Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) tiborv válasza Blizz (#100) üzenetére


tiborv
aktív tag

Ssfben értettem mikor nem tradelsz hanem solozol. Úgy azért nem volt egyszerű vele. Ha meg trade akkor inkább a faith-brand :)

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#102) ddekany válasza shotika (#91) üzenetére


ddekany
veterán

Ja igen, a charmok... Elég béna, mikor azon két dolgok közt kellett dilemmázni, hogy idegesítően kevés helyed legyen bármi másra, vagy kevesebb bonuszt kapj sármokból. Inkább kellene egy charm tartó panel, amibe kizárolag azt lehet tenni, és mondjuk fele akkora mint most az inventorid. Mert az úgy már egy jó fajta dilemma, hogy melyik sármokat ne vidd.

(#103) zone válasza ddekany (#102) üzenetére


zone
őstag

Ezzel a moddal nincs ilyen gond: https://pathofdiablo.com/

YouTube - https://goo.gl/bCKFYP

(#104) Blizz válasza tiborv (#101) üzenetére


Blizz
őstag

SSF-ben értettem én is

;]

No mistakes, just happy little accidents

(#105) tiborv válasza Blizz (#104) üzenetére


tiborv
aktív tag

oké de azért ahhoz ki is kell farmolnod azt :)
bowama nem a kényelmes buildek közé tartozik

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#106) Blizz válasza tiborv (#105) üzenetére


Blizz
őstag

Ez így van.

És ezért szép, hammerdinnal spirit shield wep comoboval könnyedén tudsz farmolni bármit.
Ahogy átmentél hellre, a játék könnyű

No mistakes, just happy little accidents

(#107) CriticalHit


CriticalHit
őstag

Kíváncsi vagyok lesz-e olyan ütős, mint a GD D2 MOD. Az teljesen hozza az eredeti hangulatot.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#108) Andor22 válasza CriticalHit (#107) üzenetére


Andor22
aktív tag

Lehet jobb lesz mint a 4 😁😂

(#109) Blizz válasza Andor22 (#108) üzenetére


Blizz
őstag

Alapból jobb ;] ;]

No mistakes, just happy little accidents

(#110) reelc válasza tiborv (#99) üzenetére


reelc
veterán

Nem a Diablo 3-ra gondoltam.
Inkább a Titan Questre, vagy a Grim Dawnra. Mindkettő alkalmas arra, hogy végigvidd a sztorit perfekt cuccok nélkül. Aki meg komolyan akar farmolni, annak ott az endgame (GD esetén, TQ-nak nincs).

(#111) tiborv válasza reelc (#110) üzenetére


tiborv
aktív tag

Pont ugyanezt írtam én is csak a d2rol.

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#112) ProEvoFan válasza reelc (#110) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Grim Dawn az tényleg korrekt kis hack 'n' slash. :C

(#113) saelin válasza reelc (#110) üzenetére


saelin
veterán

Endgame nélkül, vagyis bele tervezett endgame nélkül számomra semmit nem ér egy ARPG/Hack&Slash. Ki érdekel a story? Jó, legyen benne lore és király ellenfelek, de a játékot a fejlődési rendszer, gameplay és az esetleges megújuló tartalmak adják el. A PvE a játék lényege.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#114) ProEvoFan válasza saelin (#113) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Akkor a Diablo 2 sehol sem lesz a Diablo 3 mellett. ;]
De most komolyan, ha minden marad a régiben, mai szemmel nézve halál uncsi lesz a D3 paragon szintezése nélkül.
Nem akarom tovább ekézni a játékot, de ha nem visznek bele megfelelő D3 szintű újításokat, a grafikát leszámítva csak egy túlárazott régimódi retró játékot kapunk. Ja hogy ez lesz a lényeg?Akkor nem szóltam.

[ Szerkesztve ]

(#115) saelin válasza ProEvoFan (#114) üzenetére


saelin
veterán

Most miért mondod. :DDD Jó lesz az új grafikával és normálisabb netkóddal. Nem mondom hogy megint évekig csak ezzel fogok játszani, de szerintem egy pár kört biztos lenyomok vele, főleg multiban! Meg azért 60 fps Diablo 2, valószínűleg 4k-ban a nextgen konzolokon... Nagyon várós!

Újítások csak minimálisan lesznek benne, mert ez nem egy remake csak egy remaster. Lényegében az lesz aminek mondod. Grafikailag felhúzott retro játék. Diablo 2 remakenek talán majd a negyedik rész lesz tekinthető. Ha jól láttam a gameplay a harmadik részhez képest lassult - vagy csak nagyon early game jeleneteket mutattak eddig. Vizuálisan meg egyértelműen a második részhez nyúltak vissza. Én várom az új részt is. Nálam ezek a gamek multiban mennek úgy is, ami sokat tud rajtunk dobni hangulatban.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#116) Hokunda válasza ProEvoFan (#114) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Bőven elég volt egyszer megélni azt az óriási downgradet amit a 3 okozott a LoD-hoz képest! A torchlight szerű grafikájával meg a minden gondolkodást nélkülöző 'fogom a kezed végig, ne aggódj' játékfelfogásával és fejlődési rendszerével. Maradjon meg a Blizzard szégyenfoltjának (mellé már gyűjtöttek) és a remake az kövesse a méltó elődöt, a 3-ra meg max a nevében hasonlítson.

[ Szerkesztve ]

(#117) saelin válasza Hokunda (#116) üzenetére


saelin
veterán

Azért a Diablo 3-nak voltak jó újításai.
- Egy potion van és cool down van rajta. Különböző ritkaságú italokat lehet szerezni.
- Healt/Mana/Resource orbok.
- Adventure mód.
- Random eventek.
- Bounty-k.
- Paragon rendszer.
- Legendary skill settek stb.

Én egy dolgot utáltam nagyon a Diablo 3-ban, hogy a fegyver csak dísz volt minden karinál és csak resource generálásra volt jó max. Annyira utáltam és utálom a mai napig ezt a mechanikát. Skillek is nagyon kevesek voltak benne és az attribute pontok elosztásának lehetőségét is kivették a játékos kezéből.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#118) MasterDeeJay

Hát inkább csinálhatnának egy rendes Diablo folytatást mert a 3-nak semmi köze hozzá.
Diablo2 hangulatát nálam csak a Path of exile hozta, annak ellenére hogy totál más a skillrendszer de maga az összkép hozza azt nálam amit a Diablo2 hozott.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#119) tiborv válasza saelin (#117) üzenetére


tiborv
aktív tag

Nyilvan voltak jo ujitasai is, ezt szerintem azert senki sem vitatja, de a jatekot olyan vegletekig lebutitottak hogy nem veletlen ajnarozzak meg sokan a 2. reszt. Ha nem ezzel a nevvel jelenik meg nem lenne ez a folyamatos hatrafele mutogatas (nyilvan akkor ennyien viszont nem is veszik meg).
A felsoroltak kozul kb barmelyiket tudja akar egy mobilos h&s is, szoval ezektol nem kell hanyattvagni magat senkinek, ez siman az elmult ket evtized tendenciai es valtozasai amik akkor meg nem voltak.
Mai napig minden seasonban felrantok d3ban hcban 1-2 karit en is aztan masfel-ket het utan el is engedem, persze ettol meg ha nem lennek 30 felett es nem ismernem az elodot siman elkepzelhetonek tartom hogy tobb ezer oram lenne benne. De aki a korabbira ra volt kockulva annak a 3. resz tenyleg egy butitott valami, mas jatek, nem olyan mintha egy sorozatba illene.
De ettol meg onmagaban mint h&s tenyleg jo jatek. Csak sokan -- koztuk en is -- mas elvarasokkal kozelitett hozza.
Remelem hogy sikeres lesz, mar csak amiatt is hogy altalaban a felmelegitett dolgok ugye nem jok, de ehhez viszont az is kell hogy a jatekmenetbe valamelyest beelnyuljanak. En a mai napig imadnam az 1000. csrunomat is egy hammerral vagy csbarbbal, de aki ezzel ismerkedik meg annak alairom hogy rohadt unalmas lenne a 2. nap.
Vegre viragozhatnak az itemshopok is ujra illetve az egyeb forumok :)

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#120) ddekany válasza saelin (#113) üzenetére


ddekany
veterán

Egyébként anno pont ez volt a fő gondom az összes ilyen ARPG-vel, hogy miért jó, hogy csak az "endgame" számít, ám előtte mégis el kell odáig botorkálni, 0 kihívással, ami mocskosul unalmas. D2-t némi rutinnal végig lehet nyomni szinte meghalás nélkül Hell végéig, anélkül, hogy leállna az ember különösebben farmolni. Ha meg is halsz párszor, az is vagy a Duriel volt, vagy az arcodba robbant valami mini boss mikor meghalt, és pont volt rajtad amplify damage is. De ennyi. És van, aki pl. szeretné a sztori módot is élvezni, legalább is mikor legelőször játszik. Hát, pech, nincs ilyen opció, hogy légyszi ne nézzetek kreténnek, legyen valami kihívás azért. Torchlight-ban volt modjuk, az 1-esben egész jól működött. Volt itt-ott máshol is, de általában nem működött jól, pl. mert cserébe jobb tárgyakat dobtak, több XP-t adtak... tehát elég hamar ott voltál nehézségben, mintha csak az alapot választanád... akkor meg mi értelme?

[ Szerkesztve ]

(#121) Elemental válasza ProEvoFan (#114) üzenetére


Elemental
addikt

Hát én nagyon bízom benne, hogy ez lesz a lényeg. El ne merjék bszni paragonnal :)

(#122) reelc válasza saelin (#115) üzenetére


reelc
veterán

"Endgame nélkül, vagyis bele tervezett endgame nélkül számomra semmit nem ér egy ARPG/Hack&Slash. Ki érdekel a story? Jó, legyen benne lore és király ellenfelek, de a játékot a fejlődési rendszer, gameplay és az esetleges megújuló tartalmak adják el. A PvE a játék lényege."
Ilyen alapon nincs értelme a Diablo 2-nek. Az Über az a híres endgameje? Vagy az, hogy azt a pár szerencsétlent farmolod napestig? ;]
Mit ért a játék sztori mód nélkül? A Diablo 3 a kiegje révén emelkedett ezen felül.

Igaz a GD-hez külön van aréna mód DLC, de már az alapjátékhoz használható, és a 2-ik kieg hoz másik endgamet.
Azt se felejtsük el, hogy a Diablo 2 és a Diablo 3 is a kiegjük után lett az, ami.
A TQ-nak nem volt endgameje, akkoriban ez még nem volt divat/igény. Számomra sokkal jobb játék volt a Diablo 2-nél.

#116 Hokunda: Szerintem jó játék a Diablo 3. Azt kell megérteni, hogy szemléletet váltott a fejlesztőcsapat. Sőt, mások fejlesztették, a régieket feloszlatták. Nem lett rosszabb, mint az elődei. Másabb lett.

#119 tiborv: Ja, hogy pár éve tudja egy mobilos játék, azt mint egy 9 éves PC-s játék? Ok.
"a 3. resz tenyleg egy butitott valami, mas jatek, nem olyan mintha egy sorozatba illene."
Erről inkább a Diablo 3-as topikban biztos tudnának mesélni, többen az első résztől jelen vannak, és nem vallják azt, hogy a 3-ik nem Diablo.

A D2 újításban nem nyúlnak a játékmenetbe. Még azon se mernek változtatni, hogy új patch jöjjön. A jelenlegit kapja.

#120 ddekany: "Egyébként anno pont ez volt a fő gondom az összes ilyen ARPG-vel, hogy miért jó, hogy csak az "endgame" számít, ám előtte mégis el kell odáig botorkálni, 0 kihívással, ami mocskosul unalmas."
Na számomra itt jön a képbe az, hogy ha a sztori mód vacak, nem köt le, akkor lehet bármilyen endgame, a játék vacak. Ha a hagyományos sémát nézzük, akkor ugye 3x a sztori különböző nehézségen, és utána lesz endgame mód, rosszabb esetben a legnagyobb fokozat farmolása napestig.
Vikings - Wolves of Midgardnak a mai napig nem tudom van-e endgameje, mert már az Act1-et is halálra untam.
A Wolcen sztori mód annyira nem tetszett, hogy az Act 2-ben abbahagytam (mert erősen emlékeztem, hogy 1 éve se tetszett, de akkor végigküzdöttem, és toltam az endgamet), pedig alapkövetelmény végigvinni újra, hogy a tavaly év végén megjelent új endgamet használhassa az ember. Úgyhogy csak a régi endgamet ismerem amit az azóta érkezett ezer patch, hibajavítás művelt, azt nem.

Nekem a Grim Dawn ami tetszett. Akár amikor alapjáték volt, akár amikor már az első, majd a 2-ik kieg kijött, és voltak bennük olyan dolgok is, amik révén gyorsabban lehetett fejlődni.
Sőt, a 2-ik kieg endgameje olyan, hogy akár az Act1 bossa után nem sokkal nekiláthatsz, az aréna módba meg akár lvl1-es karival. Jó kis küzdelem lesz. ;]

(#123) reelc válasza ProEvoFan (#114) üzenetére


reelc
veterán

Igen, az a lényeg.
Ilyen felújításnál mindig vékony jégen táncolnak. Ezt más fejlesztőktől is olvastam.
Kiszolgálni a régi fanokat vs modernizálni annyit, hogy új embereket is bevonzzanak - az utóbbi a szélesebb réteg. + a konzolosok.

Ha sokat változtatnának, akkor: a Blizard nem a régi, megint elszúrták a Diablo 2-őt, ami csak egy Diablo 3 klón lett. Szemetek!
Ha alig változtatnak: túlárazott, pénzlehúzás, szemetek! A Blizzard már semmi újat nem tud kitalálni, látszik, hogy a 4-ik is kuka lesz, és a 3-is vacak. ;]

Úgyhogy a kettő között: felújított grafika, hang. Opcionális gold pickup (ki lesz kapcsolva alapból, neked kell engedélyezned a menüben - nehogy háborogjanak a keményvonalasak).
Modern Bnet, ezzel törekvés (nem megoldás!) a botok és a dupe ellen. Shared Stash.
Offline mód, ebben pedig modtámogatás és ez elszeperált lesz az online Bnetes játéktól.
Stb. Újdonságok, de főleg kényelmi dolgok. Nem dropváltozás. Nem új szet, stb.

Bármit is csinálnak, aki ismeri a játékot, azt fogja csinálni amit 20 éve. Mert akkor működött, most is fog, nincs játékmenetbeli újdonság. Az nem érdekes, kinek mennyire fog tetszeni, ha már kifizetted. ;]

(#124) tiborv


tiborv
aktív tag

#119 tiborv: Ja, hogy pár éve tudja egy mobilos játék, azt mint egy 9 éves PC-s játék? Ok.

Valoban rosszul fogalmaztam, elnezest erte. Akkor pontositok -- aztan ugy se ertunk egyet. Hozott ujitasokat egy 9 eves jatek egy 20 evessel szemben, ami most bunkokent van lengetve. Orvendjunk. Szerintem egy fejlodesi folyamat pont arrol szol hogy folyamatosan elore haladunk, hozunk uj dolgokat -- parat el is hagyunk kozben nyilvan -- de az alapveto sarokkovek menten. Itt a nev volt kb csak ami kobe volt vesve ill. az alap karakterek nevei. (Persze lehet azon kevesekhez tartozom akiknek sarokkonek szamit egy ilyen jellegu jateknal hogy a karakter fejlodesebe barmilyen mod beleszoljak, iranyitsam, vagy hogy a cuccok hasznalhatosagat akar en megemesszem ne csak eleg legyen hunyorogva a zold szinu szamokat keresni/vagy nyilakat amik felfele mutatnak es lecserelni a meglevot az "o ez jobb" felkialtassal.)
A 3. reszben bovult a jatekmenet ezt nem is vitatom nyilvan haladtunk is a korral tok jo hogy nem csak br-XXXXX jatekok krealasabol all az egesz hanem lett rift-gr-bounty is (intermezzo hasonloan szerteagazva akar a d2ben is lehetett farmolni de nem ilyen effektiven, ez igaz. Illetve 10 eve mar azert a felsoroltakbol volt amit mas jatek is tudott). De az hogy a karakterek barmifele fejlodesebe beleszolj teljesen kigyomlalasra kerult.
A cuccok teren az alap szetteken kivul kb az uj gemekkel jutottunk el oda hogy legendary/uniqba is oltozhetsz de ennek ellenere van minden kasztnal kb 2 build ami valoban alkalmas a vegjatekra. (d2ben se volt nagyon maskepp a pvm resz csak ugye az 20 eves PC-s jatek, de ha melle veszem a PvP reszt akkor osszessegeben tobb buildet tud felsorakoztatni).

"a 3. resz tenyleg egy butitott valami, mas jatek, nem olyan mintha egy sorozatba illene."
Erről inkább a Diablo 3-as topikban biztos tudnának mesélni, többen az első résztől jelen vannak, és nem vallják azt, hogy a 3-ik nem Diablo.

Akkor en a masik taborhoz tartozom, pedig en is az elso resztol jelen vagyok. De mondjuk szerintem ez nem a kezfeltartassal dontsuk el esete. Az hogy butitott nem feltetlen jelenti hogy rossz valami. Ezert is irtam hogy sokaknak valoszinu hogy a 2 rohadtul nem fog mar bejonni, mert aki a 3. reszt szokta meg a hata kozepere nem kivanja az fcr, fhr breakpontok szamolgatasat, vagy azt hogy nullstr karival hogy legyen meg megis az hogy viseled a monarchot. Szamomra ezek elvezetes dolgok, amiket nyuilvan megszepitenek az emlekek is ill hogy ezen nottem fel, ma mar viszont lehet hogy felesleges szarakodas. De attol meg butitotabb a karaktered osszeallitasa tok mindegy honnan nezed. Ez nem jobb-rosszabb szembeallitas volt, kar erre kihegyezni.

"A D2 újításban nem nyúlnak a játékmenetbe. Még azon se mernek változtatni, hogy új patch jöjjön. A jelenlegit kapja."

Ennek orulok is es el is szomorit. Nyilvan pont a 2-hoz kapcsolodo kellemes emlekek miatt valahol vartam hogy extrazzak a vegjatekot hogy ne fulladjon monotonitasba de nyilvan nem ettol kell varni az ujdonsagot hanem a 4. resztol.

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#125) ddekany válasza reelc (#123) üzenetére


ddekany
veterán

Ha "becsületesek" akarnak lenni, akkor fel kell tenni a kérdés, hogy mit szerettek a D2-ben akik sokat tolták, és mit nem szerettek benne, csak tolerálták. Ellenben azzal a kédéssel, hogy mi elérhető szélesebb közönségnek. Itt most látszólag az utóbbi gond nincs, viszont, az "eltűrt" dolgokhoz valószínűleg megérné ha hozzányúlnának. Pl. a potionok. Azt gondolom, az sokakaknál az eltűrt kategóriva volt. Bezsákolni rakás inventori helyre, aztán egér kattintátási skill kell hozzá. És még az ára sem volt gond, szóval tényleg ismét az inventori hely volt a gameplay element... Ennél sokkal értelmesebb, amit pl. a POE csinál ilyen téren, mert nem csak "ergonomikusabb", de némi mélységet ad a játékhoz. Nem sokat, OK, de többet, mint az a elborult vedelés, ami D1-2-ben van. Tehát ilyeneket valószínű simán változtathatnának, nem lenne felháborodás. Szerintem a balance-hez nyúlás (ez már is az volt) is legalább érdekessé tenné újra a játálot, mert azért akinek a D2 emlék, az valószínű jobbára már unja is, mert már "mindent" tud róla. Petsze, balance-hez nyúlni drága mulatság... hát igen.

[ Szerkesztve ]

(#126) tibcsi0407 válasza ddekany (#125) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Aki nem értette meg ennyi év alatt, hogy miért volt egyedülálló a D2, az ezután sem fogja.

https://utdetailing.hu/

(#127) reelc válasza tiborv (#124) üzenetére


reelc
veterán

Nem, nem vitatkozom. :)
Bármennyire is tetszik-nem tetszik valakinek az a 3-ik rész. Ennyi. Próbáltak változtatni. Sokaknak nem jött be. Nincs ezzel semmi gond.
De szerintem sok függ attól, hogy ragaszkodik valaki a 2 megoldásaihoz, hogy "az a Diablo" neki, vagy képes más szempontól nézni, és tud úgy tekinteni a D3-ra, ami a kieg után máshova tette a hangsúlyt.
Talán másképp alakul, ha nem lettek volna konzolok, nem kellett volna oda is megfelelni.

#125 ddekany: Bevallom nem tudok mit mondani arra, hogy miért nem olyan egy 20 éves játék, mint egy 8 éves, miért nem él annak a megoldásaival ;] , de azt megértem, hogy nem mernek komolyan változtatni.
Ahogy írtam ezzel több fejlesztőcsapat is így volt, amikor új változatot csinált.
Fogalmad sincs mitől háborognának sokan, és én sem tudom. Nem lehet mindenki igényét kiszolgálni.
Rémlik, hogy a D3 egyik első videója után is volt valami felháborodás az élet potion iránt, hogy látszik konzolosoknak készült, miért nem olyan, mint a Diablo 2-ben volt? Stb.
Egy olyan csapat csinálja, ami a közelmúltban 2 sikeres feldolgozást letett az asztalra. Bízom benne, hogy harmadjára is összejön nekik.

Igen, a régi motorosok unhatják, azért is írtam, hogy "Kiszolgálni a régi fanokat vs modernizálni annyit, hogy új embereket is bevonzzanak - az utóbbi a szélesebb réteg. + a konzolosok." Szóval a többségnek új lesz.

(#128) shotika válasza reelc (#127) üzenetére


shotika
őstag

Nekem a D3-mal a legnagyobb problémám mindig is a grafikai stílus volt. Valahogy inkább egyfajta WoW-ra hasonlított, mintsem a Diablo 2-re. Ezt a stílust, habár próbálták darkosabbra venni, azóta se nőtte ki.
Ilyen téren nálam a D4 már az első videókban szerelem volt első látásra.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#129) ddekany válasza reelc (#127) üzenetére


ddekany
veterán

De, én ezt a D2 remake-re írtam. Hogy ott is hozzá lehet nyúlni jobban dolgokhoz, amik a D2 fanatikusok közt sem voltak népszerűek. És szerintem a potionozás mikéntje a D2-ben bénaság volt. Ha egy "mélyebb" mechanizmusra cserélik, az talán nem lenne baj a D2-s embereknek. Azon szokott lenni a tömeges fanyalgás, ha valamit könnyítenek/egyszerűsítenek a szélesebb közönségért. De az van, ahogy látni, hogy ez csak skin csere akar lenni leginkább (konzol támogatással), és eszük ágában nincs hozzányulni olyan dolgokhoz, ami miatt aztán tesztelni kéne az egyensújt. Persze ez nem meglepő, mert ez csak a mellékes a IV mellett.

[ Szerkesztve ]

(#130) Blizz válasza ddekany (#129) üzenetére


Blizz
őstag

Bocs, de te nem érted a potion lényegét D2-ben.

Tökre feleslegs D3-hoz hasonlítani, mert ott a skillekböl jött life leech (meg persze alapbol halhtatlan voltál kb a settektöl, dmg reduction stb), itt NEM jön skillekböl (vagy csak talán 1-2böl amit senki nem használt most így fejböl nem tudom) life leech és sokkal gyorsabban kell reagálnod, minthogy csak egy gombot tartasz nyomva "majd úgyis visszaleechelem gondolattal".

Ez pont a "mélyebb" mechanizmus, mert TE vagy az, aki eldönti, hogy mikor potionozol. Nem pedig egy automatikus mechanizmus (pl egy ww runa a d3-ban amiböl LL jön)

Endgameben persze vannak GG itemek, amikor már kb felesleges a potion, de még akkor is használom néha, mert olyan uinque grp jön rám, hogy engem is seggberaknak rendesen. (might aura amplify dmg fast combo)
És EKKOR a reju potion jól jön, mert hiába van 15% LL-em ha 2 ütés vagyok.

Quality of life change-k lesznek, játékmenetbeli nem. Lehet bármennyit nyivákolni
Értem, hogy csak a véleményed mondod el stb stb, de ettől semmi nem változik.
Mert engem is idegesítene és sok mindenkit, ha a gameplayhez nyúlnának.
Nem kell, pont ezért csak grafikai update.

Új mechanikára ott lesz a D4, amit én is sírásig fogok tolni.

#126tibcsi0407 egyetértek

No mistakes, just happy little accidents

(#131) ddekany válasza Blizz (#130) üzenetére


ddekany
veterán

De nem a D3-hoz hasonlítottam. Az jó, hogy meg kell neked nyomni valamit, csak ettől még pl. lehetne rá egyetlen palack, ami fogy, van egy max kapacitása minek nincs köze az inventoridhoz, aztán osztsd be azt. Csak példa. (POE-ban van hasonló megközelítés.)

[ Szerkesztve ]

(#132) Blizz válasza ddekany (#131) üzenetére


Blizz
őstag

Igen, POE másképp működik, mint ahogy D3 is, mint ahogy a D2 is.

Lehetne az összesben 1 megoldás, de akkor meg azért menne a vikongatás.
Így meg ezért megy :))

Nem tudom mennyit játszottál vele, de meglátod, hogy egy idő után nem az inventorydban lesznek a potionok, hanem csak a belted-be fogod felvenni őket.

Az inventoryd tele lesz charmmal. Én annyi QoL változást nem bánnék, ha lenne egy külön rész a charmoknak, mint project diablo 2-ben.
Könnyebb lenne felvenni az itemeket.

No mistakes, just happy little accidents

(#133) ddekany válasza Blizz (#132) üzenetére


ddekany
veterán

Charmos dolgot pont itt mondtam korábban, hogy egy kisebb, de dedikált tár kéne neki. Potion hasonló jellegű gond első körben, övvel együtt is, állandóan szöszölni vele, hogy töltögesd, szedegesd, megvedd a felesleges mennyiségű aranyból, áh... minek. És, most így felrémlett, a reju zavart még, mert azonnal feltölt. Tehát nem kell előre megjósolni, hogy mikor érdemes kezdeni az infúziót, és mikor csak pazarlom. Persze megtehetem, hogy elvből nem használom (bár tán a piros is túl gyorsan töltött, miközben cooldown-ja sincs), de egyrészt eléggé arra van méretezve a játék egy idő után, másrészt a társam sem biztos hogy jutalmaz, hogy hobbibol gyengélkedek. És nem vinnyogok, csak mondom, hogy valójában hozzá lehet nyúlni úgy, hogy nem lebutítás, meg nem lesz lényegesen más.

[ Szerkesztve ]

(#134) Blizz válasza ddekany (#133) üzenetére


Blizz
őstag

Lehet a potion is auto pickup lesz, de arra szerintem kicsi az esély

A "túl gyors" potion töltés kb 7-800HP-ig évrényes, amikor majd 2500hpd lesz (druiddal meg 4500), meglátod, egyáltalán nem lesz gyors.

No mistakes, just happy little accidents

(#135) tibcsi0407 válasza Blizz (#134) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Dehogynem: Full Rejuvenation Potion
Ha van türelmed, akkor a horadric cube-ban össze tudod pakolászni, hogy mindig legyen bőven belőle.

https://utdetailing.hu/

(#136) ddekany válasza tibcsi0407 (#135) üzenetére


ddekany
veterán

Ah, a horadric cube... Annak is egy fő alkalmazása a plusz hely volt. Csak persze egy direkt idegesítő extra hely, mert külön kell ki-be pakolászni belőle. Valami ilyen pakolós fétise volt a D2 tervezőinek. ;]

(#137) tibcsi0407 válasza ddekany (#136) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Alapvetően én is arra használtam, de azért volt neki más fontos funkciója is. :)

https://utdetailing.hu/

(#138) hunluki válasza tibcsi0407 (#135) üzenetére


hunluki
senior tag

+1, összes potit gyönyörűen lehetett upgradelni meg full revot gyártani.

Amúgy picit témára: Nekem D2 is nagy kedvenc volt, de ugyanakkor D3 is nagyon bejövős. Kicsit más játék, de alapvetően hozza a hack n' slash dungeon crawlert, most vettem meg switchre. Dio4 bőven ráérős lesz majd a szokásos összes DLC-vel kiadás akciósan ha eljön az ideje.

(#139) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Grafikai összehasonlítás!
Az amazon egyszerűen gyönyörű :DDD
A barbár szerepre meg felkérték a kigyúrt Hitmant :C

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#140) Blizz válasza tibcsi0407 (#135) üzenetére


Blizz
őstag

Mi dehogynem?

Tudom hogy lehet cubeolni a rejut, vagy nem értem mire írod.
Én a sima health potionröl beszélek.

No mistakes, just happy little accidents

(#141) Jim-X


Jim-X
őstag

Sziasztok!

Romma jatszottam a D2-t anno, inditottunk sajat szervert is :) Ha ismerosokkel, haverokkal toltad bneten, siman ossze lehetett szedni barmelyik top karakter cuccat (Hammerdin, FW, FO Sorc, Jawazon stb) Oke, nem perfektek es nem 24 ora mulva a ladder reset utan...de nem volt lehetetlen.
Sose felejtem el az elso probalkozasaimat a bnet-en, amikor egy Oculussal azonnal atb@sztak :DDD De meg volt a varazsa. Ja igen, botoztam is ;]

Szoval nagyon varom, de PS4-en fogom jatszani es csak mertekkel (ja nem) :D

A játék az nem játék!

(#142) tibcsi0407 válasza Blizz (#140) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Dehogynem lesz gyors, rejuval. Azt írtad, hogy lassú az élettöltés a health poti miatt, én pedig erre reflektáltam.

https://utdetailing.hu/

(#143) Blizz válasza tibcsi0407 (#142) üzenetére


Blizz
őstag

Tehát leírom mégegyszer:

NEM a reju potion gyorsaságáról beszéltem(szóba se jött a reju potion gyorsasága mert ott nincs gyorsaság, mivel az instant), hanem a HP potion-ról lassúságáról, mikor már 2000HP felett vagy.

"Persze megtehetem, hogy elvből nem használom (bár tán a piros is túl gyorsan töltött, miközben cooldown-ja sincs)"

Remélem mostmár világos

téma lezárva részemről

No mistakes, just happy little accidents

(#144) tibcsi0407 válasza Blizz (#143) üzenetére


tibcsi0407
félisten

OK, ettől függetlenül magas szinten már nem nagyon használ senki sima potit.
Én is lezártam

https://utdetailing.hu/

(#145) Dr.F.E.R.I. válasza Sirandrish (#139) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Miért öltöztették vajon szegény embert nőnek? :Y

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#146) MegalodonS válasza Dr.F.E.R.I. (#145) üzenetére


MegalodonS
őstag

Az uj trend miatt :D :D :D

(#147) ddekany válasza MegalodonS (#146) üzenetére


ddekany
veterán

Ki tudja... Elvégre mennyire életszerű, hogy véletlenül sikerül így, és lett is így elfogadva?

(#148) Sirandrish válasza Dr.F.E.R.I. (#145) üzenetére


Sirandrish
legenda

Hát manapság ez már nem jelenthet problémát :DDD

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#149) Phoen|x válasza Sirandrish (#139) üzenetére


Phoen|x
őstag

Az 500 éves Tomb Raider stílusú valóban tetszetősebb. :B

Go Gunners!

(#150) tiborv


tiborv
aktív tag

durva en csak hcztam de a reju receptet eletemben nem hasznaltam, miidg esett annyi hogy tele legyen az ov egy sor mana poti mellett

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.