Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

Ha angol úrkisasszonyok stílusában fogalmaznék: biztosíthatom őket, hogy a hatóság értesült az eljárásukról.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) -szp- válasza bambano (#1) üzenetére


-szp-
aktív tag

Más is mondta, hogy nem változott semmi, ezért direkt rákérdeztem múlt héten. Erre jött ez a válasz:
Tegnap jelezted, hogy valakitől azt a jelzést kaptad, hogy a dokumentumok még mindig fel vannak cserélve az adategyeztetéses oldalunkon. Tegnap ezt újra ellenőriztük, és nincs így, a megfelelő dokumentumok vannak az oldalon.
Azért elég szomorú, ha tényleg nem megy nekik...

<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

(#3) cinemazealot


cinemazealot
addikt

Azért az "azóta sem változott semmi" kicsit erős megfogalmazás, ugyanis:

1.
Május közepére a két doksi fel lett cserélve, ráadásul az, amelyik az adatkezelési hozzájárulásról szólt, már nem volt kötelező, így annak bepipálása nélkül is le lehetett tudni az adategyeztetést. Akkor én buzgómócsing voltam, és mert féltem, hogy esetleg a hangszolgáltatást mellőző Domino Web-es kártyámat is elveszíthetem, csak az egyik nyilatkozat elfogadásával, de azt is regisztráltam.

2.
Ma ezt már nem tudtam megtenni, mert a T immáron figyel arra, hogy ha nincs az adott számon hangszolgáltatás, nem is enged tovább. Gratulálok Telekom, fél év alatt sikerült ide is eljutni.

3.
Slusszpoén (és talán ezen Te is átsiklottál), hogy most mindkét checkbox mögött ugyanaz a PDF érhető el, ami mindkét esetben az adatkezelési hozzájárulás. :Y :C :DD :))

Úgy beállnék ezekhez tesztelőnek...

(#4) Eastman


Eastman
őstag

"Frissítés

A Telekom elismerte a hibát: tényleg
felcseréltük a jogi nyilatkozat és a DM
nyilatkozat mögé tartozó pdf-eket. Ezek
cseréjét intézik a kollégák. Természetesen
nem kötelező DM hozzájárulást adnia az
ügyfeleknek, csak a dokumentumok rosszak.
"

1. Mi ez a magyarázat? Mi az a DM nyilatkozat? Így, mozaikszavakkal kell tájékoztatni az ügyfelet? Ettől Marika néni, meg Lajos bácsi is pontosan tudni fogja, hogy mi az a DM nyilatkozat?

2. Személyesen adategyeztettem. Semmit nem kellett elfogadnom és aláírnom. A végén egy sms-t kaptam a +36308080080 -ról, miszerint:

"Kedves Ügyfelünk! Domino SIM kàrtyàja adategyeztetése sikeres volt, Önnek tovàbbi teendöje nincs! Köszönjük együttmüködését! Üdvözlettel: Telekom"

Ez a három sor nem tartalmaz sem évenkénti adategyeztetést, sem lehetséges reklámcélú felhasználást.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#5) Eastman


Eastman
őstag

Lehet, hogy teljesen véletlen, de ma megkaptam az első kéretlen telefonhívást a dominós-vonalamra. (Csak bejövő hívásokra, illetve a „családbarát” sztorira használom.)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#6) mickemoto


mickemoto
őstag

Két blue mobile számot egyeztettem telefonon, mivel csak így lehet, sem személyesen sem neten keresztül nem, illetve külön külön mert csak azt a számot lehet amiről hívom az ügyfélszolgálatot.
Először a ügyfélszolga megkérdezte hogy hozzájárulok é marketing célú megkeresésekhez stb., .másodszor már nem. :D

(#7) bitpork válasza Eastman (#5) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Olyan nincs h veletlen. Ezek a joarczuak mindent penzze tesznek amit birnak. En szoktam mondani fontos beszelgetesnel, h kihangositom mert a parom jogvegzett hallja o is ami elhangzik. Volt mar h mondta a vodas h akkor legyek kedves befaradni a legkozelebbi uzletukbe es bontotta a vonalat.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#8) bambano válasza cinemazealot (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

szerinted úgy írtam meg ezt a posztot, hogy közvetlenül előtte nem néztem meg?

"Slusszpoén (és talán ezen Te is átsiklottál), hogy most mindkét checkbox mögött ugyanaz a PDF érhető el, ami mindkét esetben az": az simán lehet, hogy átsiklottam azon, hogy mindkét checkbox mögött ugyanaz a pdf van, mert az elsőt megnéztem, az hibás, tehát már nem mentem tovább.

mindjárt megnézem, hogy bepipálás nélkül át lehet-e jutni az adategyeztetésen.
viszont ha igen, akkor milyen adatkezelési tájékoztatást ad a telekom, ami alapján kezelik az adataidat?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) cinemazealot


cinemazealot
addikt

Végre ma átvehettem a két hete megrendelt Domino SIM kártyámat (miután tegnap írtam nekik egy különösen értetlenkedő levelet, hogy ugyan miért van még mindig "jóváhagyás alatt" státuszban a rendelésem, amikor már június 2-ára ígérték a kiszállítást), és a vicc kedvéért rápróbálkoztam az adategyeztetésre, nehogymá' június végén véletlenül mégis elveszítsem. Furcsamód a rendszer nem reklamált, hogy ez már új vásárlás, aminek adategyeztetése már a megrendelés pillanatában megtörtént, hiszen egy korábbi, már egyeztetett SIM-emmel nem engedett egy második adategyeztetést elvégezni. De amit az oldal alján találtam... azon felnyerítettem. Ahogy Te is írod, bambano, az (első) adatkezelési nyilatkozat immáron nem PDF, hanem HTML alapú telis-tele linkekkel, hogy minél könnyebben le tudja menteni azt az ember fia/lánya. De a (második) jogi nyilatkozat még mindig a játékos regisztrációs adatkezeléséről szóló PDF, ami ráadásul kötelezően bepipálandó ahhoz, hogy a submit gomb aktiválódjon. Szóval igen, ahogy mondod: köcsögök. :K

Azért vicces, hogy egy ilyen űrlap csak az elmúlt másfél hónapban vagy 4-szer változott... :C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.