Szép szép így akkor már egyenlő lesz az alap kár hogy a "szoba" szintű elfedettséghez 3 kamera kell. Ami szerintem nagyon kéne ezekbe az eszközökbe az egy nagyobb felbontású kijelző ha az meglenne szerintem vennék egyet.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Tuttu
csendes tag
Tök jó dolog, mert eddig szerintem sokan ennek hiánya miatt vettek Vive-ot, de majd most...
(Amúgy elég kemény mennyiségű kábel megy erre-arra a gép környékén, de ha beruháznék egy ilyenre plusz a kamerák akkor aztán tényleg rá kéne áldozni egy pár órát a kábelek rendezgetesére! Brutális)
Tigerclaw
nagyúr
By the way...volt már cikk a PH-n a VR fogadtatásáról? Hogy startolt, hozta-e a számokat, a teszterek és vásárlók visszajelzése milyen a végleges készülékekről? Szóval kipukkadt-e a rózsaszín buborék, ami évekig körülvette a technológiát, vagy siker lett? Mi jó benne, mi nem jó benne, van-e rá tartalom, kiemelkedő játék és mi van a nem játék tartalmakkal? Szóval valami nagy elemzésre lennék kíváncsi. (vásárolni mondjuk nem fogok, mert nem vagyok hozzá elég gazdag, de azért érdekel)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
rudi
nagyúr
Épp a napogban fog megjelenni cikk a kezdeti Rift tapasztalatainkról. Hosszabb távról még nem lehet beszélni, még mindig ott a wow effektus és a saját vásárlás önigazolása miatt elfogult vélemények. Illetve a másik oldalról a várakozás, a játékok és más tartalmak még nem hajtották ki a teljes potenciált a VR cuccokból. A Rifthez meg ugye még nincs is kinn a VR kontroller, ami új szintet jelent immerzióban.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
(#5) Menthirist
"Sajnos a Rift még két kamerával sem tud elég nagy teret lefedni ahhoz, hogy a HTC Vive megoldásához hasonlóan, teljes szobaszintű, tehát a virtuális térben néhány lépést és korlátlan hadonászást megengedő élményt biztosítson"
Srácok, nemár.
https://www.youtube.com/watch?v=KLrcZHZ14Yo
https://www.youtube.com/watch?v=6HPmoNCWK9A
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
rudi
nagyúr
Olvass kicsit utána (pl. Techcrunch-on) a dolognak, vagy gondolj bele. IR LED-ek követésével megy a Rift pozícióérzékelése. Két kamera esetén temérdek olyan pozíció van, amikor a testeddel kitakarod minkét kamera elől a kontorllert.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
a tények és a valós tesztek mégis ellentmondanak. Legalábbis ezzel az erővel temérdek olyan pozíció van ahol a lézert kitakarod vive esetén. Az oké hogy maximális pontossághoz több szenzor kell mint kettő. De ez nem csak a Riftre igaz. A vive lézerérzékelő szenzorainak is éppúgy rá kell látnia a lighthouse-okra mint ahogy a rift kameráinak az IR ledekre.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)