Azért meghallgatnám az utazók véleményét a dologról.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
togvau
senior tag
Igen? Újraindította a stratton oakmont-ot?
hitler, sztálin, micro usb
Formaster
addikt
Ehhez nem kéne gps-es kártya. Elég lenne egy chipkártya amit felszálláskor/leszálláskor érzékel, így követni lehetne a buszok kihasználtságát.
togvau
senior tag
de kell, mert látszik, hogy az utasok ténylegesen honnan hova mennek, és a vonalakat is átszabhatják ennek megfelelően.
hitler, sztálin, micro usb
Formaster
addikt
Szerintem ez tök random. Az utasok egy része alkalmi, a megállók pedig többnyire csomópontok, vagy meghatározott pontok közelében vannak. Viszont azt nem értem, ki töltögeti ezeket a kártyákat árammal? Az utasok?
bdlackoo
tag
nincs a kartyaban gps. a kartya olvasoban van a buszokon. benne van a szovegben.
dinosaurs are jesus ponies
#06658560
törölt tag
Az utasok durván nagy hányada nem bulizó tini, hogy random utazzon. Otthon-iskola/munkahely-bevásárlás viszonylatban zajlik az utazások legnagyobb hányada. És ott fontos mindig optimalizálni.
tatararpad
őstag
A megállók elhelyezése vagy a járatok sűrűsége szempontjából kevésbé érdekes, hogy hol szált fel és le, inkább hogy honnan hova megy, és meddig várakozott például. Ezt egy buszos kártyával nem lehetne nyomon követni. Szvsz egy ilyen projektben a legjobb lenne magukat a városlakókat nyomon követni, legyen akár autós is, de így egy PRISM után ez valószínűleg már kiverne néhány biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
gyurkikrisz
őstag
Szerintem ennek sem lesz jó vége. Hackerek bármikor feltörhetik ezt a rendszert, és az emberek ellen fordíthatják. A felhő nem olyan biztonságos, mint aminek hiszik. Épp a napokban írtam erről a blogomon, olvassa el akit érdekel.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
Fandango
veterán
Milyen rendszert törnek fel?
Polllen
nagyúr
Azt.
Viccet félretéve nem rossz rendszer. Budapesten nem tudom, hogy áll most a járatok GPS nyomkövetése, de Vitézy ezeket nagyon tolta anno. Metro-ban is kártyát akartak belépőnek - lehet már van is. Nálunk is lehetne idővel ilyen. Na jó, inkább az ágyamban álmodok, az kényelmesebb.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Fandango
veterán
Majd ha elindul a Rigo, az is megkönnyítheti ezt.
#06658560
törölt tag
Köszönjük a spamet, de ha offba tetted volna, se érdekelne.
Vagy legalább kötötted volna minimálisan a témához.
blash
tag
ebben az irasban szepen osszefoglaljak a bkv e-jegyes toketlenkedeset, nem sietik el: http://m.hvg.hu/itthon/20170119_tovabb_csuszik_az_elektronikus_jegyrendszer_bevezetese
gabor7th
addikt
Linket adsz?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
pampika
őstag
nem feltétlenül kell a kártyába gps.
ha a kártyának van id-ja (márpedig van és egyedi), akkor lehet követni a mozgását:
- reggel felszállt a 3-as buszra, ment 2 megállót és leszállt
- 10 perccel később felszállt a 6-os buszra és ment 8 megállót
délután ugyanez vissza.
tehát valszeg gipszjakab(kártyája) A és B pont között ingázik napi szinten, 2 buszt használva.
innentől némi használat után felrajzolható "minden" kártya átlagos útvonala -> lehet rá optimalizálni.
az autósokat követni egyesével neccesebb, mert ahhoz külön az engedélyük kell és nyilván önkéntes részvételt jelentene. így viszont nagyon pontatlanok lennének a számok.
sokkal egyszerűbb pl. a térfigyelő kamerákat felhasználva elemezni a tömeget, h melyik útvonalon van mindig torlódás, merre lehetne azt terelni, h segíthetne a tömegközlekedés az optimalizálásban.
ha kombinálod rendszám felismeréssel, akkor már konkrétabb útvonalakat is fel lehet rajzolni, de az már az általad is említett megfigyelési kérdéseket veti fel. de amíg csak a tömeg része vagy, addig sztem ez nem lenne akkor gond.
ALBY
senior tag
pont az ilyenekből nem kérek
A lónak is két oldala van mégsem hanglemez...
Fandango
veterán
Mert mi bajod lesz tőle?