Bennem azt az érzést keltette a cikkben szereplő pár észrevétel, mintha a tesztelő új játékos lenne. (tudom, hogy nincs így)
"Mert például bárhol leguggol az aljnövényzetben, egyből kábé láthatatlan is lesz az ellenség számára, ugyanakkor a mellkasáig érő sziklákra képtelen felmászni, miközben amúgy — ha a történet megköveteli — simán felugrik épületek tetejére."
Vagy
"Az időjárás olyan változatos, mint a nyári hónapokban Tajvanon, 10 percen belül van eső, szél, napsütés és naplemente, az idő fogalma nem tűnik lényegesnek"
vagy
"De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál,"
A mostani játékok többsége ilyen mechanikákkal, elemekkel működnek. Egyáltalán nem meglepő sajnos.
A túlzott életszerűséggel, vigyázni kell, mert lehet túl unalmas, nehéz, lesz a játék.
[ Szerkesztve ]