Hirdetés

2023. december 2., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) freeknight


freeknight
őstag

110-ért (plusz ugye átírás, egyebek), simán elvihettél volna pár kör élményvezetésre egy Lambót, Ferrarit, AMG GT63-at és a sort még lehet folytatni :D. Ugyanúgy megtapasztaltad volna a lóerők örömét, csak még koncentráltabban, kevesebb rossz szájízzel :D .
Remélem nem hiányzik nagyon ez az összeg a családi kasszából, és majd egy tanulságos történetként tudsz erre tekinteni.

Vannak amúgy jó példányok is a 2.5-ös V6-os Vectrából, nekem is nagyon régi álmom egy, de azokat inkább a Mobile-n, AutoScouton kell keresgetni és inkább a 2000-3000 eurós ársávban. Őt például gondolkodás nélkül elhoznám. Így is bele lehet futni meglepetésbe, mert bár hiába tartós motorok ezek, de azért látni kell, hogy ezeket nem éppen kímélő üzemben hajtották.

[ Szerkesztve ]

(#2) bambano


bambano
titán

kisköbcentis v6 is v6 :)
mondjuk aki magának csinálja a bajt, az megérdemli. ha csattant, akkor gyújtás le, kulcs ki, tréler.
merthogy elcsattant motorral még körbefurikáztad a fél világot is, az az, amikor harmadjára is megy a vadász az erdőbe.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#3) Diabolis válasza bambano (#2) üzenetére


Diabolis
tag

Ezaz, hogy megtartani akarom, nem csak élménykedni...
Átírás még várat magára, májusra kaptam időpontot az okmányirodába. Addig kiderül a sorsa is. Ha javíthatatlan, átírás nélkül vonatom ki, és adom el alkatrésznek. Akkor talán nullára kijövök (irmscher felnik, első lökös, és küszöbök).

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#4) Diabolis válasza bambano (#2) üzenetére


Diabolis
tag

Ezzel nem tudok vitázni. De azért hat kilométer nem a fél világ. De így születnek az esettanulmányok :D

[ Szerkesztve ]

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#5) Eastman


Eastman
őstag

1: Vásárolni kell.
1/a Jutalmazod vele az agyad.
1/b Jutalmazod általa dolgos önmagad.
1/c A vásárlás ünnep.
1/d A vásárlás egyfajta szeánsz, összekacsintás.
1/e A vásárlás szerencsejáték. De nyerhetsz is.
2: Birtokolni kell.
2/a Különlegességet, mert különlegessé tesz.
3: A pénz nem számít.
3/a A pénz nem verejték.
3/b A pénz csak pénz.
4: A pénz nem pénz.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#6) stickermajom válasza Diabolis (#3) üzenetére


stickermajom
addikt

"Átírás még várat magára, májusra kaptam időpontot az okmányirodába."

Magyarország? 15 napon túl megzsanettoznak érte, erre nem vonatkozik a veszélyhelyzet.

stickermajom bazárja - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/stickermajom/index.html

(#7) Diabolis válasza Eastman (#5) üzenetére


Diabolis
tag

Hasonlóképpen gondolkodunk mi is. És közben reménykedünk nagyon.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#8) Diabolis válasza stickermajom (#6) üzenetére


Diabolis
tag

Akkor írja át ott helyben. De nem volt hamarabb időpont és kész.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#9) bambano válasza Diabolis (#4) üzenetére


bambano
titán

ha pl. elmegy az olajnyomás, a főtengely csapágyakat pár másodperc alatt ki lehet nyírni. tehát 6 kilométer az ilyen szempontból egy maraton.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#10) Diabolis


Diabolis
tag

Hivatalos válasz : időpontról visszaigazoló email kinyomtat, rendőr elfogadja. Átírásra is vonatkozik a vészhelyzet.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#11) Diabolis válasza bambano (#9) üzenetére


Diabolis
tag

Reménykedünk. Igen, igazad van, de akkor is.
Végső esetben 100.000 egy garis blokk kompletten.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#12) stickermajom válasza Diabolis (#10) üzenetére


stickermajom
addikt

Nem a rendőr a probléma, hanem, hogy a hivatal automatikusan büntet a késedelmes napok után. Jól tedd el azt a hivatalos választ, hogy legyen mire hivatkozni később.

stickermajom bazárja - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/stickermajom/index.html

(#13) BigBlackDog válasza stickermajom (#12) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ezt én is megerősíteném, legalábbis ismerősi körben hasonló a tapasztalat. 15 nap van az átiratásra, aztán jön a "csesztetés" és lehet magyarázkodni (ha elfogadják). :( Ha biztosra akarsz menni, a vidéki okmányirodkában van akár jövő hétre is szabad időpont, úgy gyorsabban túl lehet lenni rajta. :)

(#14) Hieronymus válasza Diabolis (#4) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ha a vezérlésben szakad vagy törik valami, nemhogy menni nem szabad, még a motor beindítása is elegendő a lenullázásához.

Ha nem tudod megállapítani mi tört, vontatni vagy szállítani kell a járművet. A viszonylag kicsi kárból könnyen lehet hatalmasan csinálni. De legalább életveszélybe is keverheted magad, ha az erőátviteli rendszerben szabadul el valami. Elől motor, hátul hajtás esetében ez komoly gond lehet.

Az Opel esetében nem érdemes használt autóban gondolkodni.
A minőség probléma nélküli modellek már elég korosak. A PSA tulajdonba kerülése után viszonylag rövid idő alatt rendbe tették a gyártást illetve modern technológiát kaptak. Ma már újra érdemes Opelben gondolkodni. Újban vagy 1-2 éves járműben.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#15) bambano válasza Hieronymus (#14) üzenetére


bambano
titán

úgy egyébként láttál már opelt, legalább messziről?
szerk: a posztot nyilván nem olvastad, nem gond, megszoktuk.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#16) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Képet róla :)
Egy kicsit nem értem...ez a V6-os vecrát mitől olyan húú de nagyon.
Biztos jól megy, meg egy spéci kiadás, de egy omega B2 C jobban, elegánsabban néz ki.
Van nagyobb motorral 3,0 3,2 sőt V8 5.7
De ízlések és pofonok.
Egyszer esetleg ha patika állapotban lesz sokat érhet

Egyébként 120eHufért ingyen volt, ha elbontod is többet kapsz ére, felnistül meg pláne

henger fejezni kell, szíjjak, 1 féltengely pár dolog, nem világ vége.

[ Szerkesztve ]

(#17) bitpork válasza Diabolis (#10) üzenetére


bitpork
veterán

:N
Nem a rendőrrel lesz bajod hanem a gép automatán küldni majd a kivonásról a papírt.

Mindenesetre gratulálok a vásárláshoz és kívánom hogy sok problémamentes méter legyen meg együtt!

Eladó 2Hp Envy 32" 10900, 32Gb ram, nVidia 2080 Super MAX-Q, 512Gb SSD, 2 Tb hibrid hdd AIO

(#18) aero.


aero.
veterán

Egy klasszikus jutott eszembe az autóról [link]

(#19) Diabolis


Diabolis
tag

Nyah: Az első válasz a yardról jött, ők nem büntetnek ha nincs átírva. De valóban, a hivatal gond nélkül megszivat. 1818-at felhívtam, 45 perc múlva időpont is lett (röhej, hogy ők látják a szabad időpontokat rögtön, mi első körben csak az okmányirodákat). Először Balassagyarmat, mikor felhörrentem akkor Dabas :D

De most várunk, ma/holnap nekiesik a szerelő, meglátjuk mit mond. 150e körül húztuk meg a határt, ha ennyiből meg tudjuk a motort oldani rendben, ha nem, akkor kivonatom, bontom. A többi ráér, szépen lassan.
A.) terv: ez a blokk helyretesz, vezérléscsere (90 körül SKF-et kapni), örülünk Vincent.
B.) terv: 100k egy garis fűzött motor bontóból, blokk cserél, forgalmiba bejegyeztet (típusazonos, elméletben nem nagy szívás a papírmunka sem). Régi blokk alkatrésznek megtart egy ideig, utána leadom.

Hieronymus "opel esetében nem érdemes használt autóban gondolkodni"
Miért? Akár Budapesten, akár vidéken fél óránként szembe jön velem egy 15-20 éves G Astra. Nem egy olyan autót tudok, amiben fél millió kilométer van. Az egyémbe is pörög hetente cirka 1000km, gond nincs vele. Újabb autót nem akarok. Bonyolult motorok, drága alkatrészek, már amit javíthatsz, nem rögtön cserés.

angyalpc2 : Mint írtam, a szépség szubjektív :D Nekem speciel nem jön be az omega. Ahogy a C Vectra orrától is borsódzik a hátam. A B tetszik. Ezzel a motorral pedig nem túl gyakori ez az autó, itthon kettő volt hirdetve, németben talán 5-6db. Szerintem a nagymotorok közül középkategória. Erősebb mint a 2.0, de nem zbálja le a gatyádat mint a 3.2 turbó. Mitől hú de nagyon? Amiért az asszony is: Megláttam és KELL. Logikus érvem nincs rá. (Drágám legalább védekezhet azzal, hogy azért van velem, mert rossz a szemüvege :D )
Képet beszerkesztem a blogba.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#20) Eastman


Eastman
őstag

Külsőre nekem azért (is) tetszenek ezek a típusok, mert barátságos "arcúak". Nem szeretem az agresszívre húzott első lámpákat.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#21) bambano válasza Eastman (#20) üzenetére


bambano
titán

akkor te bajban vagy, ha az új 4-es bmw jön szembe :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22) HussarF


HussarF
addikt

Csináltasd meg, szarni bele. Ne azt várd tőle, mint az Astra-tól, de ez nem is arról szól. Következőnek, mikor már beletanultál, vegyél egy Alfát. Azzal is megtapasztalhatod ezt, de sokkal nagyobb élvezet, mint egy Vectra ;]

(#18) aero.
+1 :DDD

(#23) futo001


futo001
senior tag

Élményautót vettél nem kis családi igást, ez látszik a vásárlást megelőző lelkesedésből, hát így is állj hozzá. Mi a legrosszabb? Veszel bele motort. Nem dől össze a világ. Nem 5-10 éves autót vettél, hanem 20 felettit, max a vunderbaúm nem romolhat el benne.
Én iszonyatosan beszívtam egy 2001-es TVR Tuscannal, de úgy is mentem oda az eladóhoz, hogy tudtam ebbűbajlesz. Lett. Tudtam nem szabad, de nagyon akartam. Majd megoldódik.
(ráadásúl a pár éves Mondeóm kormányműve is eltört 1 hete, szóval ez most ilyen. :D )

Ez csak autó, némi pénz, apránként feltámasztod és imádni fogod. Nem egy jó, használható autó árát adtad át érte, hanem egy használt, olcsóbb bicikliét.

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#24) bitpork válasza futo001 (#23) üzenetére


bitpork
veterán

Van egy Tuscanod és így kell megtudnunk? :U Nem szégyenled kicsit sem magad - se galéria se beszámoló?!

Eladó 2Hp Envy 32" 10900, 32Gb ram, nVidia 2080 Super MAX-Q, 512Gb SSD, 2 Tb hibrid hdd AIO

(#25) futo001 válasza bitpork (#24) üzenetére


futo001
senior tag

Nem gondoltam, hogy bárkit is érdekel, technológiailag semmi érdekes nincs benne, puritán kis kupé, viszont nekem egy nagyon régi álmom vállt valóra.
De akkor leírom majd a sztorit az első találkozástól a javítás befejezéséig (egy magyar srác dolgozik rajta amúgy :) ).

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#26) Eastman válasza futo001 (#25) üzenetére


Eastman
őstag

Engem jobban érdekel az, hogy mitől törik el egy személyautó kormányműve.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#27) futo001 válasza Eastman (#26) üzenetére


futo001
senior tag

Pontatlanul fogalmaztam. A szervomotor tört le a kormányműről, emiatt megszorult az egész (szerencsére épp mikor álltam ki az útra, 10p múlva már autópályán lettünk volna).
Ha jól emlékszem 4 csavar tartja. Elkezdenek nyúlni, akkor víz kerül a kormányműbe, szervomotorba és a csavarokhoz, elindul a korrózió és eltörnek a csavarok, ekkor lefittyen a motor de nem esik le, ezért megszorul az egész. Nem igazán javítható, mivel a csavarok beletörnek a tartófülekbe.
Szériahiba, a csavarok nem a Ford által előírt minőségűek voltak. Az első hibák és balesetek 2015-ben történtek, Amerikában hamar lett is visszahívás, Európában csak pár hónapja adták ki rájuk a kereskedő szerint.
2014 es 2017 közötti Mondeo, Galaxy és S-Max érintett, ha ilyen autótok van, nézzétek meg az etis.ford.com oldalon alvázszám alapján (steering gear motor bolt).

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#28) Eastman válasza futo001 (#27) üzenetére


Eastman
őstag

Világos. Jobbulást!

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#29) Diabolis válasza HussarF (#22) üzenetére


Diabolis
tag

Köszi, de Alfát soha :D 90%-a már szét van kókányolva, egyáltalán nem tartom üzembiztosnak. Ismerőst az Astrával hordtul az Alfa alkatrészekért, szívtam is a vérét :D Akinek az van, annak minden örömet kívánok, de én maradok opeles :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#30) HussarF válasza Diabolis (#29) üzenetére


HussarF
addikt

Ja, mert egy ilyen Opel annyira üzembiztos, mint a mellékelt ábra mutatja ;]

(#31) bambano válasza HussarF (#30) üzenetére


bambano
titán

sokkal üzembiztosabb, mint ahogy az átlagember hiszi.
és még annál is üzembiztosabb, mint ahogy az egyszeri totalcar újságíró gondolja :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#32) HussarF válasza bambano (#31) üzenetére


HussarF
addikt

Nem tudom, hogy az Opelre írod vagy az Alfára, de valószínűleg mindkettőre igaz. Bár Opellel nincs tapasztalatom :)

(#33) bambano válasza HussarF (#32) üzenetére


bambano
titán

24 éve van saját opelem. mostanában három, de ez mindegy.
közben egyszer volt fóccvágenem, de kikezeltük.
sok mindent elolvasok, megnézek a témában, így azt látom, hogy egyes márkák esetén nagy a hype, és nagy a koppanás is. például mindig mindenki azt mondja, hogy a japánok, de főleg a toyota milyen jó. ehhez képest akárhány szerelős meg nem megrendelt videót vagy cikket látok, az derül ki belőlük, hogy a toyota semmivel sem jobb, mint a jó közepes átlag. ehhez képest az opeleket mindenki lenézi, miközben egyrészt nekem csak jó tapasztalatom volt velük (oké, a legújabbakkal volt negatív is), másrészt ott van például az fastra rulettkerék, 400 akárhányezer kilométer után még mindig megy az astra úgy, hogy ridegtartáson volt.

a fóccvágenemmel folyton szervizbe kellett járnom. ahhoz már akkor se volt rendes szerelő támogatás. ha azt, amit leművelt, az enyémként művelte volna (céges autó volt), simán felgyújtom a negyedénél.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#34) freeknight válasza bambano (#33) üzenetére


freeknight
őstag

Pedig elhiheted, a Volkswagen-ből is bőségesen találni olyat, ami ridegtartás mellett tudja az 500ezer kilométert, nem egy ilyen van a környezetemben, és cserébe kevésbé lelakottak, mint a rulettkerekes fastra, nem beszélve arról, hogy még 20 éves koruk felett is árad belőlük valami minimális road presence, míg a fastra manapság már csak a c-type emberkék kubikos szekere.
Nekem eddig csak a Volkswagen, illetve Opel autók váltak be, jelenleg is egy GM-márkatársat hajtok, de egyébként van olyan ismerősöm, aki világéletében Renault-ra esküdött, és általában teljesen jó, üzembiztos darabokat fogott ki. Arról már ne is beszéljünk, hogy egy szerelő ismerős csak és kizárólag a franciákat ajánlja, ő maga is ilyenekkel jár.

Szerintem az, hogy mi a megbízható autó az nagyon szubjektív, kizárólag előzetes személyes élményeken alapul, mint pl nálad is. A valóság ezzel szemben az, hogy minden márkának vannak jól, és rosszul sikerült szériái, ahogy egy használt autónál az is számít, hogy milyen kezekben volt előtted.

(#35) Eastman válasza freeknight (#34) üzenetére


Eastman
őstag

Te milyen type vagy manapság? Tíz fogorvosból kilenc azt ajánlja, hogy nem kell majd járnod fogorvoshoz. :)
Ford, Fiat, francia. Felénk ezt mondogatja a fogorvos.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#36) bambano válasza freeknight (#34) üzenetére


bambano
titán

az állítás nem az volt, hogy melyik autó jó vagy sem, hanem az, hogy melyik autó valódi értéke tér el jelentősen attól, amit a közhiedelem tud.
szerintem az opel jelentősen jobb, mint amit hisznek róla, a toyota meg jelentősen ótvarabb, mint amit hisznek róla. ez nem azt jelenti, hogy a toyota abszolút értelemben rossz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#37) bambano válasza freeknight (#34) üzenetére


bambano
titán

annak meg kifejezetten örülök, hogy se a vectrámnak, se az insigniámnak nincs "road presence"-je. az átlag telepi hülyegyereknek, aki folyton versenyezni akar, soha nincs annyi típusismerete, hogy úgy gondolja, a vectrámmal versenyezni akar, így soha nem kell versenyeznem. bezzeg ha ódista lennék, vagy rizsrakétával járnék... (honda gyorstankoló matricával...)

a fóccvágennek ezzel szemben van road presence-je, én is hallottam már haver szájából, hogy azért jár passzáttal, mert nem mindegy, hogy egy tárgyalás előtt miből száll ki. mondjuk szerintem se, de nem azért, hogy mit hisznek rólad, hanem azért, hogy odaértél-e. a rokonságban egyébként volt passzát, kétszer: először és utoljára. mint nálam a bora.

ezerszer inkább ez az itt emlegetett b vectra.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#38) Hieronymus válasza futo001 (#27) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

" Nem igazán javítható, mivel a csavarok beletörnek a tartófülekbe."

A berozsdásodott és beletört csavar kiszedésére már 100 éve is volt használható megoldás.
Belefúrtak, menetet vágtak és kihajtották egy keményebb anyagból készült szárral. Azóta kitalálták a csavarlazító sprét és a rozsdaoldót is. Nem kellene nagy gondot okoznia ezeknek a csavar maradékoknak.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#39) futo001


futo001
senior tag

A kormányműben se a gyári szerviz, se a független helyi, se a magyar srác akihez hordjuk az autókat nem vállal ilyen munkát érthető okokból
Persze van aki megcsinálja, úgy 2000 Euró helyett csak 150 a javítás, de én nem igazán szeretnék ilyesmit, nem ér annyit a kockázat. Ráadásul lehet a Ford ingyen cseréli az egészet, így ez tűnik a legoptimálisabbnak.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#40) freeknight válasza Eastman (#35) üzenetére


freeknight
őstag

Ez a te álláspontod. Futár haverom meg novemberben tette bele a jelképes 444.444 km-t a 2003-as dízel Puntóba :) (ennél jóval több lehet benne valószínűleg). Fordot én se vennék mert azt mindenki megszívta ismeretségi körben (2 hengerfejes C-Max meg egy Mondeo, szétrohadt alváz miatti gazdasági tk 2008-as Focussal). De fogadjunk, hogy ennek ellenére sokak meg problémamentesen autózgatnak Forddal is.
Ezekről a "fogorvosokról" meg csak annyit, hogy 10-ből 9 a mai napig a 10W40-es olajat ajánlja MINDEN 12 évnél idősebb kocsiba :) . Akkor miért hinném el a 3F-es hülyeségüket?
Utána kell járni a típushibáknak, alaposan átnézni a kiszemeltet vásárlás előtt, vagy ha nem értesz hozzá átnézetni valakivel, aki igen, ennyi a titok.

(#41) futo001


futo001
senior tag

Pl mi. :) Nekem 3 Fordom volt, ezzel a Mondeoval akadt ez a fenti gond, elotte semmi kulonos egyikkel sem.
Edesanyamnak 4, az egyiket a mai napig hasznalja es semmi gond nem volt veluk.
Nagypapamnak is ketto, neki is megvan az egyik 600.000 feletti km ora allassal (ujan vette).

Sokfele autom volt nagyobb nyug nelkul leszamitva most a Mondeot meg az Ufo Civicet (es persze az angol csodat de neki barmit megbocsatok). Egyik marka sem f*staliga, ha figyelnek ra es ugyanigy nem hibatlan egyik sem, mindegyik hozott mar ossze ipari hulladekot. Persze mikor az emberek megveszik a lelakott dizelt (ami kulonosen erzekeny) hajlamosak pillogni, hogy ujuj elromlott. Mint a kollegam akinek elszallt a szij a Mondeoban 300e km korul. Soha nem csereltette se o se az elozo tulaj de persze a Fordot kopkodte.

Az elrohadt Focus viszont erdekes, abbol a kivitelbol nekem is volt es masnak is a csaladban, kicsit sem rohadt pedig tenger mellett lakunk es garazs sincs.

Ja, 2003-as dizel Puntom nekem is volt valamikor regen, szinten semmi hibat nem produkalt. :)
Kozben beugrott, hogy regen volt Suzuki Swiftem is, ami sokat jart szervizben, nalam az bizonyult a legmegbizhatatlanabbnak. Orom volt mikor eladtam.

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#42) Diabolis


Diabolis
tag

Minden autó megbízható. Ha gazdája volt, nem tulajdonosa. Az én Astrám ilyen. Agyonpakolva is el merek vele indulni egy bp-Nyíregyháza körre. De pl tavaly egy hét alatt valami háromezer km pörgött bele. Teszem hozzá, 120 km/h alatt szédülünk.
A Vectrának nem volt gazdája, de remélem, hogy mostantól meghálálja a törődést.
Az Alfáva szerintem az a baj, hogy nem bírja a mókolást. Kényes szerkezet, érteni kell hozzá. Nem az átlag magyar sufnis szerelőhöz készült. Most használt, de üzembiztos Alfát kifogni... Hááát... És az alkatrész sem olcsó, ez viszont tapasztalat.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#43) Mahrenburg válasza angyalpc2 (#16) üzenetére


Mahrenburg
senior tag

Van Omega V8 5.7? Hát végül is van... :DD

[ Szerkesztve ]

"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi

(#44) bambano válasza Mahrenburg (#43) üzenetére


bambano
titán

én se láttam még olyat, de opel diplomat volt v8 5.7-tel.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#45) Mahrenburg válasza bambano (#44) üzenetére


Mahrenburg
senior tag

Két darab prototípus készült, egy limuzin- és egy kombi karosszériás Omega V8 5.7. Az Opel kacérkodott a luxuskategóriába való belépéssel, de végül nem kerültek sorozatgyártásba a V8-as Omegák. Az elvégzett munka nem veszett kárba, később Ausztráliában Holden Commodore-ként gyártották őket, persze saját karosszériával.

"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi

(#46) Eastman válasza Mahrenburg (#45) üzenetére


Eastman
őstag

Colos a szívében minden, vagy metrikus? :U

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#47) Mahrenburg válasza Eastman (#46) üzenetére


Mahrenburg
senior tag

A General Motors LS-sorozatú V8-asának a Corvette-hez fejlesztett könnyűfém blokkos változatát vették alapul, de ha jól emlékszem saját hengerfejjel és befecskendezőrendszerrel látták el. Ausztráliában viszont a "költséghatékonyság jegyében" az eredeti blokkot építették be a Commodore-okba.

"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi

(#48) Sethdobaloah válasza freeknight (#40) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

200k km körül ültem be egy fókába, és 400k felett adtam tovább. A 2 között kopón kívül nem kért semmit. (najó EGR az volt, de ma már azt is kopónak tekintem :) )

...csak én vagyok helikopter?

(#49) Eastman válasza Mahrenburg (#47) üzenetére


Eastman
őstag

Metrikus? :) Vajon?

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#50) joeetm válasza angyalpc2 (#16) üzenetére


joeetm
tag

Mindenképpen ízlések és pofonok. Több zsigerem is piszkál, hogy jó lenne egy B Omega, de a szemem nem tudja elfogadni az alakját. Ígyhát az A Vectra flotta gyűlik itthon :DDD

_Az a hülye aki nem normális_

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.