzel jönne. Bár utóbbi szerintem sosem jelenik meg. Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
"A megatextúrázás tehát nem lesz elfelejtve, de jelentős optimalizáláson esik át, hogy PC-n is jó legyen a működése"
haha. a megatextúrázás konzolon sem működött jól.
...lehet, hogy úgyahogy működik, de a sikertörténettől ott is igen messze van... hányan licenszelték?
Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
Mit gondolsz, miért hívják id Tech 666-nak is?
Engem is az érdekel, hogy ebben a motorban és az új doomban már lehetséges lesz a rombolás ? Illetve dinamikus világítás, árnyékok ? Valami fizika ? Az asztalba olvadt tárgyak, környezetben lévő dolgok megmozdíthatatlansága elég illuziorombolo volt a rage és új wolf-ban.
[ Szerkesztve ]
Sosem engedélyezte a ZeniMax a licencelést. Saját maguknak vásárolták. A motorlicencelés egy döglött piac, egyetlen top kiadó sem fog már zsíros szerződéseket kötni, mert házon belül akarják megoldani. Nem véletlen, hogy a motorlicencelésre szakosodott cégek a végfelhasználók és a függetlenek kiszolgálására álltak ár az új üzleti modellekkel.
A ZeniMax döntése sem egyedi. Az EA sem kínálja licencre a Frostbite 3-at.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Így igaz. CryTek és Source motort sem látni túl sok nagy játékban.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Kicsit elmaradtam a témában, de az igaz, hogy a DX11-es kártyák támogatni fogják a DX12-t?
"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal
Az első generációsok nem hiszem. Pl radeonból csak 7000-től felfelé, nvidinál pedig szerintem a 400-500-as sorozat nem fogja megkapni. Persze ne legyen igazam
Világos, csak manapság már sosem lehet tudni Már semmit sem merek kimondani biztosra, még akkor sem ha napnál is világosabbnak tűnik.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Nem értek a dologhoz és lehet nem is teljesen idevág: de a mega/giga/szuper előtagos szavakon és a hárombetűs rövidítéseken kívűl egy ilyen új fejlesztésénél a felhasználó egészsége mennyire fontos? Mert nekem az elmúlt évek idTech motoros játékairól mindig az jut eszembe, hogy FPS nézetben 15-20 perc után már fejfájást okozott hosszabb ideig nézni a mozgást (=uninstall). S tudtommal nem voltam ezzel egyedül.
Szerintem ezt a megatexturázást el kéne felejteni, mert nagyon ronda. Függetlenül attól, hogy konzolokon hibátlanul fut még semmivel sem szebb, mint PC-n.
Miert is?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
nekem nem volt bajom a wolfenstein új részével csak mikor még 6800k -s apu-m volt [link] akkor se eget verő, bőven játszható volt a játék
csak jönne már ez a doom 4 (vagy legalább a bemutató videót kiadhatnák már)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Azert annyira nem kell temetni oket, a Rage-bol is eladtak parmillio darabot.
2014-es Quakecon-on tartott Doom "Reveal" bemutató - az új Doom esetében a grafika már-már a teaser trailer-es grafika határait súrolta
Forrás:
http://www.doomworld.com/vb/doom-4-general/69416-doom-4-reveal-first-impressions/
doom 4 videó utáni első reakció: [link]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
A star citizen meg elmehet a búsba mi? Bár az igaz hogy szerintem az SC nélkül már régen csődbement volna a CryTek.
Tudsz-e olvasni?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
A legnagyobb jatékokban Source motor van.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
Nyilván azokon kívül, amikhez fejlesztették. Kapásból a Dark Messiah of Might & Magic és az egyik Masquarade rész ugrik be, ami Source, és nem Valve játék.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Titanfall
Köszi, akkor megnyugodtam a 670OC-mal...
"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal
"Az OpenGL leképző leginkább a ZeniMax döntésén múlhat. Üzleti szempontból nem éri meg a befektetést, így maximum a Linuxért rajongó felhasználóbázisnak lehetne vele imponálni."
Akkor miért nem Mantle-znek az van linuxra is és majdnem ugyanaz mint a dx12
[ Szerkesztve ]
Még csak be van jelentve, hogy lesz linuxra. Viszont a konzol pár tucat nagyságrenddel nagyobb piac, mint a linux, így nyilván inkább ahhoz közeli megoldás kell. Szóval az az elsődleges, hogy konzol és Win között legyen könnyű a portolás. A zeniMax döntése igazából azt mutatja majd, hogy akarnak-e egyáltalán foglalkozni a linux-szal.
[ Szerkesztve ]
Van itt video is.
Bár ez lehet hogy csak CGI.
A sport a legjobb kikapcsolódás...
Ez csak a teaser trailer. És ha lehet hinni az illetékeseknek, akkor a gameplay-ben látott grafika már-már súrolja ennek a videónak a határát
Én is ezt olvastam és remélem tényleg így lesz vagy jobb! Doom 3-ig elvégre végig a csúcsot képviselte az id.
A Doom 3 (idTech 4) már megjelenésekor nem volt a csúcs grafikus motor. A pár hónappal korábban megjelent Far Cry (Cryengine 1) és a pár hónappal későbbi Half Life 2 (Source Engine) is jobb volt nála.
Na de azért az idTech 4 se volt kutya a maga idejébe.
És lehet hogy nem a leg korszerübb és legjobb volt, de összességében szerintem sikeresebb lett mint az említett két konkurens mert több játék jött ki idTech 4-el.
(#34) s912: Reméljük hogy így van, jöhetne már a grafikus motoroknál is egy új mérföld kő.
Egyébként nem teljesen ide tartozik, de kipróbáltam a Ryse Son of Rome-ot, a laposomon minden low-on van és így is állejtős a grafika max-on meg már szerintem az is CGI szint.
[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
Lehet több játék jött ki vele, de ez csak egy dolog. Maga a motor mondhatni igen hamar elavult. A Source meg nem gyenge fejlődésen ment keresztül. Mintha nem is ugyan az a motor hajtaná a HL2-t és a Portal2-t. Pedig de, csak a verziószám tér el.
Szerintem is nagyon jó grafikát nyújtott a maga idejében.
Azonban azzal nem értek egyet, hogy népszerűbb volt. A Cryenginnel szemben igen, de a Source enginnel már nem.
Source Engine: 55 db
idtech 4: 8 db
Lehet, hogy még készültek vele játékok, de kizártnak tartom azt, hogy egyáltalán meg is közelíti a Source Engine népszerűségét.
A source hazon beluli nepszerusegere gondolsz?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Nem igazán számít, mert az IdTech 4-et is kb. 3-4 kiadó licenselte, ezt a számot a Source is feltudja mutatni.
Most erre meg mondhatnánk azt, hogy a Tech4 meg még a saját fejlesztőjének sem kellett. Na nem minbtha olyan sok külső fejlesztő használta volna, összesen kettő.
Egyébként a linkelt listában azért akad hiba. A HL: Decay pl még GoldSrc-os.
Szo sincs rola hogy ezzel a source-ot minositenem. Csupan arrol van szo, hogy ertheto, ha egy nagy kiado tobb cimet ad ki a sajat motorjaval, mint egy kicsi
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Kiadóként a Valve nem igazán nagy. Maximum ha a Steam-et mint kiadóvállalatot nézzük, és nem boltot. A ZeniMax semmivel sem kisebb. Ha a Valve akkora nagy kiadó lenne, akkor nem kellett volna pl a HL2 kiadásakor a Vivendivel tökölődniük, ahogy korábban a Sierra-val. Bár utóbbi nem igazán nevezhető tökölődésnek. A Steam-mel nem függetlenítették magukat a kiadóktól, csak egy másik terjesztési utat hoztak létre, ami garantálta, hogy a bevétel jó része náluk marad és nem nyúlja le valaki más, mint pl a Vivendi a HL2 esetén. HL2-ből jó ideig szinte csak a Steam-es eladások után volt bevétele a Valve-nek.
A lemezes változatokat a mai napig nem a Valve jegyzi kiadóként. A Portal 2-t pl az EA adta ki így.