"de szinte semmi más játékban nem találunk hasonlót, hogy íly nagy mértékű előnyre tehetnénk szert velük, mint a Call of Duty 4-ben"
Kivéve pl. Quake III Arena / Quake Live, ami 100x testreszabhatóbb.
CoD 4-ben a mágikus fps-számok 76 / 125 / 250 / 333, bár ez utóbbi nem tournament-legal.
A set - vstr-es hivatkozásokkal nagyon ízlésesen, átláthatóan, mégis komplexen meg lehet írni a *.cfg-t (adott fegyvereknél automatikus fov / sens / bármiegyéb-váltás, stb.).
Persze az sem árt, ha az \r_displayRefresh is hozzá van szinkronizálva (pl. \com_maxfps 120, \r_displayRefresh 120 egy jól működő kombó), vagy a maxfps a refresh-nek egész számú többszöröse. Mondjuk valamilyen érdekes dolog miatt nekem legjobban a 125 fps + 75 Hz adja, de ez csak egy személyes lábjegyzet.
Az engine idTech 3-alapokon nyugszik, ezért is kezdtem vele anno játszani - lehet vidáman szökelleni , van circle strafe, airstrafe, edge slide, overbounce-szerűség, rocket / nade-jump.
A fix 76 még játszható, a 125 lenne a "default", 250-nel picit messzebbre ugrik, de valamivel alacsonyabbat, 333-mal picit magasabbra és messzebbre ugrik.
Az tuti, hogy FIX 76 alatt (de inkább 125) le sem ülnék valami érdemben játszani. Egyszerűen nem úgy működik a fizika, ahogy kellene.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.