Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eldiablo

    addikt

    válasz joghurt #1 üzenetére

    A vásárlók könnye szarra sem jó. Előveszik a sablont, átírják a nevet, kinyomtatják és kész a válasz. Tudom, tucatjával csináltam. Egyébként azonnal válaszolhat helyben a bolt a bejegyzésre, még csak postával sem kell szarakodjanak. Arra jó, hogy ha elfelejtenek 30 napon belül válaszolni, akkor kaphatnak büntit. Erősen feltételes mód.

    Egyébként ilyenkor jegyzőkönyvet kell kérni, ha nem adnak akkor helyben felhívni a fogyasztóvédelmet és a boltban dolgozók füle hallatára megbeszélni a kialakult helyzetet.

    Fordítva is csináltam. Nem volt egyetértés az ügyféllel és felhívtam a fogyasztóvédelmet mint kereskedő, hogy jogszerűen járhassak el.
    Volt hogy megkértem az ügyfelet, hogy hívja fel a fogyvédet és legyen kedves velük megbeszélni, ha nekem nem hisz.

    Hieronymus, Az ügyfél javára a kereskedő eltérhet a törvényben foglaltaktól, de offline esetén semmi nem kötelezi erre.

Új hozzászólás Aktív témák