Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) DraXoN


DraXoN
(őstag)
LOGOUT blog

Ezt már a 64 magos threadripperhez tervezik? :DDD

egyébként nem látom hova kell ehhez a játékhoz a jobb api a jelenlegi grafikai színvonala mellé, kb. bármin elfut 100Fps+ -t jelenleg is (nem túl erőforrás igényes játék, nekem legalábbis ez jött le belőle) ... vagy terveznek valami "komolyat" hozni bele?

Mondjuk más kérdés nem játszom ezzel, nem az én "játékstílusom" ez az open royal battle világ...

[ Szerkesztve ]

The human head cannot turn 360 degrees... || FX8320; Rx470; 16GB; 240GB; 2x1TB || LG v20

(#2) martonx válasza DraXoN (#1) üzenetére


martonx
(addikt)

Szvsz pont, hogy ahhoz képest, hogy a grafikája mennyire nem az erőssége, meglepően erőforrás igényes. A DX12 remélhetőleg javít ezen.

Én kérek elnézést!

(#3) DraXoN válasza martonx (#2) üzenetére


DraXoN
(őstag)
LOGOUT blog

nem tudom, ez alapján nem nevezném olyan nagy gépigényű "holminak" [link]

The human head cannot turn 360 degrees... || FX8320; Rx470; 16GB; 240GB; 2x1TB || LG v20

(#4) Puma K válasza DraXoN (#3) üzenetére


Puma K
(veterán)

"... ez alapján nem nevezném olyan nagy gépigényű "holminak" [link]"

Úgy hogy minden a legalacsonyabban van :F :

Rakd fel és nézd meg. Ingyenes.

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#5) DraXoN válasza Puma K (#4) üzenetére


DraXoN
(őstag)
LOGOUT blog

Több szint van a tesztben végignézve, az epic szint az egyetlen ahol be-be megy 60fps alá. A tesztben szereplő géppel.

The human head cannot turn 360 degrees... || FX8320; Rx470; 16GB; 240GB; 2x1TB || LG v20

(#6) Ricsy988


Ricsy988
(csendes újonc)

Remélkedem benne hogy akkor már a grafika is változzon

Satisfying

(#7) skyrush7 válasza DraXoN (#1) üzenetére


skyrush7
(tag)

100+ fps-t még egy GTX 970 se produkál, csak ha lejjebb adsz a beállításokból. Nem is gondolnád mennyire erőforrásigényes. 8GB RAM-mal nem is érdemes nekifutni, ha nem lowon játszol. Utána a 16 ég és földnek érződik.
Személy szerint örülök a DX12-nek, ráfér nagyon.

(#8) Hopkins95 válasza DraXoN (#1) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Bármin elfut 100+FPS-sel? :U Még egy GTX 950m-el sem fut jól i5-6200U társaságában, a régi Acer V15 Nitro laposomon nem futott rendesen még lowon sem. De itt az Intel új Ice Lake processzora, aminél Intel Iris IGP-vel van felszerelve, de még ez sem üti a 60-at lowon sem: Intel i7-1065G7 vs AMD Ryzen 7 3700U iGPU Comparison Fortnite

8 giga RAM mellett meg nem is igen érdemes próbálkozni a játékkal, nekem annyi volt a laptopban, de simán elfogyasztotta mindet. Aztán bővítettem 16-ra, aztán azzal valamennyire mérséklődtek a mikroakadások.

A Source motortól azért nagyon messze van az Unreal Engine 4 teljesítménye, főleg gyenge hardveren. :U

Amúgy a DX12 szerintem nem fog sokat hozni, cserébe kapunk mikrolaggokat meg textúrabetöltődési problémákat(á lá Battlefield V). A Vulkan szerintem sokkal jobb lett volna.

[ Szerkesztve ]

Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#9) Shing válasza Hopkins95 (#8) üzenetére


Shing
(őstag)

Desktop szinten egy 11 éves Q9650 30FPS felett tartja. GPU szinten egy 10 éve is csak alsó-közép HD5770-n (driver supportja sincs már ezer éve) még éppen játszható HD-lowon. Én erre nem mondanám, hogy rosszul optimalizált.
Egy 950m-nek már bírnia kéne sztem, de a laptop hardvereket nehezebben lövöm be.

Az Inteles gépen gondolom a GPU fogy el, sajnos ez inkább az Intel hiányossága. Szerk. Ja, most néztem a linkeld videód. Az durva limit, eléggé megpörgeti a procikat is, de az integrált GPU-k, APU-k ideje egyértelműen nincs még itt. :DDD

[ Szerkesztve ]

Anti-hype

(#10) LionW


LionW
(tag)

Source motor kb sehol sincs az UE4-hez képest. Kb fortnite low grafikának felel meg a max amit nyújtani tud. Csak nagyon speciális esetekben jobb a teljesítménye, mikor előre ki van számítva az árnyék shadowmap-ba pl, plusz a pálya is kicsi mint a cs go-ban, akkor talán jobb, de amúgy nem. Most mentem egy cs go battle royale-t, és kb annyi, vagy kevesebb fps-em van mint fortnite low-on, pedig se PBR textúra nincs a cs go-ban, se 100 player, a map is kb negyed akkora.
Fortnite high-on van egy csomó dolog ami eléggé high tech, főleg a fények/árnyékok. Pl mikor kiütsz egy falat, a global illumination is változik, baromi jól néz ki highon, csak senki nem úgy játssza az competitive volta miatt. Távoli árnyékok is számolva vannak voxelizált modellekkel, ami eléggé memória igényes.

A dx12 pedig érdekes újítás, majd meglátjuk mit tud az UE4-ben, viszont érdekes döntés már csak azért is mivel mobilokon Vulkanon fut a Fortnite, és elég jól, akár 60 fps-el.

(#11) DraXoN


DraXoN
(őstag)
LOGOUT blog

Nem tudom mit mondjak igazán, kinek mi az ami "jól fut" dolog ...

felraktam, hogy megnézzem, de az én gépemen epic szintjén is olyan 75Fps átlagot hoz.. néha esik be 60 alá... (de tényleg nem az én játékom "ez"). Mivel a monitorom 60Hz-es, így ez teljesen megfelelő (még csak AdaptiveSync-et se tud).

Alacsonyabb grafikai szinten legkisebb beállításon 150Fps+ , mediumon 90-100 körül (mindent FullHD-van néztem).

pedig egyáltalán semmi durva nincs a gépemben.

FX 8320(4.1Ghz-en), Rx470 4Gb. 16GB-ram (de 2012 óta ennyi van a gépemben).
Egy ilyen konfigot simán 100K körül kényelmesen össze lehet hozni (jobbat is)... a laptopok meg nem érdekelnek mi van velük (laptopot nem játszani tartok).

Hopkins95:
Battlefield V DX12 implementációja hibás (a memóriakezelést illetőleg), azért vannak vele mikrolagok, és azért lassabb a DX11 módnál... De javítani max akkor teszik majd ha muszáj lesz, addig is "elmondhatják magukról, hogy van" (más célja nincs is most még).. A hiba oka, hogy a benne levő mód még eredetileg a Mantle grafikus motorhoz készült, és annak csak egy módosított változata.. de nem teljesen optimális a DX12höz.

[ Szerkesztve ]

The human head cannot turn 360 degrees... || FX8320; Rx470; 16GB; 240GB; 2x1TB || LG v20

(#12) MeszesKPT válasza Hopkins95 (#8) üzenetére


MeszesKPT
(aktív tag)

Na igen, pont ezért lett volna sokkal szerencsésebb a Vulkan támogatás.

(#13) Márton válasza skyrush7 (#7) üzenetére


Márton
(veterán)

8GB RAM-mal nem is érdemes nekifutni,
Lol, mi 4-gyel játszunk hónapok óta +750Ti :DDD

Edit nem ment idE <== :)

(#14) hibavissza


hibavissza
(addikt)

épkézláb szervert bérelnének először. nincs slot, így össze van eresztve a 20-as és 350-es késleltetés...oszt' jácccá, ingyér van :DDD

(#15) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

Na ez jó hír, jöjjenek csak a dx12-es játékok. Gondolom az "elavult API-kon megvalósíthatatlan effektek" sem most lesznek és nem is jövőre, de kezdetnek ez is jó.

"Régen volt egy SoundBlaster Pro hangkártyám. Jól szólt. Sajna már nem használhatom, mert max a seggembe tudom bedugni. Kár érte."

(#16) Hopkins95 válasza DraXoN (#11) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Értem, akkor ezért olyan a DX12 a Battlefield V-ben amilyen. :R Emlékszem nemrég kipróbáltam a Mantle API-t a Battlefield 4-ben, de már az AMD kártyámon is Error üzenettel dobott ki. Aztán utánaolvasva az interneten az írták, hogy az AMD teljesen kilőtte alóla a támogatást, s így már az új meghajtókban jó ideje nem támogatják. Pedig a videók alapján a Mantle szép teljesítménytöbbletet hozott...ha jól emlékszem Abu elmondásából, a Mantleból lett a Vulkan, majd abból a DX12...

Viszont a DX12 a Call of Duty Modern Warfareban sem működik zökkenőmentesen, ott is memóriakezelési problémák vannak meg felzabálja a videókártya összes Vramját is. Van egy haverom, akinek ezért folyton crashelt. Elmondása szerint miután visszakapcsolta a virtuális memóriát megjavult. De nem csak neki, hanem a többieknek akik vele játszanak problémaik vannak vele(van egy discord szerverünk, onnan tudom).

Aztán Red Dead Redemption 2 esetében szintén nem lett valami jó a DX12 implementáció. A Vulkan nem csupán jobb teljesíményt hoz, de stabilabb is(bár vannak olyanok a topikjában, akiknél fordítva van).

[ Szerkesztve ]

Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#17) vicze1 válasza DraXoN (#1) üzenetére


vicze1
(nagyúr)

Azt elfejted, hogy ezt millió $-ért(30milla a "VB") játsszák versenyszerűen. Tehát az elfogadható a 240fps kellene legyen ehhez.

(#18) martonx válasza Hopkins95 (#16) üzenetére


martonx
(addikt)

"a Mantleból lett a Vulkan, majd abból a DX12" - DX12 nem a Vulkan-ból lett, noha nyilván hatással volt rá is, az újfajta megközelítés.

Én kérek elnézést!

(#19) DraXoN válasza martonx (#18) üzenetére


DraXoN
(őstag)
LOGOUT blog

Igazából nem a vulkán még inkább annak az elődje a Mantle volt hatással a DX12-re ... egyszerűen ez abból ered persze, hogy amikor azt fejleszteni elkezdték akkor még a Vulkán is csak tervezőasztalon volt.. azt később lehet abból is merítettek ötleteket, de a Mantle volt a fő "minta".. Én legalábbis ezt hallottam a kialakulásának "történetéről" (milyen haszontalan dolgokat is tudok... mások meg persze ismerik a focicsapatokat, és játékosaikat, én meg semmit se értek utóbbiakhoz .. bár nem is érdekelnek, inkább akkor egy az API kialakulásának történelméről olvasok :B )...

The human head cannot turn 360 degrees... || FX8320; Rx470; 16GB; 240GB; 2x1TB || LG v20

(#20) wjbhbdux


wjbhbdux
(addikt)

Ez a Microsoft Epic összeborulás most azt jelenti hogy a jövőben minden DX12-t választó Unreal játék megkapja a Gears 4-5-ben tapasztalt gyönyörű optimalizálást?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.