Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

A 30 fps az még lenyelhető, mert lehet, hogy a szinkronizálást jelenetlimittel oldják meg, ahogy manapság egyre többen, de a felbontás az vicc. Ezzel még képarány gondok is lesznek. Mellesleg fogalmam sincs, hogy mi az a technikai indok, ami miatt ezt meg kell lépni. Elméletben tök nyolc egy motornak, hogy a kimeneti felbontás mekkora. Semmilyen szinkronizációs gond nem merülhet fel ezzel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#2) cbr688


cbr688
senior tag

ezek után biztos ingyen kapják a pc-sek...pfff ;]

(#3) Tikakukac


Tikakukac
titán

Nagyon susmus ez az egész, pedig elég ígéretes maga a dolog.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#4) #52815360


#52815360
törölt tag

Boxon sem nagyobb eresztés, elég szépen framedropos. Ügyesen portolták PS3-ról az biztos :D

(#5) Cifu válasza Abu85 (#1) üzenetére


Cifu
nagyúr

A 30fps sem könnyen lenyelhető, mert azért segít a folyamatosságban a 60fps.

A felbontásnál a képarány problémák meg nem garantáltak: már jó ideje játszanak a konzolfejlesztők azzal, hogy egy belső felbontásban renderelik le a képet, és aztán kihúzzák 720p-re vagy 1080p-re. Arra is rájöttek, hogy (állítólag) a függőleges felbontás változását jobban észreveszik az emberek, ezért sok konzolos játéknál az itt is említett 1024x720 belső felbontásban renderelnek, és ezt húzzák szét 1280x720 vagy 1920x1080 pixeles méretre.

A technikai indok feltehetően az optimalizálatlanság. Egyszerűen nem fordítanak elég időt / erőforrást a PC verzióra, oszt ennyi. Valószínűleg a motort sok szempontból át kellene dolgozni a PC-s felbontásokra és képfrissitésre, ez viszont derogál, szóval maradnak a konzolos motornál.

Abban viszont teljesen egyetértek, hogy ez hatalmas öngól, és roppant nevetségessé teszi a fejlesztőt / kiadót.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#6) vanye


vanye
senior tag

Ha már ennyire lesz@rják a PC-s disztibúciót, tán a vásárlóközönség is elkerülhetné ezt a remek konverziót. Legalább majd meg tudják indokolni, hogy a warezos, szemét PC-seknek, akik játékot sem vesznek, többet ők aztán soha semmit.

Stern des Südens!

(#7) Abu85 válasza Cifu (#5) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A 30 fps érthető. A szinkronizáció egyik módja a jelenetsebesség limitálása. Ha a motor erre van felkészítve, akkor teljesen elfogadható ez a technika. Nem egy játék működik így, és minél komplexebb lesz egy játék, annál kézenfekvőbb a jelenetsebességen alapuló szinkronizáció. Persze nem muszáj 30 fps-sel, lehet 60-nal is.

A felbontásra nincs magyarázat, ez low megoldás.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#8) Specter


Specter
tag

Hát végülis mi zokogtunk ,hogy PC-s változatot a népnek.
Szerintem elfogadhatóak ezek a kompromisszumok.

Csoda,hogy egyáltalán PC-re került :D

(#9) afk22 válasza Abu85 (#1) üzenetére


afk22
tag

Shaderek... pl DOF, motion blur, vagy deffered shadingnel es egyeb melyseg terkep vagy hasonlo adat alapu szamitasoknal nem lehet bilineart hasznalni, csak nearest, mert nincs ertelme kiatlagolni. Pl egy elnel, ha atlagolsz, tok hulyeseg jon ki melysegnek. Itt csak pixelenkent lehet olvasni, es nem uv folytonos tartomanyban. Igy a shaderekben, ahol adott teruletekrol olvasnak (blur), ott csak fix elore kiszamolt erteket lehet hasznalni, illetve valoszinuleg erre lettek optimalizalva. Ez kulonbozo felbontasoknal mas mas meretnek kellene lennie, vagy a terulet fog valtozni, illetve pixelek maradhatnak ki, vagy duplikalodhatnak.

Shadow map optimalizalasanal is lehet ilyen gond, hogy ne legyen csunya, vagy akar specialis GI, ahol valahogy a nezopont fuggvenyeben osztjak fel a teret, es szamoljak a fenyt, viszont ha mas felbontas van, akkor elojohet valami lathato hiba.

Tehat lehet oka a fix meretnek. Persze ezekre a problemakra leteznek trukkok, de ott azert kompromisszumokat kell altalaban kotni. Majd elvalik, hogy jo dontes volt-e reszukrol...

(#10) Mukorka


Mukorka
addikt

Ez a felbontás lassan telefonon is átlag lesz. Nem fizetek azért hogy pc-n ezt lássam... :((

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#11) Manbal


Manbal
senior tag

Még szerencse hogy egy hulladék maga a játék is :)

(#12) afk22 válasza Mukorka (#10) üzenetére


afk22
tag

A felbontas nem attol lesz sok vagy keves, hogy inchenkent mennyi, hanem attol, hogy mekkora szogben latsz egy pixelt.

Pl. ha fogod a telefonod, es pont letakarod magad elott a monitorod, es a telefonod felbontasa is full HD illetve monitorod is, na akkor szamodra ugyan olyan reszletes lesz mind a ketto.

Amugy meg a szemednek is van egy felbonto kepessege. Raadasul kontrasztos fekete feher pontokat 2x olyan jol latsz mint szines pontokat. Egy 3-4 colos mezei telefonnal nincsen ertelme a full hd-nak, mert mar kenyelmetlenul kozel kellene vinni a szemedhez..

(#13) Vico87 válasza afk22 (#9) üzenetére


Vico87
tag

A bilineáris szűrésnek mi köze a felbontáshoz? Nem teljesen értem a gondolatmenetet. A felbontástól teljesen függetlenül működnek ezek az algoritmusok, max néhánynál paraméter a felbontás, a szűrőkernelek miatt, de itt véget is ér a hatása.

Szerintem jött a határidő, vagy elfogyott a pénz, vagy a kiadó dübörgött az ajtón, hogy kiadják, és nem készültek el vele.

(#14) Mukorka válasza afk22 (#12) üzenetére


Mukorka
addikt

Ezt értem én de teszem azt a Full HD felbontást 24'-en otthon nézem kb 1 méternél közelebről. Ha ez kevesebb mint a felére csökken akkor bizony nem lesz szép a kép, főleg ha ezt szegény gép még szét is húzza 1080p-re.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#15) Löncsi válasza vanye (#6) üzenetére


Löncsi
őstag

Nem leszarják, csak nincs benne gyakorlatuk. :) Keletre inkább a konzolos irány a menő, játékstílus/fejlesztés is teljesen más...

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#16) Pekkk


Pekkk
aktív tag

1024x720? Az komoly... Még az Unreal Tournament is ment nagyobb felbontásban könyörgöm....

[ Szerkesztve ]

(#17) Löncsi válasza Vico87 (#13) üzenetére


Löncsi
őstag

Ha konvertálod a képet, kell egy szűrés (pl. SS3 motor, nearest-től, Lanczos-ig van minden). Elég sok megoldás van, egyik a Bilinear filter.

Látom sokan húzzák a szájukat (1024-es felbontás és 30 fps, így nem játszom, nem hacsja ki a HD7990-et, brühühü). :DDD

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#18) #52815360 válasza Manbal (#11) üzenetére


#52815360
törölt tag

Na ez az amiben piszok nagyot tévedsz.

(#19) afk22 válasza Vico87 (#13) üzenetére


afk22
tag

Csinaltal mar ilyet? :) Most, ha nagyon akarod belemehetek a konkret megvalositasokba is, de szerintem akkor lenne tenyleg cerna vesztes :)...

Azert megprobalom mas oldalrol is leiirni. A bilinear/nearest filternek ott van jelentosege, hogy nem tudsz folyamatos uv tartomanyban cimezni. Tehat nem 0-1-es cimtartomanyt hasznalsz, hanem ott konkretan pixelenkent kell cimezned. Tehat itt mar bukik, hogy a game engine siman skalazhato felbontasra. Termeszetesen vannak olyan algorimusok, amik kevesbe erzekenyek erre, de az nem optimalis. Valoszinuleg ezeket is agyon optimalizaltak, es eleg sok munka lenne atirni, hogy minden felbontasra jol mukodjon. Tovabba egy kesobbi kisebb modositas/javitas eseten rengeteg munkat generalna.

Az a baj, hogy nem tudjuk, milyen effektek vannak benne, ha latnam eloben, akkor valoszinuleg a legtobbrol meg tudnam mondani, mit hogyan csinaltak, igy latatlanba nehez. Csak ra akartam mutatni, hogy van ami felbontas fuggo...

(#20) Narasim


Narasim
aktív tag

akkor megint megspórolok egy adag pénzt! hurrá! :K pedig tetszett képek alapján.
a lényeg, hogy NEM lesz pc-s verzió, csak megjelenik pc-re is a program.

हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!

(#21) Vico87 válasza Löncsi (#17) üzenetére


Vico87
tag

Ha konvertálás alatt átméretezésre gondolsz, akkor természetesen kell valamilyen szűrés, azonban a kolléga különböző algoritmusokkal emlegeti, és nem teljesen tiszta, hogy mit akar kihozni a dologból.

Mivel ez elvileg egy AAA játék akar lenni (legalábbis nekem úgy tűnik), így PC-n elvárt, hogy választható felbontáson képes legyen renderelni.

Szerk.:
"Csinaltal mar ilyet?" Igen. És érdekes módon felbontás változtatásra simán ment ugyanúgy.
Aliens? Nem hinném...

"A bilinear/nearest filternek ott van jelentosege, hogy nem tudsz folyamatos uv tartomanyban cimezni. Tehat nem 0-1-es cimtartomanyt hasznalsz, hanem ott konkretan pixelenkent kell cimezned." 0-1 tartományban mióta nem lehet egy-egy pixelt elérni? Mi különbség van aközött, hogy egy pixel címe 0.15425 vagy 426? Szerintem semmi.

[ Szerkesztve ]

(#22) afk22 válasza Mukorka (#14) üzenetére


afk22
tag

1024x720 lesz a felbontasa, ha jol olvastam, tehat nem ugy lesz fele akkora a monitorodon. Hanem oldalt fekete csikok lesznek, es a 720 lesz 1080-ra kihuzva. Ami persze nem biztos, hogy tul szep lesz, de ezt is lehet jobban csinalni. Valoszinuleg nem a monitor/VGA fogja szethuzni, hanem csinalnak egy shadert, ami scale-zi. Itt meg lehet oldani, hogy elesebb legyen, es jatekhoz optimalisabb, mint ha butan pl bilinnel lenne megoldva. Raadasul, ha porog a jatek, akkor meg a fele felbontast sem venned eszre, csak ha megall a kep es nezegeted a szorszalakat...

(#23) Löncsi válasza Vico87 (#21) üzenetére


Löncsi
őstag

Elvárt... ? Fejlesztő dönti el mit állít be (gondolom nem tudták választható felbontást berakni), persze ha nem tetszik, nem játszol vele...

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#24) mcwolf79 válasza Manbal (#11) üzenetére


mcwolf79
veterán

Igaz Én csak a Demon's Souls- szal játszottam, de ha a játékmenet csak annyira jó, mint abban ,akkor frankó stuff lesz. Ha szerinted hulladék,akkor valszeg játszottál vele 10 percet, megölt az első keményebb ellenség,és dobtad a kukába (jobb esetben továbbadtál rajta, rosszabb esetben csak uninstall ;] ) . Én PS3-on azt kitoltam platinára, és egy percet sem unatkoztam benne. Ez a különleges multi sehol máshol nem található meg. Az adrenalin,mikor betörnek hozzád sehol máshol nem érezhető (Én legalábbis más játékban nem izgultam annyira,mint amikor itt betörtek hozzám).

Hogy ON is legyen:
Eléggé átbaxás ez a butítás. Már előrendeltem Steam-en,mert bíztam a fejlesztőkben. Ezt tudva nem biztos hogy előrendelném. Lehet kipróbálás után megvenném, de így előrendelés szóba sem jöhetne. Köcsögség ,hogy 2 héttel a megjelenés előtt böfögik be, hogy "bocsi fiúk, de PC-n is be kell érnetek a "foskonzol" graffal " . Persze most majd lehet jönni a játékmenettel,hogy az a lényeg, de azért PC-n Én nem felskálázott 720p-re vágyok. Az AA-ról és a textúrákról nem is beszélve. Majd AA-ot meglátjuk, driverből mennyire lehet majd ráerőltetni, de a textúrákra nincs megoldás.

Remélem pozitívan csalódok, de valszeg keserű szájízzel fogom várni a letöltés befejezését :(

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#25) Mukorka válasza afk22 (#22) üzenetére


Mukorka
addikt

Ettől még nem ez a jó megoldás. Biztos élvezhető így is , nem tagadom de ez ******munka.

Löncsi: Nem a kihajtás az érdekes hanem hogy igénytelen a megvalósítás és egy teljesárú játékért akkor ad pénzt az ember ha az igényes. Legalábbis egy pc-s ;]

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#26) Löncsi válasza Mukorka (#25) üzenetére


Löncsi
őstag

Ezért mondom, nem kötelező. Csak egyesek elvárják, miközben lehet a fejlesztőnek gyakorlata sincs benne (japán developer !!!), kár elvárásokat támasztani, ez nem BF3.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#27) Cifu válasza afk22 (#22) üzenetére


Cifu
nagyúr

Raadasul, ha porog a jatek, akkor meg a fele felbontast sem venned eszre, csak ha megall a kep es nezegeted a szorszalakat...

Én ennek ellentmondanék. Persze ha másfél méterről nézed egy 17"-os monitoron, akkor tényleg nincs látható különbség. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#28) Mukorka válasza Löncsi (#26) üzenetére


Mukorka
addikt

Ez a nem kötelező se túl jó szöveg. Számítok egy jó játékra amit ettől még az de lehangoló hogy alap dolgok hiányoznak belőle. A fejlesztők eladni akarják a játékaikat, ők nem fogják azt mondani hogy sorry, nem kötelező

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#29) Vico87 válasza Löncsi (#23) üzenetére


Vico87
tag

Azért elvárt, mert ez egy AAA játék akar lenni, vagyis egy magas minőségű termék. Előttem is leírták, hogy ez arra utal, hogy nem fejezték be. Persze a fejlesztő dönt, de Suzuki Swiftet sem 7-es BMW-vel emlegetnek egy lapon, és nem azonos áron kínálnak.

(#30) Löncsi válasza Vico87 (#29) üzenetére


Löncsi
őstag

De értsd meg, japán fejlesztők játéka, elsősorban PS/Box-ra lett kihozva (ez a menő gép), ott se fut szépen, PC-s verzió csak egy side-project, elvárásod max konzolos verzióval lehet.
Hiába van Ferrarid, ha kirakom a dombos-salakos útra lehet el se tud indulni.

Nehéz dolog a szoftver-fejlesztés és nagy hiba elvárni bármit is mostanság a konzolok mellett, hogy tökéletesen fusson.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#31) Cifu válasza Löncsi (#30) üzenetére


Cifu
nagyúr

No offense, de mióta mentség az, hogy japán fejlesztők játéka?

Ha Etióp fejlesztők lennének, azt mondom igen, biztos szörnyű körülmények között született a termék, elnézzük nekik.

Az is érdekes nézet, hogy a PC-s port side-project. Oké, legyen side-project, de akkor adják budget kategóriás áron, és akkor senki sem fog hőbörögni.

Meg hogy a konzol a menő gép, azért nem foglalkoznak egy normális PC-porttal? :F
Akkor ne hozzák ki PC-re, és nem lesznek elvárások...

A dolog csúnyábbik oldala pedig az, hogy azért meglepően sok PC / Box360 / PS3 trióra kijött játék van, ahol a fejlesztőknek sikerült összehozni mindenhol a HW-nak megfelelő portot. Tehát azért nem a húrelmélet bizonyításával vetekedő feladatról beszélünk...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#32) Löncsi válasza Cifu (#31) üzenetére


Löncsi
őstag

Mert japánoknál PC-gamer piac nincs alapvetően. (persze leszámítva dating-sim, MMO kombót).

És mondom, konzolon is rossz a framerate (ennyit tud a motor), ez PC-n sem lesz jobb, mert nincs tapasztalatuk, ennyi.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#33) mcwolf79 válasza Löncsi (#30) üzenetére


mcwolf79
veterán

Csak miért most nyögik be,hogy nem boldogultak a port-tal,és hogy így kapjuk meg a játékot????
Szerinted akkor hányan vennék meg? Gyanítom, a fele sem annak,aki meg fogja így venni.
Átbaxtak minket (PC-seket) ismét. Bár nár lassan hozzászokunk.

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#34) Löncsi válasza mcwolf79 (#33) üzenetére


Löncsi
őstag

De épp ezaz, hogy nem basztak át, kedvesen leírták mi várható.
Az lett volna kitolás ha ezt nem jelentik be. ;)

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#35) Vico87 válasza Löncsi (#30) üzenetére


Vico87
tag

Miért számít az, hogy japánok? Csak konzolra tudnak fejleszteni és PC-nél elfogy a mana?
"ott se fut szépen"
Akkor viszont baj van.
"Nehéz dolog a szoftver-fejlesztés és nagy hiba elvárni bármit is mostanság a konzolok mellett, hogy tökéletesen fusson." :W
Nagyon jól tudom, hogy nehéz, de ez nem mentség. Ha kiadnak egy játékot egy adott platformra hiányosságokkal, akkor ne lepődjenek meg, ha a vásárlóknak nem fog tetszeni.

(#36) Löncsi válasza Vico87 (#35) üzenetére


Löncsi
őstag

Igen, számít a szakértelem,többet mint egy erős hardware. Nem lehet minden játék Crysis/BF3/Doom, ezek az idők elmúltak, Epic Games/id Software/Crytek nincs többé, odébbálltak.

És mit tudsz csinálni ? Megveszed konzolra, ahol ugyan ennyit tud, mint PC-n fog.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#37) djculture


djculture
félisten

Gridnél épp most jelentették be hogy nem lesz belső nézet mert a konzolok nem bírják.
Itt kókány low grafika lesz. Ha nem jön mihamarabb új konzol széria szerintem visszamegyünk grafika szinten vagy 7 évet.

[ Szerkesztve ]

(#38) FuRiONight válasza Löncsi (#36) üzenetére


FuRiONight
őstag

Ha nem értene hozzá, akkor minek csinálnak játékot? Én sem fogok olyannak neki, amiről fingom sincs.

És az nem mentség h japánok. Akkor adják ki egy külső cégnek a portolást. Vagy ehhez ész is kellett volna? :W

(#39) Televan74


Televan74
nagyúr

PC -n remélem nem sok példányt készítettek? így csak a sado - mazo gamerek veszik meg. ;]

(#40) Crus Hát a Baldurs Gatel nem is a nagy gépen játszom. Kisebb játékokra a Brazost használom a 14" TFT monitorral.
Láttad te már mekkora Bastilla(SW Kotor) segge full hd -s monitoron? A halálcsillagot is eltakarná. :B

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#40) Crus


Crus
őstag

Na tudjátok ki fejlesztene nektek játékot...

Mit kértek a PC-sek? Mit írtak alá?

"Legyen Dark Souls PC-re!"

Hogy pontosan olyan lesz, mint a konzol verzió csak framedrop nélkül? Tegyétek össze a 2 kezeteket, hogy egy konzolos legenda megtiszteli annyira fő warez platformot, hogy eljön.

Mielőtt még jönne valaki a "köcsög konzolos megszólalt" dumával, elárulom, hogy éppen a Gothic 3-at tolom PC-n, előtte meg a Gothic 2-öt toltam végig laza 90 óra alatt. Nem vallom magam se konzolosnak, se PC-snek, de az tény, hogy az only PC játékosok nagy része pofátlan és hálátlan.

Még egy dolog: Kit érdekel, milyen a felbontás? A JÁTÉKÉLMÉNY a lényeg! A Baldur's Gate-el is azért nem játszol mert nem full hd?

Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

(#41) Löncsi válasza FuRiONight (#38) üzenetére


Löncsi
őstag

Mert petíciót írtak sokan, hogy szeretnének, ment a sírás.

De most hogy megcsinálták, azon megy a sírás, mert 30fps-t fog csak tudni... röhej.

Nekem is van "izmos" gépem, szeretem a jó grafikát, de nem nézhet minden ki úgy mint a Crysis.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#42) mcwolf79 válasza Löncsi (#41) üzenetére


mcwolf79
veterán

Oké,az szép dolog ,hogy kiadják,de ilyen kókány munkát végezni!?!?!
Inkább tolták volna még pár hónapot,és csinálták volna meg normálisan. HAMÁR ILYEN NAGY NÉVRŐL VAN SZÓ!)

Crus:
Ja,nem lesz framedrop... Lefixálják 30 fps-ra. Bebaxna,ha annál alább esne. És lexarom,hogy konzolon leeseik az alá is.

Löncsi:
Mint írtam,előrendeltem, játszni is fogok vele,és remélem kellemesen csalódok.
A rubik kockát meghagyom Neked,mert úgy látom kettőnk közül Nekem magasabbak az igényeim ;]

[ Szerkesztve ]

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#43) FuRiONight válasza Löncsi (#41) üzenetére


FuRiONight
őstag

Lehet nem volt egyértelmű, de sztem a (mi)pc-sek eg rendes átfortolt játékra gondoltak, és nem egy félkészre.

(#44) Löncsi válasza mcwolf79 (#42) üzenetére


Löncsi
őstag

Hát... akkor neked marad a Rubik-kocka, ott nincs frame-drop és kis felbontás. :)

FuRiONight

Nekem tök8 milyen lesz, engem nem izgat ez a játék, bár idővel lehet meglesem.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#45) Löncsi válasza mcwolf79 (#42) üzenetére


Löncsi
őstag

Ki se tudnád rakni. :DDD

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#46) afk22 válasza Vico87 (#21) üzenetére


afk22
tag

Valaszodbol itelve, nem tudom te mit csinaltal, de biztos nem olyan shadert amiben rendesen DOF-ot vagy motion blur-t szamolsz (most nem midenfele taknyolasrol beszelek). De bizonyos megjegyzesedbol, meg abban is ketsegem van, hogy barmifele shader kodot valaha irtal. Ha megsem igy lenne, akkor elore elnezest.

Tudom, hogy ez igy levegobe beszeles, es nem er semmit, de most nem latom ertelmet belemenni abba, hogy korrektul hogyan kell ezeket megcsinalni, mert az nem par sor lenne, foleg ugy hogy nem tudom mennyire ertesz hozza. Abu-nak valaszoltam, hogy igen is van olyan algoritmus, aminel szamit a felbontas, mert kulonben hibak jonnek be, ha nem figyelnek ra. Erre hoztam fel peldakat, aki csinalt ilyeneket, az szeirntem tudja mirol beszelek, ennyi.

(#47) wednesday


wednesday
őstag

Még akár el is hinném ezt a fejleszteni nehéz dumát, csak az az érdekes, hogy másik ezer játéknál ez nem okoz problémát, akár japán fejlesztés, akár AAA cím, vagy akár budget.

(#48) vanye válasza Löncsi (#41) üzenetére


vanye
senior tag

Azért azt lássuk be, hogy így, 2012-ben ez bizony nagyon kevés. Nem mondom, vannak olyan indie-fejlesztések, amelyek direkt rámennek az alacsony felbontású, retro látványra, de szerintem ez a projekt nem erről szól. Ez így kb. olyan, mintha a kőműves egy új, 0 perces ház külső bevakolása után beleegyezne, hogy "na jó, ha ennyire kell, meg még nincs kész, akkor megcsinálom a fürdőszobát is", majd beköltözés előtt közölné veled, hogy a fürdő ugyan kész, a vakolat fenn van, csak épp a csempék hiányoznak a falról. "Há de fürödni így is lehet, nem?"...

[ Szerkesztve ]

Stern des Südens!

(#49) Löncsi válasza vanye (#48) üzenetére


Löncsi
őstag

Konzolon sikeres, pedig ott is 1024-es a felbontás, és 10 fps-re megzuhan az egész... ezért nem értem miért sírnak itt egyesek. Jaigen, nem hajtja ki a GTX680-at.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#50) Dilikutya


Dilikutya
félisten

Elképesztő nagy faszságokat írnak itt egyesek. Az, hogy petíciót írtak alá a PC-s játékosok, és most jön a PC-s port, akkor fülüket-farkukat húzzák be, a seggüket verjék a földhöz, és örüljenek, hogy egyáltalán elkészült? Ha ingyen adnák, nem is lehetne semmit mondani, de mivel feltehetően nem egy EVM-es 499Ft-os játék árcéduláját kapja majd, így nem kéne annyira pattogni. Ha annyiba fog kerülni, mint a Battlefield, Crysis, miért ne nézhetne úgy is ki? Jó, nem feltétlenül szükséges, de ne felejtsük el, hogy rengeteg játék létezik szép grafikával, állítható, skálázható felbontással, pl. az Unreal3-al működők, amiknek még csak atomerőmű sem kell a tisztességes futtatásához?
Én nem tudok játékot portolni PC-re, nem is teszek ilyet, más se tegye, ha nem ért hozzá.
Ez nagyon nem így működik.

Az meg egyenesen röhejes érv, hogy konzolon is kis felbontás van, és leesik 10-re az fps. Vagyis már konzolra sem tudták megcsinálni, pedig ott van konkrétan egy hardver, vagy ahány konzolra átportolják.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.