B*sztatni kell őket, nagyon sok embernél eljátszották mostanság ezt a dolgot, de nyugi előbb utóbb aktiválják!
when the sun shines, we'll shine together
B*sztatni kell őket, nagyon sok embernél eljátszották mostanság ezt a dolgot, de nyugi előbb utóbb aktiválják!
when the sun shines, we'll shine together
Hát nálunk nem aktiválták. Júliusban volt megkötve. Telefonban csak hebegtek habogtak hogy hát lehet hogy technikai okokból nem kiépíthető nálunk a gyorsabb csomag és akkor ők nem tesznek semmit. Az, hogy nekünk ez havi 5 ezret jelent azt le...ák. Válasszuk az egy megásat az biztos kiépíthető. LOL ez a tréjhóm. Most megpróbáltuk megint, hátha már sziveskednek valamit tenni. ha nem, akkor NHH.
Nálam azt játszották el, hogy egyszerre volt aktív a két internetcsomag (2mbit és 5mbit) és azok kiütötték egymást, ergo nem lehetett böngészni, míg a telefonos hercehurca után beismerték, hogy ez a hiba és intézkednek. Egy ismerősnél pedig a már leírt folyamat játszódott le, lejárt a bekötési határidő és sehol semmi! Neki is telefonon kellett lebonyolítani az ügyeket!
[ Szerkesztve ]
when the sun shines, we'll shine together
azon gondolkodom, h ha 2 nap múlva nem történik semmi, akkor egy erőteljes lebaszás jön telfonon keresztül
egyszer volt olyan, h nem volt jó a pingem, azt mondták h teljesen rendbe van az, persze főleg h internetes játéknál felment sokszor 3-400ms-re, holott azelőtt 30ms volt. közöltem h ha nem tesznek semmi, akkor szolgáltatót váltok, valamiért megoldódott a problémám
Haveromnak a múlt héten szóltam, hogy köttesse már ki a vérbe mert 2 éve 7ezret fizet az 1Mb/s-ért! Ígérték neki, hogy lesz automatikus sávszélesség emelés a jelenlegi helyett 2Mb/s-re emelik majd.Persze ugyanúgy 7ezerért!
Én egy másik szolgáltatónál fizetek 4ezret a 6Mb/s-ért.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
nekünk 72 órán belül átváltották
most 8/512 van de ebből, ha lejön 6... a max az 700kb/s... de nem mindig
kellene váltani majd az 5/512-re.. fele annyiba kerül... csak még nem jrát le a hűség, és lefele nem lehet váltani
nekünk most ez a 3. váltás ha jól számolom, eddig nekem se volt probléma, mert 2-3 napon belül átváltott, de már kezd ez idegesíteni h semmi választ sem kapok, holott azt mondták h ha van valami baj, akkor értesítenek
szóval nem értem őket...
(#8) Peter Kiss
Fel kell hívni őket, és egyből azzal kell nyitni, hogy le szeretnéd mondani. Megkérdezni az IQ-fighter ügyfélszolgálatos, hogy ugyan miért, mondhatod, hogy nem raktak át másik csomagba. Egyből átkerülsz.
ha 2 nap múlva sem változik semmi akkor egy lebaszásos telefonhívást megeresztek
Értem én...
Nekem 3 hétbe telt, havernak 3 napba.
Türelem!
Kísérteties a hasonlóság. Ugyanazok a csomagok, csak annyi a különbség, hogy én az egy héttel korábbi Szerdán telefonáltam.
Nem történt semmi. Hétfőn újra, akkor azt mondta azt mondta a hölgy, hogy nem is regisztrálták a megrendelést, nem tudja miért.
Újabb húsz perces beszélgetés, minden lebeszélve erre a végén bejelenti, hogy valami technikai hiba miatt most nem tudja megcsinálni és mindent újra kell csinálnia (ergó, újabb húsz perc lesz, 20mp-es ócska zenerészlet rulez)
Azóta se hívott (több, mint egy hét). Pedig a T-online topicból ForRedGlory megnézte nekem és az volt a gond, hogy nem tudták összevonni a három szolgáltatást egy számlára, de megcsinálta. Így már rég vissza kellett volna hívnia, de ezt nem tette meg.
Mostanában lesz még egy köröm velük valószínűleg.
Én utálom ezt a telefonálgatós dolgot. Volt olyan, hogy több mint 1 órát vártam mire valakivel tudtam beszélni.
A szolgáltató csomagváltásra 30 napot válal ÁSZF szerint, ergó várni kell.
Ha vergődsz az ügyfélszolgálaton, vagy anyázol azzal semmit nem fogsz elérni...
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
Ha műszaki okok miatt nem kiépíthető akkor hiába fordulsz az NHH-hoz (az atyaúristenhez is fordulhatsz ennyi erővel), ők sem tudnak ezzel semmi csináni. Ez van el kell fogadni, hogy nincs nálad kiépítve a műszaki háttér vagy messze laksz a központtól vagy rossz minőségű a vonal.
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
nem anyázni akartam
megvárom a 30 napot majd utána dehogyis
egyébként, akkor ne igérgessenek nekem itt 5 napokat, ha úgyse tartják be...
Neki nem az a baja, hogy csak xx mbit megy neki, hanem az, hogy mivel a T-home nem akarja neki a nagyobb csomagot adni, ezért egy sokkal kisebbet ajánlanak neki drágábban.
Érted, elég lenne neki annyi, de legalább olcsóbb lenne.
Legalábbis, én így értelmeztem.
Ja, nekem is az a legfőbb bajom. Legutóbb (egy éve) az egész művelet már a telefonhívás közben lezajlott. Reseteltem a modemet miután letettem a telefont és megtörtént a sávszél emelés.
Ebből gondolom, hogy nem egy nagy dolog átállítani, gondolom nem mechanikusan kapcsolnak át.
Szerk.: Bocs a dupláért, késő van.
[ Szerkesztve ]
Lejárt már a DSL Solo Happy-d?
Mert nekünk is az van IP telefonnal, és én is váltani akarok feljebb
Mondjuk nekünk úgy van, hogy 5500ft az alapdíj, és ez csak a net, mert a telefon ingyen van
Vagy lehetett volna úgy, hogy 3500ft a net, és asszem nem kell hozzá telefon, vagy analóg ha van az jó mellé
Vagy valahogy így van
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
ha vállalsz hűségnyilatkozatot, akkor nem kell megvárni h lejárjon
egyébként szerintem akkor olcsóbb, ha telefonnal együtt rendeled
Ma újra felhívtam őket, harmadjára is és megcsinálta az ügyintéző a csomagváltást, igaz 30 percbe telt. Szerintem, hívd fel újra őket te is.
látom itt vagy a szomszédban,ott van DIGI-s net?
nem tudok róla
egyébként tegnapelőtt felhívtam őket harmadjára, állítólag vmi gubanc volt vmivel. mert a rendszerben már az új csomag volt jelölve, a vonalon pedig a régi. kis várakozás után közölték h mostmár jó lesz tényleg. 1 óra nem telt bele és átállt. ezért a hülye gubanc miatt vártam majdnem 1 hónapot
bejegyzés Csomagváltás