Mindenben egyet kell értenem.
Jómagam a Magentás szolgáltató színeiben vásároltam telefont még márciusban.
Azóta: 2 kijelző csere, 1 kamera modul csere, belső műanyag panel csere, hátlapcsere...
És ugye új telefont nem adnak, mert az előzőt mindenképpen meg kell javítani még ha az 5x annyiba kerül is.
De a nonszensz az volt, amikor a hátlappal bementem. Nagyon nyöszörgött az akkor 2 hetes telefon. Ekkor közölték, hogy nem áll jogukban cserélni, de 3000 forintért tudnak rendelni egy újat ha kell. Rögtön elviharzottam mert nem akartam rájuk borítani a pultot (amúgy 70 ezres telefonról van szó). Másnap felkerestem őket és addig erősködtem amíg nem adtak új alkatrészt. Ezzel is megmaradt a hiba de próbáltam róla nem tudomást venni. Majd a kamera is bemondta az unalmast és akkor elhatároztam, hogy unblock mindent cseréltetek amivel a legkisebb probléma van: kijelző atom karcos volt a semmitől (ez már csere darab volt)., kamera értelem szerűen és a belső műanyag elem ami a recsegést okozhatta.
2 hét múlva visszakaptam a telefonom, akkor már végre 100 %-os állapotban.
De számomra felfoghatatlan, hogy hogy engedheti meg magának egy ilyen cég, hogy olyan alkalmazottakat foglalkoztasson akik 1 ilyen problémát sem tudnak felderíteni.
Ennek köszönhetően 1 félig új telefonom van, de ezt valahogy nem tudom előnyként felfogni.
B-tag: H3lios#2825