576-ban láttam, ahogy nyomják az eladók. Hát az állam leesett Kell nekem is.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
576-ban láttam, ahogy nyomják az eladók. Hát az állam leesett Kell nekem is.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
A nagy várakozásokkal jövő játékoknál gyakran szokott elégedetlenség lenni a vége, de jó látni, hogy a tomb raider után újabb játék cáfolja meg ezt a tendenciát.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
belegondolni is szörnyű hogy ez a rész a teljes anyag negyede, remélem kiadnak a kivágott anyagokból még jó pár játékot!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Konzolon!? A grafika vagy a játék menet fogott meg!? Mert PC-n a grafika nem nagy szám. Ez az Unreal motor már eléggé elavult.
(#2) satz18
Azért a régi Tomb Rider-hez annyira nem hasonlít! Már mint a játék menete.
[ Szerkesztve ]
Ez különösen annak tekintetében is szép munka, hogy a fejlesztési idő elég hosszú volt és többször is eltolták a hivatalos megjelenés időpontját, ami talán okot adhatott az aggodalomra. Szerencsére azonban tényleg nagyszerűnek tűnik a játék, remélem én is hamarosan tolhatom.
Igen !? Konzolon !? Sőt !? Az !? Állam !? Leesett !? Hogy !? Erre !? Képes !? A !? PS3 !? Ráadásul !? Xboxon !? Még !? Szebb !? Tudod !? Nem !? A !? Grafika !? A !? Lényeg !? De !? Az !? Is !? Odavág !? A !? Játékmenet !? Meg !? Utánozhatatlan !?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Ha valaki normálisan kérdez valamit akkor miért vagy bunkó?!
Normálisan válaszoltam. Hol voltam bunkó? Ja, hogy erősen vétettem a magyar nyelvtan szabályai ellen (kettős mondatvégi írásjelek)... Azokat takard ki és vedd ki a szöveget.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
kevés játék volt az utóbbi években, ami ennyire megfogott, és tényleg érdekelt, nem fulladt unalomba az első 20 perc után. megérdemli a jó értékeléseket.
Hát elég egyedi játék lett az biztos! Hozza az első rész menetét.
A kivágás nem jelent feltétlenül rosszat. Valószínűleg nem megfelelő/felesleges a játékhoz amit kivettek. Ilyen egy kreatív folyamat. Folyamatosan ötletelsz, sok mindent összebarmolsz és végül azt rakod bele ami jól sikerült. Azt jelenti, hogy dolgozol rajta és addig csinálod amíg elfogadható nem lesz. És ez így a jó.
Inkább az a baj, ha hiányzik ez a folyamat és minden belekerül a játékba, csak hogy időben kész legyen. Tökéletes eredője az unalmas játékmenetnek, bugoknak, rossz pályadizájnnak stb.
[ Szerkesztve ]
Tényleg jó játék lett,simán leköt engem is. Pedig vidik alapján nem voltam oda érte annyira,de igy élőben egész más a hangulata. Csak a rohadt dx11 effekteket minek erőltetik. Dynamic Shadowt is lekellett szednem highre mert a 2 nagyobb beállitásnál rendesen leette az fps-t.
Ja és akinek akadozgat a játék új részre érve stb,az próbálja ki ezt:
Try this. Go to C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\BioShock Infinite\Engine\Config. Open BaseEngine. Find PoolSize and change the value to 512 or 1024 (Depending on how much Vram your card has). I run a GTX 660ti so im using 1024. Next search for MinSmoothedFrameRate and change it to 62. Right below that is MaxSmoothedFrameRate, change it to 122. Close and save changes. These tweaks gave me a massive performance boost and eliminated hiccups.
Ha megnézed, Steamen, nem véletlenül van hozzá Season Pass.
Engem sajnos az első rész sem fogott meg annyira, úgyhogy ezt már nem is erőltetem.
Remélem tényleg olyan jó mint ahogy az értékelések sugallják
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Mindenki oda meg vissza van érte meg ilyen jó meg olyan is
Én nem ismerem a szériát mondana róla valaki pár szót? Mi ez? FPS csodaországban vagy mi?
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Egész jól megsaccoltad, igen.
(#17) M5Norbi
Nem átlagos gonoszok. Spoilerezés nélkül nehéz, de van hangulata az kétségtelen, főleg, hogy az elején tényleg azt sem tudod, hol jársz.
[ Szerkesztve ]
Csak a videó alapján és jönnek a gonoszok és lelövöm őket?
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Nem..a gonoszok mennek és te nem bántod őket.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Jajjj istenem hát eljött a világbéke
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Igen..és ha végigviszed akkor együtt szeditek a virágokat egy csodaszép mezőn
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#21) BomiBoogie válasza Sirandrish (#20) üzenetére
Legalább írd ki, ha spoilerezel...
Ok. Mint a Macsakfogó végén a szelíd macskák
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Mindenesetre köszi azt hiszem kipróbálom!
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
A játékmenet is és a grafika is jó (PC-n) nekem csak annyi a bajom, hogy tipikusan unreal engineesnek néz ki, a legtöbb fény statikus, a legtöbb árnyék is, megint ideerőszakolták azt a ..... FXAA-t egy nyüves pacagyár az egész... viszont a textúrák, wááá, mindössze egy helyen találkoztam hibával pedig jó 2 órát játszottam már...Abban egyetértek, hogy az unreal már elavult...
Egyébként a minőségi játékokról meg csak annyit hogy AMD Gaming Evolved... nézd meg ezt Unrealre épül, nv féle PhysX-et használ, (x86 alapokon) akárcsak a Dishonored, de nem foglalkoznak vele, mert fontosabb hogy ..... jó játékot készítsenek, és nem azt csinálják, mint az nv, hogy igyekeznek mindenhol korlátozni... és itt az eredmény, a szaklapot agyon dícsérik, a felhasználók meg veszik mint a cukrot... ezt így kell csinálni...
(#12) WongFeiHong: 660Ti-n nem megy maxon? Na ne idegelj, 6870-en simán feltolható minden maxra és simán viszi...
[ Szerkesztve ]
(#25) Sirandrish válasza BomiBoogie (#21) üzenetére
Oh a pics*ba ezt elfelejtettem
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Rendben, csak azt nem értem, hogy miért nem lehet egy játék jó és szép is? Főleg ennyiért. Ilyen alapon játszunk C64-gyel. És akkor nem kell aggódni a méret miatt sem.
És pont itt a lényeg!
A grafika nem nagy szám de érdekes, hogy a játék mégis nagyon jó lett.
Ennyit számít a grafika... semmit, ha minőségi a tartalom
UE3 tökéletesen megfelel a hangulatos képvilág megteremtéséhez és a Dishonored esetében sem hiszem, hogy egy FrostBite 2 vagy Cryengine 3 erőltetése hangulatosabbá tette volna a játékot, sőt biztos, hogy csak rontott volna!
volt neked kvarcjátékod? tudod, krosszmotoros, vagy rendőrautós-menekülős... az se volt szép, mégis hónapokig(!!!) lekötött. a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál. élményt adjon, élvezd, ne csak daráld, törd kicsit a fejed, gondolkodj, tornáztasd a reflexeidet, ilyesmi. régen, az évente futószalagon érkező FPS klón folytatások kora előtt ez volt az alap. ez a Bioshock egy kicsit ilyen, visszahozza azt a hagulatot.
ettől még persze lehet gyönyörű is a grafika, fontos azt is. de egy igazán jó játéknál senki nem áll le az FXAA-t vagy a részletességet nézegetni, eszébe se jut. szerintem.
Az én karimmal is lekellett vennem az árnyékokat.Igy fix 60 fps-em van. Radeont jobban szereti ez is.
Itt leírják pontosan mit érdemes beállitani Nvidian.
Nem véletlen végre egy jó játék TR mellett idén.
Ilyen Crysis 3 közelébe nem ér...
"a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál"
Hja kéne..de amikor sokan a világ tényleg legjobb játékait lehúzzák csak azért mert a játék csúnya akkor aztán tökmindegy hogy milyen a hangulata.
A vicc persze az hogy a játék egyáltalán nem csúnya, csak miazmár hogy nem hajtja ki 100%ban a 350K-s VGA-mat?
Ezt a kort éljük..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
meg kell nézni a kongregate-en mennyien játszanak böngészőben futó játékokkal.
ott pont az a lényeg hogy a játékmenet legyen eredeti,a grafika funkcionális.
pacman fps
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Én abszolút nem rajongok az ilyen stilusért, de tényleg ritkaság számba megy sajnos hogy ilyen jó visszhangot kelt egy új játék, hajrá Bioshock
hozzáteszem, szerintem az új Bioshock elképesztően szép. a zenéje is nagyon jó. annyira egyben van az egész. hogy megemelem a kalapomat.
Miért rontott volna? Komolyan mondom, manapság ha egy játék nem DX9-es akkor mindenki azt mondja, sz@r mert csak elavult motorra lehet jó játékot csinálni. Miért nem lehet jó grafikát és történetet megvalósítani. UE3 azért felel meg, mert olcsó a licencelése.
(#28) Malachi
Képzeld, tudom mi az a kvarc játék. 1982-ben kaptam az elsőt!
(#32) copass
Ez az igénytelenség, illetve azok akik nem akarnak költeni gépre, fizetni a játékért! Az általad említett játék pedig egy antik klasszikus cím, kb mint a Tetrisz.
[ Szerkesztve ]
Mert az UE3 sok bloom-ot használ amitől a játékok inkább olyannak tűnnek mintha valaki egy animációs filmet nézne. Persze vannak akik azt szeretnék, hogy olyan legyen mint egy rendes film.
De a mese világba szerintem jobban illik egy ilyen motor.
Azért azt vegyük figyelembe, hogy a Crye3 tényleg szép de ahhoz, hogy az is legyen nagyon sokat (!) kell költeni egy gépre mert az a látvány még nem hozható ki egy középkategóriás gépre ami nagyot üt. Az a világ majd a nextgen konzolokkal jön, addig nincs értelme erőltetni a dolgot mert csak az eladásokra üthet vissza.
Ez a játék (és a Dishonored-et is ezért hoztam fel) nem kell, hogy élethű képet adjon vissza mert nem az a lényege, hogy élethű legyen hanem, hogy mintha egy elvarázsolt helyen játszódna.
szerk:
Azt is megértem, hogy sokan nagy összegeket költöttek a PC-re és szeretnék ha már minden új játék hozná azt a képvilágot amiért annyit fizettek.
[ Szerkesztve ]
Ez így OK.
nem mondtam, hogy nem tudod, kérdeztem, hogy volt-e. akkor emlékszel rá.
FXAA-t mondjuk pont leállok nézegetni. Nekem is a hangulat az első, de az élsimítás hiánya igencsak bele tud rondítani az atmoszférába. Az őrületbe tud kergetni amikor mozgás közben villog minden objektum. Az igazi probléma az, hogy ritka a jó FXAA, SSAA meg lezabálja a gépet egy-egy komolyabb cím esetén.
Egyébként pont azért jó a Dishonored is, mert ott a gépem bírja az 4xSSAA+16xAF-t és így sokkal szebb mintha helyette lenne pár szebb árnyék.
Végigvittem. Ez a játék egy igazi mestermű. A sztori összetett, és meg kell hozzá csavargatni az agyunkat, hogy felfogjuk, persze ehhez kell az angol tudás is. Az unreal engine meg szerintem nem volt rossz választás, gyönyörűen kivitelezték a világot, és teljesítménybeli problémák sem voltak. A textúrák nagyon szépek, és az effektek-árnyékok is. Mondhatnánk azt, hogy a karakterek nem lettek kidolgozva, és hogy nem élethű, de szerintem ennek a játéknak épp ez volt a lényege, egy mesevilágba visz, nem a valóságba, és az összhatás nekem nagyon tetszett. Ez az egyik legjobb játék amivel játszottam, mindenkinek csak ajánlom.
Hm...és ennyi volt 10-12K..
Jobban jártál volna ha eliszod..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Jó is meg szép is, a szép az egy relatív valami, nem mindenki ugyan azt találja szépnek. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Az meg hogy mennyire jó? Azt az értékelések döntik el, és jelen esetben ezek mindenki részéről igen jók...
WongFeiHong: KOrrekt módon van összerakva az egész, nem lehet azt mondani, hogy ezt vagy azt jobban szeret, jól fut mindenhol. Kinek mi az igénye, lehetne törekedni a 100fps-re is, és úgy visszavenni mindent, és a látványt is szeretném élvezni, nem csak a játékmenetet. És ehhez egy 6870 elegendő is.
Malachi: "a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál." A fenét. Stílus kell hogy legyen, de a stílushoz kell az az egyedi színvilág amit ez nyújt és teremt. A kettőnek egyensúlyban kell lenni. Nem szabad hogy az legyen mint a Crysis esetében, hogy minden a látvány, de nem szabad elhanyagolni sem, mert épp az emel ki valamitjelen esetben ennél a színvilág a temérdek sok unreal-es játék közül...
[CsuCsu]: Az SSAA igaz, hogy zabálja a gépet, de az unreal engine pont az a motor, ahol ezt bátran lehet használni. Itt is nagyon sok a statikus effekt, csak a közvetlen előtérben válik dinamikussá, de ott sem minden, így nem is fejtene ki komoly terhelést. (kisebb lenne, mint az új TombRaider-ben)
Csak nekem a 60 se volt meg ultra shadow mellett és ez zavart.
szép és jó meg minden de az optimalizálással foglalkozhattak volna még egy kicsit
Pontosan.
De nem baj, Yerli atyánk szerint az mestermű lett.
Amúgy majd ha meg az új konzolok után a PC is megkapja az UE4-et és gépigényes lesz, akkor meg az lesz a baj, PC-seknek soha semmi nem jó. Ha 200fps az a baj, hogy szar a motor, ha 20fps, akkor optimalizálatlan.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Meg bírom érteni, eltalált egy játék, megfelelően körítve, reklámozva
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Jó munkához igen is idő kell, szóval nem értem a párhuzamot.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
Sok játékkal volt úgy, hogy hiába tolták el a megjelenést és ölték bele a fejlesztést nagyon rossz lett, lásd Duke Nukem.
a macskák szerint is a legjobb!
[ Szerkesztve ]
A 2höz alig akart hozzápiszkálni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....