Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) atok666


atok666
őstag

Hurra? :U

Atok

(#2) Gyula84 válasza atok666 (#1) üzenetére


Gyula84
veterán

biztos :U

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#3) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

A cikk végén az NVIDIA partnerei közül valamiért lemaradt a 4A Games, pedig a hivatalos sajtóanyagban is szerepel.

Amúgy a cikkben említett fejlesztők mind NVIDIA partnerként szállnak be ebbe, vagyis mindegyikük NV hardverre fogják írni a ray tracing kódot.

Jó esély van rá, hogy az új Metro (Exodus) játék már használni fogja a technikát.

Itt az eredeti, NV sajtóanyag.

NV oldalán pedig itt.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#4) ribizly


ribizly
veterán

Érdekes téma ez. Tulajdonképpen a közelítő megoldások ma majdnem hozzák a szintet. Látszik, hogy ez előrelépés lenne a képi minőséget tekintve, de az a fura, hogy még a mai napig sincs olyan hardver, ami ezt a számítást meg tudná oldani valós időben 100fps-el egy nagyon területre, pedig a hardverek nem kicsit fejlődtek. Pedig ezt várom már vagy 15 éve. :U

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#5) Kristof93


Kristof93
senior tag

A demo meg egy zart, statikus jelenettel is nagyon zajos volt. Egy nagysagrend elorelepes kell meg ide. A Crytek fele SVOGI-ban latok fantaziat jelenlegi hw-el, az nagyon szepen mukodik a Kingdom Come-ban. Egyedul az arnyekokat nem tudja biztositani.

(#6) arn


arn
félisten

ez a raytrace mar a 90es evek eleje ota a 3ds enginek oledje :D mindig a kov evben lesz jo.

hajra picard :) [link] es mfx [link]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#7) Kansas


Kansas
addikt

Csak szerintem tolták túl az effekteket a videóban?
Értem én, hogy techdemó, de akkor már mindennek sziporkáznia kell, mint művámpírnak a napon? ;]

Nagyon remélem, hogy valós felhasználásban nem így fog kinézni... az NV mintaképeket látva talán nem alaptalanul.

(#4) ribizly: én már 60fps-sel kiegyeznék... akinek valóban jól jön a 100fps, annak amúgy sincs ideje a fényeffekteket bámulni. Amúgy sincs sok értelme nagy területre full részletességgel alkalmazni, inkább LOD-fázishoz kötve a textúrával együtt butítani.

@Abu, szerinted nem lehetséges, hogy ez "összeakadna"(artifactokat produkálna) a tesszellációval?

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#8) kikikirly


kikikirly
senior tag

Nem akarok kötözködni,de amíg egy épkézláb Particle fizika nem kerül be a játékokba nem izgat ez a dolog.
Nvidia PhysX-es játékokokba elég királyul meg van csinálva, jó lenne szabványos formába is bevonni a GPU-kat fizika számolásába, CPU-s mókába láthatóan nincs további potenciál.És Fluid meg egyéb fizikáról még nem is beszéltünk.

Amennyire értek hozzá, ha be is jön GPU-s Particle fizika, processzornak akkor is lesz dolga, törmelék darabokhoz procinak ki kell adnia a rajzolási parancsokat.B megoldás hogy 5-10 sec múlva eltűnik a törmelék,de ez elég szar megoldás.

Dinamikus fényekről annyit hogy jó ideje ki lehet lőni a fényforrásokat, am folyóson kilőtt plazma lövedék megvilágítja a falakat is, szóval nem igazán van hiány érzetem.Árnyékokkal dettó.
Mindent lehet jobb minőségbe csinálni, prioritással van gondom. :R

(#9) huskydog17 válasza Kristof93 (#5) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Egyet értek. Ez a ray-tracing még mindig olyan, mintha minden homokból lenne, vagy mintha csillámporos lenne, túl sok a zaj, szerintem ez így pont, hogy ronda.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#10) Cathulhu


Cathulhu
addikt

Meh.

Inkabb rendes fizikat epitenenek mar a jatekokba ne csak ilyen gimmick szinten.
Demo alapjan a raytracing meg mindig evekre van az elvezheto szinttol, majd az AMD meg az nVidia next-next architekturajat mar megeri erre optimalizalni. De egy rendes, hiheto, lelegzo vilagot maig nem lehet latni.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#11) joghurt válasza Kansas (#7) üzenetére


joghurt
addikt

Nem csak szerinted. Ez így rusnya. A túlcsillogástól rücskös felületek, meg az összes többi, ami mintha mind lakkozott króm lenne.

A tej élet, erő, egészség.

(#12) UnknownNoob


UnknownNoob
tag

Össze kéne vonni a beégetett világítással. UE4 pl. nagyon szép, csak azt ugye nem lehet változtatni. Arrébb húzod az asztalt, de a beégetett árnyék ott marad. Na ilyenkor lehetne raytracinggel új beégetett világítást létrehozni csak az arrébb mozgatott tárgy körül. Kisebb interakciók (nem atombombát robbantunk) esetén töredéke lenne a számítási költség a teljes raytracingnek, de kb ugyanúgy nézne ki.

(#13) b.


b.
félisten

"Az NVIDIA szerint erre mindegyik régebbi hardver képes lesz, de játszható sebességet egyiktől sem érdemes várni."

meh? Ezt hol írják?

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#14) Abu85 válasza huskydog17 (#3) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Microsoft nem említette meg őket a partnerek listáján. Ők lehet, hogy csak kész kóddal dolgoznak.

(#13) b. : A GDC-n mondták. Működik GTX 1080 Ti-n is, de diavetítés. Keressetek rá a Seed demonstrációjára. Pica-pica vagy micsoda, az nem statikus jelenet, hanem animáció is van benne. Az minőségi szint egy Volta GPU-n 30-40 fps között volt.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15) ddekany


ddekany
veterán

Ez a demo ez valós idejű? Miféle vason? Mert most OK, hogy statikus jelenet, meg vannak vele esztétikai gondok, de valós idejűnek akkor is durva.

(#16) Z10N


Z10N
veterán

Remek, akkor a Remedy csinalhatna is egy Bladerunner jatekot, mert a hangulatot eltalaltak.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#17) lezso6 válasza ddekany (#15) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

A Raytracinggel az elsődleges probléma nem a hardver, hanem a szoftver hiánya. Az eddigi fix grafikai futószalagok nem alkalmasak rá, akkor sem ha meggányolod. Abu a linkelt cikkben már a DX11 után már szoftverrendert (nincs fix grafikai futószalag) jósolt, de sajnos ez nem jött be, a DX12 marad a futószalag a régi fix valami. A DirectX Raytracing ezen változtat, így végre van komolyabb, használható a szoftveres háttér, mert nem raszteres, hanem raytracing grafikára tervezett a futószalag.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18) Abu85 válasza ddekany (#15) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igen valós idejű, de nagyrészt raszterizáció, csak a reflection/AO/shadow effekt van megoldva sugárkövetéssel.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#19) csongi


csongi
veterán

A jatekokban az atvezeto videokba vagy elozetesekben jol fog mutatni. Mas megjelenst szerintem nem fogunk latni, a hardwerek nem fogjak elbirni szerintem.

(#20) velizare


velizare
nagyúr

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#21) Yutani válasza velizare (#20) üzenetére


Yutani
nagyúr

#tarcsad

(#22) antikomcsi


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog (1)

Durván úgy 10 éve már halottam erről a dologról, és emlékeim szerint nagyon ígéretesnek tartották, de aztán valahogy szinte feledésbe merült nálam. Most újra láthatok egy életjelet róla, szuper. De ha ez ilyen ütemben halad, terjed, fejlődik, akkor szerintem nekünk nem kell új polcot venni, amire feltehetjük az ezt használó játékokat.

(#23) smc válasza Abu85 (#14) üzenetére


smc
addikt

Emez?
Na ez tényleg brutál. Ilyet mikor kapunk otthonra?

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#24) nofene


nofene
aktív tag

Kivancsi vagyok a mai hardverekkel hany sugarral kepes 30 fps-t hozni milyen geometriai reszletesseg mellett.
Szerintem bizonyos effekteknel eleg lenne ray marching is ray casting helyett, de nagyon tetszik az egesz.

Vigyázó szemetek a GDC-re vessétek! :K

(#25) #16939776


#16939776
törölt tag

Tényleg közel valósághű a világítás, de egy magára hagyott helyen nincs kifényezve a lámpabura, nem por/szösz mentes a víztócsa felülete, hogy ilyen mértékben vissza tükrözzék a fényt, szóval lenne 1-2 apró dolog amit nem vesz figyelembe a számítás, nincs ilyen input, és ettől lesz illúzióromboló az összhatás.

Ahogy többen is írták: általánosan használható fizikai motort kellene ekkora erőbedobással fejleszteni, nem a cukrot szórni szemekbe .

(#26) Abu85 válasza smc (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azt nem tudni, ez a SEED cucca, és ők az EA kísérletezéssel foglalkozó részlege. Ellenben van a Claybook, ami tényleges játék, és sok szempontból hasonló.

(#22) antikomcsi: Igen, de a probléma a sugárkövetésnél mindig az volt, hogy jött valami technika, ami relatíve jól megoldotta raszterizációval is, miközben a minőség elfogadható volt. Itt gyakorlatilag képkocka szintjén alkalmazott trükkök kerülnek át jelenetszintre. Hasonló az AO problémájához: képkockaszintű vs. jelenetszintű. A jelenetszintű jobb, de vajon megéri-e azt, hogy kvázi megfelezze a sebességet, vagy jó lesz a képkockaszintű, ami csak 5-10%-os lassulást okoz. Ugyanez a kérdés egy effekt raytracingre írásánál. Már a DXR előtt is meg jelentett ezt csinálni, a kérdés, hogy megéri-e.
Igazán minőségi sugárkövetést pedig a mai GPU-k is perceking számolnak, tehát ami biztosan megéri az még évekre van. Marad tehát a hibrid megoldás, és kiértékelni az előnyeit/hátrányait.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#27) Blazs120gl


Blazs120gl
aktív tag

A videojáték fejlesztők még a jelenleg elérhető technológia csúcsát (1080 Ti szint) sem feltételezhetik a mostani VGA-piacon (legalábbis a rig-eken kívül). Nemhogy valamit,
* Ami a még ki sem jött hardverre lesz jó
* Garantálható, hogy a kint levő hardvereken sokkal lassabb és esélytelen, hogy egy konzolba belátható időn belül megérkezne.

A játékipar érdeklődését a cikkben leírt teljesítmény igény alapján nem értem. Mivel ilyen kártyája (de még gyengébb, régebbi se) nem lesz sokunknak egyhamar, így erre fícsör támogatást fejleszteni pénzkidobás.
A többség méregdrágáért vett közepes kártyákat, azt várják el, hogy a fejlesztők erre fejlesszenek még jópár évig.

Egy ilyen technológia jelenleg két dologra jó az NV szemszögéből (már ha a fejlesztők adoptálják):
1. Belekényszeríteni az AMD-t és az intel-t egy raytrace versenybe a NV hazai pályáján
2. Értéktelenné tenni a jelenleg piacon lévő ütőképes (Vega-k, 1080-asok és fölötte) VGA kártyákat, ezzel a használt bányász kínálat értékét leverni.

(#28) velizare válasza Yutani (#21) üzenetére


velizare
nagyúr

jaja, ez az ms rétrésze.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#29) Fred23


Fred23
nagyúr

"Az NVIDIA szerint erre mindegyik régebbi hardver képes lesz, de játszható sebességet egyiktől sem érdemes várni."

Vagyis perpill nagyjából parasztvakítás.

#25 Duracellm...:"Ahogy többen is írták: általánosan használható fizikai motort kellene ekkora erőbedobással fejleszteni, nem a cukrot szórni szemekbe."

+1

(#30) ZnVjaw0K


ZnVjaw0K
tag

"Ez a feltétel gyakorlatilag minden olyan hardvernél teljesül, amelyet ma meg lehet vásárolni a boltokban."

Már amikor meg lehet vásárolni...

(#31) ribizly válasza Kansas (#7) üzenetére


ribizly
veterán

Azt megoldani, hogy távolságtól függően változzon a számítási mód szerintem komoly képi hibákhoz vezetne, de valóban nem egy rossz ötlet.

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#32) R̲e̲m̲


R̲e̲m̲
senior tag

mintha real-time iray-t szeretnének egy átlagos hardware-en....

(#33) Yutani válasza velizare (#28) üzenetére


Yutani
nagyúr

Fogalmam sincs, miért raktad ki azt a képet, de nekem meg ez jutott róla eszembe. :)

#tarcsad

(#34) velizare válasza Yutani (#33) üzenetére


velizare
nagyúr

írd le a raytrace-t fonetikusan, madzsari betűkkel, és olvasd fel. ;)

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#35) Blazs120gl válasza velizare (#34) üzenetére


Blazs120gl
aktív tag

Ez szörnyű :DDD

(#36) Kansas válasza ribizly (#31) üzenetére


Kansas
addikt

Nem feltétlenül a számítási mód változására gondoltam, de pl. lehetne egy egyre növekvő küszöbérték, aminél kisebb objektumokra nem számol(mármint azokon kívül, amik a LOD/látótáv miatt amúgy is eltűnnének). Gondolom emellett még jó pár ray-tracing specifikus paraméterrel lehetne babrálni, de nem értek hozzá eléggé hogy pontosabbat mondjak, csak úgy common sense alapján gondolom, hogy biztos léteznek ilyenek...

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#37) con_di_B


con_di_B
tag

Nem biztos, hogy csak es kizarolag grafikara jo ez a vonal. Nem lehetne erre epitve jobb es szabvanyos hangrendszert csinalni peldaul, esetleg utkeresest is gyorsitani az AI-nak, stb?

Azt latom, hogy a marketingje ugyan nem errol szol, de alapvetoen szerintem ez tenyleg jo hir, valahol el kell kezdeni mar behozni a mainstreambe, a tovabbi fejlodesnek ez is egy lehetseges katalizatora. Hardveresen gyorsitott es evtizedekig optimalizalt raszterizacio a "szoftver-emulalt" raytrace megoldasok ellen nem teljesen fair play azert.

Aszimptotikusan nezve viszont: a raszterizacio koltsege inkabb a polygonszamtol fugg, a raytraceing meg inkabb a felbontassal skalazodik. Es akkor a ketto kozul melyik a nagyobb problema manapsag, hogy nem birnak 4K-t meghajtani rendesen, vagy az, h nincs eleg poligon?..

(#38) Raysen623


Raysen623
addikt

Ez az egész így parasztvakításnak jó, amivel valószínűleg el fognak tudni adni további EA sútereket (újabb számozott részeket nem ám valami teljesen új eget rengető alkotást) és még pár remasztered gammát. Egyéb értelmét nem látom.

Többen mondták, hogy inkább a fizikára kellene gyúrni már jó ideje és én is ezt az elképzelést támogatnám. Sajnos a physx zsákutcának tűnik ennyi év után, sokkal jobban jártunk volna ha az Ageia megmarad önálló cégként és az akkor elképzelés egy közös keretrendszerré alakul, amit bármilyen hardveren lehetett volna használni. Jelenleg talán a Havoc lehetne egy közös platform a fizikára, amit én integrálnék valamilyen módon a Vulkan és DX12 fejlesztésekbe, ezzel valódi versenyt teremtve a Physx-nek is.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#39) Abu85 válasza Raysen623 (#38) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

És ha az Ageia marad a tulajdonos mi történik? Nem érdekli a fejlesztőket a külön fizikai middleware, ezért adta el a Havokot az Intel, a PhysX gyorsítást használó módja pedig jó ideje nem hallatott magáról semmit. Mindegy kinél van az adott fizikai middleware, nem a tulajdonos miatt álltak a földbe, hanem azért, mert nincs rájuk valós fejlesztői igény.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40) Raysen623 válasza Abu85 (#39) üzenetére


Raysen623
addikt

Ez így OK, de az igényeket a fejlesztő adja meg magának, vagy a vásárlók támasztják?! Jelen esetben ugye játékszoftverekről beszélünk leginkább.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#41) arn válasza Abu85 (#39) üzenetére


arn
félisten

szerintem nagyobb igeny lenne vmi jo general modellezesre, mint a hajfx otezredik verziojara a hitmanben. nehany dologban mintha visszafele mennenk... pl a 3ds hangok a 2000es evek kornyeken is sokkal utosebbek voltak, mint a mai lapos szar hangzas, vagy amikor az nvidia jobban nyomta physxet a 2000es evek vegen, volt par cim effektekkel, ami igazan utos volt geforceon.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#42) Abu85 válasza arn (#41) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az igényeket a fejlesztők szabják meg. A gyártók csak előállnak bizonyos újításokkal, ezekbe ölnek némi pénzt, pár játékba bekerülnek, de ha nincs igazi igény rájuk, akkor nem jutnak el a 2.0-s verzióba, mert kiveszik belőlük a pénzt, így leragadnak az alapvető szinten. Szóval erről messze nem ízlés szerint döntenek, hanem azt mérlegelik, hogy a partnereik számára az adott újítás hasznos-e vagy sem. Ha azt mondja a partner, hogy igenis ez számukra értékes, akkor lesz belőle 2.0-s, 3.0-s, 4.0-s, stb. verzió. Ha azt mondja, hogy nem értékes, akkor hiába fejlesztenék tovább, akkor sem használnák a játékfejlesztők, tehát inkább kiveszik belőle belőle a pénzt, és oda csoportosítják, amit esetleg később használni is fognak.
A TressFX azért tart a 4.0-s verziónál, mert megéri ebbe invesztálni. Ha nem kellene senkinek, akkor ebből is kivennék a zsetont és kész, jutott ameddig jutott. Ez egy gyártó számára nem téma, ezer és egy kutatás várja azt a pénzt a háttérben. Az NV-nek is hiába nyomatta a PhsyX-et elfogyott az érdeklődés, a fejlesztők manapság inkább távolodnak a fizikai middleware-ektől. Esetleg megtehetik azt, hogy odaadják a Khronos Groupnak, vagy keresnek egy olyan céget, akinek le tudják passzolni az egész technológiát, ahogy az Intel is eladta a Microsoftnak a Havokot. Úgy nincs értelme ezekbe a fizikai middleware-ekbe rakni a pénzt, hogy a fejlesztők nem kérik. Eldobják és elköltik a zsetont hasznosabb technológiákra, amit a fejlesztők kérnek is.

Hangot pedig lehet csinálni. Ott a Steam Audio SDK-ban az ingyenes TrueAudio Next API. [link]
Akinek ugyanez kell GeForce-ra, az licencelhet VRWorks Audiót. Nem drága egy nagyobb projekt költségvetéséhez viszonyítva.

(#40) Raysen623: Az AMD-nek, az Intelnek és az NV-nek csak az a fontos, hogy a játékfejlesztőknek mik az igényeik. Azt nem különösebben nézik, hogy a játékosok mit akarnak, mert végeredményben a játékfejlesztők határozzák meg, hogy mi jut el hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#43) huskydog17 válasza Abu85 (#14) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Szerk.: Látom, belekerült a cikkbe.

Itt egy másik tech demo, amit a DICE készített és három darab Titan V kártyán futott.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#44) kikikirly


kikikirly
senior tag

Fejlettebb fizikára nincs igény a fejlesztők részéről,erre a baromságra meg van??Most megmondom hogy ez az egész Raytracing Zéró mértékbe növeli a játék élményt.Lövöldözős játékba kit fog érdekelni a beszűrődő meg tükröződő-csillogó fény?Mincecraft-ba vagy stratégiai játékba kit fog érdekelni?De legalább a gépigényt növeli rendesen...

Shooter játékba törmelék hullás sokat hozzáad az akcióhoz. Kreatív játékokba ugyanúgy helye lenne fizikának.
Rombolható környezethez nem ragaszkodom, viszont a hulló törmelékkel nagyszerűen lehet imitálni a rombolást(Mafia 2 Physx-es törmeléket imádtam).Mai fejlesztőknek fogalmuk sincs játékosok igényeiről, állandóan a szebb leképzőre rej*solnak, ez a ray tracing is csak erre jó,semmi másra.Fizika, animáció stb meg megrekedt a 2005-ös F.E.A.R. szintjén, láthatóan nem zavar senkit.

[ Szerkesztve ]

(#45) arn válasza Abu85 (#42) üzenetére


arn
félisten

ez nem erdeklodes, hanem a penz belepumpalasa... ha fizetnek megy, ha nem, nem. vhogy nehezen tudom elhinni, hogy egy altalanos fizikai motorra nincs igeny, de a hajlobogasra meg van.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#46) kikikirly válasza arn (#45) üzenetére


kikikirly
senior tag

Igazat szóltál, szívemből szóltál.
Giga +1. :K

(#47) ddekany válasza kikikirly (#44) üzenetére


ddekany
veterán

Persze itt nem konkrétan a játék fejlesztő programozókról van szó, hanem azokról, akik a fizetést adják nekik... Kimatekozták, hogy a többség pénztárcája erre nyílik (látványosság). Még az is lehet, hogy benézik, de amúgy én simán el tudom képzelni, hogy nem. Lebutulnak a legnagyobb közönség igénytelenségére.

(#48) ddekany válasza arn (#45) üzenetére


ddekany
veterán

Nézd... kinek lobog a haja? A nőknek. (Jó, a witcher bácsinak is, de a lényeget lásd.) Na, és kiknek van nagy melle? Áááhhhá! Ott az összefüggés.

(#49) Cathulhu válasza arn (#45) üzenetére


Cathulhu
addikt

Megvalaszoltad, amikor az egyszeri user azt fogja latni, hogy a csudalatos uj raytrace engine jatek 2 fps-sel megy, akkor majd rohan uj videokartyat venni. Az nem fogja erdekelni, hogy latvanyban nem kap semmilyen elorelepest. Ha a fizikaert lehetne ujabbnal ujabb hardvert eladni, az is hirtelen fontos lenne.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#50) Cathulhu válasza con_di_B (#37) üzenetére


Cathulhu
addikt

"Nem lehetne erre epitve jobb es szabvanyos hangrendszert csinalni peldaul"

Ezt mar 20 evvel ezelott megcsinaltak, volt is olyan hardver, ami elegendo volt hozza (joval kevesebb eroforras kell mint fenysugarakat szamolgatni). Aureal volt a ceg neve, A3D(1,2,3) a technologia. Creativenak nem tetszett, tonkretette a ceget, majd a Microsoft az egesz hangeffekt bizniszt.
De azota ott van GPU-ra a True Audio Next, ami azota a steambe is bekerult, azaz kvazi szabvany, de kutya nem hasznalja, mert szinten nincs benne penz.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.