Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Jöhetne már mindenhova a TAN, tan-tara-tan-tara-tan!

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#3) Lacccca87 válasza #32839680 (#2) üzenetére


Lacccca87
őstag

Mivel VR-ről van szó elsődlegesen így a piac 20%-át sem teszi ki az NV ( konzol és mobil eszközök is beszámítandók).

[ Szerkesztve ]

(#4) FLATRONW válasza #32839680 (#2) üzenetére


FLATRONW
őstag

NV támogatja az 1.2-es OpenCL-t (kisérleti módban 2.0-ást).
Vagy itt még valami mást is kell nézni?

(#5) Abu85 válasza #32839680 (#2) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Akkor majd a fejlesztő elmegy az NV-hez és szerződik a VRWorks Audio pluginre is. Viszont a Valve számára ez nem opció, mert a Steam Audio célja, hogy ingyenes, nyílt forráskódú csomag legyen, ami kizárja a licencköteles zárt technológiákat.

(#4) FLATRONW: Most speciel azzal nem mennek semmire, mert a Valve nem engedélyezte az általános GPU-s gyorsítást, így csak a statikus partíción futó érhető el. Ergo az AMD-nél is csak az újabb, sok CU-s lapkák jók.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#6) ddaydome


ddaydome
senior tag

Sziasztok!

Jó làtni, hogy a hanggal kapcsolatos fejlesztésekben is hisznek még. Remélem, hogy újra lesz normàlis 3d audio.

"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."

(#7) Z10N


Z10N
veterán

Meg jo, hogy a Bonaire a maga 16cu-javal tamogatja a TrueAudio-t :DDD

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#8) zzola


zzola
félisten

:C

(#9) GodGamer5 válasza ddaydome (#6) üzenetére


GodGamer5
addikt

Már csak pár játéknak kéne támogatnia, és nem csak a vr-ban.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#10) Mooka-Miki válasza ddaydome (#6) üzenetére


Mooka-Miki
senior tag

Nekem is hiányoznak az EAX, A3D és társaik. :(

(#11) WZP


WZP
aktív tag

Na várjunk csak. Jól értem hogy ez nem fog futni Hawaii GPU alatt, amiben még külön hardver is van trueaudio-ra ? Micsoda dolog ez ?

Inter Arma Enim Silent Leges

(#12) lezso6 válasza WZP (#11) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Az a sima TrueAudio, ahol dedikált hardver van neki. Az fail, nem lesz rá semmi, sose lesz kihasználva már az a DSP.

A TrueAudio Next viszont bármin futhat, ami tud OpenCL 1.1-et, azaz pl a Maxwell és Pascal architektúrákon is. Csak a Valve ott cseszte el, hogy csak a statikusan particionált módban működik a TAN, amit jelenleg csak a GCN3+ támogat.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#13) WZP válasza lezso6 (#12) üzenetére


WZP
aktív tag

Kösz a választ. Nem volt szempont a TrueAudio támogatása a kártyának amikor vettem, de azért hervasztó a tudat hogy egy kezemen meg tudom számolni hány (nem túl jó) játék támogatta. Nem tartott sokáig a support.

Inter Arma Enim Silent Leges

(#14) lezso6 válasza WZP (#13) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Sajnos ez van, ha valami nem szabványos. De még a szabványosság se feltétlenül elég, idő kell neki, hogy a piac rendesen rámozduljon. Lásd Mantle vs Vulkan.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#15) Tazsam01


Tazsam01
tag

Kicsit elvesztem az elnevezésekben rx560 az polaris 11 nem? Azt viszont nem láttam a felsorolásban

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.