Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ZolaMan: NerdQAxe++ 4.8TH/s SHA256 BTC Miner Modding
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Ahogy a linkelt cikkben is benne van, DirectX alatt nincs a cikkben részletezett Triple Buffer, hanem félreérthetően a Render Ahead 2 -es értékét Double, a 3 -ast meg Triple Buffernek hívják sok programban.
In render ahead, frames cannot be dropped. This means that when the queue is full, what is displayed can have a lot more lag. Microsoft doesn't implement triple buffering in DirectX, they implement render ahead (from 0 to 8 frames with 3 being the default).
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Ganacia / BONTATLAN NULL Perces!
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U729x - i5-8G I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

