Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Depression


Depression
veterán

Első hsz.

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#2) waccamár


waccamár
senior tag

2 dolog lehet: szimplán a google tudja, hogy érdekel a termék. Azt nem tudja, hogy már megvetted. Sajnos.
Majd abbahagyja az ilyen reklámok mutatását ha azt látja, hogy nem kattintasz :)

A másik a remarketing.

Amikor meglátogatsz egy oldalt akkor egy cookie ezt rögzíti és belekerül(het)sz egy remarketing listába.
A marketinges szabja meg, hogy ez "mekkora" lista, napra pontosan.
Tehát lehet 10-30 vagy akár 90 nap is.

Optimális esetben a remarketing listán egy másféle üzenetet kapsz ami idővel változik is.
Persze a gyakorlatban nem ez szokott lenni.

A te esetedben valószínű feleslegesen sok ideig hagynak rajta egy remarketing listán.

Mert pl. egy könyvnél 30 nap bőven elég, egy autónál meg lehet 180 nap is - mert más a vásárláshoz szüksges döntés hossza.

Ha letelik az X nap és nem látogattad meg még egyszer az oldalt (mert akkor újraindul a számláló), akkor automatikusan lekerülsz a listáról és nem fogod látni a remarketing hirdetéseket.

Nagyon pongyolán fogalmazva :)

[ Szerkesztve ]

(#3) Eastman


Eastman
őstag

Ahonnan az elv ered, ott a kukába kerül egy tárgy hamar.
Te már a következőt látod. ;]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#4) UnA válasza waccamár (#2) üzenetére


UnA
Korrektor

Van más lehetőség is: hiába mondják, hogy náluk hűdefejlett marketinges mesterséges műanyag intelligencia dolgozik, igazából nagyon buta, de így is el lehet adni a hirdetők felé, mert ők még elhiszik... Mi már nem.

Volt egy cikk talán egy hónapja arról, hogy egy holland marketinges cég kikapcsolta a célzott hirdetés + adatgyűjtés alapú tevékenységet, és a random hirdetések egyáltalán nem hoztak rosszabb számokat :)

(#5) JoeCockBill


JoeCockBill
senior tag

naigen, soha nem értettem minek mutogatja amire rákerestem. hiszen azt már láttam. mivel rákerestem

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#6) updog


updog
senior tag

Egyszer rá akartam kattintani egy ilyen hirdetésre, mert tényleg jó áron, tényleg azt mutatta, amit korábban kerestem, de még nem vettem meg. Nyilván nem működött a link :D Na azóta van egy ilyen ignore filter az agyamban, jobb mint az adblock. ;]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#7) waccamár válasza UnA (#4) üzenetére


waccamár
senior tag

ó, hát ha volt erről egy cikk ahol egy cégnek nem hozott rosszabb számokat, akkor az már 100%, hogy másnál is így lenne :) Nem kétlem, hogy van ilyen, sőt, teljesen elképzelhető. De ez nagyon termék/szolgáltatásfüggő.

Amúgy az esetek 99%-ban nem a hirdetési rendszerrel, hanem a hirdetővel van a baj: nem tesztelnek, nem jó szöveget írnak, nem jó a kép, nem jó az ajánlat, nem jó az ár, de legtöbbször nem jó a landoló oldal azért nincs konverzió. Csak fogják és kinyomnak egy hirdetést aztán elkönyvelik, hogy hát a fb az sz*r :D

Hülye hasonlat, de nézzük: a hirdetési rendszer a versenypálya, a hirdető az autó.
Lehet bármilyen jó minőségű a pálya, ha egy csotrogánnyal megyek rajta, nem fogok nyerni.

Amúgy tök egyszerű a dolog: minden mérhető. Ha a hirdető bedob X Ft-ot, és 1X-nél több jön ki neki a végén, akkor a rendszer jó.

De ne tudd meg hány olyan cég van, akik SEMMIT nem mérnek, így nem tudják, hogy mire éri meg költeni, mi működik és mi nem, mi mennyi pénzt hoz, stb.

(#8) razorbenke92

Azthiszem a google-ads-ban is van ilyen, de hirtelen egy oldalt sem tudtam, ahol lenne ilyen beágyazva.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#9) nyunyu


nyunyu
félisten

Na, ezért használok Chrome helyett Operát, meg a Google fiókomba is csak végszükség esetén lépek be, aztán dolgom végeztével mindjárt lépek is ki.

Telefonomon meg nem szoktam netezni.

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#10) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

" szimplán a google tudja, hogy érdekel a termék. Azt nem tudja, hogy már megvetted. Sajnos." - de tudja.

(#11) Krugszvele válasza nyunyu (#9) üzenetére


Krugszvele
aktív tag

"Opera is a Chromium-based browser using the Blink layout engine. It differentiates itself because of a distinct user interface and other features."
Az opera egy chromium-alapú böngésző, ami a Blink motort használja. A felhasználói felülettel és egyéb fíccsörökkel különbözteti meg magát a többi [...chromiumtól...]

A chromiumból viszont nem lehet kivenni a google-spyware kódot. Szóval ugyanúgy követ :)

(#12) waccamár válasza Krugszvele (#10) üzenetére


waccamár
senior tag

Oké ez valóban igaz, hiszen hozzáfér a levelekhez, tehát ha online vásárlás volt és gmailt használ az illető és oda érkezett a visszaigazoló levél akkor elvileg tudhatja, hogy megvetted a terméket.

De mégis megmutatja -ahogy a példa is mutatja- adott hirdetést annak, aki már megvette :)
Szóval "tudja", de nem tudja :)

Amúgy valószínű felesleges energiabefektetésnek gondolják egy ilyen lefejlesztését.
Mivel CPC, vagyis cost-per-click rendszer, így a hirdető csak akkor fizet, ha kattintanak a hirdetésére.

Így a useren kívül senkit nem zavar, hogy olyan hirdetést lát, amit már megvett :D

(#13) Rimuru válasza Krugszvele (#11) üzenetére


Rimuru
veterán

chromiumból viszont nem lehet kivenni a google-spyware kódot - Vannak ra probalkozasok pl: ungoogled-chromium

Vigyázat, csalok!

(#14) razorbenke92 válasza waccamár (#12) üzenetére

Ugyan nem google, de nekem a @hotmail.com címre érkező eBay-es levelek alapján bekerül a Microsoft naptáramba, hogy melyik terméknek mikor kell legkésőbb megérkeznie. Szóval nem csak azt kéne tudniuk, hogy megvettem, hanem még azt is, hogy mikor lesz nálam :DDD

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#15) waccamár válasza razorbenke92 (#14) üzenetére


waccamár
senior tag

Pedig milyen epic lehetőségeket teremtene a hirdetőknek, ha lehetne ilyenre célozni! :D Mehetne a kiegészítő termékekről a hirdetés :) Rendeltél egy fúrót? Mehetnek a hirdetések fúrószárakról miután megkaptad. Vettél egy cipőt? Itt ez a cipőápoló! Rendeltél egy könyvet? Tartsd ezen a polcon a gyűjteményedet! Megérkezett a telefon? Vigyázz rá az első perctől kezdve, már holnap nálad lehet a tok és a fólia!

Pontos mikromomentumban lehetne elkapni a usert, akkor, amikor a legfogékonyabb a termékre.

[ Szerkesztve ]

(#16) Hieronymus válasza waccamár (#15) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Álmodozzál!

A statisztika szerint, ha veszel egy fúrógépet, akkor nagy az esély, hogy veszel egy másikat is.
Aki vásárol egy karton bort, az szokott után rendelni. Ebből következik, hogy a fúrógép esélyes.
Majd, ha fúrószárat veszel, abból is fogsz után rendelni.
Szóval a gépnél is működni kell a dolognak! :DDD :DD :DDD

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#17) totron válasza Eastman (#3) üzenetére


totron
addikt

Pontosan ez az, amitől embernek érezheti magát a fogyasztó, értéknek pedig a megvásárolt terméket. Ennél már csak az a jobb, mikor engedve a nyomásnak, az emberfogyasztó önmagából is terméket csinál. Csak semmi ellenállás.

(#18) Eastman válasza totron (#17) üzenetére


Eastman
őstag

...legrosszabb esetben ő is a kukába kerül.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#19) Tamás88


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Sőt, elég ha csak beszélsz róla, már akkor megjeleníti az azzal kapcsolatos hirdetéseket.

(#20) waccamár válasza Tamás88 (#19) üzenetére


waccamár
senior tag

hahhahhahhhhaha. Nem :)

(#21) Nekomajin válasza Krugszvele (#11) üzenetére


Nekomajin
aktív tag

Ez így nem igaz. A Vivaldi mindent kiszedett a saját forkjában.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.