Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Bad Pritt válasza hajbel (#249) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Nem mondtam sehol, hogy a játék minősége és a cég kommunikációja kihatással van egymással, de mindkét fronton leszerepeltek. Én is különválasztom a kettőt, de engem speciel jobban érdekel a CDPR körüli helyzet, mert ez nagyobb hatással van a játékiparra, mint a játékuk játszhatósága, ezért válaszoltam neked csak a PS Store levétellel kapcsolatban. :)

De azt honnan veszed amúgy, hogy nem játszottam vele, nem játszottam végig az elmúlt hetekben? Vagy ha valakinek rossz véleménye van a játékról, az automatikusan nem játszott vele eleget, hogy szeresse? :D Három platformon is van tapasztalatom a játékkal (felső-középkategóriás PC, alap PS4 és Xbox Series S), ez alapján formálok kritikát.

De amúgy megfordítva a kérdést: ha valakinek mondjuk 10 vagy 20 vagy 30 óra alatt kialakul a véleménye a játékról, az miért rossz? Komolyan 100 órákat kell eltölteni egy olyan programban, aminek az első 10 órája mondjuk rosszul indult? Az az első 10 óra ugyanúgy a játékhoz tartozik, ugyanúgy magával ragadónak, érdekesnek, technikai szempontból késznek kell lennie, mint az utána következő 90-nek. Vagy az AI a játék második felében drasztikusan okosabb lesz? Az autók nem fognak ugrálni meg repkedni, a karaktermodelleket lecseréli a játék? A kritika a játékkal szemben ugyanúgy fennáll az első órában, mint az ezredikben, teljesen mindegy, hány emberöltőt töltesz el benne.

Vagy az arany kérdés ezzel a remekbe szabott szoftverrel kapcsolatban: mi van, ha valaki azért nem tudott vele eleget játszani, mert egyszerűen a platform, amire megvette, nem alkalmas rá igazából (PS4, One)?

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#252) RubbishBin válasza Tikakukac (#246) üzenetére


RubbishBin
senior tag

#68

Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!

(#253) hajbel válasza Bad Pritt (#251) üzenetére


hajbel
addikt

Pont erről van szó, hogy pl. a Horizon, -ami egyik kedvencem - az első 15 órája hót unalmas, és később is vannak benne unalmas részek, mint minden játékban. A days gone első fele is totál unalom. Azért az a véleményem, hogy végig kell játszani ahhoz, hogy tiszta képet kapja a játékról, mert itt a mellékszálak többet adnak midnenben, mint a főszál. Saját tapasztalatból mondom, mert nálam a 8-as kategóriába úgy kb. 40+ óra után billent át a játék. Nem olyan, mint pl. a Days Goneban, hogy az összes mellékküldetés egy kategórián belül ugyanarról szól és muszájból játszod őket, hogy megnyíljon a főszál újabb része. A leet.hu egy jó kritika a játékról, mert a tesztelő végigjátszotta a játékot, mellékküldetésekkel együtt. Persze, van, hogy valami nem fog meg, csak akkor azt meg kell említeni kommentben, hogy téged ennyi óra után nem fogogott meg ezért és ezért. Az egy normális komment, arra lehet érdemben reagálni. Persze aki erre a kulturális szintre eljut, az nyilván nem is fogja szétoffolni a topikot. Nyilván másként tekintek a játékra, mert adott nekem 100 óra minőségi szórakozást, pedig én könnyen elunom magam ha valami nem fog meg. A véleményed megérteném, ha tényleg egy kaktusz Fallout 76-ot, vagy Anthemet adtak volna ki és nem refundolnának. Meg fogják szívni nagyon vele, viszont lehet ennek a dolognak olyan következményeire, hogy a játékipar mégjobban rámegy majd a tutira és nem mernek majd újítani.

Nekem pl. nagy kedvencem a Stalker, ami 13 éve pont ugyanígy jelent meg, kísértetiesen hasonló utat járt be.

[ Szerkesztve ]

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#254) mike1334 válasza Bad Pritt (#251) üzenetére


mike1334
veterán

Nem vagy elég kútúrált a topikhoz, nem érted? ;]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#255) Ant@ válasza brumi1024 (#247) üzenetére


Ant@
senior tag

Én is pont ezeket a dolgokat hiányolom belőle. Ott a rengeteg mellékküldetés, ami csak darabra sok de nem tölti meg igazi tartalommal a gémet. Fele ennyi önismétlő töltelék elem is bőven elég lett volna, random encounter meg szinte alig van.

[ Szerkesztve ]

(#256) Döglött Róka válasza Bad Pritt (#251) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Foglaljuk össze:

A játék szarul indult, technikailag pocsék, mechanikailag nem nyújtja azt amit ígér. Tartalmilag szintúgy. Egy befejezetlen terméket kaptak az emberek és a sajtó annyira hozzá van szokva a day1 patch-ekhez, hogy szemet hunyt az égbekiáltó hibák felett is, mondván, úgyis jön az első patch első nap. Valszeg emiatt a szokás miatt kapott magas pontszámokat.

A játék hangulata remek és hiánypótló, emiatt rengeteg előrendelő vérfan kizárja azt a tényt, hogy őt bizony átverték. Kognitív disszonancia magasiskolája.

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#257) cyberkind válasza Döglött Róka (#256) üzenetére


cyberkind
félisten

Azért annyira nem király a hangulat állandóan, pláne nem 100 óra után...

Paranormal Cocktivity

(#258) Juhaszatti válasza Raymond (#240) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Jogilag ez biztosan így helyes, de ez a boszorkányüldözés ami a játékot körülveszi, úgy érzem már a ló túloldala.
Régen is voltak betartatlan ígérthegyek, biztosan sokan emlékeznek még Peter Molyneuxra, és a hozzá hasonlókra. Régen is voltak olyan technikai roncsok, mint például a Gothic széria, vagy rengeteg másik hasonló, aminek a fejlesztők még el is engedték a kezét, aztán a játék közössége pofozta ki modokkal, úgy ahogy.
Ilyen felháborodásra viszont nem emlékszem, most már azok is felszállnak a hate vonatra, akiknek egyébként semmi közük a játékhoz.

Értem én azt is, hogy gaming piacra manapság jellemző rengeteg rossz fejlesztői döntés, kiadói magatartás miatt most betelt a pohár, és már ideje elverni a port valakin. Elszúrták? Igen, nagyon is. Javítsák ki, legyenek ilyen tekintetben ők az új Hello Games, rakják rendbe a játékukat, és legközelebb ne kövessék el a mostani hibáikat. De lassan ott tartunk, hogy ehelyett ellehetetlenítik a stúdiót.

Tudom hogy azért is akarnak most példát statuálni sokan, mert változást várnak emiatt a kiadók hozzáállását illetően. Szerintem ez kevés ahhoz, akkor is ha a népharag elsöpri a CDPR-t, és beszántják a stúdiót.
Olyan cégek emiatt nem fognak változtatni a politikájukon, mint mondjuk a Bethesda, akiknél nem csak a játékok jönnek ki botrányos minőségben, de már a gyűjtői cuccokkal is átverték a vevőiket. Vagy a Ubisoft, akik a Unity botrány után is képesek voltak kiadni egy Breakpointot úgy, ahogy. Továbbra is lesznek több 10 GB-os day 1 patchek, örökké "early accessbe" ragadó hulladékok, és az EA is kitart a gyerekeket behúzó és lehúzó kaszinószimulátorai mellett, amíg csak jogilag megteheti.

(#259) Bad Pritt válasza Juhaszatti (#258) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Nem feltétlen az a baj, hogy rosszul van optimalizálva és emiatt pár ember húzza a száját, az igazi baj az, hogy mekkora játékosbázist érint: nincs még egy játék, amit ennyien vettek volna meg első nap és ilyen gondjai lennének, az általad említett oldschool játékokból pár tíz- vagy százezer ment el, a No Man's Sky is csak százezres nagyságrend volt megjelenéskor, míg a CP gondjai milliókat érintenek minden releváns platformon.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#260) Juhaszatti válasza Bad Pritt (#259) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Csak kiragadott példa volt, és azért Molyneux szinte a teljes játékostársadalmat képes volt behülyíteni. De az biztos, hogy ez most sokkal több emberhez jutott el, mint a legtöbb dolog korábban, már csak a játékosok drasztikusan megnőtt száma miatt is.

(#261) mike1334 válasza Juhaszatti (#258) üzenetére


mike1334
veterán

Mondjuk az ubisoft meg a többi nem kapott egy valag állami pénzt (szerk.: 7 millió dollárt) a lengyel államtól a projektjéhez...

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#262) Bad Pritt válasza Juhaszatti (#260) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Több emberhez jutott el a játék, kiterjedtebb volt a reklám minden téren és több csatornán zajlik a visszajelzés.
20-25 éve kis túlzással csak a pénztárcáddal tudtál bizalmat szavazni, nem volt olyan interakció fejlesztő és felhasználó között, mint most, mikor a CDPR külön válaszol egy random embernek, hogy nem gáz, hogy kivette a szabit a megjelenés napjára (aztán kiderült, hogy mégis), meg hasonlók.

Én tényleg azt érzem, hogy itt a scale-lel van a baj. Nem rosszabb a játék, mint egy Fallout 76, No Man's Sky, vagy Anthem, viszont egy éve a figyelem középpontjában van és sokkal több embert érint az ügy, mint átlagosan más bukták, nem csak tényleges ember mennyiség alapján, hanem a társadalom több szintjén, a lengyel állam, a CDP befektetői, a két konzolgyártó, stb. mind érdekeltek abban, hogy normálisan legyen kezelve a játék körüli problématenger.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#263) Juhaszatti válasza mike1334 (#261) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Persze, ez a korábban linkelt jogi lépés alapja, arra lehet is magyarázat. De azt kétlem, hogy emiatt túl sokan ültek volna fel erre a hate hullámra.

Egyébként anno volt egy ilyen is, ha már Ubisoft és a francia állam: [link]

(#264) Döglött Róka válasza cyberkind (#257) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Hát akkor te nem érted a játékot biztos ;]

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#265) Raaamsey


Raaamsey
csendes tag

Szerintem abszolút rendben van a játék :)

(#266) cyberkind válasza Döglött Róka (#264) üzenetére


cyberkind
félisten

Inkább megyek játszani a játékkal, hogy megértsem. :DD

Paranormal Cocktivity

(#267) con_di_B


con_di_B
tag

Leszögezem, hogy CP-ről elolvastam, de még direkt nem játszottam vele, mert egyébként nagyon érdekel, de azt szeretném, hogy az első végigjátszás legyen jó élmény, az meg még odébb van.

Viszont alapvetően a CDPR-ről még a játék megjelenése előtt sokat olvasgattam, hogy, mint munkahely milyen lehet. Én pont a játékiparban közvetlenül nem dolgoztam (grafikus programozáson úgy egyébként igen) de személyes élményeim alapján én azt látom, hogy az iparban is láthatóak a Keleti-Nyugati (Kelet értsd KGST) cégek közötti kultúrális különbségek. Nem mindig rosszabb a Keleti mentalitás, de azért mi jellemzően izomból akarunk megoldani dolgokat, illetve az elvárások is magasabbak, saját magunk irányába is. Nyugaton a legtöbb cég tökéletesen jól elvan azzal, hogy egy középszar megoldást sikerül időben, elfogadható minőségben, minél kevesebb stresszel leszállítani. Mi meg akkor is cruncholunk, ha egyébként nem lett volna feltétlenül muszáj. Amennyire hallottam, a CDPR pontosan ebben még az átlagnál is nagyobb bajnok. Persze a crunch az csak egy vetülete ennek, mi pl. teljhatalmú erős vezetőket szeretünk, Nyugaton meg a felelősségmegosztás a sláger. Nem feltétlenül jobb az az út sem (pl. ha egyébként jó vagy, sokszor érezheted úgy, h "nem hagynak" nagyot alkotni, ambíciózus dolgokat csinálni), de ez a fajta keleti út mindenképpen szélsőségesebb eredményeket produkál. Most láthatjuk ennek egy rossz kimenetelét.

Láttam, hogy korábban említette valaki a Dark Souls 3-at, hogy bezzeg az nem volt bugos nyitáskor. Nem hát, mert az a játék kb. úgy készülhetett, mint egy Toyota, hogy ha valami elment eddig, jó lesz most is (pl. PS2 szintű gigantikus hitboxok stb.) így aztán a hibalehetőség is nagyságrendekkel kevesebb. Alapvetően az egy nagyon-nagyon régi játék modern(ebb) köntösben. Ettől függetlenül én is beletettem 100+ órát, meg a művészeti értéke miatt óriási élményt adott nekem, de azért ott az alkotók finoman szólva sem vállalták túl magukat sem technikai sem gameplay oldalról.

Ehhez képest a CDPR azért mindig nekimegy ész nélkül a falnak.
A TW1 egy óriási játék volt, méretben is, meg óriási rizikó, de azt még nem merték megcsinálni saját motorral. Sanszos h a felsővezetésnek azelőtt nem is volt semmi játékfejlesztési tapasztalata, és jó eséllyel ők vannak ott és fejlődtek azóta is. A TW1 egy nagyon fura, "mindent másképp csinálunk, mindent jobban tudunk" cucc volt (kivétel Bioware engine licensz), ott még a sztori is sokkal tinédzserfiúsabb volt (gigacsöcsös Triss Merigold és szex kártyák), később fejlődtek ezen a fronton is sokat.
A TW2-re már látszik, hogy lett pénz, és bevállalták a saját engine-t, de legalább volt annyi eszük, hogy az egy a TW1-hez képest egy SOKKAL kisebb, sztori-orientáltabb játék lett, viszont pont az engine, meg az egész technikai megvalósítás elég előremutató volt. Sztoriban meg lényegében az volt a cél, h legyen felszopás a TW3-ra.
A TW3-ban az engine TW2++, pont technikai fronton nem fejlődtek annyit, a grafika "mennyiségben javult" (többféle, nagyobb, stb.), próbálták olajozottabbá tenni a harcot, h kevesebbszer jöjjön ki, h ugyanúgy el lehet akadni bármilyen tereptárgyban, mint régebben, a sztori rengeteg lett, de egyébként egyszerűsödött (TW1 & TW2 nagy dobása volt anno, hogy teljesen más helyszíneken más dolgokat láttál, és szó szerint más szempontból láthattad a történetet attól függően, hogy milyen oldalt választottál, szóval min. 2. végigjátszás kellett a teljes képhez, nekem a TW2 a másodiktól ugrott óriásit a szememben pl. na TW3-ból ez kikerült). Szóval a TW3 az egy valamilyen értelemben tervezett evolúció eredménye, de mondjuk a világ nem él ott sem, egyszerűen az elképesztően sok, egyébként huzalozott content kelt olyan benyomást, mintha élne, sokkal jobban, mint azok a motorok, amikben ezt AI-vel próbálták megoldani (az Oblivion ilyen akart lenni, csak annyi volt a bug, h le kellett tekerni, Skyrim-ra pedig már neki se futottak újra).

Ehhez képest amiket most hallok a CP-ről, hogy pl. kevés az NPC modell, hát könyörgöm, az megvan, hogy a TW1 óta a CDPR ebből űz sportot, h mi az abszolút minimum modellezési mennyiség amivel változatosságot lehet színlelni? A TW1-ben az n db NPC modellre még az animációk is nagyrészt ugyanazok voltak. TW3-ban sem ritka azért, h még nevesített NPC modelljét is később viszontlátod.

Viszont ami nyilvánvaló probléma, hogy a Witcher világában a source material is baromi erős, meg azért tudtak bőven építeni az előző 2 játékban lefejlesztett cuccokra, mire odakerültek, hogy TW3, addig a jó eséllyel ugyanannak a motornak az x. inkarnációja kérdéses, hogy mennyire volt egyszerűen átgyúrható GTA-hoz. Ez durva (túl)vállalás azért, más stúdiónak is volt már ilyenből baja, pl. amikor a Frostbite-ot kezdte mindenhova bevezetni az EA, abból lett pl. az ME: Andromeda.

Szerintem azt a scope-ot semelyik csapat sem tudta volna megcsinálni normálisan, amikről ők évek óta beszéltek, látszik, hogy a CDPR is vágott rajta menet közben, de nem eleget ahhoz, hogy sikerüljön. Nekem speciel nincs kétségem afelől, hogy nem hazudtak, hanem ők tényleg azt hitték (a vezetőség, a fejlesztők biztos nem), hogy ez sikerülni fog, voltam már én is ilyen helyzetben, jó szándékkal is bele lehet szaladni a pofonfába, sőt.

Ettől függetlenül, ők akkor csináltak hülyeséget, amikor tőzsdére vezették be a céget, a TW3-ból bejövö valag pénzből azért magáncégként ellehettek volna egy "when it's done" státuszban akármeddig. Ha később adják ki, a story breaking bugok ugyanúgy meglettek volna (épeszű ember nem vesz fel annyi tesztelőt, ami egy ekkora játék kidebugolásához kéne, pluszban a mennyiségükkel növekszik annak is a veszélye, h elpofáznak dolgokat), automatizált megoldás ezekre még tudtommal nem nagyon van, szóval azokat mindenképpen megjelenés után értelmes javítani, de azért az, hogy orrba szájba ne leakeljen a motor, vagy sikerüljön egy (pl. halálra lebutított) stabil 30FPS profilt kihozni a régi konzolokra, azt azért meg lehetett volna csinálni, és akkor máris kisebb lett volna a balhé, vagy talán nem is lett volna egyáltalán.

Többetektől láttam, hogy azt hiányolja, hogy milyen az AI. Hát milyen volna, semmilyen, meglepne, ha ott bármiféle újítás lett volna akár az eredeti scope-ban, azt én sem vállalnám be. A sztori huzalotott része sem debugolható ki értelmes erőforráshasználattal, akkor majd még dobjanak be még több nem-determinisztikus hibaforrást.

(#268) Döglött Róka válasza con_di_B (#267) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Koszi szepen, elmeny volt egy kicsit elemzobb hozzaallast olvasni

[link] - gamespot cikk elcseszett rajtokrol, sokat elmond hogy 4 ea jatek is bekerult.

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#269) ddekany válasza con_di_B (#267) üzenetére


ddekany
veterán

Mivel nem létezik valódi AI sehol a világon, azért minden ami történettel és emberi viselkedéssel kapcsolatos, az jobbára "huzalozott". Az hogy buta az AI, vagy nem számítanak eleget a történetben a döntések, az laikus megfogalmazása annak, hogy nem huzaloztak be elég kombinációt.

Az 1x és 2x végigjátszásról eszembe juttott ez a GDC-s előadás: All Choice No Consequence: Efficiently Branching Narrative. Itt, többek közt, elmondják, hogy mivel a legtöbben csak 1x játszák végig a játékokat, minden jelenet, amit nem lát olyankor a játékos, az szinte pocsékba ment. Na ezért.

(#270) lolller válasza bunfi (#44) üzenetére


lolller
tag

Azért nem olyan gáz már pregenen sem. Terveztem is írni logout-ra egy SSD-s csere cikket a cp-hez. Mennyit gyorsul, mennyivel szebb, milyen hibákat old meg. Tudom, hogy mi egy oldalon állunk, nem azért írom. Azóta minden pregenesnek ezt javaslom aki szeretne játszani vele. Ég és föld. :)

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#271) saelin válasza Bad Pritt (#259) üzenetére


saelin
veterán

Ja, nem túlzás azt mondani hogy az egész gamer társadalom együtt várta a játékot. Voltak páran akik valamilyen okból kifolyólag fanyalogtak rá, de a többség (elég csak megnézni az eladásokat) tűkön ülve várta, szabit vett ki hogy a lehető legtöbb időt tölthessen vele. Mi a barátaimmal nagyon csalódottak voltunk a "végleges" terméket látva. Látszik hogy a főszál mennyire sok munkát igényelt és hogy milyen alaposan, szépen adagolva mutatja be a karaktereket. Aztán ott van a teljesen bugos openworld és a mellékküldetések. A zsaruk pedig kifejezetten vicc kategória. Nálunk (5 ember, 3 konzolos és 2 pc-s) senki nem vitte végig a játékot... Röviden összefoglalva senkinek nem volt kedve egy béta állapotú játékkal játszani és a nemrég megjelent roadmap-ot látva bőven ráértünk volna 2022-ben megvenni a Cyberpunk-ot.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#272) Raymond válasza saelin (#271) üzenetére


Raymond
félisten

Erdekes volt hogy amig tisztogattam a terkepet addig nem tunt fel tul sok hiba mert porgos volt a menet de miutan ez megvolt es visszamantem befejezni a story-t (Level 41-el kezdtem neki az Automatic Love-nak) sok elojott ami egyszeruen benne maradt es lehetetlen hogy nem lattak megjelenes elott mert lehetetlen nem eszrevenni. Peldaul Wakako-val beszelve a szobajaban a kezehez van parentelve egy tablet amit nem latsz amikor lent a keze de amikor gesztikulal beszed kozben ott repked 1 meterre a kezetol ahogy hadonaszik. Vagy amikor Johnny-val beszelgetsz hogy mi volt es mi lesz a jovoben akkor mire befejezodik a dialogus mar 3 cigi lebegett a levegoben elotte plusz ami a kezeben volt. Gyakorlatilag mingi ott maradt egy amikor a sarga opcioval tovabbment a konverzacio.

Csak peldakent ketto, de sokkal tobb hibat talaltam alltalaban a main story missziokban mint a mellekkuldetesekben.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#273) saelin válasza Raymond (#272) üzenetére


saelin
veterán

Megszámlálhatatlan sok hiba van benne. A Wakako-ssal én is találkoztam pl.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#274) hajbel válasza saelin (#271) üzenetére


hajbel
addikt

Nekem is rengeteg bug volt benne, de én nem adtam fel 50 óránál. A mellékküldetések az elején unalmasak, de így, hogy mindent megcsináltam a térképen, azt mondom, hogy az egész story 25%-át jelentették. Eleinte én is felültem a bandwagonre, amit a sok serződött tesztelő generált, akik 50 órat tettek bele, mert nem kapták meg előbb és minél gyorsabban meg akarták írni a tesztet, de mivel az én kedvencem a stalker is igen bugos, folytattam. Sok segítséget adott hozzá a cp topik, ahol sok a cyberpunk világában jártas ember magyarázta a dolgokat, valamint a fejlesztő múlttal rendelkező user diskurált a játékról (jómagam is szoftverfejlesztő vagyok). Így összességében nagy élmény volt, más ipen worldökhöz kepest kevés holtjátékkal (gta unalmas küldetések, rdr2 unalmas lovaglás, scriptelt npc jelenetek). Legtöbbet storyban nálma 90-110 óra között adott, vegytisztán mellékküldetesekből, de elmondhatom, hogy a mellékszál sokkal többet adott gameplay és story, lore terén. Persze ha egy akciót vártál, akkor más a helyzet.

[ Szerkesztve ]

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#275) Raymond válasza saelin (#273) üzenetére


Raymond
félisten

Bonuszkent amiota elkeztem a main story-t tovabbvinni allandoan kidom az asztalra random idokozonkent. Ezidaig ez nem volt, az utobbi 2-3 napban volt vagy 10-15 crash, elotte tobb egy honap alatt (a megjelenestol) talan osszesen 5.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#276) mike1334 válasza saelin (#273) üzenetére


mike1334
veterán

Több fejlesztő név nélkül interjút adott a Bloombergnek, amiben elmondták, hogy egy összedobott sz*r a játék, és még évekig nem lett volna szabad megjelennie, és minden kamu volt, amit az évek során bemutattak, nyilatkoztak, szóval ahhoz képest.... :)

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#277) beyruth82


beyruth82
veterán

A babáházi mészárlásom után most szüneteltetem a fő küldetést és a mellékes melókat végzem hogy pénzt,tp-ket és egyebeket gyűjtsek a fejlődéshez.Ahogy járok kelek a városban mindig beleakadok 2-3-4 tagú tyger clawns tagokba akiket rendre megölök.
Ennek van következménye?Tehát vadászni fognak rám amiért sportot űzök a minden ok nélkül való legyilkolásukból?
Illetve a motorjukat mindig elveszem és furikazok velük de mindig elhagyom őket.Ezeket a jó kis motorokat sehogy sem nem lehet végleg megszerezni, hogy az enyémekké váljanak?

Szerintem rossz topicba irtam, bocsi :)

[ Szerkesztve ]

(#278) saelin válasza mike1334 (#276) üzenetére


saelin
veterán

Érződik rajta. Szerintem ha visszanézném mennyi crash-em volt PS4 pro-n biztos 50 felett lenne ez a szám, ha nem több. Többször volt olyan is, hogy az állást kellett visszatölteni mert xy dolog miatt nem tudtam tovább jutni. Utoljára ennyit az Anthem-el szenvedtem technikai gondok miatt, de azt legalább a fő story után nem sokkal el is engedtem, míg a Cyberpunk-ot végig sem tudtam játszani úgy elment tőle a kedvem. A most felkerült roadmap alapján én majd csak akkor megyek neki újra a játéknak amikor már az első DLC kijött hozzá. Ez valamikor '21 vége vagy '22 eleje lehet ha mégis csúsznának vele.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#279) RubbishBin válasza mike1334 (#276) üzenetére


RubbishBin
senior tag

"Adrian Jakubiak, a former audio programmer for CD Projekt, said one of his colleagues asked during a meeting how the company thought it would be able to pull off a technically more challenging project in the same timeframe as The Witcher. “Someone answered: ‘We'll figure it out along the way,’” he said."

Neeeeee :DD

Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!

(#280) hajbel válasza mike1334 (#276) üzenetére


hajbel
addikt

Azóta már volt válasz és viszonválasz is. Scheriert mindenki utálja a szakmában, az ilyen hatásvadász kamu cikkek miatt. Persze ő azt hozta fel, hogy a cikk megírása előtt megkereste az illetékeseket, akik nem válaszoltak a kérdéseire. Nem véletlenül, mivel tudták már róla, hogy kicsoda. Az egyetlen fejlesztő aki vállalta a nevét (tehát nem kamu) egy audioprogramozó, csak a crunchot említett, ami 500x lerágott csont.

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#281) Raymond válasza hajbel (#280) üzenetére


Raymond
félisten

"Scheriert mindenki utálja a szakmában, az ilyen hatásvadász kamu cikkek miatt."

Valamelyik alternativ univerzumban biztos, de itt a mienkben nem ez a helyzet :U

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#282) hajbel válasza Raymond (#281) üzenetére


hajbel
addikt

Ja, ja

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#283) mike1334 válasza saelin (#278) üzenetére


mike1334
veterán

Én hagyom addig, amíg nem jön ki a next gen patch, plusz az ingyen "dlc"-k (kivágott tartalom), és minden szarság javítva. Gyanítom 2 év múlva lesz meg minden, mert kb akkorra készült volna el amúgy is a játék, ha nem csak a pénz számítana.

@RubbishBin:

Instert "magic" meme :D

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#284) Croissant válasza mike1334 (#283) üzenetére


Croissant
aktív tag

Talán annyival lerövidülhet, hogy most igen nagyszámú tesztelőt kaptak, nem kell bugokra vadászniuk, elég csak megnyitni az internetet :D

(#285) mike1334 válasza Croissant (#284) üzenetére


mike1334
veterán

Fizető tester csapat...és még örülnek is neki :DDD

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#286) Raymond válasza hajbel (#282) üzenetére


Raymond
félisten

A vicc az hogy jo eselyel meg komolyan is gondoltad azt a linket mint alatamasztast :))

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#287) Lacielvtárs


Lacielvtárs
nagyúr

én a hétvégén vettem meg ezt a játékot, jelenleg fut minden gond nélkül series X-en :K
nekem nagyon bejön, eddig nem volt gond vele, várom majd az XS verziót, ott azért tuti látványosabb lesz majd, csak nehogy addigra kijátsszam :C
esetleg hasonló kizárólag magyar feliratú játék van még, amit érdemes kipróbálni?

[ Szerkesztve ]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#288) oriic válasza Lacielvtárs (#287) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

The Witcher 3. ;]

Live-Die-Respawn

(#289) Lacielvtárs válasza oriic (#288) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

köszi ;]
de az amúgy valami középkori vagy lovagkori játék vagy nem?
szóval akkor nincsen nagyon hasonló ha jól értelek? :R
ez életem első "bóklászós " játéka és nagyon tetszik, kezdek rájönni nem csak autós, motoros játék a jó, hanem ezek is, csak nem tudok angolul és sose tudom mit kell csinálni :W :D

ui: a watch dog legújabb, az még végtelenül sem magyar nyelvű :U

[ Szerkesztve ]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#290) Raymond válasza Lacielvtárs (#289) üzenetére


Raymond
félisten

A Watch Dogs 2-hoz van magyar felirat vagy tevedek? Az talan jo lenne.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#291) Lacielvtárs válasza Raymond (#290) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

igen ahhoz van, de az nem XS látvány világ :D
tudom sok az igényem :W
azt tegnap néztem a médiában, de nem vettem meg...
sajnos a LEGION-hoz úgy látom nincs felirat, pedig a stroy tetszik amit írnak róla...

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#292) Raymond válasza Lacielvtárs (#291) üzenetére


Raymond
félisten

Nem ertem a roviditeseket (thanks, MS!?).

"jelenleg fut minden gond nélkül series X-en :K nekem nagyon bejön, eddig nem volt gond vele, várom majd az XS verziót, ott azért tuti látványosabb lesz majd"

A Series X a legjobb gep, mi az az XS hogy azon jobban nezne ki?

"de az nem XS látvány világ"

Az elozohoz kapcsolodik, nem igazan ertem mi az hogy "XS latvanyvilag".

Ettol fuggetlenul a WD2 meg mindig jol nez ki szerintem. Ennel a resznel van az art direction es a technikai kivitelezes a legjobban osszedobva.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#293) Lacielvtárs válasza Raymond (#292) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

bocsánat, XS-nek hívom a series X konzolokat, de helytelenül, csak ezt az ikon látom mindenhol "XIS" de igaz rosszul fogalmaztam...
szóval szerinted érdemes megpróbálnom azt a játékot, függetlenül attól hogy 2016-os?
bocsánat a sok offért! :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#294) Raymond válasza Lacielvtárs (#293) üzenetére


Raymond
félisten

Szerintem igen ha ilyen "hackelos" jatek kell es fontos a latvany. Nem tudom most van vagy nincs akcio ra, en talan valami 5EUR-ert vettem regebben PC-re. Szerintem ez az a resz ahol a legjobban ossze van rakva latvanyilag a vilag. Enhanced verzio viszont ahogy nezem nincs igy Xbox-on az alap verzio fut majd.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#295) Lacielvtárs válasza Raymond (#294) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

értem, hát meglátom, de köszönöm a válaszaid :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#296) Lacielvtárs


Lacielvtárs
nagyúr

srácok, ezzel az útban lévő aktatáskával mit kell tenni? :D
alig fértem ki az ajtón, pedig sokat fogytam ;]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#297) beyruth82


beyruth82
veterán

(Idő? )lassitás ugrás vagy harc közben hogyan lehetséges?Láttam youtube videókon meg 1x nekem is csinalta csak nem tudom mit nyomtam mert harc közben voltam.Kontrollerrel játszom de ha billentyűzeten tudjátok hogyan kell az is jó lennne.

[ Szerkesztve ]

(#298) Lacielvtárs


Lacielvtárs
nagyúr

Srácok, hogy tudom kinyírni a Favágót? :W
két napja kínlódom, most vagy ilyen xarul célzok, de mindig kifogy a lőszer és ő mindig kinyír :W
vagy ennyire béna vagyok? ;]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#299) Raymond válasza Lacielvtárs (#298) üzenetére


Raymond
félisten

Ki az a Favago? Angol neve mi?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#300) Lacielvtárs válasza Raymond (#299) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

hát azt nem tudom sajnos :W
másik topikban Woodman-ként emlegetik :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#301) Raymond válasza Lacielvtárs (#300) üzenetére


Raymond
félisten

Ah, az a kupis mokus? Lehet alacsony a szinted es a fegyvereid szintje? Nem tudom nalam tartott-e 10 masodpercig az egesz, egyszeruen szitava lottem.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#302) Lacielvtárs válasza Raymond (#301) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

dejóneked :D igen az a kupis mókus :K
hát a másik topikban is azt írják hogy alacsony a szintem, 8as szintű vagyok még csak és sajnos a mellék küldetéseket sem csináltam, én nem is gyűjtögettem a játékban :W
már egy másik szálon újra kezdtem tegnap délután, ahol mindenre oda fogok figyelni :B

[ Szerkesztve ]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#303) Raymond válasza Lacielvtárs (#302) üzenetére


Raymond
félisten

Akkor ez lesz a titok nyitja, en valami 43-45-os szinten csinaltam :))

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#304) Lacielvtárs válasza Raymond (#303) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

ejha, akkor nekem van még mint csinálnom a játékban :D :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#305) Raymond válasza Lacielvtárs (#304) üzenetére


Raymond
félisten

Az tortent hogy a megjelenes napja koruli review-kban olvastam hogy nagyon hamar vegig lehet menni a main story szalon ezert en ugy jatszottam hogy csak akkor mentem a main story-hoz vissza amikor mar nem volt semmi jatszhato mellekkuldetes es minden NCPD kuldetes is teljesitve volt.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#306) Lacielvtárs válasza Raymond (#305) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

lehet én is ki fogom próbálni ezt az "új" karakterem, mert tuti akkor jobb lesz mint most, hátha nem fogok majd annyit idegeskedni ha magasabb szintű leszek a játékban :D

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#307) muxi-muxi válasza Lacielvtárs (#298) üzenetére


muxi-muxi
senior tag

Rettenetesen egyszerű. Attól függ, hol kell kinyírni. Ha az irodájában, akkor egye az a baj, h oda elméletileg fegyvertelenül engednek fel. Ám az nincs letiltva, h menet közben ne barkácsolhatnál egyet-kettőt 😆 Itt (iroda) inkább ki szoktam dumálni magam, aztán majd később intézem el. Remélem, eddig nem spoiler.

Ha a karbantartó szinten, az sem tragédia, ott azért már vannak nálad tápos fegyverei az embernek, és néhány hackje is. Én a system resetre esküszöm, legendary-n már nagyon cuki. Alapvetés, h a fővonalat egyáltalán nem viszem, csak miután gyakorlatilag kipucoltam a térképet, és a legtöbb bűnöző agya kocsonya már a sokk hack-től.

Én ahogy tudok, már Jackie előtt/közben kiszállok a főmisszióból, és olyan ötvenesként kezdem elpáholni Smasher-t.

Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...

(#308) Lacielvtárs válasza muxi-muxi (#307) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

köszönöm a te véleményed és tanácsod is :R
én is ezt tervezem most a második karakterrel, hogy nem a fő sztorit követem, hanem emeljem a szintem :K
hátha úgy jobb lesz a játék, bár így is nagyon bejön, imádom ezt a játékot...

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#309) Raymond válasza muxi-muxi (#307) üzenetére


Raymond
félisten

Az nalatok is megvan hogy az utolso patch ota hogy nem lep ki a jatekbol? Vagyik kilep mert kilepsz az asztalra de aztan a process ott fut a hatterben es a Steam is azt alllitja meg megy a jatek. A Task Manager-bol lovom le most azota.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#310) Lacielvtárs válasza Raymond (#309) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

nálam xbox x-en sem lép ki soha a játékból, még akkor sem amikor teljesen újra indítom a gépet, meg is lepődtem rajta, hogy mitől lehet ez...
bár tetszik, így túl is léptem a "problémán" :C

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#311) sixpak válasza Raymond (#309) üzenetére


sixpak
nagyúr

Nálam nincs ilyen, pedig minden nap tolom....de nem vicces.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#312) beyruth82 válasza Lacielvtárs (#298) üzenetére


beyruth82
veterán

Túl korán és hamar jutottál el oda.8-as szint az nagyon gyenge még.Rengeteg mellék küldetés van meg npcd(rendőrségi)küldetések, spontán helyi bűncselekmények ahol lehet tp-t gyűjteni és fejlődni.Szerintem te azt csináltad hogy elkezdődött a fő sztori és azon mész folyamatosan vagy max a fő melléküldetéseket tolod még(Judy féle meg ilyenek).Azokat nem kell azonnal végig csinálni, ha lezárult egy része akkor folytatod amikor akarod.Judyt én volt hogy egy furgonban hagytam napokig és csak sok-sok óra múlva mentem vissza folytatni a küldetést.A favágósat már 20. szint felett csináltam meg.Menj a térképen és nézegesd, csinálgasd a felkiálltójeles küldetéseket.Ahol mérsékelt veszély van írva ott jó lehetsz. A kék halálfejes pontok szervezett bűnözés helyszínei ha azokat felszámolod rengeteg fegyvert, lőszert, ruhákat és mindent szerezhetsz.Vannak ilyen baseball ütő szerű kék ikonok is azok aktuálisan folyamatban lévő bűnesetek azokat is csináld meg és fejlődni fogsz.Én bandatagokat ok nélkül is megöltem ahogy jártam keltem a városban.Mentem a motoron és ha a járdán megláttam őket megálltam és megöltem őket(persze ha nem halálfejes jel volt felettül)Egy bizonyos szint felett lőszert magadnak tudsz csinálni de találni is fogsz bőségesen(én is sokat bénáztam a lőszerrel az elején).Ha nincs lőszered és nem tudsz csinálni sem akkor vegyél fel fegyvereket a megölt ellenfelektől azokkal harcolj tovább, a holtesteket kutasd át mert lőszer, gyógyszer és gránát is szokott lenni náluk.A legelején amikor royce-t kellett megölni én is hihetetlenül nehéznek találtam a játékot de ez csak azért volt mert kezdőként azt se tudtam merre hány méter.Lassan belejösz majd.Az első karaktereddel is csinálhatod ezeket nem kell emiatt újjal indítani.Hagyd a fő melókat és csinálgasd a mellékeseket.

[ Szerkesztve ]

(#313) Lacielvtárs válasza beyruth82 (#312) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

hát pedig ha hiszed hanem, sikerült lenyomni a Favágót, 8-as szinten :K

azóta már 10/11 szint vagyok, csinálgatom a mellékes melókat is, bár azért még mindig van mit tanulnom, a mozgás, célzás, és lövős kombináción :D

igen, úgy gyűjtöm én is a lőszert és fegyvereket, bár egy mennyiség után el kell dobálni, bár én leadom a leadó helyen, mert belassulok :B

[ Szerkesztve ]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#314) beyruth82 válasza Lacielvtárs (#313) üzenetére


beyruth82
veterán

Én is tök béna voltam de már belejöttem

(#315) Lacielvtárs válasza beyruth82 (#314) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

igaz én csak két hete játszom, nah jó, másfél hete, de azért már viszonylag könnyebb mint a kezdetekben :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#316) beyruth82 válasza Lacielvtárs (#315) üzenetére


beyruth82
veterán

Én arra leszek kíváncsi hogy más játékokban tudom-e majd kamatoztatni az itt szerzett tapasztalatomat(célzás,bújkálás,kitérés,stb), mert a cyberpunk előtt belekezdtem pl a control nevű játékba de a legelső leggagyibb ellenfelek is megöltek és nem tudtam tovabb jutni mert mire becéloztam őket mármegöltek 😂😂😂
Remélem itt megedződtem és mostmár a többi játéknál se lesz gondom.

(#317) Lacielvtárs válasza beyruth82 (#316) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

igen az a játék az én Fantáziám is mozgatja nagyon, bár még a felhőkben/felhőkarcolók, a "dobozok" tetején mászkálva nem igazán tudom mit is kéne csinálnom :D
én is bízom benne hogy ragad rám valami majd ebből a játékból, a koszon kívül :B

[ Szerkesztve ]

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.