Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) MineFox54 válasza #20749568 (#1) üzenetére


MineFox54
őstag

Megelőztél Tényleg nincs leírva külön, de itt :
A hibáról videó is készült, amit az alábbi linken tekinthetnek meg:
https://vimeo.com/116055912 (a jelszó: lumia)
le van írva.

[ Szerkesztve ]

(#3) crey


crey
MODERÁTOR

Bocsi srácok, a jelszó: lumia. Javítva.

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#5) MineFox54 válasza crey (#3) üzenetére


MineFox54
őstag

Azért hogy észrevettem :U

[ Szerkesztve ]

(#6) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Nokia
disconnect people

;]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#7) buherton válasza #20749568 (#1) üzenetére


buherton
őstag

Olvasd el...

A cikkhez: nem egyszerű sajnos. Én csak reménykedem, hogy nem kell garanciáztatni, vagy ha tönkre megy, akkor inkább magam csinálom meg :( .

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#8) erahurka


erahurka
félisten

Emlékszem volt egy levelezésem a Nokiával annak kapcsán, hogy nekem márpedig adjanak cseretelefont ha leküldjük 2 hétre szervízbe. Végül azt mondták Váci úton kapni fogok. Persze nem kaptam volna, de amit az Allee Care pont le akart küldeni két hétre a központba (hátlapcsere egy Lumia 620-on, tehát csak egy szaros hátlapot kellett volna hozzám vágni) azt ők megoldották egy óra alatt (akkor már kértem egy szoftverfrissítést is, időnként újraindult a telefon meg ilyenek).

Mondjuk az újraindulgatás nem oldódott meg, de legalább kaptam új hátlapot. Én nem akarok annyi időre megválni a telefonomtól, főleg hogy nincs cserekészülék.

Egyébként sem a Nokia sem a Microsoft esete nem kirívó, sajnos Kelet-Európában szarnak a vásárló fejére. Pedig egy jó szervízes kiszolgálás még meg is erősíti az embert abban, hogy legközelebb is ugyanazt a márkát válassza. Míg ha így kicsesznek vele, arról mindenkinek beszámol akinek csak tud. Csak itt ez is ilyen hülye módon működik mint sok más :(

Hogy pozitív garanciális tapasztalat is legyen: PS3-amat vittem vissza, zörgött. Első alkalommal valami puha felületre rakták, nem adott ki hangot, nem cserélték. Nem akartam nekiállni pörlekedni velük hogy tegyék simán az asztalra, mert ha mégsem szólal meg milyen hülyén jön ki, nem?
Otthon sem igazán volt hangja utána, úgy látszik a BKV helyre rázta a problémás alkatrészt de hamarosan újra előjött.
Egy hét múlva vissza, bekapcs, KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Meg volt a csere 10 perc alatt, azóta is megy a gép, lassan 4 éves.

(#7) buherton: Te pedig a kommenteket olvasd el, tisztán látszik belőlük, hogy utólag kerültek elhelyezésre a jelszavas megjegyzések a cikkbe :U

[ Szerkesztve ]

(#9) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Halottam ilyet csak másik szervizzel más márkánál :DDD

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#10) erahurka válasza Plazmacucci (#9) üzenetére


erahurka
félisten

Én olyan legendákra emlékszem hogy leküldték szervizbe a telefont, ott bedobták egy vödör vízbe majd visszaküldték, hogy nem cserélik mert a garancia nem terjed ki ilyen jellegű sérülésekre.

Sony szervízpartneréről hallottam még hogy borzasztó, de pár napja a Win Tablet topikban az Asus partnereit fikázták a srácok. Egy szó mint száz, legjobb ha el sem romlik az adott készülék :))

[ Szerkesztve ]

(#11) Воланд


Воланд
titán

en anno amikor az egyik budapesti nokia care-ben szobahoztam a jabilt, meg az azt ovezo torteneteket csak hummoges volt a valasz, meg a tereles, hogy attol fugg, hogy ott kihez kerul a keszulek.

"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."

(#12) tthom


tthom
senior tag

Egyébként teljesen mindegy, hogy milyen eszközt szeretnél itthon megjavíttatni... Az esetek nagy részében megy a terelés, hümmögés, vállvonogatás, esetleg meg is próbálják magyarázni, hogy nincs baja, jelentéktelen hiba, vagy ilyesmi. Tök mindegy, hogy egy 1000Ftos fülhallgatóról, vagy egy 250e-es ajtóról, netán sokmilliós autóról beszélünk. Nagyon ritka, amikor korrekten, flottul intéződik valami.. De ebben a magyarok nagy része is hibás, mert sokan próbálnak trükközni, hogy visszakapja az árát a cuccnak, mert meggondolta magát.

(#13) csaba951


csaba951
veterán

Hetente 2-3 alkalommal tedd ki a történeted a Nokia/Microsoft Facebook oldalára! Érdekes módon azonnal igyekeznek majd tényleg megoldani a problémádat! ;)

Ha a közösségi médiában rongálod a hírnevüket, az nagyon érdekli őket. Ha csak a szokásos bolt/szerviz utat járod, akkor mindig le fognak rázni.

(#14) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Megint meséljem el? Igen egy idő után az ember maga kezd működni, én üzengettem, vidit tettem a telóra, háttérbe írtam le nekik mi a baja, vicc...! 8 vagy9 kör után végül megfogadták a tanácsom és alaplapot cseréltek, csak addigra minden más ki lett cserélve.
Az eset óta a Nokia (ms) rendszerébe én kiemelt figyelemmel szerepelek. Megmondták. Amint a nevemen megy be valami nem szórakoznak. Azonnal központi szervi. Ez egyrészt szopó másrészt jó. Bár már nem érint az MS-Nokia vonal.

(#15) crey válasza Воланд (#11) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Ha évek óta ennyi panasz van rájuk (márpedig nem az első történet amit az MA-n olvasunk), akkor kinek éri meg őket alkalmazni?

Csak amikor már annyi papírom van a készülék hiba mentességéről, hogy egy jóérzésű Greenpeaces felsírna, ez a hulladék ennek ellenére csak nem működik, akkor nem őszinte a mosolyod...

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#16) Kex613826


Kex613826
tag

Hasonló problémánk van egy Huawei Ascend Y300-al. A telefon már 8-szor volt szervizben, de a probléma még mindig fennáll, a hangerőszabályzó és a bekaocsológomb vagy nem reagál, vagy magától állítgatja a hangerőt...

Be positive, nothing is perfect!

(#17) buherton válasza erahurka (#8) üzenetére


buherton
őstag

Ott volt az email, de szerintem ebbe most ne menjünk bele. :)

[ Szerkesztve ]

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#18) Integrale


Integrale
veterán

930-at is a heten elviszem ujra. Az hagyjan, hogy a cserelt alkatresz ugyan igy szar mint a csere elotti, deaz kulon orom,hogy a hatlapot szarul rakjak vissza, a kameragomb ferde stb.

"Bad reklám is reklám too"

(#19) Zoli0726


Zoli0726
aktív tag

Talán nem a Nokia hibája, hogy a szervízesek ennyire kontár munkát végeztek, de ettől függetlenül nagyon gáz. Kijelzőcsere... ómájgád.
És a legjobb az egészben, hogy téged néznek hülyének, miközben...
Fogyasztóvédelem?

(#20) Kolondrum válasza Zoli0726 (#19) üzenetére


Kolondrum
félisten

A kijelző csere L 1-2-es szint. Alaplaphoz nyúlni drága és macera. Az már L 3-4. ;)

(#21) MineFox54 válasza erahurka (#8) üzenetére


MineFox54
őstag

A jelszó eredetileg is benne volt, de nem valami egyértelmű helyen.

(#22) Zsoleszhun válasza Kolondrum (#20) üzenetére


Zsoleszhun
addikt

Kijelzőcsere ezen kiégtem én is :DDD

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#23) Lall


Lall
veterán

Végigjártam hasonlót (egyszer le is írtam valahol itt ph!-n), csak engem begyanúsítottak, hogy fizikai sérült volt a telefon és a 17 hibát - amit egy A4-es teleírt lapon vittem be a szervizbe - ez okozza! Egy ügyvéd barátom levelezett velük hónapokig (fogyasztóvédelem, per, rendőrségi feljelentés), mire hajlandóak voltak cserélni. A legundorítóbb társaság. Szégyen, hogy ez a Nokiának nem tűnik fel évek óta és még falaznak is nekik. Adnék az ilyen cégek pofájának olyan büntetést, hogy azt se tudná merre meneküljön az országból.

[ Szerkesztve ]

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#24) Drenadar válasza crey (#3) üzenetére


Drenadar
veterán

Lehet ezt már nem a nokia hungaryval kellene megbeszélni hanem a rendes anyavállalattal.
Leírni nekik a dolgot, videót betenni mellékelni a szerviz álláspontját...

(#25) hülyegyerek


hülyegyerek
addikt

Ma Magyarországon teljesen mindegy, hogy egy cég milyen színvonalú szolgáltatást ad (legyen az szerviz, bank, vagy élelmiszerbolt), az a lényeg, hogy haver legyen. Nem az ügyfél a lényeg, hanem hogy csak egy adott haveri körnek adjunk megbízást, a többiek meg menjenek csak csődbe.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#26) crey válasza Drenadar (#24) üzenetére


crey
MODERÁTOR

na jó, csak a Nokia Hungaryval eddig ez a négy levélváltás történt. Az összes többi kör a Jabil/Geminitel-en kersztül ment.

Nem célom, hogy lejárassam sem a Nokiát, sem az MS-t. Egyszerűen csak megoldást kívánok találni egy problémára, és nagyon remélem, ha nekem ilyen a hozzáállásom, akkor ezt fogom viszont kapni.

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#27) savoo


savoo
addikt

Független vagy szolgáltatós a készülék? (Csak azért kérdezem mert ha esetleg T-s, akkor oda kellett volna vinni az elejétől kezdve. Tudtommal a T oda pirított a Jabilnak, hogy kiemelten kezeljék az ő általuk leadott készülékeket. Én is így kaptam a 3. kör szerviz után minden szó nélkül készüléket. )

(#28) crey válasza savoo (#27) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Független, MM-ben vásárolva.

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#29) fi:zi'k


fi:zi'k
nagyúr

Érdekes, hogy ennyi gond van a Lumiákkal. Vagy csak a szervizzel? :U
Egy barátom a 920-asáról tudna hasonlókat mesélni.

Ez vmennyire a Nokia/MS sara is, hiszen őket képviseli a Jabil szervizes ügyekben.

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#30) Polllen válasza fi:zi'k (#29) üzenetére


Polllen
nagyúr

A szerviz költség, amíg nincs nagy baj, nem foglalkoznak vele. :(

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#31) Drenadar válasza crey (#26) üzenetére


Drenadar
veterán

De gondolom téged is bosszant, ha hülyének néznek téged...

(#32) crey válasza Drenadar (#31) üzenetére


crey
MODERÁTOR

De, de hangsúlyozom, nem a Nokia Care nézett hülyének, hanem a két szervizes csapat. Igen, valahol az Ő saruk is, de nem XY Nokia vagy Microsoft alkalmazott gondolta azt, hogy az accelerometer hibáját megoldja egy szoftverfrissítés, meg egy kijelző csere.

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#33) Drenadar válasza crey (#32) üzenetére


Drenadar
veterán

Reméljük a Nokia megoldja a gondot.

Én már ott kiakadtam volna, mikor a szervizes azt tanácsolta hibakezelésnek, hogy kapcsoljátok ki azt, hogy forgatni lehessen a kijelzőt. Kértem volna, hogy ezt írja le, hogy ez a szerviz álláspontja a hibáról, és akkor azt küldeném el a Nokiának. Röhej, hogy mindenkit hülyének néznek, és valószínűleg azért, mert az be szokott válni...

(#34) kmisi99


kmisi99
addikt

Akkor ennyi erővel nagyjából felsőkategóriás samsungon kívül semmit nem érdemes venni! Láttam én már ezen a fórumon nagyjából minden gyártó garanciájáról ilyet, hogy hónapokon át húzódik egy triviális hiba. A samsung kijön megcsinálja elmegy! De sajnos csak a csúcstelóinál!

(#35) Integrale válasza kmisi99 (#34) üzenetére


Integrale
veterán

Csak a csúcs telefonjainál? Egy S Advance szerintem nem az, a prémium garancia pedig úgy emlékszem, hogy arra is érvényes volt.

"Bad reklám is reklám too"

(#36) MineFox54 válasza Integrale (#35) üzenetére


MineFox54
őstag

Nem tom hogy ez-e az, de ha igen, akkor igazad van: https://my.samsung.hu/premium-assistance

(#37) Integrale válasza MineFox54 (#36) üzenetére


Integrale
veterán

Igen, erre gondoltam. Ráadásul van köztük Ace, S xy mini stb

"Bad reklám is reklám too"

(#38) Zoli133 válasza fi:zi'k (#29) üzenetére


Zoli133
őstag

Áhh az még csak 5x járt szervizben. Nekem is a Nokiával kellett leveleznem, amint az elkezdődött 2. körben cseréltek alaplapot. Nem tudom, hogy működhet még a Jabil így...

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#39) Thrawn


Thrawn
félisten

Hjajj, mi csodás dolog is a garancia/jótállás érvényesítése...
Töredelmesen bevallom, hogy az utóbbi időben teljesen elfogyott a türelmem ezen a téren, és így is állok hozzá. Működik.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#40) crey


crey
MODERÁTOR

Közben vannak fejlemények, a cikk hatására megkerestek egy páran (nem, nem Fa testápolóval :DDD), és segítettek.

Ezzel természetesen a cikket is ki fogom egészíteni, amint végelegesen pont kerül az ügy végére. :)

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#41) crey


crey
MODERÁTOR

Updateltem a cikket! :)

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#42) Drenadar válasza crey (#41) üzenetére


Drenadar
veterán

Végre vége az értetlenkedésnek és a bosszankodásnak! :)

(#43) LuzZzer


LuzZzer
tag

Szia! Így visszanézve szerinted hogy lehetett volna ezt meggyorsítani? Az az érzésem valami hasonló utat fogok megtenni lumia 950 és szoftverhibás windows 10-zel. Jabil készülékcserét rendelt el én meg visszavásárlást szerettem volna. MS weboldala nem is válaszol nekem a panaszra, szóval úgy érzem kezdődik...

Üdv, L

Az élet szép, a világ rossz!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.