Hirdetés

2019. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
(PH! félisten)

Én nem tudom mit várnak ettől az RT-től. Mert jelen formájában ez videó arra volt jó számomra, hogy megmutatta, hogy nem nagy cucc ez az effekt.

Viszont a játék az tetszetős.

// Táti Tigrisek // Pittsburgh Penguins \\ MAC Újbuda \\

(#2) Tyrel válasza .LnB (#1) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Jah, nekem is az jött csak le belőle, hogy amelyik studió RT nélkül nem tud szép grafikát csinálni, azon az RT ugyan nem fog segíteni...

BFV-ben is sok esetben fura eredményeket, artifactockat produkál, nekem a Metro-ban sem tetszik egy csomó jelenetben (pl. Gamer's Nexus összehasonlításában) amiket RT-vel "rajzol"... szerintem szimplán nem elég gyors hozzá a hardver, hogy kellő mennyiségű és hosszúságú sugarat végig tudjon követni, ezért erősen limitálják... Ebben a formában meg nagyon "meh..." az egész, legalább is én 1000% nem fizetném ki érte az RTX tax-ot.

Majd egyszer biztos jó lesz ez az RT téma, ill. biztos nagyon fontos szerepe lesz, de a jelenlegi RTX generáción és a fejlesztők jelenlegi RT képességeivel ez még igen messze van a jótól.

Pl. hogy felveszi a lámpát a végén és annak szép fény/árnyék hatásai vannak ahogy mozog, ugyan már... ilyet minden komolyabb grafikus motor tud már legalább 10 éve, RT nélkül. Vagy ha csak arra gondolok milyen volt Horizon: Zero Dawn-ban átszaladni egy erdőn szembe a naplementével, hát a vér megállt az ereimben annyira lenyűgöztek a fényhatások, RT-nek meg nem volt ott se se híre se hamva.

Ügyes / profi fejlesztők és designerek ezt amit az RT jelenleg tud bármikor röhögve lepipálják...
Majd a 2-3 év múlva térjünk vissza erre, jelenleg nudli... :U

[ Szerkesztve ]

(#3) kwzatz válasza .LnB (#1) üzenetére


kwzatz
(őstag)

Szerintem amikor majd elég erős lesz a hardver, akkor lesz ez érdekes. Ha Quake 2-vel párosítva ilyen az eredmény (gyanítom, hogy itt teljeskörű a dolog, nem csak egy-egy elemre - csak tükröződések BF V-nél pl. - vonatkozik, mint az új játékoknál), akkor néhány év múlva biztos lesz előrelépés:
Quake 2 RTX

(#4) Scholes9 válasza .LnB (#1) üzenetére


Scholes9
(PH! nagyúr)

Pár év múlva majd talán lesz is valami értelme.

(#5) hombre[EU]


hombre[EU]
(őstag)

Menō dolog az RT,de még mindig úgy gondolom,hogy nem ettōl lesz jobb egy játék és jelenleg nem a grafika a videójátékok leggyengébb pontja. Picit szebb lesz, kb ennyi. Szerintem nem ettōl lesz nextgen egyik game sem

you must be the change you wish to see in the world

(#6) Shing


Shing
(őstag)

Alapból nem kell csodát várni és nem lesz csalódás az RT. Persze az nvidia hülyesége, hogy túlhájpolta, kicsit vissza is ütött nekik az egész. Azért a Metroban már bizonyított és itt is meg lesz az előnye.

Anti-hype

(#7) - = Zk = -


- = Zk = -
(PH! félisten)

nekem a BF5 féle RT tetszett, sőt...a Metro féle azzal a "rettenet" DLSS-sel már nem....most nemrég kijött az új Tomb Raiderhez is az RT pecs... jól néz ki, de...hova már?! 3 hónapja kb, hogy abbahagytam a játékot... kijátszottam, uninstall.. minek tegyem vissza?! RT miatt?! ugyan...

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

(#8) Meteorhead


Meteorhead
(fanatikus tag)

Várom azt a tech demot, ahol AI-ra használják az RT-t és útvonal keresésre, vagy láthatóságra használják fel, nem effektekre.

(#9) - = Zk = - válasza Meteorhead (#8) üzenetére


- = Zk = -
(PH! félisten)

lesz olyan?! :D....
sztem a rt látványra való, nem másra....

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.