Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) crey válasza VoidXs (#20) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Ez nem a szervezők hülyesége, hanem a NOB pénzéhességi kényszere. Irdatlan pénzekért adják el az olimpiai közvetítési jogokat, és a vevőket utána ki kell szolgálni.

Az NBC 7,65 milliárd dollárért vásárolta meg az olimpiai online és hagyományos tévés jogait a NOB-tól 2032-ig. Ez olimpiánként 1,53 milliárd dollár. Ezt a pénzt kell visszalapátolni, nyereséggel tetézve.
Ezt csak úgy lehet, ha az olimpia nézett, sokan követik, majd ez a sok néző szépen végignézi a reklámokat is. Ezt csak úgy tudják elérni, hogy még azt is odaszögezik a képernyő elé, aki alapvetően nem egy sport őrült. Ember közelebbivé kell tenni a játékokat, személyesebbé. Ezért vannak ezek az interjúk, ezért látod hogy az örömöt, bánatot, fájdalmat, csalódást - azonnal!

(csak hogy értsétek mennyire erről szól a dolog, az NBC-n a megnyitó ünnepség alatt kb. 5-8 percenként volt reklámszünet, az Amerikában élő argentin kollégám ki is volt akadva, ezt olvasgattam Facebookon valamelyik nap).

A televíziózásnak valahogy fel kell vennie a versenyt az online tartalomszolgáltatás és szórakoztatás világával. Olyan új ingereket kell adni az átlagnézőnek, ami a TV készülék elé szegezi őket. Ezért már olyan őrült ötleteken agyalnak, mint pl. sisak kamerák az NFL-ben, mezre szerelhető kamera, sőt már a játékosok pulzusát, vérnyomását is statisztikai adatként akarják felhasználni, mert egy idő után Laikus Lajosnak a tökéletesen triplázó Stephen Curry nem kunszt, unalmassá válik.

Nem mondom hogy ez egy jó irány, nem is örülök neki. De sajnos ez nem rajtam vagy rajtad múlik.

[ Szerkesztve ]

Sarcasm: just one of the many services I offer.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.