Igen, olvastam én is. Szerintem (illetve nagyon remélem) egyedi eset.
Én most egyelőre nem is rendelek a Tinyről, ameddig nem segít rendezni a DPD által elhagyott telefonom kárrendezését. Egyszerűen röhej, hogy a futárcég elveszíti a csomagot, a hibát is elismerik, és még nekem kell intéznem a kártérítést. Én ba...tassam az eladót, aki már bezsebelte a pénzt (és nagyjából sz....ik rá), hogy kérjen a DPD-től kártérítést.
És mindezért nem a Tiny-t hibáztatom, és nem is a DPD-t (mert ott is emberek dolgoznak), hanem a "törvényalkotót" aki kitalálta ezt a baromságot.
Ez jött tőlük:
Tisztelt XY!
Köszönjük, hogy levelét elküldte részünkre, sajnáljuk ugyanakkor, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban reklamációja merült fel.
Import csomagok esetében a kártérítési eljárás a következő: Hivatalos reklamációt mindig a feladó nyújthat be a feladási kirendeltséghez, a DPD ezután a feladót kártalanítja az eset kivizsgálását követően, a feladó pedig Önt, mint ügyfelét.
Így kérem, amennyiben kárigénnyel szeretne élni cégünk felé, jelezze azt feladó partnere felé, mert a hivatalos kártérítési eljárást ő tudja elindítani. A bejelentéshez kérem, legyen szíves csatolni magáról a küldeményről (csomagolásról) készült képeket, és a szállítólevelet vagy számlát.
Az okozott kár és kellemetlenség miatt elnézését kérem a DPD Hungária Kft. nevében, cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló eset.
Amennyiben döntésünket sérelmesnek tartja, panaszával, igényével az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
1. Elsődlegesen fordulhat a Nemzeti Média-, és Hírközlési Hatóság Hivatalához:
Budapesti Igazgatóság
1133 Budapest, Visegrádi u. 106.; 1376 Bp. Pf. 997
Tel: 468-0500
Fax.: 468-0509
E-mail: info@nmhh.hu
Honlap: www.nmhh.hu
És még rengeteg szervet soroltak fel, ahova a panaszommal fordulhatok.
És még ez is ....
A bejelentéshez kérem, legyen szíves csatolni magáról a küldeményről (csomagolásról) készült képeket,
Aztán én ezt hogyan, amikor még csak nem is láttam a csomagot.