Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
nagyúr
válasz
Sirandrish
üzenetére
Nincs ezzel semmi baj. Rakjál Win7-et a gépedre, és nem csak az oprendszer de a netsebesség is fél retro lesz... már csak egy 2010-2015 közötti internet kellene hozzá

-
válasz
Sirandrish
üzenetére
Havonta mennyibe kerül ez a jó kis VDSL2? Amúgy a feltöltés VDSL2-nek nem is lenne gyenge.
Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/11000535294
A szobámban a mobilinternetem:
-
válasz
Sirandrish
üzenetére
Az is Magentáéknál?

Amúgy elfilóztam azon, hogy mennyi lehet egy extra oszlop? Tehát magában az oszlop ára?
Van egy olyan sejtésem is, hogy oszloponként komolyabb összeget is kell fizetni a helyi önkormányzatnak. Meg ugye le kell fúrni is. De most érted, ha megvan az oszlop, akkor amikor rakja le ott van a gép is amivel le tudja helyezni a földbe. Biztos vagyok benne, hogy van valami gazdasági oka - mert itt nincs ilyen, hogy örökségvédelmi akadály - van annak, hogy ennyire számolják az oszlopokat.De az is érdekes, hogy pl Berettyóújfaluban nem külön oszlopokat pakolta hanem a titászos oszlopokra, illetve ahol én laktam, ott földkábel volt. Itt meg nem rakta a titászos oszlopra, hanem külön oszlopokat helyez le. SzVSZ még lenne hely.Példának okáért Berettyóújfaluban a titászos oszlopon ezek voltak fent: Invitel, DIGI, UPC, Telekom.