Atyaég, de pofátlanul gyönyörű, le a kalappal
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
Atyaég, de pofátlanul gyönyörű, le a kalappal
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
Komoly verdák, nem vagyok egy nagy Audis inkább Merci, de le a kappal, bár a Taycan is nagyon tetszett már.
Lehet a Teslának kiforrottabb az e-hajtása, de ez kívül-belül kenterbe veri. Így kell egy autónak kinéznie. Tudom, drága. De nekem, ahogyan sokaknak még, egy 5 millás autóra sincs pénzem, így teljesen mindegy mennyibe kerül.
Tényleg nagyon komoly a kinézet. És a belső is rendben van.... Nagyjából elérhetetlen számomra (és az a gyanúm, hogy elég sokan vagyunk így ezzel... ).
Az biztos mintha valami a jövőben játtszódó sci-fi filmből lépett volna elő, nagyon állat
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
Elég rusnya lett szegény a kamu hűtőráccsal... El kéne már engedni azt, mint a Taycanon.
Nagyon szép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#9) gyurica úr
Külsőre és belsőre is igen jól sikerült, a hajtásláncban lévő lemaradást meg behozzák. Én is maradok remélhetőleg még sokáig a régi Audimnál. :-)
A külső és a belső rendben van, a lényeg viszont, a hajtáslánc még mindig szánalom (ennyi pénzért...)
Aki él és nem boldog, az téved!
Tyuh..vagányul néz ki..Azon a cikkben lévő képen szinte ráolvad az útra..
Inkább az a nagy kérdés, hogy ha lenne, ezt vennéd-e?
Az a "baj", hogy ez a 36-50 misi már az a kategória, ahol nagyon sok, nagyon jó autót lehet venni. Gondoltam "összekattintgatok" magamnak pl. egy S6 Avant-ot, de olyan hosszú az extra lista, hogy feladtam A lényeg, hogy kb. 35 milliónál hagytam abba, de abban már volt minden is (ahogy mondani szokták).
Szóval ennyi pénzért én biztos maradnék a hagyományos meghajtásnál (benya, esetleg hybrid). Max. akkor vennék ilyen autót, ha már lenne másik 2-3 ("játszós", oldtimer, utazós). És csak úgy kíváncsiságból.
nagyon dogos, szep auto, latszik a Taycan-os "tesosag", nagyon adja.
az R8 meg RS5/6/7 melle uj kedvenc lett formavilagilag.
melle legalabb nem mentek el ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi, amit "gyonyoruen" manifesztaltak a kedvenc modellparosomon, az M3/M4-en. broáf
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Nem a tizenegykét milliós elektromos autó a drága hanem ez. Külsőre gyönyörű, a belseje is szép viszont túl nekem csicsás.
Viszont az látszik hogy a németek sem tudnak csodát tenni, a tesla sok szempontból még mindig jóval jobb választás.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Egy hasonló teljesítményű (600LE) RS7 cirka 46 milla.
Szóval annyira azért nem drága.
E helyett tuti nem vennék Teslát. Kívül-belül 3 fényév választja el még egy Model S-től is.
igen, kb az "utolso mohikanok" szamomra az M5 meg a 8-as szeria. ezek meg az europai szemnek/izlesvilagnak keszultek. nem ugy, mint mondjuk a most futo 7-es/1-es/2-es/M3/4-es szeriak. utobbi kulonosen "duhit", mert ha ratennenk egy 8-as fele hutomaszkot, szamomra kvazi tokeletes szepsegu kupe lenne. a hodpofan kivuli reszei nagyon jol neznek ki.
de hat ez van, ha china matters...
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Szép mint a legtöbb Audi,
de az ára...itt fogják elvinni a kínaiak a piacot.
Inkább NIO ET7 ahol igencsak csúcsabb a technika még ennél is és igazán szép sportcoupe.
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
Én arra lestek kíváncsi, hogy mikor fognak tudni profitot termelni a nagy német autógyártók a tisztán elektromos modelljeikből. Még a Teslanak is kicsi a profitjából az EV-k része, a profit nagyját a kvóta-eladásokból befolyt összeg teszi ki, pedig ők mindent házon belül állítanak elő (ugyanúgy, kint a SpaceX esetén)...
Gyonyoru es komoly gep, ahogy mar hosszu ido ota az audi A NÉMET AUTÓ. De, nalam a benzines elozo RS5 marad meg.. talan orokre a BEST.
[link]
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Majd ha tudjuk a valódi fogyasztását esetleg akkor tegyél ilyen kijelentést.
A gyorsulást inkább hagyjuk. Már egy 6mp-es gyorsulás is megdöbbentő. Totál fölösleges a 2,5. De igen van aki ez alapján vesz Tesla-t. Menőzik vele párszor a kamu haveroknak és utána chill módban használja. Hagyjuk is.
Ha olyan a fogyasztása, mint az E-tron-nak, akkor pilota fórumtársnak igaza van. Az eléggé hitványan teljesít a hivataloshoz képest. Mondjuk a tesla is jóval gyengébb a gyári adatnál, de az e-tron még rosszabb.
Mondjuk a tesla is jóval gyengébb a gyári adatnál
Mert nem téli autópályás tempóra van megadva a hatótáv.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
ezek a Vossen gorgok annyira nem jonnek be, de a gep az egyik kedvenc a konszernbol.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
De hát tudjuk, megadta a gyártó, írják a cikkben. Pontosan tudjuk, hogy ez annyit jelent, hogy városban elmegy majdnem annyit, pályán meg max felét. Ez bizony ennyi pénzért ergya...
Aki él és nem boldog, az téved!
Ne kezdjük mar el itt is a vitàt. Nyàron se fogja tudni a tesla se a gyari 500km-es hatotavot. De varj 2-3 honapot es fogok feltölteni ide is egy fotot a kedvedert a valos nyari fogyasztasrol (ott a kondi fogja szivni az akksit, telen meg a hideg). Egyszeruen ennyit bir a mostani akku technika, 20kWh 100 km-re a teslanal. (Szomszed e-tronja meg 28kWh 100km-re most telen.) Nyilvan ha egyenletes tempoban 60-nal mesz, akkor ki lehet hozni 16kWh-t, amit hivatalosan megad a tesla, de az ugye nem egeszen eletszeru. Egyebkent meglepo modon varosi temponal nem ker kevesebb aramot, amit nem egeszen ertek. Gondolom a lampak miatt (folyamatos gyorsitasok) ugrik a fogyasztas, pedig chill modban van. Nem chill modban veszelyes a penztarcara a varosi autozas, minden 2. keresztezodesben kamera van.
[ Szerkesztve ]
Nem kell feltöltened fotót, pontosan tisztában vagyok a autók fogyasztásával.
Biztos nektek külön modelleket gyártanak, elhiszem neked de akkor kezeld is úgy a számaidat.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Megint kezded a vitat itt is. Soha nem ultel elektromos autoban, nulla szemelyes tapasztalatod van, semmi kezzelfoghato dolgot nem tudsz felmutatni az elmeleted igazolasara, miszerint ha a tesla 530 km-t ad meg hatotavnak, az bizony annyi, mindenki mas hulye, egyedi autot kapott, rosszul vezet, rossz aramot tolt bele. Azt viszont nem fogadod el, ha valaki mutat egy aktualis kepernyofotot a fogyasztasrol, hogy marpedig a valosagban rohadtul nem mennek ezek el annyit, amit irnak. De ha gondolod, tudok hasonlo fotot kerni meg masik 2-3 teslastol, aki szinten ugyanilyen fogyasztast produkalnak. De ha gondolod e-tron hasznalotol is mutathatok fotokat. Szoval az elmeleted szerint, itt akkor mindenki hulye es nem tud vezetni? vagy direkt olyan autokat kertunk, amik nem hozzak a hivatalos gyari fogyasztast? Azt is elhiszed tan, hogy a 2.5 tonnas hibrid q7-es 100km-en 2.8 litert fogyaszt???
A masik forumban is kertem: ha tenyleg akkora tapasztalatod van ezekkel az autokkal, legyszives mutass egy kepet, hogy nalad mennyit fogyasztanak, mekkora a hatotavod es aruld el, hogy akkor en (es ismeroseim) ugyan mit csinalunk ennyire rosszul, hogy nekunk az autoink nem hozzak a gyar altala igert hatotavolsagokat. Es komolyan kiprobalom a tanacsod es ha bevalik, beszamolok rola.
[ Szerkesztve ]
Miért szerinted mennyire reális a 16kWh fogyasztás 60km/h sebességgel egy model 3-nál nem télen? Mert szerintem egyáltalán nem.
Ahhoz hogy neked és az ismerőseidnek a fogyasztását vizsgáljuk ismernünk kell a körülményeket. Úgyhogy nyugodtan írd le, és megmondom miért annyi amennyi.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”