Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) galocza


galocza
aktív tag

tegye fel a kezét akinek a debris-nél nem esett le az álla amoikor először látta...

(#2) Umbar


Umbar
csendes tag

Jó kis összefoglaló cikk lett, grat! Már alig várom az idei Function-t! :DD

A felnőtté válás első jele, amikor felfedezzük, hogy a hangerőszabályzó gombot balra is lehet tekerni.

(#3) Yutani


Yutani
nagyúr

A '90-es évek elején először C+4-en, majd C64-en rajta voltunk a magyar demo scene térképén a cimborákkal. Micsoda idők voltak... Vörösmarty művház rulez! ;)

#tarcsad

(#4) bitblueduck


bitblueduck
senior tag

Nekem a kedvencem ez: elevated bz Rbga and TBC
2004-ben láttam először ilyesmit - kkrieger 96k-s játék volt ami grafikailag párban volt az akkori csúccsal.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#5) eziskamu


eziskamu
addikt

Nekem inkább a viccesebb (dúrvább) Immortal Rat-féle (nem is tudom jó műfaj megnevezés-e) lamer demók tetszettek, a júhtúbon pont mostanában nézegettem.

(#6) danih


danih
addikt

Farbrausch régi kedvencem, respect! :R

(#7) RepeatSector


RepeatSector
senior tag

Jó írás, köszönjük.
Zenében mai napig ütnek, a C64, Atari,amiga chiptune-ok, Razor1911-ból Zabutom és Dubmood a legjobbak

amúgy Árok Party-ra valaki jön???

"The tail of the snake is in it's teeth tonight"

(#8) O_L_I


O_L_I
őstag

A kortárs művészet szinte egyetlen formája amit elismerek :K
A Tate-ben mindenféle rettenetnek külön tárlat van. Bezzeg az ilyen demóknak amiben valódi munka, tudás és művészet van, nincs helyet ott.

(#9) looser


looser
addikt

2nd reality zenéje most is itt van az mp3 lejátszómon... Jó kis bemutató, köszi :-)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#10) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

A 4K-s művektől szoktam letenni a hajam, az valami eszméletlen. Persze az egész demoscene-nek max. respect :R

(#11) 8zabi


8zabi
őstag

nekem máig a kedvencem a 64kb-os kategóriában a zoom III 2003-ból

(#12) Yutani válasza 8zabi (#11) üzenetére


Yutani
nagyúr

Az bizony egy csoda, egyik kedvencem volt abban az időben!

Nekem máig az egyik legkedvesebb demo a farbrausch-tól a Popular Demo (fr-25). Populáris, mint ahogy a címe is mutatja, de nagyon hangulatos. :)
Ja és elég neki egy GF4 MX440 is. :DDD

Asztán ha ezt megnéztétek, lessétek meg a Conspiracy-tól a Saturday Night Scenert is! ;)

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#13) adrian360


adrian360
őstag

régebben én is foglalkoztam a témával, örültem volna egy kicsit bővebb cikknek is :)
btw régebben voltak 256 byte -os demók is amik általában egy egy forgó-változó ábrák voltak ( fraktálok, plasma effektek stb), zene kategóriában is (mikor még it, ft2 volt a divat) voltak külön 2-4-32 csatornás compók. és akkor még nem beszéltünk a c64 / amiga compókról :)

(#14) Yutani válasza Yutani (#12) üzenetére


Yutani
nagyúr

Asztán

Hú vazze, jól vagyok! :DDD

#tarcsad

(#15) hohoo


hohoo
senior tag

ezeket még kéne nézetni a játékfejllesztőkkel, hogy legalább egyszer lássanak példát mi az az optimalizáció, aztán dönthetnének hogy szánalmas munkáik miatt harakirit követnek-e el, vagy csak másik munkát keresnek :DD

T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!

(#16) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Óh, régi szép emlékek... és még ma is él a dolog :)

@hohoo : Sajnos a játékfejlesztők fleg a határidők miatt nem optimalizálnak, mindnen más tekintetben igazad van.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#17) ceia


ceia
őstag

Én még Amigán néztem demókat. Spaceballs, Mad Elks, Andromeda, Melon Dezign, Kefrens, Sanity, Absolute!, Anarchy, Majic 12, Phenomena..
Nagy nevek, nagy idők! :R

[ Szerkesztve ]

        it's more fun to compute

(#18) icecave


icecave
nagyúr

Hehhe, jó kis cikk :)

csirke néven tagja vagyok a Fresh!Mindworkz-nek és a Rebels-nek. Racers néven, szoktunk poén cuccokat is csinálni. Sajnos, már rég nem csináltam a demokba grafikát, mert sok a meló :(

(#19) lenox


lenox
veterán

Egyszer 10-ek lettunk 64k introban Assembly-n. Regi szep idok.

(#20) motorhead


motorhead
aktív tag

Partikon a 90'-es években többször voltunk a cimborákkal. Én spec. a C16-tól felfelé követtem a demoscene-t.Természetesen a csúcsot az amigás évek jelentették, de ma is szívesen olvasom a scene.hu oldalait és nézegetem az alkotásokat. Sajnos a mai arcok nem igazán értik meg a demozás lényegét, mit is jelent valami maximumot "kihozni" a jelenkor gépeiből, mert nincs már adott hardver és gyakorlatilag korlátlanok a lehetőségek.Persze ma is vannak új ötletek és komoly alkotások, de nincs olyan átütő dolog mint annak idején amikor állva tapsoltak az emberek egy-egy partin ha olyan dolgot hoztak ki a demókészítők az éppen aktuális amigákból amitől az állu(n)k leesett.
Boldog vagyok, hogy abban az időben voltam és abban a korban nőttem fel amikor a demoscene mint fogalom létrejött. Ezt azt gondolom nem tudná pótolni semmi a mai számtech. világban.
Amatőr zenészként egy negyedik hellyel kellett beérnem a 96'-os scenest-en a 4ch music compón. Nagyon nagy élmény volt. :)
Kellemes volt olvasni a cikket.. (de talán már olvastam valahol.. :U )

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#21) motorhead válasza hohoo (#15) üzenetére


motorhead
aktív tag

Ezt a témát már én feszegettem többször, de fiatal programozók "leugattak" hogy erre ma már nincs idő. Így van ez mindennel manapság.. Szar csinálni gyorsan sok pénzért. Tisztelet a kivételnek.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#22) motorhead


motorhead
aktív tag

Apropó. Jelenleg nagyon várom, hogy induljon meg a demózás android környezetben, hiszen ez most nagy sláger és nagyon jók a lehetőségek ezen a platformon.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#23) icecave válasza motorhead (#21) üzenetére


icecave
nagyúr

"Szart csinálni gyorsan sok pénzért"

Nem sértegetni akarlak, de meg lehet nézni, mi megy most. Határidők, kib*szott rövid határidők, olyanokat kell leadnunk, amire nem vagyunk büszkék, de muszáj (sokszor inkább az ember otthon még csinálja, csak ne kelljen 1-2 dolgot annyira igénytelenül leadni). Sok pénzért? Persze.... meg lehet nézni, mennyi volt egy programozó, vagy grafikus fizetése 5-10 éve, és mennyi most. Azt hiszem, ha tudod, meglepődnél. Azon is, mennyi ember van most ezek közül az után, munka nélkül. Én is, örülök, hogy még van munkám, és grafikuskánt azt csinálhatom, amit szeretek. 2-300k-s fizetések, csupán a múlt, semmi több.
Akit meg meg is fizetnek, nem ő mondja meg mit hogy csináljon meg, hanem a felettese. Szóval nem feltétlen az adott emberen múlik, mit ad ki a kezéből.

[ Szerkesztve ]

(#24) dabadab válasza hohoo (#15) üzenetére


dabadab
titán

"ezeket még kéne nézetni a játékfejllesztőkkel"

Mondjuk, pl, nemistudom, pl a Remedyvel? :DDD

DRM is theft

(#25) Espla


Espla
aktív tag

Köszi, hogy közel 1200-an rákattintottatok a cikkre :)
Régi időkről sok jó írás van a scene.hu-n és akik átélték, azoktól hitelesebb lenne arról írni mint tőlem, aki jelenleg csak műkedvelő.

Én évek óta nyomon követem a partyk anyagát, szeretném folyamatosan (ahogy időm engedi) elétek tárni majd a mostani partykon született alkotásokat.
Szóval majd figyeljétek a főoldalt, mert várhatók tőlem írások a jövőben. :)

(#26) dave666


dave666
aktív tag

Köszi a müvészetet :R
Én is emlékszek, a C64-es korszakból a demókra, meg a grafikákra.
Amigán is láttam néhány demót.
Ez is érdekes :)

Dave666

(#27) Pompi válasza hohoo (#15) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"ezeket még kéne nézetni a játékfejllesztőkkel"

Nem kell nézetni, nézik ők maguktól is. Elég sok embert szippnatanak át a demoscene világából a különböző játékfejlesztő cégek ;) Aztán, hogy utána, hogyan alakulnak a dolgok és miért optimalizálatlanok a cuccok, arra már érkezett pár válasz.

Feel Good Inc.

(#28) KillHates válasza galocza (#1) üzenetére


KillHates
nagyúr

Basszus, de profi! :Y

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#29) ViZion


ViZion
félisten

Meglepődtem, azt hittem C64-el ez a műfaj is kihalt... Durvák voltak akkoriban, de most megnézve is fantasztikusak vannak.
Köszi a cikket! :R
Lehetne folytatása egy "hogyan készül" alaposabban, érdekel (mint nézőt, és grafikai jómunkást).

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#30) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Azt nem értem, hogy az Exceed - Spot! Desktop Adventures-e miért maradt ki a fenti listából... party-győztesek voltak vele.

https://www.coreinfinity.tech

(#31) Karee11


Karee11
tag

Én esküszöm a fejemet a falba verném, ha a GTA 4 egy P3-as gépen FullHD-ban menne 30 FPS-el, túl nagy kérés? :U

A demók viszont nagyon jók, hogy mi mindent ki tudnak hozni egy két kilóbájból :D

(#32) stfx


stfx
aktív tag

Hát ha állkapcsot akartok ledobni akkor nézzétek meg C64-en a [Boose Design - Edge of Disgrace] c. demóját

(#33) kenesei1982


kenesei1982
aktív tag

a céges laptopomon akartam megnézegetni őket meló közben, de nem indul el egyik sem. nem elég ezekhez az integrált videokari?

– Alkudozz rendesen. Ez nem ér tizenkilencet. – Az előbb azt mondtad, hogy húszat ér! – Jaj, ugyan barátom, gyerünk, alkudj!

(#34) dabadab válasza kenesei1982 (#33) üzenetére


dabadab
titán

"nem elég ezekhez az integrált videokari?"

Nem.
Viszont mindegyik megvan videóként is, inkább nézd meg azokat.

DRM is theft

(#35) bigfranyo válasza galocza (#1) üzenetére


bigfranyo
csendes tag

+1 kéz a magasban

Eszméletlen jól néz ki, és hogy ekkora méretben sikerült megcsinálni külön piros pont!
Keresgéltem az államat rendesen a fotel alatt. :R

belülrõl barnító biogenetikus piercingállat :)

(#36) looser válasza stfx (#32) üzenetére


looser
addikt

Hát ez nem semmi...ezért vágytam a Jó Öregre, de sajnos csak Fellegekben Szárnyaló Flamingóra futotta a családi költségvetésből :-)

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#37) Khaal


Khaal
őstag

Még a Pentium 2-es időkben néztem utoljára demokat (PC-X cd melléklet rulez), durva hogy a mai technológiával (és persze sok-sok munkával) miket ki nem lehet hozni 64kbyteból :Y .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.