Megelőztél Tényleg nincs leírva külön, de itt :
A hibáról videó is készült, amit az alábbi linken tekinthetnek meg:
https://vimeo.com/116055912 (a jelszó: lumia) le van írva.
[ Szerkesztve ]
Megelőztél Tényleg nincs leírva külön, de itt :
A hibáról videó is készült, amit az alábbi linken tekinthetnek meg:
https://vimeo.com/116055912 (a jelszó: lumia) le van írva.
[ Szerkesztve ]
Bocsi srácok, a jelszó: lumia. Javítva.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Azért hogy észrevettem
[ Szerkesztve ]
Nokia
disconnect people
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Olvasd el...
A cikkhez: nem egyszerű sajnos. Én csak reménykedem, hogy nem kell garanciáztatni, vagy ha tönkre megy, akkor inkább magam csinálom meg .
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
Emlékszem volt egy levelezésem a Nokiával annak kapcsán, hogy nekem márpedig adjanak cseretelefont ha leküldjük 2 hétre szervízbe. Végül azt mondták Váci úton kapni fogok. Persze nem kaptam volna, de amit az Allee Care pont le akart küldeni két hétre a központba (hátlapcsere egy Lumia 620-on, tehát csak egy szaros hátlapot kellett volna hozzám vágni) azt ők megoldották egy óra alatt (akkor már kértem egy szoftverfrissítést is, időnként újraindult a telefon meg ilyenek).
Mondjuk az újraindulgatás nem oldódott meg, de legalább kaptam új hátlapot. Én nem akarok annyi időre megválni a telefonomtól, főleg hogy nincs cserekészülék.
Egyébként sem a Nokia sem a Microsoft esete nem kirívó, sajnos Kelet-Európában szarnak a vásárló fejére. Pedig egy jó szervízes kiszolgálás még meg is erősíti az embert abban, hogy legközelebb is ugyanazt a márkát válassza. Míg ha így kicsesznek vele, arról mindenkinek beszámol akinek csak tud. Csak itt ez is ilyen hülye módon működik mint sok más
Hogy pozitív garanciális tapasztalat is legyen: PS3-amat vittem vissza, zörgött. Első alkalommal valami puha felületre rakták, nem adott ki hangot, nem cserélték. Nem akartam nekiállni pörlekedni velük hogy tegyék simán az asztalra, mert ha mégsem szólal meg milyen hülyén jön ki, nem?
Otthon sem igazán volt hangja utána, úgy látszik a BKV helyre rázta a problémás alkatrészt de hamarosan újra előjött.
Egy hét múlva vissza, bekapcs, KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Meg volt a csere 10 perc alatt, azóta is megy a gép, lassan 4 éves.
(#7) buherton: Te pedig a kommenteket olvasd el, tisztán látszik belőlük, hogy utólag kerültek elhelyezésre a jelszavas megjegyzések a cikkbe
[ Szerkesztve ]
Halottam ilyet csak másik szervizzel más márkánál
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Én olyan legendákra emlékszem hogy leküldték szervizbe a telefont, ott bedobták egy vödör vízbe majd visszaküldték, hogy nem cserélik mert a garancia nem terjed ki ilyen jellegű sérülésekre.
Sony szervízpartneréről hallottam még hogy borzasztó, de pár napja a Win Tablet topikban az Asus partnereit fikázták a srácok. Egy szó mint száz, legjobb ha el sem romlik az adott készülék
[ Szerkesztve ]
en anno amikor az egyik budapesti nokia care-ben szobahoztam a jabilt, meg az azt ovezo torteneteket csak hummoges volt a valasz, meg a tereles, hogy attol fugg, hogy ott kihez kerul a keszulek.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
Egyébként teljesen mindegy, hogy milyen eszközt szeretnél itthon megjavíttatni... Az esetek nagy részében megy a terelés, hümmögés, vállvonogatás, esetleg meg is próbálják magyarázni, hogy nincs baja, jelentéktelen hiba, vagy ilyesmi. Tök mindegy, hogy egy 1000Ftos fülhallgatóról, vagy egy 250e-es ajtóról, netán sokmilliós autóról beszélünk. Nagyon ritka, amikor korrekten, flottul intéződik valami.. De ebben a magyarok nagy része is hibás, mert sokan próbálnak trükközni, hogy visszakapja az árát a cuccnak, mert meggondolta magát.
Hetente 2-3 alkalommal tedd ki a történeted a Nokia/Microsoft Facebook oldalára! Érdekes módon azonnal igyekeznek majd tényleg megoldani a problémádat!
Ha a közösségi médiában rongálod a hírnevüket, az nagyon érdekli őket. Ha csak a szokásos bolt/szerviz utat járod, akkor mindig le fognak rázni.
Megint meséljem el? Igen egy idő után az ember maga kezd működni, én üzengettem, vidit tettem a telóra, háttérbe írtam le nekik mi a baja, vicc...! 8 vagy9 kör után végül megfogadták a tanácsom és alaplapot cseréltek, csak addigra minden más ki lett cserélve.
Az eset óta a Nokia (ms) rendszerébe én kiemelt figyelemmel szerepelek. Megmondták. Amint a nevemen megy be valami nem szórakoznak. Azonnal központi szervi. Ez egyrészt szopó másrészt jó. Bár már nem érint az MS-Nokia vonal.
Ha évek óta ennyi panasz van rájuk (márpedig nem az első történet amit az MA-n olvasunk), akkor kinek éri meg őket alkalmazni?
Csak amikor már annyi papírom van a készülék hiba mentességéről, hogy egy jóérzésű Greenpeaces felsírna, ez a hulladék ennek ellenére csak nem működik, akkor nem őszinte a mosolyod...
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Hasonló problémánk van egy Huawei Ascend Y300-al. A telefon már 8-szor volt szervizben, de a probléma még mindig fennáll, a hangerőszabályzó és a bekaocsológomb vagy nem reagál, vagy magától állítgatja a hangerőt...
Be positive, nothing is perfect!
Ott volt az email, de szerintem ebbe most ne menjünk bele.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
930-at is a heten elviszem ujra. Az hagyjan, hogy a cserelt alkatresz ugyan igy szar mint a csere elotti, deaz kulon orom,hogy a hatlapot szarul rakjak vissza, a kameragomb ferde stb.
"Bad reklám is reklám too"
Talán nem a Nokia hibája, hogy a szervízesek ennyire kontár munkát végeztek, de ettől függetlenül nagyon gáz. Kijelzőcsere... ómájgád.
És a legjobb az egészben, hogy téged néznek hülyének, miközben...
Fogyasztóvédelem?
A kijelző csere L 1-2-es szint. Alaplaphoz nyúlni drága és macera. Az már L 3-4.
A jelszó eredetileg is benne volt, de nem valami egyértelmű helyen.
Kijelzőcsere ezen kiégtem én is
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
Végigjártam hasonlót (egyszer le is írtam valahol itt ph!-n), csak engem begyanúsítottak, hogy fizikai sérült volt a telefon és a 17 hibát - amit egy A4-es teleírt lapon vittem be a szervizbe - ez okozza! Egy ügyvéd barátom levelezett velük hónapokig (fogyasztóvédelem, per, rendőrségi feljelentés), mire hajlandóak voltak cserélni. A legundorítóbb társaság. Szégyen, hogy ez a Nokiának nem tűnik fel évek óta és még falaznak is nekik. Adnék az ilyen cégek pofájának olyan büntetést, hogy azt se tudná merre meneküljön az országból.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Lehet ezt már nem a nokia hungaryval kellene megbeszélni hanem a rendes anyavállalattal.
Leírni nekik a dolgot, videót betenni mellékelni a szerviz álláspontját...
Ma Magyarországon teljesen mindegy, hogy egy cég milyen színvonalú szolgáltatást ad (legyen az szerviz, bank, vagy élelmiszerbolt), az a lényeg, hogy haver legyen. Nem az ügyfél a lényeg, hanem hogy csak egy adott haveri körnek adjunk megbízást, a többiek meg menjenek csak csődbe.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
na jó, csak a Nokia Hungaryval eddig ez a négy levélváltás történt. Az összes többi kör a Jabil/Geminitel-en kersztül ment.
Nem célom, hogy lejárassam sem a Nokiát, sem az MS-t. Egyszerűen csak megoldást kívánok találni egy problémára, és nagyon remélem, ha nekem ilyen a hozzáállásom, akkor ezt fogom viszont kapni.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Független vagy szolgáltatós a készülék? (Csak azért kérdezem mert ha esetleg T-s, akkor oda kellett volna vinni az elejétől kezdve. Tudtommal a T oda pirított a Jabilnak, hogy kiemelten kezeljék az ő általuk leadott készülékeket. Én is így kaptam a 3. kör szerviz után minden szó nélkül készüléket. )
Független, MM-ben vásárolva.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Érdekes, hogy ennyi gond van a Lumiákkal. Vagy csak a szervizzel?
Egy barátom a 920-asáról tudna hasonlókat mesélni.
Ez vmennyire a Nokia/MS sara is, hiszen őket képviseli a Jabil szervizes ügyekben.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
A szerviz költség, amíg nincs nagy baj, nem foglalkoznak vele.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
De gondolom téged is bosszant, ha hülyének néznek téged...
De, de hangsúlyozom, nem a Nokia Care nézett hülyének, hanem a két szervizes csapat. Igen, valahol az Ő saruk is, de nem XY Nokia vagy Microsoft alkalmazott gondolta azt, hogy az accelerometer hibáját megoldja egy szoftverfrissítés, meg egy kijelző csere.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Reméljük a Nokia megoldja a gondot.
Én már ott kiakadtam volna, mikor a szervizes azt tanácsolta hibakezelésnek, hogy kapcsoljátok ki azt, hogy forgatni lehessen a kijelzőt. Kértem volna, hogy ezt írja le, hogy ez a szerviz álláspontja a hibáról, és akkor azt küldeném el a Nokiának. Röhej, hogy mindenkit hülyének néznek, és valószínűleg azért, mert az be szokott válni...
Akkor ennyi erővel nagyjából felsőkategóriás samsungon kívül semmit nem érdemes venni! Láttam én már ezen a fórumon nagyjából minden gyártó garanciájáról ilyet, hogy hónapokon át húzódik egy triviális hiba. A samsung kijön megcsinálja elmegy! De sajnos csak a csúcstelóinál!
Csak a csúcs telefonjainál? Egy S Advance szerintem nem az, a prémium garancia pedig úgy emlékszem, hogy arra is érvényes volt.
"Bad reklám is reklám too"
Nem tom hogy ez-e az, de ha igen, akkor igazad van: https://my.samsung.hu/premium-assistance
Igen, erre gondoltam. Ráadásul van köztük Ace, S xy mini stb
"Bad reklám is reklám too"
Áhh az még csak 5x járt szervizben. Nekem is a Nokiával kellett leveleznem, amint az elkezdődött 2. körben cseréltek alaplapot. Nem tudom, hogy működhet még a Jabil így...
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
Hjajj, mi csodás dolog is a garancia/jótállás érvényesítése...
Töredelmesen bevallom, hogy az utóbbi időben teljesen elfogyott a türelmem ezen a téren, és így is állok hozzá. Működik.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Közben vannak fejlemények, a cikk hatására megkerestek egy páran (nem, nem Fa testápolóval ), és segítettek.
Ezzel természetesen a cikket is ki fogom egészíteni, amint végelegesen pont kerül az ügy végére.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Updateltem a cikket!
Sarcasm: just one of the many services I offer.
Végre vége az értetlenkedésnek és a bosszankodásnak!
Szia! Így visszanézve szerinted hogy lehetett volna ezt meggyorsítani? Az az érzésem valami hasonló utat fogok megtenni lumia 950 és szoftverhibás windows 10-zel. Jabil készülékcserét rendelt el én meg visszavásárlást szerettem volna. MS weboldala nem is válaszol nekem a panaszra, szóval úgy érzem kezdődik...
Üdv, L
Az élet szép, a világ rossz!
bejegyzés Jabil / Nokia / Microsoft - különösen nem ajánlott. - UPDATE lent!!!