Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) csipszikutya válasza #90088192 (#1) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Nem irtam, bocsi. A munkafelvevönek csak köszönök, már ismernek. Vele csak annyit beszélek, hogy "hello szia max 4kor jövök a kocsiért, hellohello". Ezt is akkor amikor megyek el a szervizböl, egyböl a garázsba viszem a kocsit.

alien0903: természetesen, este elö keresem és átküldöm

ncc1701: imádom a japán kocsikat, nincs is bajom velük, söt azzal sem, hogy miben ülök, nekem égen földön mindegy (sx4 s-crosst akartam venni).
Azért esett a választás a német és 1.9 tdi-re mert ha megállok az uton könnyiteni magamon és benyulok a bokorba lesz hozzá ott minden alkatrész.
Problémám nekem az elmult 100ezer km és 1 év alatt nem volt. 1x állt meg alattam, van arrol is bejegyzés miért.
idézöjelbe szét szopatom az autot, mégis megy. meg van csippelve, 2.0 crtdi turbo van rajta, kevlár kuplung, nagyobb fékek (2009-es 170le-s sharan fékei) és nem kimélem. Persze mindent megadok neki amit csak tehetek, hidegen ovatosan, veretés után járatom 5 percig (de 2 percig szinte mindig). Ezen felül én közeli autos találkozokon sürün látott vendég vagyok és ha van lehetöség gyorsulni is szoktam, pedig nem erre van kitalálva :D
kopo alkatrészeken kivül egyedül a kuplungot szakitottam szét benne, félig meddig az én hibámbol.
de ha tehetném, vennék egy 70'es plymouth hemi cuda-t vagy egy 94-es chrysler voyagert town & countryba és had menjen. Amcsi de japán techinkával voltak, volt is egy itthon, imááádtam.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.