Ez frankó! Ideális válság-autó.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Hallosz
senior tag
Határozottan jól néz ki, pedig picit "alfás"-ra sikeredett az eleje. A műszercsoport jobb oldala a befejezettlenség érzését kelti bennem.
De ettől eltekintve rendben van, az ára meg annyi-amennyi.
Mert lakni, muszáj.
Noukoum
veterán
Ez sem magyarországra készült.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
szasanyi
félisten
A helyzet az, hogy ez nem egészen van így! Én fényévekre vok tőle, talán te is és valszeg még sokan mások. De... linkehetnék cikkeket, híreket amik alapján nagyon sokan lehetnek akiknek ilyen árú autót venni nem gond!
(#5) Pro Koryak
Pro Koryak
addikt
"Ha valaki felüti a konfigurátort a BWM oldalán, akkor 22 millió alól indul a történet, ami hmm. Jó, hát 22 millió zseton az még euróra váltva is combos, nálunk viszont az M Sport modell járt, ami további egy gurigát ad hozzá az árhoz"
Mi van? Benzinesnél meg mennyi is az "M betű" felára?
Mondjuk az íves, kellemes látványú műszerfal azzal a szögletes f.ssal csodálatos lett.
Ja, nem.
Komolyan miért kell ennyire balf.sz formatervet elfogadni, legyártani??????
Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők. Azok is mennyire otromba, minden szépérzéket nélkülöző megoldások. Minden agyhalott gyártó átvette, mert egy hülye elkezdte.
Kéne...
Mondjuk a nem fog degradálódni az akku - minden akku degradálódik Max. lassabban. És az jó.
Mutogatni való hater díszpinty
(#7) Shadowbull
Shadowbull
addikt
Közben Björn Nyland letesztelte a szokásos ezer kilométeres távján, meg csinált egy max. hatótáv tesztet. Mindkettőben kiválóan szerepelt az autó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Pro Koryak
addikt
Aug.1-től meg töltheted jóáron vagy inkább b.szhatod a töltést.
Egy kis teszt róla:
[link]
(#9) Donki Hóte
Hejj, ha lenne 25 millióm
de el tudnám költeni ezer más dologra
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
k-adi
nagyúr
25ért nem kéne, 16-18ért talán
janeszgol
félisten
Hát most a jövő autói bekerülnek a garázsokba úgy érzem.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
Greentea
senior tag
Kéne! Egy 1.2-es Astra 10 millió.. Sajnos ez ennyi.
2x2 néha 5
Pro Koryak
addikt
Legalább megint emelkedik a belsőégésű autók ára, éljen.
moleculez
veterán
Rosszul vagyok amikor egy régi designt villanyositanak (kivéve az eMantra project, az szexy ) De most komolyan, kardánalagút, kihasználatlan / indokolatlanul hosszú orr...
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
A hosszú orr az nem baj, legalább van gyűrődési zóna...
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
Lincoln6echo
tag
Az ilyen és effajta cikkeket autókról,telefonokról inkább csak ismeretterjesztésnek tudom be és akkor nem b@szom fel magam...köszi szépen, jó tudni ezt is✌️
Shadowbull
addikt
Baromi jól néz ki. Hosszú orr, rövid hátsó, klasszikus autó sziluett. Nem egy tömpeorrú bumfordi szerencsétlenség.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
k-adi
nagyúr
dehogy ennyi
egy astra sem 10misi (egy jobb világban)
moleculez
veterán
Vitathatatlan, gyönyörű, csak nem eautonak készült, és ez ilyen szerencsétlen megoldásokat szül. Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Te is utálod ha nem látod az autó elejét, mert tömpe? Én falra mászok tőle. Sajnos a mostani autók nagy része olyan, és még raknak rá egy nagy bord-ot csak úgy pislogsz...
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
Greentea
senior tag
Hát vagy ennyi, csak éppen mindenkinek dupla ennyit kéne keresnie forintban
2x2 néha 5
moleculez
veterán
Hát ha azt nézem, hogy egy kimaxolt macPro sincs ettől messze árban, máris nem olyan drága
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
<Adamsky>
nagyúr
"Ez frankó! Ideális válság-autó." - ha van otthon napelemed. Egyébként most, hogy az áram ára kissé megszaladt - és könnyen lehet, hogy lesz ez még több is - szvsz. nem annyira.
#2 Hallosz
" ... picit "alfás"-ra sikeredett az eleje."
Szerintem egy olasz formatervező a fél kezével a s*ggében is szebbet rajzol.
#5 Pro Koryak
"Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők."
A jó ízlés már nagyon régóta (telefonokon a notch és a lyuk, autóknál a középre bek*rt - egyre nagyobb - "kínai tablet") nincs velünk.
#7 Shadowbull
"Közben Björn Nyland letesztelte ... " - szégyellem, de nem ismerem a "mestert". Én csak Karotta tesztjét néztem meg nemrég, és az alapján az kell mondjam (pedig a Tesla-ért se vagyok oda), hogy manapság a Tesla gyártja a legjobb elektromos (!) BMW-t.
[ Szerkesztve ]
giroud199
aktív tag
Mikor egy corsa e 13milla ,akkor ez ennyiért szinte ajándék...
>>iPhone14Pro&12Pro<<
Shadowbull
addikt
Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett, az i4et is lefikázta, holott a világon számtalan teszt mutatta meg hogy marhára nincs elmaradva a Teslától sem hatékonyságban sem hatótávban. Műszakilag, komfortban meg egy teljesen más szintet képvisel.
Björn Nyland csak a valós fogyasztás miatt érdekes, nem sokan csinálnak ilyesmit, pláne nem sokan végezték el már rengeteg autón, így lehet összehasonlítani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
dj79
senior tag
meg handras is ilyennel ment nyaralni. amúgy szép a gép, de az ev6/ioniq5 vonal családi használatra, rezsicsökkentve jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
Shadowbull
addikt
Ez nem csaladi autó, ilyen 4 ajtós kupékkal rendszerint egyedül jár a tulaja, maximum ketten.
Úgy meg a lőtéri kutyát nem érdekli hogy van kardánalagút.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
mjani1172
addikt
Karotta.
Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
És ebből fakadóan nekem csúnyább.
Nekem az autó még ikonikus tárgy, nekem fontos, hogy szép is legyen. Aki már csak közlekedőedényként tekint az autóra, annak teljesen közömbös a formája.
Nyilván nem a szép formája, hanem a funkcionalitása adja el pl. a BMW i3-at, vagy a Dacia Springet
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
dj79
senior tag
nyilván egy ideális világban, ahol kettő ilyen elektromos értékű autót tudna megvenni az embör, ott megférne egy kiccsaládi meg egy ilyen kupé.
<Adamsky>
nagyúr
"Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett ... "
Megnézted a link-elt videót? Nem csak Karotta, hanem Bertalan Miklós (instruktor a Nordschleife-n) is tesztelte. Érdemes az "előzmény filmet" is megnézni. Nem kell ehhez Tesla fan-nak lenni, hogy lássa az ember, ez most messze nem lett olyan jó. És van baj rendesen ...
#29 Donki Hóte
"És ebből fakadóan nekem csúnyább." - dehogy! Egy villanyautó is lehet szép. Viszont az összes praktikussága elszáll, ha nem egy "gördeszka" az alapja.
Ez a BMW pedig - annak ellenére, hogy nem villanyautónak készült még - nem is szép. Szóval duplán dőlt meg az elméleted.
[ Szerkesztve ]
Az 1.2-es Astra alapfelszereltséggel tényleg nem 10 misi ( hanem 9.6 )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
k-adi
nagyúr
döbbenet
és egyben szánalmas is
ez max 6ot érne a "valóságban"
szóljatok neo-nak glitch van a mátrixban (már egy ideje..)
k-adi
nagyúr
"rezsicsökkentve jobban tetszene."
az egyhamar nem lesz szerintem
így még "érdekesebb" az eautó fenntartása
Shadowbull
addikt
Megnéztem, erre alapozva mondom amit mondok.
Egy rettentő elfogult, néha hülyeségeket állító, féloldalas teszt. Karotta monológja a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja...
Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság, mert az i4 nem versenypályára készült, de ha már oda viszik, legyen már objektív, mint például ez:
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
vicze
félisten
"Ezt amúgy az NXP csinálja, ők felelnek a dolog biztonságáért is, ami jóval komolyabb szint, mint az általánosságban használt RFID megoldások, eddig nem sikerült feltörni, pedig r, ha valak100 ezer dollárt éi egy UWB-s Teslát megnyit. "
Ezt nem ártana korrigálni.
Jelenleg csak a BMW és a Genesis GV60 használ UWB szorzatgyártásban, Tesla továbbra is BT LE és NFC-s kártya(nem szabványos Digital Key 2.0). Illetve az NFC minden UWB-t támogató kocsiban ugyan úgy támogatott. 100 000$-os Bug Bounty-t egyikre se találtam.(???)
NXP egy a jó pár gyártóból aki UWB chipet gyárt, maga a Digital Key Release 3.0 a Car Connectivity Consortium terméke, ez maga a szabvány, így nem tudom a NXP hogy jön képe a testers guide-on kívül. Tehát az NXP nem felel a biztonságért azt a Digital Key szabvány teszi.
Digital Key 2.0 NFC alapú volt (nyilván RFID az NFC is, de azért kicsivel több), és hát az általános elterjedésről ennyit: link.
<Adamsky>
nagyúr
"Megnéztem ... " - láttad a csini kis soft-reboot-ot?
" ... néha hülyeségeket állító ... " - pl.?
" ... a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja... " - miért is?
Ő lehet elfogult, de te mint jelenlegi / volt (nem tudom pontosan) BMW-s dolgozó, nem?
"Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság ... " - erre link-elsz egy versenypályás tesztet amiben a "sima" (milyen az a sima?) Model 3 Performance-nál jobb de a 2-esnél (?) nem. Tudtommal van az alap Model 3 (RWD), a Long Range (4WD) és a Performance (4WD).
" ... az i4 nem versenypályára készült ... "
Ahogy a Model 3 sem. Ennek ellenére ott is, és a való életben (használhatóság, praktikum, súly, stb.) is veri. Még 1×! Nekem igazából egyik se kellene.
[ Szerkesztve ]
Bog
HÁZIGAZDA
Köszönöm a pontosítást.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Ez a BMW pedig - annak ellenére, hogy nem villanyautónak készült még - nem is szép. Szóval duplán dőlt meg az elméleted.
Ez a BMW kimondottan szép, szóval nem dőlt meg az elméletem
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
sfdrakex
nagyúr
Miért kellene látni az autó elejét?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Rolly
veterán
hát én remélem lesz lehetőségem 1-2 év múlva ilyen autót venni ... a mostani 2 autónk ára cirka 16 millió (2017-es GT Line Peugeot; 2020-as e208) együtt szóval azokból át lehetne ülni kis hitellel ilyenbe
Pl. hogy ne menj neki a parkolóban előtted álló autónak.
Persze aki nem tud beállni, az vegyen olyan autót, ami tele van szenzorokkal és/vagy önállóan beparkol, szóval minden csak pénzkérdés.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
sfdrakex
nagyúr
Ahha, sose néztem az elejét parkolásnál, de majd rászokok. 😉
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Noukoum
veterán
Ha most megrendeled akkor 2 év múlva megkapod, annyira nem tudják gyártani.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
gaborn1
tag
Azért párhuzamos parkolásnál pl amikor állsz ki és van előtted meg mögötted kocsi, akkor nem árt.
Persze ha kisautód van és nagyok a helyek ott valóban nem kell, mert kb mindenhol elfér az ember, de nagy autóval, városban nem egyszerű.
sfdrakex
nagyúr
XC90-es Volvom van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Mert olyan autóim voltak és megszoktam, h rálátásom van a dolgokra, meg könnyebb becentizgetni az előttem haladót, sokat szórakoztam ezzel, a tömpével meg kb. fogalmam sincs, h fél méter vagy több vagy kevesebb.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
orion1025
őstag
Csak egyszerű kérdések;
Miért ilyen korcs a legtöbb villanyos autó?
Miért van magasabban a kocsi eleje, mint a hátulja?
Ez valami kínai design Phéjembé?
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Rolly
veterán
Miért korcs az i4?
Az övvonal folyamatosan emelkedik így szerintem nincs magasabban az elej mint a hátulja...
Yeffy
veterán
kinek mennyire jön be a márkaidentitást agresszíven hirdető BMW-s formai jegy, ezen a modellen kevésbé rettenetes, mint az iX-en (vagy az XM-en), de azért elég hangsúlyos.
jah. tovabbra is otvar a terjedo tudo marmint hodfogak, pedig egy 8er-jellegu veseparral egy kifejezetten dogos (egyebkent remek sziluettel rendelkezo) gep lehetne.
plusz a behanyt kocka kijelzok az ives muszerfalon szinten wtf. egybk nem rossz.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!