Hirdetés

2021. január 23., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) hogabesz


hogabesz
aktív tag

Én örülök, hogy letettem anno az előrendelésről...

(#2) Dr.Byte válasza hogabesz (#1) üzenetére


Dr.Byte
csendes tag

Szia! :) Kifejtenéd kérlek?

(#3) Create. válasza Dr.Byte (#2) üzenetére


Create.
addikt

Az elvakult fanokon kívül nem nem szabadna senkinek se előrendelni (de még azoknak se, de ők úgyis megveszik elővételben). Ez minden játékra igaz. Majd ha lesz már normális game stream belőle, majd utána érdemes eldönteni szerintem. Jelenleg nálam nagyobb a füstje, mint a lángja hatása van. Majd kiderül.

(#4) kikikirly válasza Dr.Byte (#2) üzenetére


kikikirly
senior tag

Láttunk már mindenféle gampelayt a játékból.
Elsőkbe még szétlőtték a falakat stb.
Aztán egyik Night City Wire-nél vágás és mindenféle trükkök nélkül volt kb 2 perces egybefüggő stealth majd akció gameplay.(6:45-től van a lényeg)
Amit ott láttam igencsak harmatos volt:
1.fal mellett meglőve a pácienst nem volt vérporlasztó effekt és a falon sincs vér.
2.Testen nem volt sérülésmodellezés(lövésnyom stb), ezeket 2020-ba mindegyik AAA játék tudja.
3.maga a találat animáció is elég közönséges, lő fegyverek megállító erejét nem igazán sikerült megjeleníteni. Erre van aki azt mondta hogy a valóságba se úgy néz ki ha meglőnek valakit mint a filmekbe, magam részéről legkevésbé sem izgat a valóság, videójátéknak nem dolga mindenáron realsztikusnak lennie, viszont szórakoztatni igenis dolga.
4.Korábban látott rombolásnak nyoma sem volt.
5.Harcrendszer tunkolda stílus, ellenfelek úgy lőnek mint akik mesterlövész suliba jártak, cserébe vagy 10 egymás utáni találatot is túlélsz.Rühellem ezt a fajta harcrendszert, teljesen hazavágja az adrenalin faktort. Jobb szeretem ha az ellenfélnek van szórásképe,cserébe 2-3 lövés aztán temetés.Ez a fajta harcrendszer lehetővé teszi hogy némi odafigyeléssel hitelés nélkül menny vágig az egész pályán(újratöltéskor/2 sorozat között hajolsz ki, villanógránáttal fedezed a támadást/megkerülést stb.)
5.FPS-nézetes meele fight elég szarul néz ki, mentségükre szóljon FPS-nézetbe még egyik játék sem tudta ezt normálisan ábrázolni.Far Cry sorozatba jól néz ki, de csak kiegészíti a lőfegyverrel való harcot. Szerintem ennél több nincs ebbe.

DE:
DE újabb Night City Wire-be ismét láttunk lövöldözős bevágásokat,amik elég jól nézte ki csak ezek nem egybefüggű jelenetek hanem 1-2 másodperces bevágások(Nem derül ki belőlük változtattak e a harcrendszeren stb.).

Lopakodás eddigi gameplayek alapján működni fog.
Ghost Recon Wildalnd-nek hasonló harcrendszere van, lopakodás zseniális, viszont a normál tűzharc olyan mintha büntetni akarná a játékost amiért lelepleződött.
Számomra kb élvezhetetlen a játék ezen része, holott van lehetőség lövöldözni csak minek...
Mafia 3, R6 Vegas 1-2, Fallout 3-4,Tomb Raider sorozat: ezekben a játékokban mindkét system tökéletesen működik, és bizony jót tesz a játék szavatosságának hogy úgy harcolok ahogy épp kedvem tartja.Mert a non stop lopakodásra idővel rá lehet unni, néha jól esik kiengedni a fáradt gőzt és szétlőni néhány rosszfiút, akár kombinálhatom is a kétféle harcmodort. Ugyanez Forditva is igaz, lásd Mafia 2: Lopakodás fogalmát nem ismeri a játék, amint észrevesznek hullámokba támad rád az ellenség, igaz hogy látványos a gunplay és a harcrendszer is jól működik, idővel mégis monotonná válik.

Eddigiek alapján Cyberpunk 2077-nél nem látom hogy mindkét harcmodor jól működne, és a Gunplaytől se vagyok oda-vissza. Lopakodás és karakter upgradelés igéretes, és a városba is lesz mivel elűtni az időt. Ha már város,a Design is eléggé ott van a szeren.
Szóval fene tudja milyen lesz a végeredmény.

[ Szerkesztve ]

(#5) TrueWhitee


TrueWhitee
tag

Észak-Amerikában meg már jó páran játszanak vele, köszönhetően, hogy a PS4 verzió lemezes változata "kiszivárgott"... Egyik emberke már a 175-ik óránál tart benne és még nem végezte ki. Szóval ez már dicséretes.

Gameplay... [link]
Igaz, nem sok minden..

[ Szerkesztve ]

(#6) janeszgol válasza Create. (#3) üzenetére


janeszgol
veterán

Pedig mar volt itt a forumon olyan, aki egyenesen az ev jatekanak valasztotta.
Bar lehet en is tettem hasonlot ( pl Fable 4). :)

(#7) Danieloxy válasza TrueWhitee (#5) üzenetére


Danieloxy
újonc

Valamit félreolvastál, eddig 1 embernek szivárgott ki!(elméletben) Aki pedig 175 órát játszott vele az az egyik CDPR-s tag!

(#8) Create. válasza janeszgol (#6) üzenetére


Create.
addikt

Nekem az egyik olyan adás tetszett, ahol még meg sem jelent játékok kaptak díjakat. Már nem emlékszem, hogy mi volt az az adás, de nem a legjobban várt címért adták a díjat.

Én az rdr2-vel voltam így pc megjelenéssel, azt elővételben vettem meg én is. (Illetve még a darksiders genesist, meg a destroy all humans remaket). Szóval néha én is bűnbe esek, de ezeknél must have érzésem volt. A cyberpunkot meg nem tudom eldönteni, hogy jó lesz-e vagy sem.

(#9) Danieloxy válasza kikikirly (#4) üzenetére


Danieloxy
újonc

Több helyen is dicsérték a rombólhatóságot szóval kétlem hogy ez ilyen "alkalmi" dolog lenne! Ez a nincs sérülésmodell,véreffekt dolog szerintem másodlagos...mármint nem tudom milyen lesz a végtermékbe de ha nem lesz benne akkor nem ettől lesz rosszabb játék!(Szerintem) Az meg hogy hány találattól halsz meg valószinű nehézség függő lesz, valószinüleg hardcore mod-ba elég könnyen elpatkolsz! A meele fight-al szerintem nincs gond, mármint fps nézethez képest elég funnak látszik...a legújabb Xbox-os bemutatóban meg szerintem kurva jó a harc, nekem kicsit COD-os beütése volt hirtelen a gunplay-nek! Amúgy a 16 órás tesztekbe ki is emelték hogy NE várjunk shooter game-t, mondták nem rossz a harc de ez akkor is egy RPG, szóval HP-s harc, és nem a szokásos FPS stiló! Akik eddig tesztelték azt mondták hogy nem csak eléri az elvárt hype szintet hanem felül is múlja, most naiv leszek de szerintem erős lenne ilyeneket mondaniuk ha nem lenne alapja! Szóval én azt mondom bitang gamma lesz! ;]

(#10) noPublicFG válasza kikikirly (#4) üzenetére


noPublicFG
senior tag

Ez egy RPG csak belső nézetben, ezért éled túl, ha százszor is rádlőnek. Ha azonnal meg akarsz halni, ajánlom a BF4 Hardcore módját. ;)

plus ça change, plus c'est la même chose

(#11) TrueWhitee válasza Danieloxy (#7) üzenetére


TrueWhitee
tag

Nem egy embernek, többről van szó... [link]

A 175 órával pedig arra céloztam, hogy legalább 100+ óra játékidőt biztosít majd, nem úgy, mint a mai játékok többsége, szóval az már lényegtelen, hogy ki játszott ennyit vele és ki nem.

Én viszont arra leszek kíváncsi, hogy tényleg ennyire kihalt lesz-e a játék, mint a legutóbbi hosszabb bemutatóban.. :F

[ Szerkesztve ]

(#12) Create. válasza TrueWhitee (#11) üzenetére


Create.
addikt

Szerintem a 100+ óra nem feltétlen erény, kérdés, hogy mennyi lesz ebből a menj ide - menj oda, repetitív dolgok.

(#13) Danieloxy válasza TrueWhitee (#11) üzenetére


Danieloxy
újonc

Őszintén nem tudom hány ember, azt se tudom más játéknál hány emberhez kerül kézbe idő előtt...valószinüleg nem csak itt történt ilyen! Hát az a 175 óra tényleg 175 óra de azért az egy kicsit lassabb játékmenetbe játszó emberé, mivel irta is hogy lopakodik,mindent összegyűjt és legnehezebb fokozaton! Sajnos konzolon valószinű igen,lehet néhol jobb lesz de ott sok jóra nem kell számitani...pc-n természetesen sokkal jobb lesz a helyzet!

(#14) kikikirly válasza TrueWhitee (#11) üzenetére


kikikirly
senior tag

Next Gen patch után nem.
PS4-es/Xbone ONE verzió jelenik med December 10-én.
PC-n talán megjelenéskor tele lesz emberekkel a város,plusz Nvidián DLSS és Raytracing.
2021 elején jön a Next Gen Patch, Pc-n is akkora várható piros kártyákon a Raytracing,
Microsoft féle DLSS támogatással együtt.

[ Szerkesztve ]

(#15) Crinos válasza kikikirly (#4) üzenetére


Crinos
tag

Agyon kiberverezett, meg huzalozott "ellen" naná, hogy pontosan lő.....
Nyilván te meg agyon leszel páncélozva, persze, hogy bírni fogod a skulót....
Kb. ilyesmire kell itt gondolni......lévén ez egy jó RPG lesz.....

Crinos az állat..... battletag: Crinos#2304

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.