Hirdetés

2018. szeptember 22., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bitpork


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Isten hozott a függők táborában :)

[ Szerkesztve ]

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#2) Lauda


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Gratulalok az autohoz! Ezek az adagolos tdi-k a vilagbol kimennek, azert nezesd at, valoszinu mar most ketszer annyi km van benne, mint amit az ora mutat.

[ Szerkesztve ]

Dubito ergo cogito, Kételkedem tehát gondolkodom (René Descartes).............az emberek el akarják hinni az olcsó és színes, szagos, cukormázas, ragacsos hazugságokat (Puzsér Róbert)..... Rengeteg a hülye ember manapság (Lauda)

(#3) tomiii.


tomiii.
(fanatikus tag)

Jó is a tdi, csak normális autóba kell tenni: [link] ;]

(haver csinálta vertikálisan a videót, hogy vágnám le kezét.... :W )

'91 Ford Sierra 2.0i & a drift missile || facebook.com/wastehouse

(#4) csipszikutya válasza Lauda (#2) üzenetére


csipszikutya
(senior tag)
LOGOUT blog

Köszönöm!
A dizelhez nem értek, annyit tudok, hogy elvileg ez már pd-s 1.9es és kettöstömegü is van már benne.
Átnézetve is átvolt ahogy irtam is, hogy ki hozta és egy honapig kutatott érte.
vw szervizes számla szerint 4 pd elem, turbo, kettöstpmegü és kuplung volt benne cserélve 20ezer km-vel ezelött és a szervizkönyve is végig töltve volt, bár ezt lehet venni...
de elhiszem az autonak, hogy 367ezer volt benne mikor hozzám került.

(#5) Sethdobaloah


Sethdobaloah
(senior tag)

lecseréltél egy 370 ezret futottra egy 390 ezret futott autót? Innen nagyon jó üzletnek tűnik...

...csak én vagyok helikopter?

(#6) Lauda válasza csipszikutya (#4) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Csak ebbol gondoltam, hogy meg a vw adagolos 1.9tdi-je:

Még az a jofajta békebeli 1.9 tdi.

Bar az evjarat szerint akkor mar nem voltak adagolos tdi-k. Pdtdi-ket nem ismerem mennyire problemasak/tartosak. :)

[ Szerkesztve ]

Dubito ergo cogito, Kételkedem tehát gondolkodom (René Descartes).............az emberek el akarják hinni az olcsó és színes, szagos, cukormázas, ragacsos hazugságokat (Puzsér Róbert)..... Rengeteg a hülye ember manapság (Lauda)

(#7) Csapoati válasza Lauda (#6) üzenetére


Csapoati
(PH! nagyúr)

Annyira problémásak, hogy a kollégám VW Sharant akar venni, de kizárólag a régi 1.9 TDI-t, a PD szóba sem jöhet nála. :D a
Aztán lehet, hogy túl óvatos.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#8) csipszikutya válasza Sethdobaloah (#5) üzenetére


csipszikutya
(senior tag)
LOGOUT blog

igen, le. nem km-t vesszünk hanem állapotot. én sem akartam, de volt ennél oraszerint joval kevesebbett futott is, rosszabb állapotban az emberem szerint.

Lauda: én azt a tanácsot kaptam, hogy 10ezres olajcserénél ne csak olaj és a szüröje legyen cserélve, hanem a gázolaj és levegö szürö is valamint ne padlozzam le hirtelen a kocsit, hanem finom, "lassan" padlozzam és nem lesz baja, engem bövem ki fog szolgálni

Csapoati: pd-t én sem akartam, de megyöztek, hogy ugyis uj és ha vigyázok rá akkor jo lesz. én pedig vigyázok rá :D

[ Szerkesztve ]

(#9) bitpork válasza Sethdobaloah (#5) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Mutassak neked ismeretlen de legalább 450k km-t futott autót amibe beleülsz és elmehetsz vele portugáliába meg vissza tankolással (max olajcserével) közben?

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#10) Sethdobaloah válasza bitpork (#9) üzenetére


Sethdobaloah
(senior tag)

Saját kocsimban 370k-van, nem kell mutatnod, évi 40-50k megy bele, és nem tervezem lecserélni.
Csak nehéz elképzelni, hogy egy ilyen anyagilag megérheti. Ha rohadt a régi, kilakatolni olcsóbb lett volna mint behozni egy 5 évvel fiatalabbat. Ha meg baja volt az elégtelen karbantartásai miatt, akkor a dízelnek is az lesz záros határidőn belül, csak az még drágább is lesz mellé.

[ Szerkesztve ]

...csak én vagyok helikopter?

(#11) bitpork válasza Sethdobaloah (#10) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Áh németek annyira ződülnek h ha nem is gombokért de tényleg nagyon olcsón lehet venni a levetett darabokat. Pláne ha éppen kell valamit költeni rá utána dobják az embernek.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#12) csipszikutya válasza Sethdobaloah (#10) üzenetére


csipszikutya
(senior tag)
LOGOUT blog

mint irtam, nincs vele baj. szépség hibája van mint egy átlag ilyenkoru autonak de 1-2 rozsdafolt az éleken nem sok.
megérni megérte, nyilván nem megyek bele olyanba amivel rosszul járhatok.
annyit tudok még az autorol, hogy az élete 80%át pályán töltötte és ujkujkora ota egy ember hajtotta, a hátso 2 ülésröl én szedtem le a gyári csomagolást is.
elégtelen karbantartásrol hol volt szo?

(#13) Sethdobaloah válasza bitpork (#11) üzenetére


Sethdobaloah
(senior tag)

mire magyar papírral a neveden van minimum +3-400k a vételáron felül. Nem ezzel lesz olcsó autód... max jobb állapotú mint ha itthon vennéd.

csipszikutya: nyilván nem én foglak visszalökni a kognitív disszonancia állapotába. Nincs elég infóm se az esetről. Egyszerűen csak nekem fura ráfizeni valamire, ami elvileg nem lehet sokkal jobb állapotban mint az előző kocsid.

[ Szerkesztve ]

...csak én vagyok helikopter?

(#14) Lauda válasza csipszikutya (#8) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

:R Ha van ra della tenyleg jobb mindent cserelni. Hidegen a leheto legkevesebbet jarjon es amig hideg ne huzasd. Nekem isuzu 16 szelepes, adagolos dizelem van, hidegen csak addig progetem, mig a turbo el nem kezd igazan tolteni, max 1800-2000-ig. Ha egybol orszagutra megyek, elotte szoktam jaratni itthon, kiveve ha kis forgalmu utra megyek ki. Nagy forgalomba nem tokolhetek 70-el, azert meg nem olom magam hogy ne kopjon a motor.

Dubito ergo cogito, Kételkedem tehát gondolkodom (René Descartes).............az emberek el akarják hinni az olcsó és színes, szagos, cukormázas, ragacsos hazugságokat (Puzsér Róbert)..... Rengeteg a hülye ember manapság (Lauda)

(#15) csipszikutya válasza Sethdobaloah (#13) üzenetére


csipszikutya
(senior tag)
LOGOUT blog

az elözöt igen, eléggé elhasználtam a régit és értéke sem volt tul nagy itthoni szemmel nézve.
a mostani jobb, mint irtam hülyeségbe nem megyek bele. nyiván azért vettem, mert szükséges volt és ennyi pénzem volt.
behozatala 220 volt, a vagyonosodási ado volt a legdrágább. hidd el, nem meggyözni akarlak, mert nem izgat, az én autom. de megérte.

(#16) csipszikutya válasza Lauda (#14) üzenetére


csipszikutya
(senior tag)
LOGOUT blog

elmondták ezt is nekem. addig jár amig kinyitom a kaput, utána megyek vele. van benne olajhömérö is, amint 60foknál jár lehet vele temposan menni.
be is tartom, forgatom 2ezer környékén amig nem meleg utána pedig mindegy neki, mert üzemmeleg, nyilván nem 6ba menni 40nél.
szeretem.

(#17) N€T0X|N válasza csipszikutya (#15) üzenetére


N€T0X|N
(őstag)
LOGOUT blog

hidd el, nem meggyözni akarlak, mert nem izgat, az én autom

Ennyi. De úgyis mindig van valaki, aki látatlanban és számok nélkül is jobban tudja. :D
Sok balesetmentes km-t a géphez! :C

Sent from my keyBoard

(#18) bitpork válasza Sethdobaloah (#13) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Még úgy is megéri. Én a Touareget behozatallal együtt 3.2 ből itthon tudtam a lelakottságával, amikor a ilyen szarokat itthon 3.6-4 milla között lehetett találni. LOL volt olyan h elmentem egy 3 évvel fiatalabbat megnézni és a próbakörön az eladónak fogni kellett a műszerfalat úgy recsegett és mozgott :DDD

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#19) Sethdobaloah válasza bitpork (#18) üzenetére


Sethdobaloah
(senior tag)

ezért írtam hogy olcsó autónál ez nem biznisz. Tudom relatív, hogy kinek mi az olcsó :) Nekem a milla körüli autók azok, mint ami ez a kocsi is lehetett gondolom.

...csak én vagyok helikopter?

(#20) Hieronymus válasza bitpork (#11) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

"Áh németek annyira ződülnek h ha nem is gombokért de tényleg nagyon olcsón lehet venni a levetett darabokat. Pláne ha éppen kell valamit költeni rá utána dobják az embernek."

Nincs reális lehetőség más megoldásra.
Van egy '99-ben gyártott Ford Focus II, DA3 TDCI autóm. Ma 98-99%-os állapotban van. Tavaly volt TÜV-ön. Nem találtak hibát rajta. Se kicsit, se nagyot,
De minden javítás közelharc. A fékbetétek cseréjére 900 euró fölött volt több ajánlat két éve. Persze meglett a töredékéből. De a született német, a harmadik ajánlat után feladja a harcot és örül hogy 150 eurót megspórol.

Ha valami "komolyabb" javítani való válik szükségessé, akkor nem lesz értelme javítani.
Ma ér az autó nagyjából ötezer eurót. Ha majdnem ennyiért beszámítják egy új autóba a Fordot, akkor 3-5-7 év garanciával tudok újat venni. A Ford javításának havi törlesztő részlete legalább annyi lenne, mint az új autó részlete.
Bár autót én nem akarok vásárolni többet. Ha lízingelem, akkor a harmadik vagy negyedik évben átszállhatok egy új autóba.
A kötelező szemlék költségeit ugyanúgy ki kell fizetnem mintha megvenném az autót. A Casco sem drágább.
A havi részlet ugyan valamennyivel magasabb, viszont sohasem kell javításért fizetnem és mindig új autóval járok.

Két éve egy bérautóval voltam úton és egy ellenfél sávváltás közben meghúzta a kocsi oldalát a jobb hátsó kerék fölött. A keletkezett kár, ötezer euró fölött volt, a jármű össz értéke nyolcezer euró alatt.
A valóságban egy kis glettelés után az idom festése elegendő lett volna.

___ Ha értelmetlen hozzászólásommal találkozol, az nem a véletlen műve. A fantasztikus tag, címre hajtok! Muszáj hozzászólnom.___

(#21) Csapoati válasza Hieronymus (#20) üzenetére


Csapoati
(PH! nagyúr)

A Focus II-t 2004-től gyártották, biztos 1999-es az? :P Amúgy ja, kint a lízing nagyon megy, én is sok embertől hallom.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#22) bambano


bambano
(Jómunkásember)

"Halk, megy mint az elmebeteg": interjúkötetben volt egy fejezet Cserkutival. Azt mondta, hogy amikor megvette élete első nyugati autóját és lábra állította, akkor rádöbbent, hogy a gyorsulásról alkotott fogalmai tévesek voltak...

szóval neked is addig lesz elmebeteg a tdi, míg bele nem ülsz egy rendes benzinesbe.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#23) bitpork válasza bambano (#22) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

A keményen drogozó kisemberek nem is a gyorsulást tartják legfőbb erénynek hanem a kis fogyasztást. Nem mellesleg csak az elmúlt 2-3 évben jelentek meg az alul is nyomatékosabb kis benyálasok. Azok meg még mindig tömegeknek elérhetetlenek.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#24) bambano válasza bitpork (#23) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"A keményen drogozó kisemberek nem is a gyorsulást tartják legfőbb erénynek hanem a kis fogyasztást.". erről a hozzáállásról én is tudom, hogy széles körben elterjedt, ettől még, szerintem, tévedés. a helyes eljárás a teljes költség minimalizálására való törekvés.

"Nem mellesleg csak az elmúlt 2-3 évben jelentek meg az alul is nyomatékosabb kis benyálasok.": a néhány éve megjelent, alul is nyomatékos kis benzinesek nem takarékosak. ezt nem csak én mondom, hanem például a fóccvágen is, meg más gyárak is, ahol beismerték, hogy a korlát nélküli downsizing tévút, és változtatnak rajta.

a magam részéről az M műhely főnökének a hozzáállását tudom pártolni: a köbcentit csak a még több köbcenti pótolhatja :)

szerk: emellett támogatom még, hogy mintha rájöttek volna manapság, hogy lehet könnyebb autót is építeni úgy, hogy minden más fizikai paramétere marad. az öreg Colin, na az megmondta anno... :)

[ Szerkesztve ]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#25) Hieronymus válasza Csapoati (#21) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

Elírtam.
2009

___ Ha értelmetlen hozzászólásommal találkozol, az nem a véletlen műve. A fantasztikus tag, címre hajtok! Muszáj hozzászólnom.___

(#26) bitpork válasza bambano (#24) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Attól hogy nem értesz vele egyet, még ténykérdés - és sajnos marad is a fillérb@szás. Ez van ezzel kell együtt élni annak a kisebbségnek, akik nem csak a-b használati tárgynak tekintjük az autót.
A kis benyások tudnak kicsit is fogyasztani, csak akkor a szervizelés sokkal zsebbenyúlós lesz :K Ok , felismerték h a méretcsökkentés zsákutca, de voltak ott kényszer szülte vállalható megoldások - szerintem.

Most néztük meg asszonnyal a Deepwater Horizont-ot és közölte hogy belsőégésű kocsit többé nem akar. Én meg mondtam, hogy akkor nagy szarban lesz mert kötött pálya nem vezet mindenhova.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#27) nyisziati válasza bambano (#24) üzenetére


nyisziati
(őstag)

"a néhány éve megjelent, alul is nyomatékos kis benzinesek nem takarékosak"
Nekem volt Swift II-m, 1,5-ös, VVT- motorral. Alul is tolt rendesen és csak 7,5-et evett városban. Ha nem toltam, 7 alá is benézett. Országúton meg ugye mínusz 2 liter.

Xiaomi Redmi Note 2 (CyanogenMod 12.1 + 1 GB RAM <swap> + governor mod <performance> + Greenify); füles: QKZ kd8 HEAVY BASS

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.