Hirdetés

2021. május 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Agyturbina


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog

Hello :)

A szomszedomtol hallotam eloszor ezt, de tobben is mondtak, mar a 80-as evekben is(attetelesen hallotam magam 84-es evjarataval), az hogy autoszerelo, az nem egyezik meg az alkatresz cserelo munkassal, es sajnos az utobbiak kerulnek ki az iskolakbol. Mert az autoszerelo tudja mi az a diagnosztika, az alkatreszcserelo meg csak azt csereli amit mondanak neki. :(

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#2) ncc1701


ncc1701
addikt

Nekem azt mondtják minig a nepper spanok, h japó szívó benzinest vegyek, tartom is magam hozzá. A német teknikát hagyjam meg a kalandoroknak. :)

(#3) távcsőves


távcsőves
senior tag

"Mondom neki a problémám, mentünk vele vagy 50 km-t és mutattam neki a baját, mert 10/9,5 alkalommal elö tudtam idézni a problémámat."

Egyszerű eset. Még szerencse, hogy nem kellet közben 3xor balra tekerni kopig a kormányt és nem csak enyhe esőben jön elő.

A valódi probléma, hogy a munkafelvevő, nem autószerelő sok esetben. Raktáros ugyanez, de ott már nagyobb az esély rá.

(#4) Agyturbina


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog

A japan szivo, istencsaszar, tobb oknal fogva: Pl 1.8-as Toyota Paseo, a vezerles csere kb 2 ora, vizpumpa kulon van, az elektronika faek egyszeru, sosem volt vele gond manualis 250E km utan meg eredeti kuplung varosban hasznalva.
Mitsubishi Magan 3.5l motor gyakorlatilag hibatlan, utolso szeias TW ami nekem volt, 12 liter kornyeken berte ha nem volt halalba kergetve, aprosagok hada mert mar a koltsegkcsokkentes jegyeben keszult sajnos, olyan dolgok amik az elozo szerianal fel sem merultek.
Toyota Hiace 2.4 2003 manualis, 360E km valto harmadikra varni kell sokat de van, kuplung eredeti, valami marha legszuro helyett motort cserelt(nem vicc a legszuro gyakorlatilag egy porlabda volt mig a motor kozel uj amikor megvettem), komuvesek hajtottak, gyakorlatilag a kasztnin nem volt ep elem, es ennek tetejeben 2 honapja elfogyott valamiert a 3. hengerbol a kompresszio, igy mentunk el vele kirandulni, egy k*va szava sem volt indult es ment igaz 3E ford/perc alatt kengurubenzinnel uzemelt, es hegymenetben neha 2. ig visszakerte, de ment. Ezert nem tudok a japan autora panaszkodni, nem hagyott meg ott sehol, egyszer volt necces mert a tapszivattyu feladta a kuzdelmet egy akkor 20 eves TS-s magnaban, de egy kis noszogatsa es ujra forgott hazaig.

Volt Holden-em is na az mar mas tema....az is kb 20 eves volt, de az gyakorlatilag darabokra hullott, nem indult, nem egyszer, de cserebe kenyelmes volt azt nem lehet letagadni. Volt KIA riom is, havernak Fordja(falcon), Mercedesze(W201 ha jol emlekszem 1997-bol), de azokkal csak a folyamatos gond volt, most van neki a egy Mazda tribute, es gyakorlatilag semmi baja nem volt, egy generatort leszamitva, az elmult 2 evben, ugy hogy a bontobol vettuk, mogaskeptelenul($1800), es kb $300 volt vizsgara megjavitani.
Megfogadtam nem veszek mast csak ami jo auto....Asszonykamnak egy ford fiestaja van 1.6 automata 150E km mogotte ugy hogy amikor vezerlest csereltek, nem jol raktak ossze igy szegenyem folyamatosan szellel kuzdott mikozben semmi mechanikus baja nem lett a motornak. Tudom EU-ban keszult de egyszeruen jo auto :)

[ Szerkesztve ]

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#5) alien0903


alien0903
tag

Azt a műszaki rajzot el tudod küldeni amin rajta van, mert nekem is hasonló problémám van és még nem sikerült megfejteni, hogy mi okozza.

(#6) Kalandor válasza ncc1701 (#2) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Köszi, meg is van, pont egy 1.9 PDTDI. ;]

(#7) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag
LOGOUT blog

ettől a *szar német prémiumtól* meg tudok őrülni komolyan. Persze a japán szívó is nagyon jó cucc, csak az nem tud annyit futni, mint egy német, mert a japán porrá rohad addig jellemzően.

Furcsa az én 96-os 2.5 benzin bmw-m most kezdett el kicsit megrokkanni , de nem azért mert szar lenne , hanem 620.000 km van benne. Nem kell álmodozni, ha egy 3 éves dízelben lehet látni 3-400.000 km-ket, visszatekerik őket 1-2x, mert a magyar német prémiumot akar.

Eddigi életem során a család összes tagjának kizárólag német autója volt, semmi komolyabb probléma nem volt vele.

Most lett egy lexus és honda is, rohadnak (ki gondolná), de más bajuk nincs.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#8) csipszikutya válasza Agyturbina (#1) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Nem irtam, bocsi. A munkafelvevönek csak köszönök, már ismernek. Vele csak annyit beszélek, hogy "hello szia max 4kor jövök a kocsiért, hellohello". Ezt is akkor amikor megyek el a szervizböl, egyböl a garázsba viszem a kocsit.

alien0903: természetesen, este elö keresem és átküldöm

ncc1701: imádom a japán kocsikat, nincs is bajom velük, söt azzal sem, hogy miben ülök, nekem égen földön mindegy (sx4 s-crosst akartam venni).
Azért esett a választás a német és 1.9 tdi-re mert ha megállok az uton könnyiteni magamon és benyulok a bokorba lesz hozzá ott minden alkatrész.
Problémám nekem az elmult 100ezer km és 1 év alatt nem volt. 1x állt meg alattam, van arrol is bejegyzés miért.
idézöjelbe szét szopatom az autot, mégis megy. meg van csippelve, 2.0 crtdi turbo van rajta, kevlár kuplung, nagyobb fékek (2009-es 170le-s sharan fékei) és nem kimélem. Persze mindent megadok neki amit csak tehetek, hidegen ovatosan, veretés után járatom 5 percig (de 2 percig szinte mindig). Ezen felül én közeli autos találkozokon sürün látott vendég vagyok és ha van lehetöség gyorsulni is szoktam, pedig nem erre van kitalálva :D
kopo alkatrészeken kivül egyedül a kuplungot szakitottam szét benne, félig meddig az én hibámbol.
de ha tehetném, vennék egy 70'es plymouth hemi cuda-t vagy egy 94-es chrysler voyagert town & countryba és had menjen. Amcsi de japán techinkával voltak, volt is egy itthon, imááádtam.

[ Szerkesztve ]

(#9) csipszikutya válasza alkatraz3000 (#7) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Nekem a 14 éves dizelembe még csak 398ezer van. Azt hittem, hogy 2018ban már a 400at kezdem vele, de nem sikerült. Az éves "cél" az 500, hiba nélkül :P

(#10) MBazsee


MBazsee
tag

A benzines Mazda Premacy-ról mi a vélemény? Olyant néztem ki magunknak, és érdekelne.
Sajnos olyan távolságokban használjuk, hogy a dízelt rövid úton megölnénk.

(#11) Stonerice


Stonerice
őstag

Mondom mi kell és szo szerint könnyesre röhögték magukat, hogy"nincs is olyan, hogy segédféltengely". MOndom de van, jön a váltobol egy tengely és az csatlakozik oda a féltengelyhez. Ö ne mondjam már, ök az autoszerelök. Majd én az öltönyös fasz jobban tudom, nem?!

Sajna ez sok helyen jellemző! Pláne ha kényszer és nem szenvedélyből csinál valaki valamit!
PC boltosok is tudnak okosakat állítani! :(((

Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480

(#12) csipszikutya válasza MBazsee (#10) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Jok a mazdak, de sajnos nagyon hajlamosak a rohadasra. Ezen kivul rosszat nem hallottam roluk. Erdemes vasarlas elott alaposan megnezni az aljat, ott lehetnek izgi dolgok

(#13) ncc1701 válasza alkatraz3000 (#7) üzenetére


ncc1701
addikt

A japán alatt ne a mazdát értsd, mert az valóban rommá rohad akár 5 évesen is. A céges yarisomban 11 év után van 335ekm, volt benne egy önindító csere, 3. kuplung megy, fékek, kopó szarok, és nem rohad. Sima 1.3 benzin. Annyira jó vas, h anyunak is ilyet vettünk, egyszerűen csak tankolni kell, meg olajokat/szűrőket cserélni.

(#14) tboldi válasza MBazsee (#10) üzenetére


tboldi
veterán

(#15) ncc1701 válasza MBazsee (#10) üzenetére


ncc1701
addikt

Mazdát messziről kerüld használtam, elképesztően tudnak rohadni, és nem csak a kasztni, hanem a nyúlványok is, futómű elemek, mindene. Katasztrófa. De legalább az ember tudja, h mind ilyen, és nem vesz mazdát.

(#16) Feketelaszlo válasza csipszikutya (#8) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Mondjuk az tényleg elég nemtörődöm hely lehet, ha az ügyfelet csak úgy engedik járni-kelni a műhelybe. Persze sokan ezt nem szeretik a márkaszervizekben, mert ott akarnak álldogálni, mint egy szülőszobában, amíg a mester végzi a műtétet, de ugye jelen esetben is mennyivel jobban jártak volna, ha tartják a munkahelyi szigort: nem tudtad volna megírni mennyire nincsenek képben a szerelők, hiszen nem is beszélhettél volna velük.

(#17) csipszikutya válasza Feketelaszlo (#16) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Nem szoktam ott lenni, beadom és megyek isten hirével tovább. Csak ragaszkodom ahhoz, hogy ÉN áljak be a garázsba, mert nem bizom rájuk... Tudod a felfogás, "nem az én autom"...

(#18) bambano válasza Feketelaszlo (#16) üzenetére


bambano
titán

volt itt olyan márkaszerviz, amelyik nem kezdett hozzá az autóhoz addig, amíg a tulaj ki nem ment.
bevitte az asszony az astrát, majd negyedóráig nézték egymást, mint noé meg a harmadik teve.
utána eljött. hosszú idő után egyszer beleültem az autóba, kiderült, hogy a meló zömét nem végezték el, csak a számlázóban.

én nagyon hamar le szoktam nevelni a szervizeket arról, hogy beleszóljanak abba, hogy bemegyek-e vagy sem. amikor kérik a kulcsot, megmondom, hogy van benne nem gyári védelem. erre mindig jön az okoskodás, hogy ők értenek hozzá, adjam a kulcsot. hát vigyed. majd 2 perc múlva hallatszik az udvarról, ahogy üvölt a riasztó, és jön be vörös fejjel a szaki, hogy nem tudja beindítani az autót. mondtam, hogy van benne cucc, nem akartál meghallgatni. utána már sosem szólnak, ha ott vagyok az autóval.

az előző szervizemmel azért szakítottam, mert két hétig dekkolt az autó vezérléscserére várva, mire kiderült, hogy azért, mert a munkafelvevő behazudott mindent, de mégsem volt meg hozzá a szükséges speciális szerszám. ha elrakták volna a vezérlést és ezzel jól látható összegű kárt okoztak volna, abból hirig lett volna.

de ott leszek, mert látni akarom, ahogy kifolyik belőle az olaj, és rendeset öntenek bele. meg azt is, ahogy frissen kibontott légszűrőt rak a kiporszívózott szűrőházba.

stb.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19) csipszikutya válasza bambano (#18) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Velem eljátszották már ezt. Mikor szét szakadt a kuplungom, 2 db kettöstömegüt is cseréltettek. Elöször tényleg uj ment bele, aztán vissza rakták a "régit" azt hiszem akkor volt benne 20ezer km. De ujnak volt számlázva. Majd mikor megjelentem egy ügyvéddel és egy hivatalos ööizé nem jut eszembe a neve, mondjuk kárszakértönek akkor fülüket farkukat behuzták és mindjárt igazam lett. Azota velem nem baszakszanak.
Igen, "hülye" vagyok, hogy oda hordom, de nincs sok választásom sajnos...

(#20) bambano válasza csipszikutya (#19) üzenetére


bambano
titán

az a baj, nekem sincs már választásom. a márkaszervizek egy kivételével tönkrementek, a nem márkaszervizek is elfogytak.

azt meg nem akarom elfogadni, hogy nekem szakértővé kell válnom az autószerelésben ahhoz, hogy tudjak közlekedni. úgyhogy most épp raplis kedvemben vagyok az autószervizekkel kapcsolatban...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#21) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag
LOGOUT blog

Ismeros autoszerelo. Amit meg lehet magamnak oldom meg. Máshoz soha nem vinnem be az autot.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#22) csipszikutya válasza bambano (#20) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Én ezt megértem, nekem sincs kedvem 160 km-t utazni, vagy ugy alakitani az utat, hogy közbe essen a szerviz. Igy alakult. Nem keresek olyan jol, hogy az évi 100ezer km-a futásteljesitményt önmagam finanszirozzam. Munkaheély ragaszkodik hozzá...
Természetesen egy helyzetjelzö cserére nem viszem be, de egy 95 ezer ft-s alkatrészt nem veszek meg, más kedvéért ha megvehetem 9,5ezerért...
Áhh, ki kell sirjak egy céges autot... :DDD

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.