Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Lauda


Lauda
félisten

Nem lehet mindenki mellett rendőr és trafi. Vezetés közben pedig semmi olyat nem lehet, ami elvonná a figyelmed és ezzel veszélyeztetnéd a személy és vagyonbiztonságot.

(#2) elithun


elithun
őstag

Én annyit látok most, hogy van 2 szabályszegő, az egyik a számok nem ismeretében látja az önigazolást, a másik abban, hogy vannak akik még súlyosabban szegnek meg szabályokat. De utóbbit amúgy nem zavarja, hogy büntetik, csak bejegyzést ír róla.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#3) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag

Ez a nem ehetsz, nem bagózhatsz dolog csak hoax. Nincs ilyen szabály.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#4) bkercso


bkercso
nagyúr

Az ok egyszerű: statisztika. Drogos és részeg baromból kevesebb van, mint gyorshajtóból és szabálytalanul parkolóból.
Egyszer nálam is rálógott a bokor a rokkant parkoló táblára (felfestés nem volt), kaptam 50k-t. Záróvonalon megfordulása Baross utcán, kamera látta, 50k. Juhé. Ezek nem túl örömteli dolgok valóban. Ezekre a helyzetekre könnyű ráállni, csak beteszik a kamerát a necces kereszteződésbe, és van belőle bevétel.
Ettől még persze a szabály az szabály, valamint a parkoltatás egy külön maffia és nem a rendőrség, tudom.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#5) 8th


8th
addikt

Ki van nekik adva, hogy ki kell állni sebességet mérni meg járni a környéket és bírságolni akit csak lehet és pont. Abból van pénz másrészt így tudják a rendőri vezetők felfelé igazolni, hogy az állomány milyen hatékony munkát végez. Több büntetés = javuló hatékonyság. Papíron. És darabra nézik. Azt senki sem nézi, hogy azért büntettek mert nincs annyi láthatósági mellény a kocsiban mint ahány személyes vagy azért mert olyan részegen karambolozott az illető, hogy a nevét sem tudja megmondani. Darab - darab, kész. A statisztika jól mutasson és ne baszogassák a kapitányságvezetőt fentről, más nem számít. Első kézből tudom helyi rendőr cimborától, hogy felénk konkrétan így megy ez. Várost szándékosan nem írtam. Mondok jobbat. E hó 16.-án országos akció keretében ellenőrzés alá vontak egy útszakaszt a városban és minden egyes áthaladó autó sofőrjét megszondáztatták. A végeredmény: 1óra alatt 3db ittas járművezetőt fogtak vagyis átlag 20percenként jön szembe egy részeg droid. Jó mi? Talán inkább őket kéne kiszűrni nem azt aki az 50-es táblánál halált megvető bátorsággal 55-el merészel ámokfutni...

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#6) ncc1701


ncc1701
veterán

Enni sem lehet? Bakker, rendszeresen kajálok vezetés közben, pályán behúzódok egy kamion mögé, és tolom az arcba. :)

(#7) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

hanem mert, bedrogozva a cé betüvel kezdödö és igányra végzödö "magyar" vezetett és megölt 3 embert, tulélte és az én a ti adotokbol és tb-böl éppen gyogyul. Mehet majd börtönbe 5 évre, ott meg szeretnek lenni. Részegen vezetett, irni nem tudott de volt jogositványa. 5 embert ölt meg, ö életben maradt a karambol után. Ez igaz, fél éve történt, de nem ismerte a számokat és 60as táblánál elözött zárovonalon hehe és miatta elrántotta egy kisbusz aki gyerekeket szállitott a kormányt. Soför meghalt, kéz-láb törések, csávokám tulélte. Nem ismerte a számokat, ezzel védekezett :) Kapott 2 évet.

bicskanyitogató... :(

linket tudsz esetleg dobni?

(#8) AxBattler válasza 8th (#5) üzenetére


AxBattler
félisten

+1
Hiába lépi át lakott területen a sebességkorlátot +100 Km/h-val, akkor is csak bírságolják, aztán mehet amerre lát. Amíg nem sérül meg valaki, addig nem kell félni az utcai harcosoknak.

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 .............................................. CSERÉLEM: RX6600 8GB ITX <-> RTX3050 8GB ITX

(#9) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

inkább azon keseregj, hogy kb 0 esélyed van bizonyítani bármit. Ha látsz egy láthatóan mattrészeg sofőrt vezetni, nem nagyon tudsz mit csinálni.
Most majdnem nekem farolt egy faszi a 30 éves csotrogány bmw-vel, mert gondolta kézifékkel veszi be a kanyart... nem adta ki a lépést. Hiába van felvételem róla, ez hiába szándékos közúti veszélyeztetés, semmit nem tehetek.

...csak én vagyok helikopter?

(#10) bkercso válasza 8th (#5) üzenetére


bkercso
nagyúr

Várost szándékosan nem írtam.
Felsorolhatnád az összeset. :DDD

63-65 km/h-tól mérnek egyébként 50-es táblánál. 10%-on belül csak helyszíni bírság lehet, plusz a műszernek is van egy pontatlansága, elsősorban a nem merőleges rátekintésből.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#11) ivana


ivana
Ármester

Enni nem tilos, ez valami idóta hoax. Most rákeresve olyan hoaxot is találtam, hogy inni is az (mármint alkohol mentest) ami azért kemény lenne, hosszú autópályás út sorás szvsz tök normális inni egy kis vizet, de akár enni is.
A dohányzással az a baj, hogy az öledbe eshet a hamu, láttam még faterral is megtörténni aki 30 éve vezet és 35 éve dohányzik.

(#12) Lauda válasza ivana (#11) üzenetére


Lauda
félisten

Enni is tilos, ja elvonja a figyelmed. Ennyi erővel szemöldököt kiszedni sem tilos, mert nincs leírva, hogy az lenne.

(#13) csipszikutya válasza joysefke (#7) üzenetére


csipszikutya
senior tag

[link] és [link]. Hirtelen ennyit találtam.

Lauda: Igen, értem. Ki is fejtettem. De ezt javasoltam is a rendörnek, hogy ne csak trafizzanak. Trafizzon az egyik a másik meg álljon ki és szedje ki a kocsikat. Bár ezt nem tudom, de meg fogom kérdezni, hogy az a trafipax az autobol nem tud magától mérni? Tegye ki, álljon odébb és szedje ki a autósókat.
Tudom, már hideg van, jobb az autoba ülni és pufogtatni a benzint fütésre, de ha ez a dolga. Meg lehetne tenni, söt még támogatnám is.
A statisztikát tudom, nagyon szép dolgok. A mostani kormány pedig mégszebbeket tud csinálni és az magyar meg el is hiszi.

elithun: ahogy látom, nem jött át rendesen. Ha én értem félre, bocsi miatta

Azt hogy enni tilos bocsi, akkor én is csak a hallás után mentem, mert hallottam valahol.

[ Szerkesztve ]

(#14) yerico


yerico
senior tag

A lényeg, hogy mindenki megértse. A rendőr azért áll ki, hogy állampolgárokat baszogathasson. Nem azért, mert parancsot kapott, nem azért, hogy a balesetek számát csökkentse, dehogy. Ha zavarja a számára értelmetlen parancs, leszerel. Ha a balesetek számának csökkentése lenne a cél, akkor iskolák, óvodák mellé állnának, és kegyetlenül bírságolnák a szabálytalan gyalogosokat is.
Rendőr csakis és kizárólag olyan helyen fog trafizni, ahol értelmetlen. Nincs gyalogosforgalom, de mondjuk kint hagytak egy 30-as táblát? Garantálható, hogy fél napon belül ott már mérnek a sünök. Olyan helyen mérni, ahol nem lehet elbújni? Na, ott tuti nem lesz mérés.
A módszerükből pedig egyenesen következik, ők basztatni állnak ki. Lehet, hogy kompenzálni is akarnak, hogy végre valakinek érezzék magukat, de a cél a szopatás. Meg kell vágni az embereket, mégpedig fix, előírt keretre, amit beterveznek a költségvetésbe is!. Az autóst a legegyszerűbb, objektív felelősség, nem is kell megállítani az illetőt, csak megy a csekk, paraszt, csengess.
Amíg ez így marad, sose lesz becsülete a rendőröknek, mindenki lenézi őket, ők meg még jobban kompenzálni akarnak majd, és még bunkóbban mérnek.

(#15) Freiherr válasza csipszikutya (#13) üzenetére


Freiherr
őstag

Nyugodj meg, külföldön sem "szedik" ki a gyorshajtókat, hanem repül a csekk.Ugyanúgy beállnak eldugott, sunyi helyekre,ez egyáltalán nem országspecifikus.

XXX

(#16) yerico válasza bkercso (#10) üzenetére


yerico
senior tag

68-tól mérnek, 65-től él az objektív felelősség, 100 alatt 3 km/h a gépek hitelesítése, tehát csak 69-től van értelme mérni, alatta csak akkor van esélye bírságolni, ha megállítanak. Ellenkező esetben megy a standard szöveg, hogy családtag vezetett, ellene meg nem vagyok köteles terhelő vallomást tenni, és az eljárást már meg is szüntetik.

(#17) bitpork válasza yerico (#14) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nem szükségszerűen a rendőr a hibás, aki ott áll. A probléma ott kezdődik hogy az ország költségvetésében a szaGminisztérium a rendőri tevékenység következményét (büntetés) bele tervezi előre - minden alap nélkül. Tehát hiába javul a statisztika (relatív gyorshajtás pl), ennek ellenére tartani kell a bevételi mutatót különben a költségvetés nem teljesül.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#18) Lauda válasza bitpork (#17) üzenetére


Lauda
félisten

Egyébként miért nem szúrnak ki az autósok velük és közlekednek szabályosan?

(#19) Sethdobaloah válasza yerico (#14) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

En mondjuk sosem ertettem miert zavar, hogy elbujva mernek. Pont ez a lenyege, nem az hogy a trafi elott rafekezz, hanem hogy akkor is betarsd a sebessegkorlatozast, ha nincs ott rendor.
En eddig vezettem vagy 3-400 000 km-t, de sosem kaptam csekket. Majd ha kapok, nyelek egy nagyot es befizetem, mert tuti szandekosan hajtottam gyorsan, ismerve annak a kockazatat.
Gondolom a csekkek 99,9%-a nem hiba, szoval aki kapja tudta hogy kapni fogja. Ha meg nem akkor siman el kell venni a jogositvanyat, mert meg a forgalomra sem tud figyelni.

...csak én vagyok helikopter?

(#20) yerico válasza Sethdobaloah (#9) üzenetére


yerico
senior tag

"hiába van felvételem róla, ez hiába szándékos közúti veszélyeztetés, semmit nem tehetek."
Ez így nem igaz, ha "súlyos testi sérülés" veszélye fennállt, akkor már hivatalból eljárást kell indítania a rendőröknek, csak lusták, nem akarnak vesződni, egyszerűbb lerázni. Egyébként inkább gondatlan lesz az a veszélyeztetés, nem szándékos.

(#21) bitpork válasza Lauda (#18) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ezt nem értem én sem. Minap mentem a megengedettel ahogy szoktam, gyön a körforgalom, előttem egy kamion erre mögülem kiugrik egy kis merci és záróvonalon + forgalomtól elzárt területen, a szembe jövő sávot is érintve még a körforgalomig beelőzött minket :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#22) csipszikutya válasza Freiherr (#15) üzenetére


csipszikutya
senior tag

Járok Heidelberg merré 2 havonta. Németeknél nem félek, osztrákoknál sem. 145 oras szerint és tempomat.
Itthon se a trafitol félek, pályán szintén 145 tempomat ami 2 gps szerint is 141el megyek akkor, nem büntetnek meg érte.
A traffizásal nekem az a bajom, hogy igen, szar helyen mérnek, mindig ugyan ott, ergo ott alapbol 90el megyek és ott még be se melegszik a motorom, szal nem fogom neki tolni :D

De valaki irta, hogy az ovikhoz, sulikhoz kellene menni. Szoktam is látni szeptember elsö tanitási hetében, hogy ott állnak, nagyon helyes. De akkor is inkább csak disznek.

Sok mindent tudnék változtatni, nagyon sokat.

Szintén irta valaki, hogy ha belefut a trafiba mert siet akkor nyel, én is igy vagyok vele.
Nyár elején sietnem kellett, mert mikor álltam be a kocsival az udvarra az egyik szomszéd vitte sétálni az elmebeteg/kevésbé nevelt kutyáját (szájkosár nuku) és kitépte a porázt az asszony kezéböl és neki ment a miénknek, egyböl a torkának. Nem tudom, hogy szedtem le rola a másik kutyát, de belém is belém harapott.
Na akkor mentem át a másik városba nem lassan az állatorvoshoz, mert elvérzett volna a kutyám. Kint volt a traffi, utánam is jött a rendör, hogy hová hová sietek ennyivel telefonnal a kezemben? Mert ugye hivtam az állatorvost, hogy mi történt és mindjárt ott vagyunk.
Utánam jöttek, már csak az állatorvosnál értek utol és kérdezték, hogy hova sietek ennyire?
Látták, hogy az én karombol is ömlik a vérem (én is akkor vettem észre) és rendesen voltak nagyon, mert kérdezik, hogy nem vettem észre? Mondom nem, a kutyám élete a tét. Beültettek a rendörautoba, átvittek a sürgösségire és elláttak. Ök meg mondták, hogy ez volt az elsö és az utolso, hogy ilyet elintéznek, de ne foglalkozzak a gyorshajtással. Ha elöbb helyeztem a kutya életét mint a sajátomat. Majd miután elláttak vissza vittek a kutyámhoz és az automhoz.
Persze hozzá tették, hogy megjegyeztek, fokozottan figyelni fognak engem, de mivel mind a ketten nagy álat barátok, ök sem cselekedtek volna másképp ilyen helyzetben.

(#23) prolad


prolad
őstag

Mi az, hogy nem vehetsz fel stoppost? Tényleg tiltja majd ezt valami, vagy én olvastam rosszul?

(#24) Freiherr válasza csipszikutya (#22) üzenetére


Freiherr
őstag

Pályán nincs is gond, inkább bundeszen szoktak mérni, de ott nem is arra hajtanak, hogy anyagilag ellehetetlenítsenek.60-as táblánál mentem 68-cal , 15€ volt a büntetés, levélben kapta a cégem (német).

prolad: nem tilos, de ha a te hibádból maradandó sérülést szerez, akkor leperelheti a gatyát is rólad, ezért sem szabad felvenni senkit.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#25) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Ez Magyarország... ennyi
Döbbenet mi van a magyar utakon...

És nem az hogy sehol senki nyílegyenes út, sietek munkába...max magamat nyírom ki.

Mint az óvodás a dodgemet.
Külön poén, hogy reggel az emberek alszanak az utakon...
mindenki tötyög
Este mindenki, mint az állat menekül haza. (magyar munka morál? :U )

Nyáron ..ugyan ez, gyerekek a hátsó ülésen... nem hogy 100-110...140-150 inkább mert siet strandolni.
Mintha számítana az a 10 perc.
A magyarnak 1.0-1.3-as szívó kocsi való max 100le-ig..az nem gyorsul, ezek a turbós dízeles kocsik meg csak rontottak a helyzeten, ...mert "szeret dinamikusan vezetni"...ebből kb az van, hogy 0 méter követési távolság és vonatozás, és kielőz padlógázzal, hátha még befér eléd. Amit te követési távolságként tartottál fenn..egyébként
De ő neki be kell oda menni..kényszeresen.
Elsőbbség adás, stoptábla záróvonal és társaik...körforgalomba beteszi a fél kocsit (éppen hogy megtud állni, esze ágában nem volt elsőbbséget adni.)
Vanank fenn már magyar videók szép számmal, döbbenetes..orosz videó szint.
Tényleg csak a román ukrán bolgár szerb vezet szarabbul.
http://hvg.hu/cegauto/20171125_magyar_autos_kresz_szabaly_kozlekedesi_moral

Újra kellene vizsgáztatni mindenkit (kötelezően 8 osztállyal) vagy anélkül extra tesztekkel és a gyakorlati oktatáson külön kitérni ezekre a távolság tartás fékezés stb. Durva szabálytalankodásnál meg elvenni a kocsit...annak lenne visszatartó ereje.
Ráadásul addig se vezet.

http://index.hu/belfold/2017/11/28/nyomoznak_az_iskolai_jardan_elozo_terepjaro_utan/

Garázssorunkon van egy középkorú nő a 3,5 méteres kis pöttöm kocsival nem tud beállni a garázsba.
Nem ismeri az Y-onozást :Y Ha valami útban van a kanyarodási íven, nem tud beállni. :W

Ilyen emberek vannak az utakon. Szerencsére tőle nem kell félni hogy túl gyorsan hajt...ő csak útakadály lesz 65-70-es tempóval.

(#26) bitpork válasza angyalpc2 (#25) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A danok sokkal de sokkal durvabban vonatoznak raadasul palyan 110 v felette. :K
A 8 altalanos miert erdekes? Amit irsz sajnos eleg jol lefesti az itthoni normakat de szerintem nem iskolazottsag kerdese. A frusztralt kisemberek es a torteto barmok - velemenyem szerint - sokkal hozzajarulnak a kephez :(
En pl kocsimrol fuggetlenul deffenziven vezetek. Sokaknak ez lassu.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#27) Killer01 válasza yerico (#14) üzenetére


Killer01
őstag

Ez nettó hülyeség így :N Nem a rendőr dönti el hol fog traffizni meg mikor, utasításba (parancsba ha így érthetőbb) kapja. A második rész "Meg kell vágni az embereket, mégpedig fix, előírt keretre, amit beterveznek..." sajnos igaz.

(#28) t72killer válasza Freiherr (#15) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Hajaj, de még mennyire:(. Nem tudom, ki járt már Bécsben kocsival és ismerkedett meg a 80as tábla+IG-L kombinációjával lejtős autópályán (olyan pályaszakasz, ahol motorfék mellett aktívan fékeznem kell, hogy ne gyorsuljon 100-ra a kocsi.). Ja, és Bécs környéke tele van pakolva ilyenekkel, egyszer ha jól rémlik tucatnyi traffipaxot számoltam meg Bécs túlsó végétől a magyar határig. Közlekedésbiztonsági értelme zéró, zöldidióták kitalálták, hogy a 80-al közlekedő Tesla kevesebbet füstöl, mint a 100-al száguldozó. Napersze...

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#29) szebe


szebe
őstag

"De könyörgöm, ne a tisztességes embert probálják már büntetni, példát statuálni..."

Értem mire gondolsz, de ő nem fogja tudni hogy te tisztességes ember vagy vagy sem, ő csak annyit lát, hogy záróvonal, akkor büntetünk. Nem bántom érte, ez a dolga...

Az ittas vezetők, gyorshajtók mellett odafigyelhetnének egyéb dolgokra is. Félszemű, össze-vissza világító autók (egyik fényszóró az eget kémleli, másik maga elé 5 méterrel világít), szürkületben/sötétben világítás nélkül suhanó "énméglátok" emberek...
Múlt héten a város határában lecsúszott az árokba és fának csapódott egy kocsi, mert "egy munkagép az aszfaltra szennyeződést hordott fel, ami azt síkossá tette". Csesznek letakarítani a traktort, öklömnyi földdarabokkal van tele az út utánuk...

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#30) t72killer válasza szebe (#29) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Másik, amitől felkapom a vizet, a széttuningolt, részecskeszűrő-kiműtött dízelek, amik fekete füstöt okádnak ahányszor csak rálép a gazdájuk a gázra. Nekem szoftverfrissítésre kell vinni a kocsit, meg értéke sincs már mert mindenki bef@sott az új dízeltől is, de ezekből szabadon dől a korom köbméterszámra - kutyát nem érdekli, hogy a fél utca tüdőrákot kap miatta.

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#31) Hieronymus válasza szebe (#29) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Múlt héten a város határában lecsúszott az árokba és fának csapódott egy kocsi, mert "egy munkagép az aszfaltra szennyeződést hordott fel, ami azt síkossá tette". Csesznek letakarítani a traktort, öklömnyi földdarabokkal van tele az út utánuk...

Erre jó a gumi jogszabály. Relatív gyorshajtás!. Még egy csekket is lehet küldeni az autóvezetőjének.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#32) bitpork válasza Hieronymus (#31) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Annak ellenére, hogy a KRESZ kötelezi a gazdasági gépek és teherautók vezetőit és használóit hogy takarítsanak és ne vigyenek fel szennyeződést az útra.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#33) Hieronymus válasza bitpork (#32) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Azt nehéz bizonyítani hogy melyik mezőgazdasági eszköz hordta fel a sarat, mert nem maradt a helyszínen,
A fára felcsavarodott autó viszont jól azonosítható, a helyszínen.

De a viccet félretéve. Egyszerűbb a gumijogszabályokat alkalmazni. Minden helyzetre ráhúzhatóak.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#34) Lauda válasza Hieronymus (#31) üzenetére


Lauda
félisten

Ilyen esetben nem lehet relatív gyorshajtás. Ha nem lett volna sáros az aszfalt, akkor lépne ez életbe. Így viszont elkezdenek nyomozni a sár eredete után, az autós nem lesz hibás.

(#35) Dilikutya válasza ivana (#11) üzenetére


Dilikutya
félisten

Erre való hosszú autópályán a sok leálló sáv. Nem csak a homokosok randizgatnak ott. Kb. annyira veszélyes lehet egy hamburger, vagy egy kis flakon kóla, mint a mobiltelefon. Leköti legalább egy kezed, meg a figyelmed egy részét. Tiltanám a telefonnal, GPS-el együtt.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#36) Lauda válasza Dilikutya (#35) üzenetére


Lauda
félisten

Erre való hosszú autópályán a sok leálló sáv.

Mire?

(#37) Dilikutya válasza Lauda (#36) üzenetére


Dilikutya
félisten

Enni, inni.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#38) Lauda válasza Dilikutya (#37) üzenetére


Lauda
félisten

:Y

(#39) Sethdobaloah válasza Dilikutya (#35) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Remélem leállósávot írtál, de pihenőt gondoltál. Ha nem így van, semmiképp ne vezess amíg nem veszed elő újra a kreszt, és veszel pár órát oktatónál.

...csak én vagyok helikopter?

(#40) ElektrikusDE válasza Dilikutya (#35) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Én parkolóban (pihenőben) szoktam enni, a leállósáv nem erre való!

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#41) Kasya válasza bitpork (#32) üzenetére


Kasya
nagyúr

Tapasztalat, hogy neha ez szinte lehetetlen. Persze sokszor csak hanyagsag.

(#42) Dilikutya válasza Sethdobaloah (#39) üzenetére


Dilikutya
félisten

Igen, azaz, ahol a szemét kiömlik a konténerből mindig.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#43) szebe válasza Kasya (#41) üzenetére


szebe
őstag

Miért lehetetlen? Tényleg érdekel.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#44) Kasya válasza szebe (#43) üzenetére


Kasya
nagyúr

Sok olyan foldut van, ami egyenes torkollik a foutba. Egyes esetekben:
- Akkora a sár (akar a traktornyom miatt is), hogy nem lehet kiszallni, mert nem csizmaban van az ember, vagy nem eleg szeles az ut. Ha ki is szall, utana a kocsiba visz be annyi mocskot, hogy hazaerve azt takarithatja belulrol is. A helyzettol fuggoen lehet a mondatban foglaltakat osszerakni.
- Egyszeruen epp semmi nincs az embernel, amivel a kocsit letakarithatna, mert nem keszult akkora sarra, mint ami fogadta kint. A bottal meg nem mindig lehet megfeleloen kocsit "takaritani".

De mint irtam is, eseti dolog.

(#45) Zolaash


Zolaash
aktív tag

A drogos c-kategóriással ha megállítja, csak a baj van. Papírmunka, satöbbi. Pénz sose lesz belőle, nincs miből levonni. Te meg befizeted a büntit, oszt' kész. Zéró gond, dől a lé.
Olyanok mint a kurvák, kint vannak esőben, hóban? A postás is. Meg még számtalan munka jár ezzel. Rendőrnek lenni sem kötelező. Lehet tanulni, lehet váltani. Persze egy kocsiban ülve a traffipaxot bekapcsolni mennyivel kényelmesebb, mint a kétkezi meló, ugye?!

Rip and tear

(#46) tigipuf


tigipuf
senior tag

"2 trafi van kint mindig a föuton egymástol 2 km-re. Szeptember ota, ugyan ott minden nap. Az egyik miért nem áll ki, hogy kiintsen 1-2-3-4 autost, hogy "bevagy drogozva bazmeg, ittál kora reggel, hogy autoban ülsz? ésatöbbi"

Mifelénk egész nyáron az ment,hogy havonta kb 2-3 alkalommal nagy létszámmal, polgárőrséggel kiegészítve zártak belterületi szakaszokat csakis szondáztatás miatt.Azt kell mondanom gyors és korrekt intézkedés,nem kellett semmi papír,gyors fújás,viszlát!
Persze fészbukon már 2 perc múlva ment a figyelmeztetés mindenkinek,amit mélységesen elitélek ez esetben :(

[ Szerkesztve ]

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#47) 8th válasza bitpork (#21) üzenetére


8th
addikt

A hasmenés nem játék. Fosnia kellett. :DDD

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#48) hege8888 válasza 8th (#5) üzenetére


hege8888
aktív tag

Igazából ez a mentalitás jelzi az egész rendőrséget, nem a Szolgálunk és védünk, hanem a Behajtunk, és Elrettentünk szlogen lenne nekik a találó.
Külföldi példa:
Elnéztem egy táblát, szembe bementem egy mellékutcába. Odajött, mikor látta, hogy külföldi vagyok, és töröm a magyart, Úgy kezdte, hogy "Excuse me sir, but here..."

https://logout.hu/cikk/retro_kk/teljes.html

(#49) Agostino


Agostino
addikt

miért nem áll ki, hogy kiintsen 1-2-3-4 autost

nyáron meleg van kint, télen hideg van kint. nem jó sehogyan sem

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#50) Egon válasza hege8888 (#48) üzenetére


Egon
nagyúr

Igazából ez a mentalitás jelzi az egész rendőrséget, nem a Szolgálunk és védünk, hanem a Behajtunk, és Elrettentünk szlogen lenne nekik a találó.

Az nem jó, mert nem rímel. De megalkották már a találó szogent jó pár évvel ezelőtt, még egy népszerű, kortárs magyar (de külföldi álnéven ismert) irónő könyvében is szerepel: "Tarhálunk és félünk!"

:))

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.