Hirdetés

2020. május 30., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kutga


kutga
(nagyúr)

Khm...de ha kikapcsolsz olyan dolgokat mint például a növényzet, vagy a füst, ahol esetleg a gaz ellen megbújhat, az nem ferdítés kicsit? Csalás szót nem írok, mert nem akarok flame-et indítani.

Úgy értem nekem eszembe nem jutna piszkálni a cfg-t, de majd valaki nálam jobban hozzáértő elvitatkozik veled erről.

Az élet hat magnál kezdődik.

(#2) ZoPád


ZoPád
(tag)

Engem inkább az érdekelne, hogy a fov-növelés warokon, "tiszta" meccseken is használható "opció"?

Because this is the "Oh no, you didn't say that!" generation, where a shocking comment has more weight than the truth..

(#3) bbazs96 válasza kutga (#1) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

a fű nem kikapcsolható, csupán a ráhúzott textúra felbontása csökkenthető... Egyébként el is lehet tüntetni RadeonPro-val, csak a szervereken szigorú szűrők vannak amik bizonyos háttérben futó programokat, illetve konfig-sorokat nem engedélyeznek, pont ezért.

(#4) haxiboy válasza ZoPád (#2) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Promodban van egy bizonyos limit, egyébként a fovot normál szerveren nem tudod módositani mert kiirja hogy Cheats Not Enabled (legalábbis emlékeim szerint).
Én személy szerint 125,250,333 fps fixre állitva.
Csipa-Shoti-Egyéb cfg-m minden mapra külön van, szintén egy toggle vel lehet állitani.
Szerintem mindeki a maga igényeinek állitja be a configot, mindenki máshogy látja jobban az ellent, más szinvilágot kedvel.
Edit : polygonoffsetbias-t érdemes próbálgatni

[ Szerkesztve ]

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#5) bbazs96 válasza ZoPád (#2) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

a FOV növelés promodon és egyéb szervereken is 65 és 80 között engedélyezett.

(#6) kutga válasza bbazs96 (#3) üzenetére


kutga
(nagyúr)

De ha én gyári cfg-vel nyomom akkor ebből neked előnyöd lesz velem szemben, mert hamarabb látsz meg, jobb az fps-ed, akármi.

Nyilván én is ugyanúgy módosíthatnám a cfg-met de nem akarom. Teszem ezt tudok olyan szerót indítani amin például ezt letiltom?

Félreértés ne essék nem ellened szólok, mert a fejlesztők kiszedhették volna az egészet, de benne hagyták, és akkor már miért ne használnátok. Csak én szeretek a játékokkal originál gyári állapotukban játszani.

Az élet hat magnál kezdődik.

(#7) Kassadin


Kassadin
(addikt)

Ilyen kevés fps-el szvsz élvezhetetlen a játék, arról nem is beszélve akkor, hogy az egy dolog, hogy fent vagy egy szerveren egyedül és van 100 fps-ed, de ha többen vannak fent, füst, robbannak a gránátok, stb., drasztikusan le fog esni. Nem tudom, hogy felétek mik a lehetőségek munkát illetően, de ha meghúzod a nyarat, akkor abból a pénzből már tudsz jó gépet venni. Ezek a grafikát butító cfg-k maximum tűzoltásra jók, és akkor még nem is esett szó, hogy mekkora előnyt élvez veled szemben az, akinek sokkal jobban fut a játék.

[ Szerkesztve ]

(#8) papa019 válasza kutga (#6) üzenetére


papa019
(senior tag)

Szerveradmin be tudja úgy lőni a szervert, hogy ezen módosítások esetén a játékost kivágja automatikusan.
Erről régen (amikor még aktív játékos voltam) köztünk is sok vita volt, bár COD2-ben ezek annyira nem durvák. Nekem anno volt olyan CFG pakkom cod4-hez, hogy a pár méterre lévő oszlopot nem rajzolta ki a játék...
Hogy csalás-e vagy nem, azt csak az alapján lehet megmondani, hogy a versenyek szabályai mit engednek és mit nem. Az már egy teljesen más kérdés, hogy egy átlagos játékos annak tartja-e vagy sem...
Én addig használtam cfg-t, amíg gyenge volt a konfigom, onnantól kezdve, hogy új vasam lett, alapbeállításokkal toltam max. grafon, számomra sokkal élvezhetőbb volt és úgy is akadt a 125 FPS...

[ Szerkesztve ]

(#9) kutga válasza papa019 (#8) üzenetére


kutga
(nagyúr)

Igen, az a baj, hogy ha innen nézem az, ha máshonnan nem az. Mindegy, nem akarok nagyon belemenni, régen sokat COD-oztam, ma már nem, de ahogy írtad is, ki lehet szűrni és akkor paff.

Mondjuk ha gonosz akarok lenni, érdekes hogy egy ilyen kényes téma címlapos lett. :P

Az élet hat magnál kezdődik.

(#10) bbazs96 válasza kutga (#6) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

Meg lehet oldani, ugye hogy csak bizonyos parancsokat engedélyezzetek. Badarságnak tartom, mert ezzel kizárod a gyengébb géppel rendelkezőket a játékból, illetve a gyáriban sok felesleges dolog is van, illetve olyasni ami furán van megszerkesztva, és optimálisabb más értékeken (pl. a default 85 maxfps)

(#11) BloodyEddie


BloodyEddie
(őstag)

Sok mindenről lehetett volna még írni a témában.

(#12) bbazs96 válasza Kassadin (#7) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

Megnyugtatlak, promodon nincs akkora rendetlenség, hogy ennyire essen az FPS. Nekem fixen hozza a 67-et és az 50-et, és ezzel élvezhető a játék. Warokon a szerepemhez elegendő, promod pubon is elég gyakorolni, és egy olcsó szandikába fektetek nyár végén ha bejönnek a számításaim.

(#13) bbazs96 válasza BloodyEddie (#11) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

Ez így igaz, kérlek fejtsd ki miről hallottál volna még szívesen!

(#14) BloodyEddie válasza bbazs96 (#13) üzenetére


BloodyEddie
(őstag)

cl_maxpackets 100
Compass optimalizálása a jobb láthatóság érdekében
depht of field off
cg_hudGrenadeIconEnabledFlash mint érdekesség, gondolom tiltott a komolyabb meccseken
waypoint ikon méretének optimalizálása, hogy ne takarja ki a fél képernyőt
cg_drawBreathHint
fps kiírása és megfelelő elhelyezése konzolból

A saját konfigomból szemezgettem, én ezeket tartom a fontosabbaknak, nyilván sokkal mélyebbre is lehet ásni. Jó a képes összehasonlítás amit csináltál, csak a néhány általad leírt konzolparancsnál bőven elfért volna több is.

szerk.: a 60 maxfps szvsz nagyon kevés, mondjuk ez gépfüggő is. Annyira érdemes beállítani, amennyit az adott gép még komoly fps ugrálás nélkül elbír, könyebb a játék fix (és magas) fpsen.

[ Szerkesztve ]

(#15) bbazs96 válasza BloodyEddie (#14) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

ezeket a gyárin kívül mind3 tartalmazza, és azt hiszem a sajátban még bind is van a flashesre

(#16) Kassadin válasza bbazs96 (#12) üzenetére


Kassadin
(addikt)

Saját tapasztalataim szerint promodon se elég ez az fps, mondjuk amíg nem játszottál jobb gépen is, és nincsen viszonyítási alapod, addig nincsen miről vitázni.

Nekem is volt gyengébb gépem még anno, ég és a föld egy jó géppel játszani ezt a játékot. Sokan a cfg-nek tudják be, hogy xy milyen jól lő, aztán szimplán csak lehet, hogy nagyon tapasztalt->sokat játszott, valamint baromi erős gépe és jó nete van, sok mindent "bead" neki. :U
Komolyabb lanon azt a cfg-t kell használnod, amit a rendezők adnak, szóval az egy dolog, hogy te otthon hogy buherálod szét a saját configodat, és ezáltal előnyhöz jutsz-e az ellenfeleddel szemben, de ez csak netes játékok esetén mérvadó.

lovag05: És még kanyarodni is tudnak! :K

[ Szerkesztve ]

(#17) lovag05 válasza Kassadin (#16) üzenetére


lovag05
(aktív tag)

mer 250 fpstől a golyók nyomkövetők lesznek, igaz ? :DDD

So many demons, so little time...

(#18) BloodyEddie válasza bbazs96 (#15) üzenetére


BloodyEddie
(őstag)

Oké, csak egyiket se említetted meg a cikkben, és mást se nagyon.

(#19) bbazs96 válasza BloodyEddie (#18) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

Igazából amit szemléltetni akartam, az a képkockasebesség eltérései voltak, más nem nagyon befolyásolja, csak aprócska segítséget adó dolgok amiket felsoroltál. Nem elvetendő, de nem erről kívánt szólni szerény cikkem

(#20) haxiboy válasza lovag05 (#17) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Az nem de pl van néhány jump ahova 333 al lehet felmenni, de van ahova csak 250-el. Sajnos ez még a quake engineből visszamaradt bug, lásd pl cod2, 1000fps fixen és csúszol a földön, 999 nél nincs hangja annak ahogy mész. +smoke vel meg nem hallják hogy lősz...

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#21) papa019 válasza haxiboy (#20) üzenetére


papa019
(senior tag)

De normális szerveren ez mind tiltható.

Cfg beállítás miatt nem fogja "jobban adni" a játék. A látási viszonyokon elég rendesen lehet javítani, de nem fog beadni kamu dolgokat...

(#22) Tauren45 válasza papa019 (#21) üzenetére


Tauren45
(aktív tag)

Üdv.

Dehogy is nem! Nekem extra érdekességeket adott be már nem tudom melyi kkonfig de fölé löttem a gyereknek 10 cm-errel legalább és beadta lazán. ^^

bbazs96: Jó cikk lett, grat, am a fű kikapcsolható promódban egyszer sikerült de már nem emlékszem, hogy mivel, hogy. . . Már nem is játszom CoD4-el BF3 mellett. :R

Samsung Galaxy S2 - 4.0.4 - SGP Ultra Crystal | Lenovo W510 | The Settlers 2 |

(#23) IreN!CuS válasza lovag05 (#17) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Lehet röhögni rajta,de és ugrálós 120-240ről váltottam fix 250re(kivétel masszív füst)és mintha 2 év üvegbehugyozás me nem állok fel a gép elöl pluszt adott.

Kassadin:lanon ugyan úgy áttudod írni ha van 5-10 perced :)

Cikkhez nem értem miért lekorlátozni alacsony fix fpsre...inkább ugráljon de a szűk részeken legyen nagyobb,ott úgy is nagyobb a darálás esélye :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#24) bbazs96 válasza IreN!CuS (#23) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

a 67 azért jobb mint az ugrós, mert pont a 125 fele... FPS bugokról meg gondolom hallottál, 50 meg az 1000 huszada.

(#25) lacam71


lacam71
(tag)

Annó HD2600XT-m volt COD2 DX9-ben felejtős, én is változtattam a cfg-t hogy több fps-m legyen a grafika rovására....aztán rájöttem hogy ez élvezhetetlen "vonalas" grafikával semmit nem ér az egész, legyen szép a kép minden effekttel így van értelme tehát zsebbe nyúlás és beruháztam egy GW 4850-re. Most ugyanebből az okból kifolyólag HD6950. Szeretek játszani ez a lényeg nem pedig mindenáron első lenni...

(#26) IreN!CuS válasza bbazs96 (#24) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Én röpke 6 év tapasztalata alapján írtam amit írtam ;) Nekem mindig is jobb volt az ugrálós fps mint a fix 125 és társasi.....Illetve te vagy az első aki szerint jó a 67/50 meg társai,többi pár ezer emberke meg rohant a boltba a 250/333ért :)

125 fele,hogy lehet 67? :Y

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#27) dipeti


dipeti
(senior tag)

Szerintem a mérések nem lettek kellő pontossággal végezve. (nem is lehet ezt pontosan így, csak mondjuk ha egy demot felvett volna a készítő és ugyanakkor lövi a képeket minden esetben más-más cfgvel)

1. nem mindig ugyanott áll és ugyanoda néz a játékos (egy pár centis mozgatás 5-10 FPS-s eltérést okozhat)
2. nem mindig ugyanannyi a cg_fov
3. A füstös rész nevetséges, mivel a képeken nem ugyanolyan közel van a játékoshoz a füst, és nem is ugyanolyan arányban van elterjedve.

Minden nagyképűség nélkül mondom, hogy elég tapasztalt vagyok a COD4-ben és ezek az FPS-eltérések abszolut nem mérvadóak.

[ Szerkesztve ]

Some say I'm condescending. That means I talk down to people.

(#28) bbazs96 válasza dipeti (#27) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

körbenéztem minden mérésnél, és nem nagyon ugrált, a demóssal igazad van, megpróbálhattam volna úgy is, de így utólag már nem birkózom vele.

(#29) bbazs96 válasza IreN!CuS (#26) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

igez, igaz ... elnéztem :D 63-ra van fixálva és úgy ad 67-et...

engem nagyon zavar ha ugrál, ha nem látom a számlálót , is érzem a külömbséget

[ Szerkesztve ]

(#30) NFL#13 válasza kutga (#9) üzenetére


NFL#13
(tag)

Sajnos a PB nevezetű "programmal", nem mindent lehet kiszűrni. Én mikor megláttam miket nem szűr és ,hogy milyen egyszerű kijátszani, akkor abban a pillanatban örökre abbahagytam az egész játékot.
Szóval nagyon sok CFG-ben buherálható dolog van ,amit nem lehet szűrni. Nem írok példát ,mert nem akarok tippeket adni(bár aki jobban benne van ezekben ,azok úgy is tudják miről beszélek).
Persze a CFG-től senki nem lesz ügyesebb vagy tehetségesebb, de mindenképpen előny a másikkal szemben. Ami finoman szólva is hányingert keltő. Ha ugyanaz a játékos az alap és a megpiszkált CFG-vel is megy egy-egy kört, akkor észrevehető a különbség. És ez így nem fair.
Mondok egy példát és talán jobban kijön ,hogy mit is akarok mondani.
Pl.: Az olimpián Michael Phelps olyan úszódresszt használt ,amivel több tized másodperc előnyt jelent fordulónként viselőjének. Akkor őt minek neveznétek? (a dopping az más kérdés)
Szabály (akkor még) nem volt rá.
Szóval mondhatja azt ,amit a CFG használok is mindig szajkóznak ,hogy "nem tiltotta semmi...mindenki használná ,ha értene hozzá...te azért nem élsz vele ,mert hülye vagy hozzá...az összes haverom használja...

Én nem akarok senkit sem bántani ,de lássunk tisztán. A CFG-vel való előny szerzés másokkal szemben, egy undorító dolog. És értelmetlenné teszi az online játékot.
Nézzen mindenki magába és döntse el ,hogy mi helyes,fair és mi nem az!
Köszöntem a lehetőséget!

(#31) IreN!CuS válasza NFL#13 (#30) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

"Komolyabb" szinte mindenki csesztette a cfgt,innentől kezdve ki az ügyesebb dolog ment.Amit te mondasz azzal az a baj,hogy ennyire erővel még a bill kiosztást/egér érzékenységet se állítsa senki sem mert az is cfgben íródik át....A másik mi a fair,most ha nekem több fpsem van,jobb egerem akkor már unfair lesz minden?úgy állítod be,hogy csak a kiválasztottaknak volt lehetőségük mokolni,pedig baromira megtehette mindenki.És bizonyos szint után megkövetelte magát a dolog.Gondolj csak bele mi megy más sportokban.

Abban viszont egyetértünk,hogy a PB kuka volt nagyon :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#32) Kassadin válasza IreN!CuS (#23) üzenetére


Kassadin
(addikt)

Amivel ki is zárathatod magadat, ha lebuksz vele.

Tavaly voltam lanon admin, cs 1.6-ban is természetesen az alap cfg-t kellett használnia minden versenyzőnek. Óvás volt egy csapat részéről, hogy márpedig az ellenfele nem játszik tisztességesen. Belenéztek a srác fájljai közé és egy csomó olyan beállítást találtak, ami nem volt megengedett a lan cfg-ben. Tehát az egy dolog, hogy átírod, az meg egy másik, hogy szégyenkezel mindenki előtt és elkönyvelnek, mint csalót. Lehet wh-val is menni lanra, csak tudj elég gyorsan futni. :D

[ Szerkesztve ]

(#33) NFL#13 válasza IreN!CuS (#31) üzenetére


NFL#13
(tag)

"úgy állítod be,hogy csak a kiválasztottaknak volt lehetőségük mokolni,pedig baromira megtehette mindenki"

Persze mindenki megteheti, de nem mindenkinek van hozzá gyomra...szóval itt a felfogáson kéne változtatni. Én is tudtam volna olyat beleírni , amit az atyaúristen sem vett volna észre, de mégsem tettem. Szerinted miért lehet ez ?

"És bizonyos szint után megkövetelte magát a dolog.Gondolj csak bele mi megy más sportokban."

Ezért is nem foglalkozom már "komolyabban" egy játékkal.

(#34) Synthwave


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

"de szinte semmi más játékban nem találunk hasonlót, hogy íly nagy mértékű előnyre tehetnénk szert velük, mint a Call of Duty 4-ben"

Kivéve pl. Quake III Arena / Quake Live, ami 100x testreszabhatóbb. :))

CoD 4-ben a mágikus fps-számok 76 / 125 / 250 / 333, bár ez utóbbi nem tournament-legal.

A set - vstr-es hivatkozásokkal nagyon ízlésesen, átláthatóan, mégis komplexen meg lehet írni a *.cfg-t (adott fegyvereknél automatikus fov / sens / bármiegyéb-váltás, stb.).

Persze az sem árt, ha az \r_displayRefresh is hozzá van szinkronizálva (pl. \com_maxfps 120, \r_displayRefresh 120 egy jól működő kombó), vagy a maxfps a refresh-nek egész számú többszöröse. Mondjuk valamilyen érdekes dolog miatt nekem legjobban a 125 fps + 75 Hz adja, de ez csak egy személyes lábjegyzet.

Az engine idTech 3-alapokon nyugszik, ezért is kezdtem vele anno játszani - lehet vidáman szökelleni :D, van circle strafe, airstrafe, edge slide, overbounce-szerűség, rocket / nade-jump.

A fix 76 még játszható, a 125 lenne a "default", 250-nel picit messzebbre ugrik, de valamivel alacsonyabbat, 333-mal picit magasabbra és messzebbre ugrik.

Az tuti, hogy FIX 76 alatt (de inkább 125) le sem ülnék valami érdemben játszani. Egyszerűen nem úgy működik a fizika, ahogy kellene.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#35) IreN!CuS válasza Kassadin (#32) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Azokon a lanokon ahol voltam,nem nagyon nézték(cod2,pgc(+c) vagy mi hasonló Pesten). Más játéknál/külföldi lanokon nem tudom,hogy megy ez sajnos sosem jutottam ki(kurva pénz ugye)

A WHsokat mindig elkapják :D

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#36) sajtee


sajtee
(senior tag)

Úúúh, régen ezerrel írtam a cfg-ket, szerettem tesztelgetni :C

Az arcom ilyenre az országút faragta. Az éjszakák jeleket véstek rám...

(#37) Kassadin válasza IreN!CuS (#35) üzenetére


Kassadin
(addikt)

Komolyabb, külföldi rendezvényeken nem csalnak az emberek, szvsz profiktól kikapni csak tanulságos lehet. Becupon voltam eddig kétszer admin, ott sem tudok róla, hogy ilyesmi történt volna az említett eseményen kívül. Az meg már a szervező dönti el, hogy mennyire figyel oda az ilyesmire.

[ Szerkesztve ]

(#38) Synthwave válasza Synthwave (#34) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

"Az engine idTech 3-alapokon nyugszik, ezért is kezdtem vele anno játszani - lehet vidáman szökelleni , van circle strafe, airstrafe, edge slide, overbounce-szerűség, rocket / nade-jump"

A wallhug-ot kihagytam. :)

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#39) bbazs96 válasza Synthwave (#38) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

quake 3-ban is micsoda jumpok voltak (:
(: :C

[ Szerkesztve ]

(#40) Synthwave válasza bbazs96 (#39) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Nekem mondod? 3 évig CPM DeFRaG-oztam. :D Most már csak QLive. (De amúgy még mindig vannak. :) )

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#41) Synthwave válasza Synthwave (#40) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Meg úgy un block '97 óta vagyok quaker. Már az is maradok. :DDD

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#42) bbazs96 válasza Synthwave (#34) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

"mágikus" szám minden olyan , amely az 1000nek az osztója (50, 58.8, 63, 76,83,85->91,100,125,stb.) mindegyiknek más a hatása, ajánlom az 50 és a 100 rövidAK szóráskör megtekintését.

(#43) Synthwave válasza NFL#13 (#30) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Mások inkompetenciája (mert az, akár tetszik a dolog, akár nem) miért gátolja a személyes komfortomat (amiről ugye a *.cfg-írás szól)? És nagyon jól tudod, hogy nem csalásra gondolok. Sértő is lenne.

Ennyi erővel az sem fair, hogy Razer Salmosa-m van, Allsop-padom, Superlux-fejesem és fix 125 fps-em, neki meg ratyi egér + TESCO pad (vagy asztallap) + no füles + fps-drop. Nevetséges.

Akiknek ilyen "problémája" van, azok vegyenek konzolt.

Cheating brings shame upon skill. Ennyi. Életemben egyszer nem csaltam online, de még csak a fejemben sem fordult meg soha. Önmagammal szemben lenne megalázó. Persze ezzel nyilván nem mindenki van így.

bbazs96: Az a baj, hogy bár lehet, hogy a szórás más, de az ugrás és ütközés-kezelés fizikája nem jó. :(

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#44) bbazs96 válasza Synthwave (#43) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

egyszer beugrottam a nagy unszolásoknak, és kipróbáltam milyen nagyban csalni (még 1.6-ban)... Hát, nem értem a csalókat... De komolyan. Mit élveznek benne hogy helyettük csinál mindent a gép? Azt még csak-csak megértem, hogy egyik ismerős radarhackkel tanult meg spotokat cod4ben, de amint elsajátított egy mapot, elhagyta ezt a becstelen kiegészítőt... Érthetetlen a csalók nagy része, értelme nincs más játékának a tönkretételének úgy, hogy nem adunk hozzá semmit. Akkor inkább skillből nehezítsük a dolgukat!

(#45) NFL#13 válasza Synthwave (#43) üzenetére


NFL#13
(tag)

A probléma ott kezdődik ,hogy sokan nem ismerik a tisztességes verseny fogalmát.
Nem csak személyes komfortod megteremtésére lehet használni azokat a bizonyos parancsokat. Azért ennek a cfg mókuslásnak több szintje van. Nem is a kényelmet szolgáló beállításokról van szó. Hanem amivel jobban látja a másikat (textúra butítás, színezés) vagy kisebb-nagyobb "segítő" scriptek (gyors töltéstől kezdve a teleportig).
Én ezekről beszéltem, az hogy te a gázpedálra rakod a lövés gombot az nem ide tartozik.

Ne keverd a szoftver és a hardvert. Az más tészta. Egy normális versenyen az is egyezhet, de a cfg mindenképpen (persze bill. kiosztás és stb... az nem).

Ha soha nem csaltál, akkor tudhatod ,hogy milyen tisztességesen játszani.

Sajnos én azt tapasztaltam ,hogy magyar viszonylatban elfogadott a CFG bárminemű módosítása...

(#46) Siera


Siera
(senior tag)

Yitch 4 alatt még a távcsöves puska is máshogy néz ki :DD

(#47) lovag05 válasza haxiboy (#20) üzenetére


lovag05
(aktív tag)

Tudom, "ismerem" a játékot, elég is volt belőle egy életre, tudom, hogy mennyire jó is ez a q engine .

So many demons, so little time...

(#48) bbazs96 válasza Siera (#46) üzenetére


bbazs96
(csendes tag)

állat ! :DD :DD :DD :DD

(#49) nuke7


nuke7
(veterán)

hát én ezt rohadtul nem értem... hogy látsz különbséget az 50 és mondjuk a 100 között..? :F
(én a játékok nagy részében, ha 40 felett van, nem tudnám megmondani, és tudtommal az emberi szem se fog fel többet... pl. 67 vagy 97 nekem ugyanaz... :F )

https://youtube.com/user/nuke7 --- ---- ----- https://discord.gg/6byFupz

(#50) Siera válasza nuke7 (#49) üzenetére


Siera
(senior tag)

Az emberi szem asszem másodpercenként már 60at, a legyek pedig még másodpercenkénti 200at sem látnak mozgóképként :))

Szerintem a hirtelen fordulásoknál, ha esetleg esik az fps, akkor még mindig olyan szinten marad, ami elegendő a gyors játékhoz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.