Érdekes, nem hozott olyan óriási pluszt a GF4200, de persze CPU limites már bőven
Ezzel a procival kb kijön amit a Voodoo2 SLI tud?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Puretrak Valor
- Vélemény A határon túl
- Bemutató Symmodance bemutató
- Vélemény Zenehallgatás: tranzisztorral vagy elektroncsővel?
- Retro HP VL600 és az NT4.0
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Algieba:] Így nem lehet élni
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [MasterDeeJay:] Nvidia Tesla M40 12/24gb moddolása játékhoz (TitanX(M) / GTX 1070 szint)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások

Tothg86
tag

DarthSun
nagyúr
Hát...nem biztos, de talán, mindenesetre 3DM99- ben nem találtam a neten ennél magasabb eredményt, bár itt 1GHz- re állítottam a procit. A körberepüléshez 930- at választottam, mivel arra lőttem be véglegesre. A Ti4200 erősebb procival simán 10K pont fölé tud menni, valamint úgy vettem észre a BX chipsetet nem kedveli.
[ Szerkesztve ]

Tothg86
tag
Szép is ez, egyik kedvenc retro témám a CPU-GPU limit tapogatózása. Mert hát nem olyan közlékenyek ezek a vasak, mint manapság egy Afterburnerrel..

Lord Myn
senior tag
Fura, hogy OpenGL-ben többet ad, mint Glide-ban, pedig utóbbi volt direktben kihegyezve a Voodoo-kra.
Ha majd lesz egy kis időm, megnézem mit ad PCEmu-ban, csak érkezzen meg az új desktop gépem.
"War does not determine who is right - only who is left."

DarthSun
nagyúr
Régebben, mikor összeraktam a gépet, megállapítottam hogy olyan 800MHz- nél telítődik a V2SLI, aztán újra a tesztpadra került vagy 1 évig , mikor volt egy kis időm, filózgattam/drivercserék/ismételt próbák. Már nem vagyok abban sem biztos hogy az 1GHz elegendő. Hosszadalmas ez a retrozás, sok idő is kell hozzá. Át kéne tenni erősebb gépbe a bizonyossághoz. Bár lehet nem hozna számottevő eredményt, a neten talált legmagasabb pontot S462- es gépben érték el, de az kisebb az enyémnél. Előre nem látható bonyodalmak is lehetnek erősebb gépben, driverezés, nem ismert ütközések, Win98/512MB ramlimit, stb. Marad ebben, nem építem át. 9 gépet blogoltam, még 31- et kell
. Most fentmarad a tesztpadon ez a PIII egy ideig, játszogatok vele. Ezt a Fly tesztet csak kíváncsiságból, pihenésképpen futtattam.
(#4) Lord Myn : csalós ez a teszt, a Glide jobban is megy azon ami támogatja, többre számítottam én is. Viszont egyenletesebben fut, képminősége jobb, eredetileg az U1- et erre hegyezték ki. Az U1 Gold viszont, persze modernebb gépen, lenyomja már a Glide- ot, OpenGL/Direct3D- ben.

Fred23
nagyúr
Tedd fel a Deus Ex első részét, és az első pályán menj Liberty Island tetejére! Ha jól emlékszem, nekem Athlon 1800+ és Radeon 9600 Pro kombóval még simán CPU limitem volt azon a helyen.
Unreal engine ez is ugye.

DarthSun
nagyúr
Nincs meg a Deus nekem. De asszem az már megenné tízóraira a P-III- at. Meg már le is vettem a gépet, most az SS7 van a tesztpadon, jóideig ott is lesz, van vagy 20 ritka proci bele, melyek tesztre várnak.

Lord Myn
senior tag
Anno PIII-900-on Voodoo2 SLI-vel nyomtam a Deus Ex-et, 1024x768-ban teljesen jól ment.
"War does not determine who is right - only who is left."

DarthSun
nagyúr
Értem, akkor simán meg lehet próbálni. Mivel nem ismerem a játékot, azt hittem nagyobb hardverigényű.

Fred23
nagyúr
Én először 900-as Athlonnal és GF2 MX400-zal nyomtam 800*600-ban. Liberty Island tetejéről nézelődve az amúgy sem rózsás fps a felére csökkent. CPU használat 100%. A pálya más része viszont remekül futott. PIII-600 is elég lehet a játékhoz általában, de ha éppen nagy a látótávolság, még az 1800XP-t is megviseli alacsony felbontáson.
Van egyébként ingyenes demója is a játéknak, régi karik tesztelésére szerintem kiváló.
[ Szerkesztve ]

DarthSun
nagyúr
Kipróbálom majd. Az SS7 még sokáig fennt lesz. Utána úgy tervezem hogy a Bartonos gép lesz feltéve, amiben 6600GT van, akkor azon már kifogástalanul kell mennie...gondolom

Lord Myn
senior tag
Azért azt ne felejtsük el, hogy akkoriban nem a '60 fps alatt nincs élet' volt a cél...
A jól ment, az a ~25-30 fps-t jelentette, de folyamatos volt a játék, nem voltak nagy szaggatások.
Btw, GOG-on leárazáskor fillérekért megkapni (a felturbózott Revision változattal együtt, na az tényleg nem megy PIII/Voodoo kombón ).
"War does not determine who is right - only who is left."

Fred23
nagyúr

Lord Myn
senior tag
Mivel játszod modern környezetben a PT-t? Ha csak natívban (origi DVD változat) el akarom indítani (és még sikerül is), akkor nincsenek árnyékok, csak dgVoodoo-val megy rendesen (GeForce4Ti-t emulálva).
"War does not determine who is right - only who is left."

Fred23
nagyúr
Ez Win10 + Ryzen 2700 alapon + RX 570 + GOG-os játék. Próbálgattam a Deus Ex első részét is, de már korábban megfigyeltem, hogy DirectX-szel jobban fut, mint OpenGL alatt, viszont mivel tudok DX7-es játékot monitorozni? OpenGL mellett is el tudtam érni mondjuk egyes helyeken a 600+ fps-t.
Ti mit használtok monitorozásra régi játékokhoz, ha nincs saját benchmarkolási lehetőség benne?
[ Szerkesztve ]

Lord Myn
senior tag
Én afterburner-t használok mindenre.
"War does not determine who is right - only who is left."

Fred23
nagyúr

DarthSun
nagyúr
Fraps ?

Lord Myn
senior tag
Ezt most már megnézem, hogy tudok-e DX7 vagy kisebb alatt mérni AB-vel...
"War does not determine who is right - only who is left."

Fred23
nagyúr
Nyertél! Azzal mértem 15 éve, de nem jutott eszembe.

zoltanz
nagyúr
"csalós ez a teszt, a Glide jobban is megy azon ami támogatja, többre számítottam én is."
Az eredeti Unreal 98 kell hozzá (nem ilyen Gold és egyéb kiadás), pach-ek nélkül és default-on miden. Gyári 3DFX meghajtókkal. Többnek kell lenni sztem.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
bejegyzés A kastély körberepülése