Hirdetés

2021. december 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) bLaCkDoGoNe válasza Z_A_P (#29) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

Konkrét egyéntől függően változó arányban, de valószínűleg kicsit mind a kettő szerepet játszik.

Aki a '80-as évek végén, '90-es évek elején kezdett el pl. PC-n játszani, (vagy akár 8 bites mikroszámítógépről jött) egy jóval ingerszegényebb "világból" érkezett (ezen főleg a társadalmi-gazdasági helyzet miatti "visszamaradottságot" értem), ezért sokkal erősebbek voltak a hatások, amik érték. Ehhez sokat hozzáad az elmúlt fiatalság emlékeinek pozitívan torzító tükre is. 30+ éves játékos múlttal a hátam mögött azért nekem vannak a 2000-es, 2010-es évek játékaival kapcsolatban is hasonlóan erős pozitív emlékeim szerencsére (pl. a Capital Wasteland feltárulása, amikor a Fallout 3-ban először kiléptél a Vault 101 kapuján a játék elején, vagy a Bioshock Infinite-ben amikor a játék elején belefutsz a "God only knows"-t éneklő barbershop quartett-be, vagy a The Last of Us érzelmi hullámvasútja kb. elejétől a végéig, hogy csak egy pár példát említsek).

"The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] http://www.flickr.com/photos/blackdogone [+] 

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.