Hirdetés

2019. október 16., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
(HÁZIGAZDA)

Jöhetne már mindenhova a TAN, tan-tara-tan-tara-tan!

STOP RIOS! Állítsuk meg a moderációt!

(#2) morgyi


morgyi
(veterán)

Ehhez az OpenCL 1.1es implementacionak aktivnak kene lennie. Anelkul nem fut NV-n igy a piac 80%an

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#3) Lacccca87 válasza morgyi (#2) üzenetére


Lacccca87
(őstag)

Mivel VR-ről van szó elsődlegesen így a piac 20%-át sem teszi ki az NV ( konzol és mobil eszközök is beszámítandók).

[ Szerkesztve ]

(#4) FLATRONW válasza morgyi (#2) üzenetére


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog

NV támogatja az 1.2-es OpenCL-t (kisérleti módban 2.0-ást).
Vagy itt még valami mást is kell nézni?

(#5) Abu85 válasza morgyi (#2) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Akkor majd a fejlesztő elmegy az NV-hez és szerződik a VRWorks Audio pluginre is. Viszont a Valve számára ez nem opció, mert a Steam Audio célja, hogy ingyenes, nyílt forráskódú csomag legyen, ami kizárja a licencköteles zárt technológiákat.

(#4) FLATRONW: Most speciel azzal nem mennek semmire, mert a Valve nem engedélyezte az általános GPU-s gyorsítást, így csak a statikus partíción futó érhető el. Ergo az AMD-nél is csak az újabb, sok CU-s lapkák jók.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#6) ddaydome


ddaydome
(aktív tag)

Sziasztok!

Jó làtni, hogy a hanggal kapcsolatos fejlesztésekben is hisznek még. Remélem, hogy újra lesz normàlis 3d audio.

Az üzenetet a kínai telefonomról írtam.....

(#7) Z10N


Z10N
(addikt)

Meg jo, hogy a Bonaire a maga 16cu-javal tamogatja a TrueAudio-t :DDD

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#8) zzola


zzola
(félisten)

:C

(#9) GodGamer5 válasza ddaydome (#6) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Már csak pár játéknak kéne támogatnia, és nem csak a vr-ban.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#10) Mooka-Miki válasza ddaydome (#6) üzenetére


Mooka-Miki
(aktív tag)

Nekem is hiányoznak az EAX, A3D és társaik. :(

(#11) WZP


WZP
(aktív tag)

Na várjunk csak. Jól értem hogy ez nem fog futni Hawaii GPU alatt, amiben még külön hardver is van trueaudio-ra ? Micsoda dolog ez ?

Inter Arma Enim Silent Leges

(#12) lezso6 válasza WZP (#11) üzenetére


lezso6
(HÁZIGAZDA)

Az a sima TrueAudio, ahol dedikált hardver van neki. Az fail, nem lesz rá semmi, sose lesz kihasználva már az a DSP.

A TrueAudio Next viszont bármin futhat, ami tud OpenCL 1.1-et, azaz pl a Maxwell és Pascal architektúrákon is. Csak a Valve ott cseszte el, hogy csak a statikusan particionált módban működik a TAN, amit jelenleg csak a GCN3+ támogat.

STOP RIOS! Állítsuk meg a moderációt!

(#13) WZP válasza lezso6 (#12) üzenetére


WZP
(aktív tag)

Kösz a választ. Nem volt szempont a TrueAudio támogatása a kártyának amikor vettem, de azért hervasztó a tudat hogy egy kezemen meg tudom számolni hány (nem túl jó) játék támogatta. Nem tartott sokáig a support.

Inter Arma Enim Silent Leges

(#14) lezso6 válasza WZP (#13) üzenetére


lezso6
(HÁZIGAZDA)

Sajnos ez van, ha valami nem szabványos. De még a szabványosság se feltétlenül elég, idő kell neki, hogy a piac rendesen rámozduljon. Lásd Mantle vs Vulkan.

STOP RIOS! Állítsuk meg a moderációt!

(#15) Tazsam01


Tazsam01
(tag)

Kicsit elvesztem az elnevezésekben rx560 az polaris 11 nem? Azt viszont nem láttam a felsorolásban

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.