Az érintett autókban meghibásodhat a kijelzőkonzol. A sofőrök pedig ezen a médiavezérlési egységen keresztül tudják elérni az autó tolatókameráját, a klímavezérlőt, továbbá a robotpilóta vezetéssegítő rendszert. Emiatt a hatóságok úgy gondolják, hogy a meghibásodásra hajlamos kijelzők balesetveszélyessé teszik a szóban forgó Teslákat.
Magyarul nem balesetveszélyes.
Az autóipar követi a érintőkijelzős trendet, pedig a szakértők nem győzik hangsúlyozni, hogy vezetés közben gombokat és kapcsolókat előnyös kezelni, nem pedig vakon tapogatni a kijelzőket. A szakemberek szerint az érintős felületek ideálisak mobilokra és tabletekre, de az autóban csak nehezen kezelhetőek, elvonják a sofőr figyelmét, és balesetveszélyessé teszik a közeledést.
Még jó hogy az okostelefonon nem vakon gépelünk, nem tudunk minden egyes alkalmazás helyét reflexből, nem tudjuk vakon hogyan érjük el a legalapvetőbb beállításokat. Pedig csak egy érintőkijelzőt nyomkodunk, nem fizikai gombokat. Ja de, azt is megszokjuk érdekes módon.
Elvonja a figyelmet.. Mert más nem vonja el. Miért az autót hibáztatjuk a user hülyesége miatt?
Szokásos tesla írás.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”