Jah, nekem is az jött csak le belőle, hogy amelyik studió RT nélkül nem tud szép grafikát csinálni, azon az RT ugyan nem fog segíteni...
BFV-ben is sok esetben fura eredményeket, artifactockat produkál, nekem a Metro-ban sem tetszik egy csomó jelenetben (pl. Gamer's Nexus összehasonlításában) amiket RT-vel "rajzol"... szerintem szimplán nem elég gyors hozzá a hardver, hogy kellő mennyiségű és hosszúságú sugarat végig tudjon követni, ezért erősen limitálják... Ebben a formában meg nagyon "meh..." az egész, legalább is én 1000% nem fizetném ki érte az RTX tax-ot.
Majd egyszer biztos jó lesz ez az RT téma, ill. biztos nagyon fontos szerepe lesz, de a jelenlegi RTX generáción és a fejlesztők jelenlegi RT képességeivel ez még igen messze van a jótól.
Pl. hogy felveszi a lámpát a végén és annak szép fény/árnyék hatásai vannak ahogy mozog, ugyan már... ilyet minden komolyabb grafikus motor tud már legalább 10 éve, RT nélkül. Vagy ha csak arra gondolok milyen volt Horizon: Zero Dawn-ban átszaladni egy erdőn szembe a naplementével, hát a vér megállt az ereimben annyira lenyűgöztek a fényhatások, RT-nek meg nem volt ott se se híre se hamva.
Ügyes / profi fejlesztők és designerek ezt amit az RT jelenleg tud bármikor röhögve lepipálják...
Majd a 2-3 év múlva térjünk vissza erre, jelenleg nudli...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn