Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) smkb


smkb
őstag

"Az id Tech 5 PC-n nem lett sikertörténet"

... és hol lett az?

(#2) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Remélem összekapják magukat végre így karmakk bácsi után. Nem kel az id-nek még egy bukó game.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#3) Psych0


Psych0
őstag

Anno azt allitottak a rage erkezese elott, hogy az lesz az utolso 3d API-ra epulo motor. Es a kovetkezo mar kozvetlen az APU-ra irt raytrace engine lesz. Persze akkor meg nem volt oculus rift, es ezt Carmack irta.

Masreszt ezzel a megatexturazassal meg lehet oldani, hogy dinamikus legyen a kornyezer, mert a rage-ben a vilag meg volt fagyva, es elpusztithatatlan volt.

"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

(#4) Dilikutya


Dilikutya
félisten

Eddig is tudtuk, hogy miért van akkora gépigénye az Evil Within-nek, nem újdonság, hogy összecsapott a PC-s port.

Csak azt nem értem, miért jobb rohanni úgy az új dolgok után, számolva azzal, hogy nem tudják korrekten megcsinálni, ahelyett, hogy bejáratott, működő API-val, motorral fejlesszenek.

Így most jött egy játék, amivel kevesen fognak teljes pompájukban játszani, aztán meg megy bundliszökevénynek meg 5€-ért pluszegysornak a Steam-re, és senki se fog vele játszani, mire mindenkinek szépen menne. :)

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#5) Dilikutya válasza Plazmacucci (#2) üzenetére


Dilikutya
félisten

Azért bukás a Rage sem volt.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#6) Abu85 válasza smkb (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Konzolokon működik, főleg az újakon. De Carmack még az id Tech 5 megjelenése előtt elmondta, hogy PC-n a driverrel küzd. [link]

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) Interceptor


Interceptor
addikt

Korábban olvastam valahol, hogy a TES6 is ezzel az id tech 6 motorral jön majd ki, meg nyilván a fallout 4 is ezzel jönne. Bár utóbbi szerintem sosem jelenik meg. Doom 4 gondolom ezt fogja használni.

[ Szerkesztve ]

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#8) tabu3x


tabu3x
tag

"A megatextúrázás tehát nem lesz elfelejtve, de jelentős optimalizáláson esik át, hogy PC-n is jó legyen a működése"

haha. a megatextúrázás konzolon sem működött jól.

(#9) smkb válasza Abu85 (#6) üzenetére


smkb
őstag

...lehet, hogy úgyahogy működik, de a sikertörténettől ott is igen messze van... hányan licenszelték?

(#10) HussarF válasza Interceptor (#7) üzenetére

Doom 4 gondolom ezt fogja használni.

Mit gondolsz, miért hívják id Tech 666-nak is? :)

(#11) xtremez


xtremez
aktív tag

Engem is az érdekel, hogy ebben a motorban és az új doomban már lehetséges lesz a rombolás ? Illetve dinamikus világítás, árnyékok ? Valami fizika ? Az asztalba olvadt tárgyak, környezetben lévő dolgok megmozdíthatatlansága elég illuziorombolo volt a rage és új wolf-ban.

[ Szerkesztve ]

(#12) Abu85 válasza smkb (#9) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Sosem engedélyezte a ZeniMax a licencelést. Saját maguknak vásárolták. A motorlicencelés egy döglött piac, egyetlen top kiadó sem fog már zsíros szerződéseket kötni, mert házon belül akarják megoldani. Nem véletlen, hogy a motorlicencelésre szakosodott cégek a végfelhasználók és a függetlenek kiszolgálására álltak ár az új üzleti modellekkel.

A ZeniMax döntése sem egyedi. Az EA sem kínálja licencre a Frostbite 3-at.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13) Dilikutya válasza Abu85 (#12) üzenetére


Dilikutya
félisten

Így igaz. CryTek és Source motort sem látni túl sok nagy játékban.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#14) Taky


Taky
senior tag

Kicsit elmaradtam a témában, de az igaz, hogy a DX11-es kártyák támogatni fogják a DX12-t?

"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal

(#15) Valdez válasza Taky (#14) üzenetére


Valdez
őstag

Az első generációsok nem hiszem. Pl radeonból csak 7000-től felfelé, nvidinál pedig szerintem a 400-500-as sorozat nem fogja megkapni. Persze ne legyen igazam :)

(#16) Interceptor válasza HussarF (#10) üzenetére


Interceptor
addikt

Világos, csak manapság már sosem lehet tudni :DDD Már semmit sem merek kimondani biztosra, még akkor sem ha napnál is világosabbnak tűnik.

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#17) kpal


kpal
veterán

Nekem legalábbis a PC a fontos ...

(#18) Feketelaszlo


Feketelaszlo
senior tag

Nem értek a dologhoz és lehet nem is teljesen idevág: de a mega/giga/szuper előtagos szavakon és a hárombetűs rövidítéseken kívűl egy ilyen új fejlesztésénél a felhasználó egészsége mennyire fontos? Mert nekem az elmúlt évek idTech motoros játékairól mindig az jut eszembe, hogy FPS nézetben 15-20 perc után már fejfájást okozott hosszabb ideig nézni a mozgást (=uninstall). S tudtommal nem voltam ezzel egyedül.

(#19) FLATRONW


FLATRONW
őstag

Szerintem ezt a megatexturázást el kéne felejteni, mert nagyon ronda. Függetlenül attól, hogy konzolokon hibátlanul fut még semmivel sem szebb, mint PC-n.

(#20) Döglött Róka válasza tabu3x (#8) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Miert is?

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#21) Findzs


Findzs
addikt

nekem nem volt bajom a wolfenstein új részével csak mikor még 6800k -s apu-m volt [link] akkor se eget verő, bőven játszható volt a játék

csak jönne már ez a doom 4 :K (vagy legalább a bemutató videót kiadhatnák már)

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#22) berVi válasza Plazmacucci (#2) üzenetére


berVi
senior tag

Azert annyira nem kell temetni oket, a Rage-bol is eladtak parmillio darabot.

(#23) s912


s912
aktív tag

2014-es Quakecon-on tartott Doom "Reveal" bemutató - az új Doom esetében a grafika már-már a teaser trailer-es grafika határait súrolta

Forrás:
http://www.doomworld.com/vb/doom-4-general/69416-doom-4-reveal-first-impressions/

(#24) Findzs


Findzs
addikt

doom 4 videó utáni első reakció: [link] :))

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#25) Vuk-T válasza Dilikutya (#13) üzenetére


Vuk-T
csendes tag

A star citizen meg elmehet a búsba mi? :P Bár az igaz hogy szerintem az SC nélkül már régen csődbement volna a CryTek.

(#26) Dilikutya válasza Vuk-T (#25) üzenetére


Dilikutya
félisten

Tudsz-e olvasni?

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#27) Psych0 válasza Dilikutya (#13) üzenetére


Psych0
őstag

A legnagyobb jatékokban Source motor van. :P

"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

(#28) Dilikutya válasza Psych0 (#27) üzenetére


Dilikutya
félisten

Nyilván azokon kívül, amikhez fejlesztették. Kapásból a Dark Messiah of Might & Magic és az egyik Masquarade rész ugrik be, ami Source, és nem Valve játék.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#29) #65675776 válasza Dilikutya (#28) üzenetére


#65675776
törölt tag

Titanfall

(#30) Taky válasza Valdez (#15) üzenetére


Taky
senior tag

Köszi, akkor megnyugodtam a 670OC-mal... :)

"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal

(#31) mzso


mzso
veterán

"Az OpenGL leképző leginkább a ZeniMax döntésén múlhat. Üzleti szempontból nem éri meg a befektetést, így maximum a Linuxért rajongó felhasználóbázisnak lehetne vele imponálni."

Akkor miért nem Mantle-znek az van linuxra is és majdnem ugyanaz mint a dx12

[ Szerkesztve ]

(#32) #65675776 válasza mzso (#31) üzenetére


#65675776
törölt tag

Még csak be van jelentve, hogy lesz linuxra. Viszont a konzol pár tucat nagyságrenddel nagyobb piac, mint a linux, így nyilván inkább ahhoz közeli megoldás kell. Szóval az az elsődleges, hogy konzol és Win között legyen könnyű a portolás. A zeniMax döntése igazából azt mutatja majd, hogy akarnak-e egyáltalán foglalkozni a linux-szal.

[ Szerkesztve ]

(#33) Pöttön


Pöttön
őstag

Van itt video is. :K
Bár ez lehet hogy csak CGI. :DDD

A sport a legjobb kikapcsolódás...

(#34) s912 válasza Pöttön (#33) üzenetére


s912
aktív tag

Ez csak a teaser trailer. És ha lehet hinni az illetékeseknek, akkor a gameplay-ben látott grafika már-már súrolja ennek a videónak a határát :)

(#35) xtremez válasza s912 (#34) üzenetére


xtremez
aktív tag

Én is ezt olvastam és remélem tényleg így lesz vagy jobb! Doom 3-ig elvégre végig a csúcsot képviselte az id.

(#36) FLATRONW válasza xtremez (#35) üzenetére


FLATRONW
őstag

A Doom 3 (idTech 4) már megjelenésekor nem volt a csúcs grafikus motor. A pár hónappal korábban megjelent Far Cry (Cryengine 1) és a pár hónappal későbbi Half Life 2 (Source Engine) is jobb volt nála.

(#37) Pöttön válasza FLATRONW (#36) üzenetére


Pöttön
őstag

Na de azért az idTech 4 se volt kutya a maga idejébe. :K
És lehet hogy nem a leg korszerübb és legjobb volt, de összességében szerintem sikeresebb lett mint az említett két konkurens mert több játék jött ki idTech 4-el.

(#34) s912: Reméljük hogy így van, jöhetne már a grafikus motoroknál is egy új mérföld kő.

Egyébként nem teljesen ide tartozik, de kipróbáltam a Ryse Son of Rome-ot, a laposomon minden low-on van és így is állejtős a grafika max-on meg már szerintem az is CGI szint. :)

[ Szerkesztve ]

A sport a legjobb kikapcsolódás...

(#38) #65675776 válasza Pöttön (#37) üzenetére


#65675776
törölt tag

Lehet több játék jött ki vele, de ez csak egy dolog. Maga a motor mondhatni igen hamar elavult. A Source meg nem gyenge fejlődésen ment keresztül. Mintha nem is ugyan az a motor hajtaná a HL2-t és a Portal2-t. Pedig de, csak a verziószám tér el.

(#39) FLATRONW válasza Pöttön (#37) üzenetére


FLATRONW
őstag

Szerintem is nagyon jó grafikát nyújtott a maga idejében.
Azonban azzal nem értek egyet, hogy népszerűbb volt. A Cryenginnel szemben igen, de a Source enginnel már nem.

Source Engine: 55 db

idtech 4: 8 db

Lehet, hogy még készültek vele játékok, de kizártnak tartom azt, hogy egyáltalán meg is közelíti a Source Engine népszerűségét.

(#40) Döglött Róka válasza FLATRONW (#39) üzenetére


Döglött Róka
veterán

A source hazon beluli nepszerusegere gondolsz?

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#41) FLATRONW válasza Döglött Róka (#40) üzenetére


FLATRONW
őstag

Nem igazán számít, mert az IdTech 4-et is kb. 3-4 kiadó licenselte, ezt a számot a Source is feltudja mutatni.

(#42) #65675776 válasza Döglött Róka (#40) üzenetére


#65675776
törölt tag

Most erre meg mondhatnánk azt, hogy a Tech4 meg még a saját fejlesztőjének sem kellett. Na nem minbtha olyan sok külső fejlesztő használta volna, összesen kettő.

Egyébként a linkelt listában azért akad hiba. A HL: Decay pl még GoldSrc-os.

(#43) Döglött Róka válasza #65675776 (#42) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Szo sincs rola hogy ezzel a source-ot minositenem. Csupan arrol van szo, hogy ertheto, ha egy nagy kiado tobb cimet ad ki a sajat motorjaval, mint egy kicsi:)

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#44) #65675776 válasza Döglött Róka (#43) üzenetére


#65675776
törölt tag

Kiadóként a Valve nem igazán nagy. Maximum ha a Steam-et mint kiadóvállalatot nézzük, és nem boltot. A ZeniMax semmivel sem kisebb. Ha a Valve akkora nagy kiadó lenne, akkor nem kellett volna pl a HL2 kiadásakor a Vivendivel tökölődniük, ahogy korábban a Sierra-val. Bár utóbbi nem igazán nevezhető tökölődésnek. A Steam-mel nem függetlenítették magukat a kiadóktól, csak egy másik terjesztési utat hoztak létre, ami garantálta, hogy a bevétel jó része náluk marad és nem nyúlja le valaki más, mint pl a Vivendi a HL2 esetén. HL2-ből jó ideig szinte csak a Steam-es eladások után volt bevétele a Valve-nek.

A lemezes változatokat a mai napig nem a Valve jegyzi kiadóként. A Portal 2-t pl az EA adta ki így.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.