Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kanczy


Kanczy
veterán

Atyaég, de pofátlanul gyönyörű, le a kalappal :K

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#2) #95462144


#95462144
törölt tag

Komoly verdák, nem vagyok egy nagy Audis inkább Merci, de le a kappal, bár a Taycan is nagyon tetszett már.

(#3) Tschubi


Tschubi
tag

Lehet a Teslának kiforrottabb az e-hajtása, de ez kívül-belül kenterbe veri. Így kell egy autónak kinéznie. Tudom, drága. De nekem, ahogyan sokaknak még, egy 5 millás autóra sincs pénzem, így teljesen mindegy mennyibe kerül.

(#4) atike


atike
nagyúr

Tényleg nagyon komoly a kinézet. És a belső is rendben van.... Nagyjából elérhetetlen számomra (és az a gyanúm, hogy elég sokan vagyunk így ezzel... :DDD ).

(#5) vakablak93 válasza Kanczy (#1) üzenetére


vakablak93
őstag

Az biztos mintha valami a jövőben játtszódó sci-fi filmből lépett volna elő, nagyon állat :K

Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D

(#6) Plug Life


Plug Life
senior tag

Elég rusnya lett szegény a kamu hűtőráccsal... El kéne már engedni azt, mint a Taycanon.

(#7) Luck Dragon

Nagyon szép.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#8) batai15


batai15
félisten

Jó azért eléggé durva cuccok .

(#9) gyurica úr


gyurica úr
tag

Külsőre és belsőre is igen jól sikerült, a hajtásláncban lévő lemaradást meg behozzák. Én is maradok remélhetőleg még sokáig a régi Audimnál. :-)

(#10) pilóta


pilóta
nagyúr

A külső és a belső rendben van, a lényeg viszont, a hajtáslánc még mindig szánalom (ennyi pénzért...)

Aki él és nem boldog, az téved!

(#11) h4h01


h4h01
senior tag

Tyuh..vagányul néz ki..Azon a cikkben lévő képen szinte ráolvad az útra.. :)

(#12) <Adamsky> válasza Tschubi (#3) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Inkább az a nagy kérdés, hogy ha lenne, ezt vennéd-e?
Az a "baj", hogy ez a 36-50 misi már az a kategória, ahol nagyon sok, nagyon jó autót lehet venni. Gondoltam "összekattintgatok" magamnak pl. egy S6 Avant-ot, de olyan hosszú az extra lista, hogy feladtam :D A lényeg, hogy kb. 35 milliónál hagytam abba, de abban már volt minden is (ahogy mondani szokták).
Szóval ennyi pénzért én biztos maradnék a hagyományos meghajtásnál (benya, esetleg hybrid). Max. akkor vennék ilyen autót, ha már lenne másik 2-3 ("játszós", oldtimer, utazós). És csak úgy kíváncsiságból.

(#13) D1Rect


D1Rect
félisten

Megint egy eladhatatlan autó.

(#14) Yeffy


Yeffy
veterán

nagyon dogos, szep auto, latszik a Taycan-os "tesosag", nagyon adja.
az R8 meg RS5/6/7 melle uj kedvenc lett formavilagilag. :C

melle legalabb nem mentek el ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi, amit "gyonyoruen" manifesztaltak a kedvenc modellparosomon, az M3/M4-en. broáf

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#15) Noukoum


Noukoum
veterán

Nem a tizenegykét milliós elektromos autó a drága hanem ez. Külsőre gyönyörű, a belseje is szép viszont túl nekem csicsás.
Viszont az látszik hogy a németek sem tudnak csodát tenni, a tesla sok szempontból még mindig jóval jobb választás.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#16) <Adamsky> válasza Yeffy (#14) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi ... "
+1
Szerencsére azért még (?) akad szép (és jó) bömös. Pl. az új M5 CS: pic1, pic2, pic3, pic4. Mondjuk ez nem azoknak való, akik az amperszagra gerjednek. :DDD

(#17) <Lacy85> válasza Noukoum (#15) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Egy hasonló teljesítményű (600LE) RS7 cirka 46 milla.
Szóval annyira azért nem drága.
E helyett tuti nem vennék Teslát. Kívül-belül 3 fényév választja el még egy Model S-től is.

(#18) Yeffy válasza <Adamsky> (#16) üzenetére


Yeffy
veterán

igen, kb az "utolso mohikanok" szamomra az M5 meg a 8-as szeria. ezek meg az europai szemnek/izlesvilagnak keszultek. nem ugy, mint mondjuk a most futo 7-es/1-es/2-es/M3/4-es szeriak. utobbi kulonosen "duhit", mert ha ratennenk egy 8-as fele hutomaszkot, szamomra kvazi tokeletes szepsegu kupe lenne. a hodpofan kivuli reszei nagyon jol neznek ki.

de hat ez van, ha china matters... :(

[ Szerkesztve ]

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#19) LurkerSheik válasza Kanczy (#1) üzenetére


LurkerSheik
senior tag

Szép mint a legtöbb Audi,
de az ára...itt fogják elvinni a kínaiak a piacot.
Inkább NIO ET7 ahol igencsak csúcsabb a technika még ennél is és igazán szép sportcoupe.

Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

(#20) Squirrel


Squirrel
őstag

Én arra lestek kíváncsi, hogy mikor fognak tudni profitot termelni a nagy német autógyártók a tisztán elektromos modelljeikből. Még a Teslanak is kicsi a profitjából az EV-k része, a profit nagyját a kvóta-eladásokból befolyt összeg teszi ki, pedig ők mindent házon belül állítanak elő (ugyanúgy, kint a SpaceX esetén)...

(#21) Schuler888


Schuler888
senior tag

Gyonyoru es komoly gep, ahogy mar hosszu ido ota az audi A NÉMET AUTÓ. De, nalam a benzines elozo RS5 marad meg.. talan orokre a BEST.
[link]

[ Szerkesztve ]

"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD

(#22) toronyhaz válasza pilóta (#10) üzenetére


toronyhaz
aktív tag

Majd ha tudjuk a valódi fogyasztását esetleg akkor tegyél ilyen kijelentést.
A gyorsulást inkább hagyjuk. Már egy 6mp-es gyorsulás is megdöbbentő. Totál fölösleges a 2,5. De igen van aki ez alapján vesz Tesla-t. Menőzik vele párszor a kamu haveroknak és utána chill módban használja. Hagyjuk is.

(#23) Squirrel válasza toronyhaz (#22) üzenetére


Squirrel
őstag

Ha olyan a fogyasztása, mint az E-tron-nak, akkor pilota fórumtársnak igaza van. Az eléggé hitványan teljesít a hivataloshoz képest. Mondjuk a tesla is jóval gyengébb a gyári adatnál, de az e-tron még rosszabb.

(#24) Noukoum válasza Squirrel (#23) üzenetére


Noukoum
veterán

Mondjuk a tesla is jóval gyengébb a gyári adatnál

Mert nem téli autópályás tempóra van megadva a hatótáv.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#25) Yeffy válasza Schuler888 (#21) üzenetére


Yeffy
veterán

ezek a Vossen gorgok annyira nem jonnek be, de a gep az egyik kedvenc a konszernbol.

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#26) pilóta válasza toronyhaz (#22) üzenetére


pilóta
nagyúr

De hát tudjuk, megadta a gyártó, írják a cikkben. Pontosan tudjuk, hogy ez annyit jelent, hogy városban elmegy majdnem annyit, pályán meg max felét. Ez bizony ennyi pénzért ergya...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#27) Squirrel válasza Noukoum (#24) üzenetére


Squirrel
őstag

Ne kezdjük mar el itt is a vitàt. Nyàron se fogja tudni a tesla se a gyari 500km-es hatotavot. De varj 2-3 honapot es fogok feltölteni ide is egy fotot a kedvedert a valos nyari fogyasztasrol (ott a kondi fogja szivni az akksit, telen meg a hideg). Egyszeruen ennyit bir a mostani akku technika, 20kWh 100 km-re a teslanal. (Szomszed e-tronja meg 28kWh 100km-re most telen.) Nyilvan ha egyenletes tempoban 60-nal mesz, akkor ki lehet hozni 16kWh-t, amit hivatalosan megad a tesla, de az ugye nem egeszen eletszeru. Egyebkent meglepo modon varosi temponal nem ker kevesebb aramot, amit nem egeszen ertek. Gondolom a lampak miatt (folyamatos gyorsitasok) ugrik a fogyasztas, pedig chill modban van. Nem chill modban veszelyes a penztarcara a varosi autozas, minden 2. keresztezodesben kamera van.

[ Szerkesztve ]

(#28) Noukoum válasza Squirrel (#27) üzenetére


Noukoum
veterán

Nem kell feltöltened fotót, pontosan tisztában vagyok a autók fogyasztásával.
Biztos nektek külön modelleket gyártanak, elhiszem neked de akkor kezeld is úgy a számaidat. :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#29) Squirrel válasza Noukoum (#28) üzenetére


Squirrel
őstag

Megint kezded a vitat itt is. Soha nem ultel elektromos autoban, nulla szemelyes tapasztalatod van, semmi kezzelfoghato dolgot nem tudsz felmutatni az elmeleted igazolasara, miszerint ha a tesla 530 km-t ad meg hatotavnak, az bizony annyi, mindenki mas hulye, egyedi autot kapott, rosszul vezet, rossz aramot tolt bele. Azt viszont nem fogadod el, ha valaki mutat egy aktualis kepernyofotot a fogyasztasrol, hogy marpedig a valosagban rohadtul nem mennek ezek el annyit, amit irnak. De ha gondolod, tudok hasonlo fotot kerni meg masik 2-3 teslastol, aki szinten ugyanilyen fogyasztast produkalnak. De ha gondolod e-tron hasznalotol is mutathatok fotokat. Szoval az elmeleted szerint, itt akkor mindenki hulye es nem tud vezetni? vagy direkt olyan autokat kertunk, amik nem hozzak a hivatalos gyari fogyasztast? Azt is elhiszed tan, hogy a 2.5 tonnas hibrid q7-es 100km-en 2.8 litert fogyaszt???

(#30) Squirrel válasza Noukoum (#28) üzenetére


Squirrel
őstag

A masik forumban is kertem: ha tenyleg akkora tapasztalatod van ezekkel az autokkal, legyszives mutass egy kepet, hogy nalad mennyit fogyasztanak, mekkora a hatotavod es aruld el, hogy akkor en (es ismeroseim) ugyan mit csinalunk ennyire rosszul, hogy nekunk az autoink nem hozzak a gyar altala igert hatotavolsagokat. Es komolyan kiprobalom a tanacsod es ha bevalik, beszamolok rola.

[ Szerkesztve ]

(#31) Noukoum válasza Squirrel (#30) üzenetére


Noukoum
veterán

Miért szerinted mennyire reális a 16kWh fogyasztás 60km/h sebességgel egy model 3-nál nem télen? Mert szerintem egyáltalán nem.
Ahhoz hogy neked és az ismerőseidnek a fogyasztását vizsgáljuk ismernünk kell a körülményeket. Úgyhogy nyugodtan írd le, és megmondom miért annyi amennyi.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.